Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaulatatuoitu mies sinusta kiihottava?

Vierailija
01.05.2020 |

Mites on?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä idiotilta

Vierailija
22/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii (tyyliinkin) ja toisille taas ei.

Mutta toisaalta taas mun omasta mielestä seksikäs ei normaalisti ole muitten mielestä seksikäs, joten ehkä oli vähän turhaa kommentoida. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihanan vaarallinen ja jännä mielikuva syntyy

Vierailija
24/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kaula/naamatatuoidusta ihmisestä tulee rikollinen mieleen.

Vierailija
25/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaisi kaulassa olevat tatuoinnit, kasvotatuoinnit (jollei ole joku sormenpään kokoinen) kyllä vähän mietityttää.... Esim lapsen nimi kaunolla kaulalla menisi. Jos se mitään meinaa niin olen 31 vuotias valtiotieteiden maisteri nainen.

Mutta kiihottavaksi en sanoisi. Ei kai tatuointi itsessään voi olla kiihottava? Vaan niiden kantaja ;) Miehelläni on 1 tatuointi olkavarressa, minulla ei ole mitään intohimoja kuvan suhteen puoleen tai toiseen.

Vierailija
26/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. En ymmärrä miksi naiset valehtelee täällä ettie muka kiihota XD

Vierailija
27/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon suppeita näkemyksiä täällä. Monella luovan ja palvelualan työntekijällä on paljon tatuointeja, ainakin näin pääkaupunkiseudulla. Ei kai pelkkä ihonalainen muste ketään hunsvotiksi tee?

Vierailija
28/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vehkeeseen olisi tatuoitu "Wendy" ja kun se seisoo siinä lukeekin " welcome to Bahamas and have a nice day "

Se ois hyvä!

Eikä nuo kaulatatuoinnit haittaa, nehän vaan on kiinnostavia.

Vierailija
29/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat ihmisen keino suojautua pelottavilta asioilta ja tehdä itsestään mielikuviensa mukainen, "kovempi" hahmo. Siksi katson tatuoituja miehiä kuten äiti lastaan.

Ei kiihota siis mitenkään.

Vierailija
30/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kyllä jos kasvoissa on, mutta kaulassa oleva ei paljon häiritse. Minulla on monia ystäviä joilla sellainen tatuointi on. Tosin monet heistä asuvat ulkomailla missä ehkä se ei ole niin iso juttu kuin täällä. Toisaalta en mitenkään hae miestä jolla on tatuointeja ja ne tatuoinnit tulevat sitten vaan mukana jos niitä on ja tyyppi muuten mukava. Tosin itse en ole koskaan edes seurustellut tatuointeja omaavan kanssa, mutta se ajatus on aina ollut sellainen, että jos jotain on niin ei se haittaa. Itse olen vasta aika nuori ihminen ja minulla ei tavallaan ole mitään oletuksia ihmisestä hänen ulkonäkönsä takia vaan jokainen ihminen on yksilö. Minusta sekin kertoo jotain toisesta jos sanoo häntä oksettavaksi vain hänen tyylinsä tai ulkonäkönsä takia, koska eihän se tee ihmisestä pahaa tai kamalaa jos hän on vähän erilainen. Se pitäisi aina muistaa. Joskus ne tyypit, jotka ovat aika erikoisiakin ovat kokeneet paljon eri juttuja ja saattavat olla todella sympaattisia.Ei se hieno ja tyylikäs ulkomuoto takaa mitään ja k'sipäitä löytyy kaikista piireistä ja sitä ei kannata kieltää. 

Vierailija
31/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin usein isot kaulatatuoinnit vääristävät kasvojen piirteitä.

Esim tuo TIS ukkokin näyttää ihan siltä kuin kurkottelisi koko ajan avannosta.

En panis.

Vierailija
32/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut miehet säälittävät minua. Heistä näkee, että ovat joko keskiluokkaisia (jos otettu liikkeessä) tai köyhälistöä (jos koneella itse tehdyt) miesparkoja, jotka ovat peloissaan. Tatuoinneilla yritetään paeta pahalta maailmalta.

Vierailija
33/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut miehet säälittävät minua. Heistä näkee, että ovat joko keskiluokkaisia (jos otettu liikkeessä) tai köyhälistöä (jos koneella itse tehdyt) miesparkoja, jotka ovat peloissaan. Tatuoinneilla yritetään paeta pahalta maailmalta.

No jos "paha maailma" on tyyliin Oiva Toikka - kokoelma makkarissa, niin kuka nyt ei pakenisi? 😂

Ottaisin kyllä kuvia iholleni itsekin, mikäli en pelkäisi sekä kipua, että neuloja.

Vierailija
34/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Narkki.

Vierailija
35/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu täysin miehestä, muista ominaisuuksista. Kaulatatuointi tai mikään muukaan yksittäinen ominaisuus ei riitä tekemään miehestä seksikästä. Kyse on kokonaisuudesta.

Vierailija
36/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, voi ollakin.

Vierailija
37/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy täältä teille vihervassareillekin oma kaulatatuoitu ukkeli:  https://static.stereogum.com/uploads/2019/09/Moby-Neck-1568772987-compr…

Ette kieltäytyisi =D

Vierailija
38/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksikkäin tatuointi mitä voi olla on kaulassa sivulla nimenomaan miehellä. Tosin kantajanki pitää olla seksikäs. Mieleeni tulee kaupassa näkemäni raksavaatteissa kulkenut lihaksikas mies, jolla oli sellainen hälläväliä olemus ja tuima ilme ja juurikin tuollainen kaulan sivussa oleva tatuointi. Ohh. Mutta tällähetkellä olen ihastunut mieheen jolla ei ainakaan ole kesävaatteissa näkyviä tatuointeja, en ole tohtinut kysyä häneltä onko missään. Itselläni on niskassa 10v vanha tatuointi ja olen vieläkin tyytyväinen siihen, vaikka heti 18v täytettyäni otin sen.

Vierailija
39/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei sinänsä haittaa, en ole mikään tatuointien fani.

Valitettavasti lähes kaikki tapaamani tatuoidut miehet ovat enemmän tai vähemmän hunsvotteja.

Sivistynyt, rauhallinen, suht raitis, ei rikollinen/väkivaltainen mies jolla on tatuointeja vaikka naamassa ei haittaa.

Vierailija
40/44 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi