Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaako teitäkin iltarutiinit, suihkussa käynti, hampaiden ja ihon hoito?

Vierailija
01.05.2020 |

Mun täytyy useimpina iltoina vetää ne läpi ihan siinä ja siinä, että viitsin. Ihon puhdistus, yövoide, hampaat, hammaslanka, suihku, rasvaus... illasta toiseen sitä samaa.

Tekis mieli mennä peseytymättä nukkumaan, riisua vaan vaatteet, laittaa yöpaita ja mennä sänkyyn. No, en tee sitä, mutta itsensä hoitaminen iltaisin on todella rasite.

Mitäs te muut? Ei ongelmaa 365 iltana vuodessa suihkutella, voidella, hoitaa itseänne?

Kommentit (423)

Vierailija
321/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Eikä tarvi kuin omasta itsestäni huolehtia. Ja siltikin vituttaa sekä ilta- että aamurutiinit naisena. Jaksamista kaikille teille jotka huolehditte itsenne lisäksi muidenkin rutiineista!

Vierailija
322/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 52v. naisena tein pari pikku juttua

hiukset lyhyiksi

1 voide päästä varpaisiin

"univormumaisen" selkeä pukeutuminen jota ei tarvi miettiä

koko arki helpottui aivan helevetisti, ja seuraavaan elämään aionkin syntyä mieheksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt 52v. naisena tein pari pikku juttua

hiukset lyhyiksi

1 voide päästä varpaisiin

"univormumaisen" selkeä pukeutuminen jota ei tarvi miettiä

koko arki helpottui aivan helevetisti, ja seuraavaan elämään aionkin syntyä mieheksi

Aamen sisko! En edes meikkaa enää, ehkä joskus laitan ripsaria. En jaksa enää stressata minkään seerumeiden ja ryppyvoiteiden kanssa.

Vierailija
324/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eläkkeellä. Kyllä aikaisemmin rassasi tuo rutiinin ylläpito. Asun yksin. Vaihdan yöpaidan jo aiemmin illalla päälle, jos en käy ollenkaan suihkussa. Totesin että ihan typerää roiskutella suihkussa joka helvetin ilta, joka toinen ilta käy ihan hyvin jos ei tee mitään hikoiluttavaa.

Kasvot pyyhin kasvovedellä ja lätkin voidetta nassuun. Huh sitä meikkien poistoa aiemmin! Se siitä sitten. Katson illalla että lääkkeet ovat otettavissa. Ne pitää ottaa tyhjään vatsaan, joten herään joskus aamuvarhain, otan lääkkeet ja jatkan unia pari tuntia vielä.

Vierailija
325/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tää 324 vielä. Jos on suihkuilta ja satun muistamaan, niin kuorin kasvoni suihkussa. Ekana shampoo, sitten hoitoaine ja samaan aikaan kuorinta. Samalla suihkulla kaikki pois.

Vierailija
326/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, etenkin vartalon ihon rasvaus, meikkien poisto ja hiusten kuivaus.

Olet ilmeisesti atoopikko. Mä en ole ja peseydyn abt joka toinen päivä. Ei tervettä ihoa tarvitse jatkuvasti huuhdella. Hiusten kuivaus mulla tapahtuu itsekseen TV:tä katsoessa tai nukkuessa. Luonnonkiharat, muotoutuu itsekseen, onneksi.

Vierailija
327/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä, kun olin kahden pienen lapsen yksinhuoltaja. Sitä pesemistä, useimmiten kylpemistä puhallettava ssa ammeessa etc ja pyjamat päälle ja mun sänkyyn kuuntelemaan iltasatua. Sitten lauloin lapset uneen. Rasittavaa, mutta pikkuiset oli niin tolkuttoman suloisia sitten. Puhtaita ja hyvillä mielin vetelivät unia. Itsestäni ja omista rutiineistani en muista yhtään mitään moneen vuoteen.

Vierailija
328/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelen tuon itselleni ympäristöystävällisyydellä. Eihän ennenvanhaankaan käyty kuin viikonloppuisin saunassa, viikolla vain vähän suurimpia multia huuhtaistiin naamasta ja käsistä ennen ruokailua.

Vierailija
329/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervettä ihoa tarvitse alituiseen rasvata, korkeintaan jalkapohjat ja ehkä kasvoille kosteusvoidetta.

Vierailija
330/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse rasvata, kun ei  joka päivä lotraa veden ja pesuaineen kanssa. Käyn  pääasiassa päivisin suihkussa kun käyn

Enkä haise 

Vierailija
331/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että lankaatteko hammaspesun jälkeen? Itse lankaan pesua ennen.. Näin hammaslääkäri minulle suositteli ja netistä luin myös.

Lankaan ennen ja jälkeen.

Joku hammaslääkäri varoitti  liiasta ja  kovasta lankaamisesta. Helposti lanka menee liian syvällekin

Vierailija
332/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

No teen niin vähän kuin suinkin voin. Eli en hoida ihoa, eipä siinä mitään hoidettavaa edes ole, talvella ehkä vähän kuiva mutta mitä se oikeastaan haittaa. Karvojen antaa kasvaa nii ei sheivauksen takia tarvi ihoa hoitaa (rasvaus ja kuorinta rumba ja sit taas sheivataan ja taas pitää kuoria ja rasvata ja kuka totakin jaksaa?)

Hampaita pitäis jaksaa hoitaa paremmin, tällä hetkellä pesen vaan, mut en käytä lankaa.

Ei mun naamakaan mitään yövoidetta tartte, ihan hyvässä kunnossa on. En myöskään meikkaa niin ei tartte pestä erityisemmin, käyn suihkussa niin siinähän se peseytyy.

Vierailija
333/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Nykyään teen jopa 10 minuutin kasvohieronnan iltaisin. 

Vierailija
334/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

No teen niin vähän kuin suinkin voin. Eli en hoida ihoa, eipä siinä mitään hoidettavaa edes ole, talvella ehkä vähän kuiva mutta mitä se oikeastaan haittaa. Karvojen antaa kasvaa nii ei sheivauksen takia tarvi ihoa hoitaa (rasvaus ja kuorinta rumba ja sit taas sheivataan ja taas pitää kuoria ja rasvata ja kuka totakin jaksaa?)

Hampaita pitäis jaksaa hoitaa paremmin, tällä hetkellä pesen vaan, mut en käytä lankaa.

Ei mun naamakaan mitään yövoidetta tartte, ihan hyvässä kunnossa on. En myöskään meikkaa niin ei tartte pestä erityisemmin, käyn suihkussa niin siinähän se peseytyy.

Jatkan vielä, että olen karsinut iltarutiineista pois myös hoitoaineen laiton. Ja huomasin, että hiukseni voivat paljon paremmin ja näyttävät paremmalta kun en ole laittanut shampoon jälkeen hoitoainetta! Olen aina harmitellut kun hiukseni ovat ihan sähköiset, mut kun lopetin hoitoaineen käytön niin hiukset ei enää ole sähköiset.

Vierailija
335/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse rasvata, kun ei  joka päivä lotraa veden ja pesuaineen kanssa. Käyn  pääasiassa päivisin suihkussa kun käyn

Enkä haise 

Syötkö kovinkin rasvaisesti vai miten pidät ihon kosteana talvisin?

Vierailija
336/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat huollan kyllä aamuin illoin, mutta suihku noin joka toinen päivä. Ihon kosteutus (inhoan voideltua ihoa) silloin kun alkaa kutiamaan.

Vierailija
337/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä haise 

Syötkö kovinkin rasvaisesti vai miten pidät ihon kosteana talvisin?

Ei ole tarvetta rasvata talvella. Kesällä laitoin 2 kertaa avokadoöljyä ja joskus auringon jälkeen aloegeeliä  En syö paljoa rasvaa, voita käytän kyllä vähän. Monipuolista, vähän prosessoitua ruokaa. Ei mitään sipsejä, pitsoja, ranskalaisia  jne.

Vierailija
338/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
339/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ongelma. Suihku, hiusten pesu ja hampaiden harjaus joka ilta. En tykkää mennä nukkumaan ilman.

Suihkussa ei tarvitse käydä joka ilta  jos ei tee raskasta työtä ja hiuksetkin kuivuvat jos pesee joka ilta.

Hampaitten pesu on ilman muuta aamuin illoin.

Vierailija
340/423 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan käydä suihkussa ja laittaa yöpyjaman päälle jo klo 18 

:D

Vaikka siis menen nukkumaan puoleltaöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi