Jatkuva väsymys, mikä auttaisi tähän?
Tiedän, että meitä on monta. Monella naisella johtuu ferritiineistä. Luetellaan apuja, mikä auttaa? Saa luetella hölmöjäkin neuvoja.
Kommentit (18)
En tiedä, saako lääkäri aikaa? Vai sanotaanko vain että ei nyt pääse, ota masennuslääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen.
Ei voi jatkuvasti nukkua. Ei saa tehtyä mitään vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Levon ja liikunnan sopiva suhde.
En palaudu liikunnasta, olen entistä väsyneempi.
Kuorsaava ukko pitää lauttaa pois.
Jatkuva nukkumine ja olemine ei oo ratkasu koska kroppa tottuu siihen ja vaatii sitä kokoajan lisää eli siinä käy päinvastanen efekti mitä haetaan. Joku sanoi tossa jo että levon ja liikunnan oikea suhde, se on totta.
Hae apteekista rautaa. Niin minä tein, eikä tarvi lääkäriä vaivata.
Säännöllinen unirytmi, terveellinen ruoka ja liikunta. Työpäivän jälkeen kannattaa lähteä kävelylenkille, vaikka kuinka väsyttäisi. Se piristää. Sohvalle jääminen väsyttää ihmistä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva nukkumine ja olemine ei oo ratkasu koska kroppa tottuu siihen ja vaatii sitä kokoajan lisää eli siinä käy päinvastanen efekti mitä haetaan. Joku sanoi tossa jo että levon ja liikunnan oikea suhde, se on totta.
Plus hyvä ruokavalio, säännölline
Vierailija kirjoitti:
Hae apteekista rautaa. Niin minä tein, eikä tarvi lääkäriä vaivata.
Ei sitä saa aloittaa omin päin
Pitää lopettaa väärin syöminen ja väärin treenaaminen. Kovatehoiset ryhmäliikuntatunnit pelkästään kuluttavat elimistöä ja nostavat kortisolitasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko kuorsaa. Teillä on myös parisängyn sijauspatja. Kun mies kääntää kylkeä, sinä pomppaat hereille,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin sinulla on jotain mätää tuossa sopivassa suhteessa, joko syvä tai REM -uni on vähäistä tai puuttuu tai liikunta on liian rankkaa.
Nämä säännölliset ja terveelliset elämäntavat, liikunnat ja levot auttaa aikansa kunnes sitten onkin tilanne se, että ei auta ja tuntuu ettei mikään enää auta. Se ominpäin syöty rautakuurikaan ei auttanut kuin hyvin vähän ja ei sitäkään ikuisesti voi jatkaa.
Lopulta sitten ei saa enää edes kunnolla nukuttuakaan.
ei ap, mutta sama tilanne
Liikkuminen. Säännöllisesti kun liikut, huomaan eron jonkin ajan jälkeen.. päivien tai viikkojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko kuorsaa. Teillä on myös parisängyn sijauspatja. Kun mies kääntää kylkeä, sinä pomppaat hereille,
Mulla oli tämä. hormonit ja gyne ei auttanu. Sijauspatjan vaihto auttoi. Ostettiin mukautuava patja kummallekkin.
Nukkuminen.