Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä joku ehdotti että sairauden vuoksi ei työllistyvä ja kortistossa oleva voisi alkaa SOMEVAIKUTTAJAKSI!

Vierailija
30.03.2023 |

Olikohan ehdottaja joku elämäänsä kyllästynyt kelavirkailija?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se oli kyllä typerin ehdotus minkä olen kuullut tänä vuonna :D

Ensin toki influensserikouluun. Tamperen ammattikorkeakoulussa on.

Vierailija
2/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Voin kuvitella itseni somevaikuttajana, tuskin saisin yhtään seuraajaa edes omasta perheestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se oli kyllä typerin ehdotus minkä olen kuullut tänä vuonna :D

Ensin toki influensserikouluun. Tamperen ammattikorkeakoulussa on.

Eiks se vaikuttajakoulu lopetettu jo?

Vierailija
4/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Voin kuvitella itseni somevaikuttajana, tuskin saisin yhtään seuraajaa edes omasta perheestäni

Mun äiti varmaan seurais, velvollisuudesta.

Vierailija
5/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa ehdotuksessa? Sitähän ne kaikki koukuttamattomat tyrkytkin tekee.

Vierailija
6/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä väittää, että tuohon tarvitaan vain muutama räpsy päivässä ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista

Vierailija
7/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs näitä nyt onkaan... influenseri, sisällöntuottaja, somevaikuttaja, jne.? Hohhoijjaa!! (haukotus) Onko tuollaisessa edes tulevaisuutta, jos ei ole yhtään mitään sanottavaa kenellekään.

Vierailija
8/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitään aiheita mistä kirjoittaisin.

En harrasta mitään, ei ole kavereita, en käy missään jne.

Miksi kukaan seuraisi mua?

Vierailija
9/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kertoilisin minkä jutun luin paikallislehden verkkoversiosta ja mitä olin siitä mieltä. Sitten voisin kertoa siitä että sain taas yhden sanaristikon tai sudokut tehtyä. Ja miten työpäivä oli taas tavanomainen ja bussissa näin humalaisen miehen iltapäivällä kun olin kotimatkalla. En usko että olisin huippusuosittu.

Vierailija
10/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan täällä väittää, että tuohon tarvitaan vain muutama räpsy päivässä ja rahaa tulvii ovista ja ikkunoista

Muutama räpsy päivässä riittää, jos on muuten edellytykset kunnossa. Eli ulkonäkö kohdallaan, varaa kiinnostavaan elämäntyyliin, tunnet oikeanlaisia ihmisiä => voilà. 10 vuotta sitten pääsi alkuun helpommalla, ei enää.

Jos olet esimerkiksi julkkiksen lapsi, tuosta saa hyvin helpolla mukavan bisneksen käyntiin. Vieläkin helpommalla, jos olet oikeaa ikäluokkaa TikTokiin.

Se keski-ikäinen pitkäaikaistyötön ränsistyneessä asunnossaan ei pääse ihan yhtä helpolla.

Vierailija
11/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä keksin vaikka mitä aiheita, mistä voisin kirjoittaa, mutten siltikään tiedä, mistä ihmeestä saisin seuraajia.

Olen aina välillä harkinnut aloittavani käsityöblogin, tai säästämisblogin, tai ekologisen elämäntyylin blogin, mutta en oikeasti saisi siitä bloggaamisesta sellaisenaan niin paljon "irti", että viitsisin tehdä sitä ilman mitään yleisöä.

Vierailija
12/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin alkaa! Mut voiskohan työkkäri ensin kouluttaa mut kun en osaa edes somea käyttää. Ja olishan mulla paljonkin asiaa, miten oon kymmenen kertaa tänäänkin juossut vessassa suolistosairauden vuoksi, itkenyt taas kerran kelan mielivaltaa, pyöräillyt kauppaan, keskustellut soskun kanssa, mitä tässä tehtäis, pessyt käsiä satoja kertoja kera pakkotoimintojen- ja ajatusten. Juu varmaan saisin rahaa niin etten tukia tartteis. Jippii mun elämä on pelastettu!

Vierailija
13/13 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällitälli kirjoitti:

Mitäs näitä nyt onkaan... influenseri, sisällöntuottaja, somevaikuttaja, jne.? Hohhoijjaa!! (haukotus) Onko tuollaisessa edes tulevaisuutta, jos ei ole yhtään mitään sanottavaa kenellekään.

OnlyFans unohtui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi