Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAHDOLLISET HUHTIMASUT -2009 :)

29.07.2008 |

Heips kaikille.

Ajattelin aloittaa ketjun huhtimasut 2009, vaikka en vielä todellakaan ole varma kuulunko itsekään tähän ryhmään :) Mutta olisi kiva jutella samassa tilanteessa/epäilyissä olevien kanssa.

Elän itse hyvin jännittävää aikaa, sillä epäilen olevani raskaana, mutta varmistusta asialle en ole vielä saanut. Olen melko varma, että olen joko tuleva huhtimasu 2009 tai olen kokenut keskenmenon. Aivan sekavaa kaikki. Vuodin runsaasti verta ollessani mieheni kanssa niissä hommissa ja tämä vuoto sai epäilyni keskenmenosta. Kuitenkin oireita on ollut tämän kyseisen tapahtuman jälkeenkin, jotten pikkasen enemmän olen kallistunut mahdollisen raskauden puoleen :)

Kolme testiä olen jo kerennyt tekemään, joissa kaikissa haalean haalean haalea haamuviiva, joka on vahvistunut ajan kuluessa. Tiedän, että sillä ei pitäisi olla merkitystä mitä tapahtuu testiajan jälkeen. Laitan (jos osaan) kuvat noista todellisista haamuista, jotka pitävät minua edelleen hyvin epätietoisena :) Mitä mieltä ootte testin haamuista? tämä jälkimmäisen testin viiva alkoi tulla esiin noin 12 min jälk ja 10min oli se aika....Itse en kyllä luota oikein näihin tällä kertaa :)

Jos löytyy muita mahdollisia huhtimasuja, niin kirjoitelkaa oireita, tuntemuksia, mahd l.a, ym..ym... Olisi kiva yhdessä jutustella :)

Itselläni tällä hetkellä kova flunssa päällä, joten en osaa sanoa mitkä oireista menevät sen piikkiin. Kuitenkin seuraavia oireita ollut; alaselkäkipu, mahan turvotus, mahassa erilaisia ihmetuntemuksia, ilmavaivoja, pääkipua...Ensimmäisessä raskaudessa alkuraskauden oireet olivat rintojen aristus (jota ei nyt) järkyttävä pahoivointi /toiv. pääsisin helpommalla)päänsärky...Ihana poika tuli :) Nyt toivomme tyttöä, mutta yhtä rakas ja tervetullut olisi poikakin. Niin ja mahd. l.a olisi noin 7.4.2009.

Hups heikkaa- puhun jo kuin olisin varma raskaudestani!! Pitää alkaa jo toppuuttelemaan, ettei tule sitten pettymyksenä ja liiallisena yllätyksenä, jos en olisikaan.

Vastailkaahan :x

VahvaTunne (4+2)

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa että meitä on näin monta ja aktiivisia kirjoittajia. Onko kellään sitä ongelmaa että vatsa olisi niin turvoksissa että lähellekään kaikki vaatteet eivät enää mahdu päälle? Apua jos täytyy jo kohta vetää mammavehkeet jalkaan.. =)) Osaatteko muuten sanoa onko H&M mammavaatteet kooltaan pieniä, normaaleja vai isoja? Mietin vaan että kun normaalisti olen kokoa 40, niin voinko ostaa kokoa 40 olevia äippävaatteita?

Ensi viikolla tarvii varmaan soitella sinne neuvolaan ja varata aika, se ultra mulla onkin sitte 12.8.

Mulla ei oireita väsymyksen ja tihentyneen pissaamisen lisäksi ole kuin hiukan herkemmät rinnat.

Oys laskurin mukaan rv olis jo "huimat" 5+4

=)

Vierailija
42/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerokolme: joo täällä kans aivan JÄRKYTTÄVÄ turvotus, oon aivan niinku puolessa välissä raskautta tämän pötsini kanssa....siis kertakaikkiaan mutta viime raskaudessa oli sama juttu. Työhousujen kanssa sai taistella ihan tosissaan jo rv7...en tarkota että kohtu kasvais niin joutuin tai muuta vastaavaa, mulla vaan kerää sitä turvotusta jostai syystä aika lahjakkaasti! :_|

Mä varasin kans ekan ultra-ajan, se on 18.8. Sillon on viikkoja noin 6+6 . Eipä siinä vielä paljoa näe mutta sen tärkeimmän: sydämensykkeen! ja sen että pikku-ihminen on oikeassa paikassa.

Pitäis keksiä joku hieno työnimi tälle masulaiselle....sitä mietiskellessä lähden nukuttamaan rakasta esikoistani, ja lähetän hartaan pyynnön yläkertaan että hänelle suotaisiin tähän maailmaan sisko tai veli huhtikuussa.

Silmu 4+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin juuri tänään plussaa kun kuukautiset olivat noin viikon myöhässä. En niin pitänyt testauksella kiirettä, kun menossa oli vasta ensimmäinen yrityskierto ja ikääkin on jo 35 - hedelmällisimpien aikojen pitäisi siis olla ohi. Toinen lapsi on siis nyt tuloillaan ja asumme pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
44/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki uudet mukaan, mä kannatan nimeksi vaikka huhtimasuja. Vaikka eihän sillä nimellä niin väliä ole, kirjoittelin muuten vajaa kaksi vuotta sitten myös huhtikuisiin (silloin nimellä Joikkuli, mut eipä nää sivut huolinu mua sillä nimellä enää sisään), en muista yhtään mikä meidän ketjun nimi silloin oli.

Turvotuksesta, mulla on molemmissa edellisissä raskauksissa ollut kans mieletön turvotus alkuraskaudesta, mut sitten se on yhtäkkiä hävinnyt ja sit on alkanut kasvamaan oikea vauvamasu.

HM:n odotusvaatteista, mun mielestä ne on ihan normaalikokoisia, eli oon tilannut samaa kokoa kuin muutenkin käytän, ainoa huono puoli niissä on huono istuvuus. Ainakin mulla se vatsakaitale ei pysy mahan päällä, vaan kerääntyy kurjasti mahan alle, jolloin housut roikkuu ties missä. No ehkä tää ongelma on kaikissa odotusvaatteissa.

Eilen illalla kerroin muuten miehelleni salamatkustajasta ja hän oli oikein innoissaan. Muille en sitten aiokkaan kertoa aikoihin, ihanaa pitää tätä pikkukaveria vielä salaisuutena ja helliä häntä vain omissa ajatuksissa, ilman ulkopuolisten kyselyjä yms.

Tarrasukkia kaikille paljon matkaan ja voikaa hyvin!

terv, jossu + pikkukaveri (viikkoja en ole vielä laskenut)

Vierailija
45/45 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestin tulos ei kylläkään tullut yllätyksenä: rinnat ovat olleet jo tovin niin arat ja turvoksissa, että ne saa aamuisin hädin tuskin sängystä nostettua ;)

Edellisen imetyksen jäljiltä ne ovatkin olleet pelkät nahkaläpsykät, nyt on taas rintaliiveihin täytettä. Lisäksi maha pömpöttää ja tänään oli pakko saada avocadoa, jota mun tekee mieli ainoastaan raskaana ollessa. Väsytä ei vielä, ja pahoinvointikin on ihan pikkupikku kuvotusta vielä.

Tämä olisi siis toinen muksu meidän perheeseen, opintojeni takia useamman vuoden kestäneen vaikea-asteisen vauvakuumeen päätös. Juhannuksen kunniaksi jätettiin ehkäisy pois ja alettiin elätellä toivoa, josko vaikka jouluun mennessä tärppäisi. Tärppäsikin sitten heti ekassa kierrossa! Laskettu aika olisi 8.4. Ensimmäistä odottaessa ei osannut mitään keskenmenoja pelätä mutta nyt kyllä vähän jännittää. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Jaksua kaikille onnellisille kohtalotovereille! :D ;)