Mitä saitte työnantajalta 50v lahjaksi
Ap sai kälysen kultakellon, vi. u kun olisi ostanut vaikka etelänmatkan.
Kommentit (92)
6 hopealusikkaa ( kunnnallinen ta).
Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele.
En mitään. Toisaalta olin pitkällä sairauslomalla juuri silloin.
Lopputilin, firma meni nurin koronarajoitusten takia.
En mitään (lukuun ottamatta TES:sin mukaista palkallista vapaapäivää), koska olin etukäteen ilmoittanut, etten toivo työnantajan muistavan millään tavalla eikä syntymäpäivääni saa paljastaa muille työntekijöille. Saman toiveen esitin 60-vuotispäivänä.
10v samassa työpaikassa ja 50v täyteen samassa kuussa: reilun kokoinen hotellilahjakortti. Juhlin tuota kymppiä en syntymäpäivääni.
Tessin mukainen palkallinen vapaapäivä
Itsellä myös kunnallinen työnantaja ja sain työnantajalta 100€ lahjakortin, liikkeissä muutama vaihtoehto ja työkavereilta viskipullon.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä myös kunnallinen työnantaja ja sain työnantajalta 100€ lahjakortin, liikkeissä muutama vaihtoehto ja työkavereilta viskipullon.
+tietenkin se palkallinen vapaapäivä
Tuskinpa mitään, huomenna tuo nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa mitään, huomenna tuo nähdään.
Synttärionnittelut! 🎈 🎊 🙂
Jos synttäripäivä osuu arkipäivälle niin palkallinen vapaa. Ei lahjoja.
T. varhaiskasvattaja
85€ Lahjakortin kellosepän liikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Timanttikorvakorut. Kultakellon sain palveltuani 10v. Etelänmatka olisi jäänyt käyttämättä. Kai senkin olisi voinut myydä. Onneksi työnantaja tiesi, etten matkustele.
Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.
Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin itselleni timanttikorvakolut ensimmäisestä palkastani. Ne on mulla edelleen.
Muistan erään ison firman johtajannvaimon sanoneen jotain timanttikoruistani, vaikka olin ne itse ostanut omalla palkallani.
Mulla ei olisi hänen mielestään kuulunut olla oikeutta käyttää timanttikorvakoruja, koska olin liian nuori nainen.
Longinesin kellon, hinta noin 2000 €.