Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämellä -kysymys: Kuinka monta kiloa on tullut painoa lisää korona-aikana?

Loviisa N.
01.05.2020 |

Itselläni nelisen kiloa.
On tullut syötyä enemmän ja liikuttua vähemmän.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 kg ei salia ja gainssit häviää

Vierailija
42/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Yhden kilon olen laihtunut. Mun arki ei ole juurikaan muuttunut koronan myötä. Jos olisin etätöissä, niin laihtuisin varmaan lisää koska pitåisi itse jaksaa tehdä ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on tippunut. Normaalina aikana käyn päivittäin kaupassa ostamassa herkkuja ja kavereiden kanssa ulkona syömässä. Nyt turhalta sosiaalisuudelta vapautuneella ajalla olen tehnyt ahkerasti nettijumppia ja ulkoillut.

Vierailija
44/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa, mutta veikkaan 2 tai 3 kg. Liikun kyllä, kävelen ja jumppaan. Grillillä kun ei tule käytyä, eikä pizzalla niin on tullut syötyä suht terveellisesti. Silti on tullut lolloa vyötärölle. Ehkä suklaan syöminen on vaikuttanut, koska haluan herkutella yksinäisinä iltoina.

Vierailija
45/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä viikossa on lähtenyt 5 kg tekemättä mitään. Lipitän viiniä joka ilta ja iltapäivisin napostelen pähkinöitä, liikkunut en ole muuta kuin koiran ulkoilutukset 3 krt päivässä.

Vierailija
46/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa pysynyt itsellä. Miehellä paino tippunut, kun työlounaiden sijasta on pitänyt tyytyä omiin eväisiin.

Vierailija
47/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastata, mutta jos pitää pitää kättä sydämellä, niin en pysty kirjoittamaan. Sitäpaitsi hakuaisin mieluumin pitää sormea per.seessä.

Vierailija
48/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 g.

Vierailija
49/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut pari kiloa. Painan nipin napin nyt 54kg

Vierailija
50/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo on lähtenyt vaikka tuntuu että olen koko ajan syömässä jotain. Normaalisti kuitenkin teen reissuhommia joten toki kotiruoka on kevyempää kuin jatkuvasti ravintoloissa syöminen. Kävelemässäkin on tullut käytyä lähes päivittäin, vaikka mitään raskaampaa liikuntaa ei ole päässyt tekemään niin kuin normaalisti.

Vierailija
51/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Sali jäänyt ja kotitreenit aika vähäisiä, mutta koiranlenkityksen lisäksi pyöräilykauden on saanut kivasti käyntiin kuitenkin.

Vierailija
52/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-11 kg, tosin vauva painoi 4kg

Kävin siis synnyttämässä karanteenin aikana

Vierailija
53/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut, ei oo ehtiny syömään rauhassa ja lasten kanssa tullu liikuttua paljon enenmän kuin normisti eli hyvää on tehnyt, on varaakin laihtua😃

Vierailija
54/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, liikun joka päivä. Lihavuus ei ole koskaan kaunista vaan terve ja hoikka keho.

Vierailija
55/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Ei hirveästi naurata. En pääse PT:n rääkättäväksi enkä työpaikan terveellisten salaattibaarien ääreen.

Vierailija
56/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaakaa mutta muutama sentti on sulanut lantiolta, minun on aina ollut helppo syödä hillitysti silloin kun en ole kiireinen ja kovin aktiivinen, nytkin liikunta on vähentynyt.

Pelkoja olen osaksi hoitanut syömällä mutta olen pienentänyt annoksia, järkeillyt ennakkoon vähiten älyttömät vaihtoehdot ja tehnyt päivittäisestä lohturuoasta samalla osan ateriaa eikä niin että erikseen muuta ruokaa ja sen päälle vielä mättöä. Ruokavaliotietous on jo valmiiksi kunnossa ja puutostilat, allergeenit yms ahmimisen aiheuttajat katsottu kuntoon, nyt on ollut vielä aikaa tehdä joitain tietoisia muutoksia kuten lisätä kuitujen saantia.

Sillä oletuksella että koronasta selviää hengissä ei ole ollut syytä alkaa ähankkia diabetestä tai verenpainetautia vaan koska nyt on tällainen tilanne, mitä sitten kun tilanne menee ohi ja 40 vuotta elinaikaa vielä jäljellä. Plus ärsyttäisi jos tämän ajan olisi haaskannut huonontamalla omaa terveyttä kun henkilökohtaisesti ei ole ahdistanut työ, lapset tai muu mikä toki joitain ahdistaa. Itsellä taas muut murheet.

Nyt kun on vielä selvinnyt että elintapasairaudet vaikuttaa siihen mitä tuhoja tauti tekee, niin ensimmäistä kertaa ikinä hahmotan miksi on tärkeää että elintavat on kunnossa ja tekee mieli korjata tosissaan viimeisetkin huonot tavat.

Vierailija
57/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vaa'alla, mutta on niitä kiloja varmaan jokunen kertynyt, kun olen innostunut ajankuluksi leipomaan ja yksineläjänä luomukseni myös häviävät omaan suuhuni. Liikuttua on myös tullut nyt vähemmän. Toisaalta on kyllä varaakin saada vähän massaa luiden ympärille.

Vierailija
58/58 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 1,8kg.

En näe mitään syytä lihomiseen. Syömme aina hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi