Käsi sydämellä -kysymys: Kuinka monta kiloa on tullut painoa lisää korona-aikana?
Itselläni nelisen kiloa.
On tullut syötyä enemmän ja liikuttua vähemmän.
Kommentit (58)
Veikkaan että 2kg läskiä + jäätävä määrä X kertynyt kehoon nestettä. Noh, ne saa lähtee ennen kesää.
6kg lisää tullut.
Ärsyttää niin vietävästi. Mutta ajan puute ja ei lapsille hoitajaa. Olen totaali yh joten ei ole toista aikuista joka antaisi aikaa :)
Housuista päätellen painoa on lähtenyt. Olen kuntoillut tylsistyksissäni paljon enemmän kuin ennen. Oli mukamas liian kiire aiemmin. Lisäksi ravintolat, kahvilat ym. herkuttelupaikat ovat suljettuina, joten tulee syötyä vain kotiruokaa.
About 4kg, en tiedä syyttäisinkö koronaa vai raskautta. Koronan takia olen lomautettuna fyysisestä työstäni enkä pääse kuntosalille, mutta raskausvaivojen takia en myöskään harrasta oikein mitään muutakaan liikuntaa juuri nyt...
Tavallisesti siis teen fyysistä työtä, käyn kuntosalilla/ryhmäliikuntatunneilla 3-4 kertaa viikossa ja joka päivä koiran kanssa lenkillä, eli liikun paljon.
Olen jo ylipainoinen, korona ei siihen vaikuta, koska olen töissä normaalisti.
Samana pysynyt. Duunissa lounas ja sitten normisafkat illalla kotona.
m44
Mulle n. 5kg tullut. Liian helppoa laittaa koronan syyksi . Tälläisenä aikana liian helppoa antaa itselleen luvan ollla laiskana vaan.
Samassa pysytty. En ole niin oraalisten nautintojen perään muutenkaan.
Maailmassa paljon parempia juttuja kuin jonkun asian tunkeminen suuhun.
Olen reilusti ylipainoinen ja hyvin stressaavassa esimiestyössä, teen vähintään 12-tuntisia työpäiviä. Normaalisti ehdin työpäivänä syömään vain yhden lounaan. Nyt etätöissä syön paljon useammin, mielestäni myös paljon enemmän, mutta niinpä vaan on 5 kiloa lähtenyt. Olen kyllä nukkunut nyt enemmän ja stressannut vähemmän.
Minä olen laihtunut. Jouduin muuttamaan vanhan isäni luokse auttelemaan, pihahommia kun tekee, niin on kiloja karissut muutama.
Vuoden alusta -8kg - olen niin onnellinen. Koronakaranteenissa jo 2kk kun asuinmaa meni maaliskuussa kiinni. Syön salaattia, kanaa, kalaa. Ei ravintoloita, ei houkutuksia. Lenkkeilen joka päivä 90 minuuttia, kun ei ole muutakaan tekemistä. Tänään aamulla näytin ekaa kertaa neljään vuoteen hoikalta. Ai että miten hyvä fiilis ❤️.
Kuusi kiloa pudonnut. Liikkuminen ollut ihan nollassa, mutta syönyt vain kotiruokaa ilman naposteltavia.
Vierailija kirjoitti:
6kg lisää tullut.
Ärsyttää niin vietävästi. Mutta ajan puute ja ei lapsille hoitajaa. Olen totaali yh joten ei ole toista aikuista joka antaisi aikaa :)
Miten sulla riittää aikaa naposteluun ja herkkuihin ? ei tuommoista määrää saa ilman suurta antaumusta syömiselle.
Tarpeeksi. Nyt olen sopivasti lihava.
Minulta on lähtenyt melkein pari kiloa pois.
Olin aika varma, että painoa on tullut vain lisää - tuntuu että syön enempi, liikun vähemmän.
Mutta kaipa se on vaikuttanut, että kotona voi nyt pitää säännöllistä ruokailurytmiä, tulee itse se ruoka tehty ja menen aiemmin nukkumaan kuin normaalisti, jostain syystä. Illasta ollaan käytetty koiraa pitkällä lenkillä, mutta tätä tehtiin jo ennen koronaakin.
Sama missä käsi on.
Mutta jalat pitää olla vaa'alla jos haluaa punnita itsensä.
En tosin tiedä miksi se on niin tärkeää.
Jos vaatteet istuu päällä entiseen malliin.
Mä ainakin syön selvästi vähemmän nyt kun kauppareissut ei innosta.
Miksi olisi tullut kiloja lisää? Maatilalla eletään ihan normaalia elämää.
Paino on pysynyt samana, noh, laihtunut noin kilon verran mutta se on vähän.
Rehellisesti sanottuna vain sen verran kuin raskausaikana maltillisesti paino nousee (nyt rv 33+2 ja painoa tullut koko raskausaikana ~8kg). Ihmeellistä kyllä syön raskausaikana paljon hillitymmin kuin normaalisti. Vauva painaa vatsaa sen verran, etten kykene vanhaan tapaan ahmimaan sitä täyteen. Ei myöskään tee mieli niitä epäterveellisiä ruokia normaaliin tapaan. Olokin on kylläinen pidemmän aikaa. Toki syön kun nälkä tulee ja suunnilleen 3-4 ateriaa päivässä.