Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan sekopää exänne jaksoi uhkailla/kontrolloida suhteen päätyttyä?

Vierailija
01.05.2020 |

Nyt 3 kuukautta erosta, kauankohan vielä?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain olla eron jälkeen rauhassa 2 vuotta. Sitten exä oli jostain kuullut että mulla on miesystävä ja oli ottanu selvää missä asun. Sitten alko rimputtelemaan ovikelloa öisin, tunkeutui takapihalle, kulki jalkakäytävällä päivisin mun kämpän ohi edes takaisin, tunki paperia pariin kertaan oven lukkopesään. Sitten lopulta yritti murtautua mun kotiin, kahteen kertaan. Toisella kerralla sai rikottua oven hakkaamalla sitä jollain metalliputkella, poliiseilla tosiaan kesti 45min tulla paikalle. Onneks sain pian uuden asunnon 700km päästä.

Ai joku toinenkin on joutunut odottelemaan poliisia miehen hakatessa ovea rikki. En ymmärrä, mikä omaankin mieheeni eron jälkeen meni.

Vierailija
62/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain olla eron jälkeen rauhassa 2 vuotta. Sitten exä oli jostain kuullut että mulla on miesystävä ja oli ottanu selvää missä asun. Sitten alko rimputtelemaan ovikelloa öisin, tunkeutui takapihalle, kulki jalkakäytävällä päivisin mun kämpän ohi edes takaisin, tunki paperia pariin kertaan oven lukkopesään. Sitten lopulta yritti murtautua mun kotiin, kahteen kertaan. Toisella kerralla sai rikottua oven hakkaamalla sitä jollain metalliputkella, poliiseilla tosiaan kesti 45min tulla paikalle. Onneks sain pian uuden asunnon 700km päästä.

Ai joku toinenkin on joutunut odottelemaan poliisia miehen hakatessa ovea rikki. En ymmärrä, mikä omaankin mieheeni eron jälkeen meni.

Miten suomessa voi mennä näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ny se jännämiehistä vaahtoava trollipoika (johon luonnehäiriön vuoksi tietysti kolahti) vaihtoi roolin jankkaavaan mukastalkattuun pilatakseen ketjun. Vanha vitsi.

Vierailija
64/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen seinähullujen palsta tämä oikein on? Jonkun mielenvikaisen tappamisjuttuja, ja ylläpito ei reagoi mitenkään! 

No anna mä avaan kun sä yrität kymmeniä vuosia päästä eroon jostakin selviytyä ja elää omaa elämää joku pyrkii siihen keinoja kaihtanatta takaisin ihan vain sabotoidakseen sen mitä sinä olet yrittänyt rakentaa tyhjästä, kyllä sullakin noi kelat olisi aika normi. Sitä miettii miksi ei jo silloin koska hukkaanhan se puserrus jo silloi meni. Anna vuosikymmen elämästäsi jonkun tuhottavaksi. Mieti. Lopulta sä olet paha kun kehtasit edes niitä minimi elareita pyytää. Kamala ihminen. Toinen pistää sun perään kuulia ja portsareita, äkäsen nyksän, mustamaalaa, tuhoaa seuraavatkin ihmissuhteet, tekee ilmoituksia lastensuojeluun jota olet selvitellyt ei yhden vaan useamman vuoden turhina. Kyllä sitä miettiii miksi ei pamauttanut aivoja pihalleja ja vain lusinut.

En edes ole ainoa joka tuon on sosiopaatiksi diaknosoinut..

Vierailija
65/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen seinähullujen palsta tämä oikein on? Jonkun mielenvikaisen tappamisjuttuja, ja ylläpito ei reagoi mitenkään! 

No anna mä avaan kun sä yrität kymmeniä vuosia päästä eroon jostakin selviytyä ja elää omaa elämää joku pyrkii siihen keinoja kaihtanatta takaisin ihan vain sabotoidakseen sen mitä sinä olet yrittänyt rakentaa tyhjästä, kyllä sullakin noi kelat olisi aika normi. Sitä miettii miksi ei jo silloin koska hukkaanhan se puserrus jo silloi meni. Anna vuosikymmen elämästäsi jonkun tuhottavaksi. Mieti. Lopulta sä olet paha kun kehtasit edes niitä minimi elareita pyytää. Kamala ihminen. Toinen pistää sun perään kuulia ja portsareita, äkäsen nyksän, mustamaalaa, tuhoaa seuraavatkin ihmissuhteet, tekee ilmoituksia lastensuojeluun jota olet selvitellyt ei yhden vaan useamman vuoden turhina. Kyllä sitä miettiii miksi ei pamauttanut aivoja pihalleja ja vain lusinut.

Jos sut haukutaan narsistiksi koska hyväksikäytöstä tulet raskaaksi etkä halua pitää lasta vaan päädyt aborttiin koska ei miehestä ollut taaoeronkaan kanssa apua niin mitä tällaiselta mieheltä odotat jos sillä on yhteyksiä johonkin, se tulee tuhoamaan sun elämän ellet itse tuhoa sitö ja jälkeenpäin mietit miksi et tuhonnut sen. Miksi uhrasit oman ja lapsen elämän?

Vierailija
66/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v tulee syksyllä, välillä on ollut hiljaisempaa, nyt ei enää kuulu  mitään kun lapsi asuu omillaan ja itselläni on salainen puhelinnumero.

Vierailija
67/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on naiset avuttomia. ei ole mikään vaikeus muuttaa kaikki tiedot salaisiksi. eikä kavereille anneta mitään tietoa. huh huh. uusavuttomat naiset. kyllä miehestä pääsee eroon jos todella haluaa. 

älä laita mitään mihinkään naamakirjaan tai kirjoittele someen. äläkä kerro ystävillesi mitään asioitasi niin kyllä eksät jää.

Vierailija
68/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sut haukutaan narsistiksi koska hyväksikäytöstä tulet raskaaksi etkä halua pitää lasta vaan päädyt aborttiin koska ei miehestä ollut taaoeronkaan kanssa apua niin mitä tällaiselta mieheltä odotat jos sillä on yhteyksiä johonkin, se tulee tuhoamaan sun elämän ellet itse tuhoa sitö ja jälkeenpäin mietit miksi et tuhonnut sen. Miksi uhrasit oman ja lapsen elämän?

Vinkki vitonen eb ollut vaikka siinä pelossa elin jos olisin selvitin asian ja ei en ole narsisiti vaan alistettu ihmisraunio itsensä melkein onnistuneesti tappanut viime vuonna masentunut ja tästäkin saan kuulla kuinka pska äiti mä olen! Olenhan masentunut.

Kuka ei olisi tuossa tilanteessa, kertokaa? Kyllä hyppään junan alle heti kun tiedän että nämä kaksi pahomaista ei saa lastani kasvatettavaksi ainoa syy tällä hetkellä mulla on elää on tämä.

Tässä ei edes ole kaikki kun tää porukka raisk asi mit mitä mulla jää lasta en mihinkään voi laittaa ja itseäni tappaa terapia ei auta anna sä neuvo ptsd ongelmaiselle ja masentuneelle onko neuvoja?

Vierailija
69/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä on naiset avuttomia. ei ole mikään vaikeus muuttaa kaikki tiedot salaisiksi. eikä kavereille anneta mitään tietoa. huh huh. uusavuttomat naiset. kyllä miehestä pääsee eroon jos todella haluaa. 

älä laita mitään mihinkään naamakirjaan tai kirjoittele someen. äläkä kerro ystävillesi mitään asioitasi niin kyllä eksät jää.

Miten laitat salaisiksi jos on yhteinen lapsi? Silloin on pakko olla yhteystiedot sen psykon kanssa. Nainen on siis avuton kun ei vetäydy kuoreen ja pysäytyä omaa elämäänsä jonkun hullun vainoamisen takia?

Vierailija
70/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta erosta ja nyt on ollut puoli vuotta rauhallisempaa, kun löysi jälleen kerran uuden uhrin ja muutti äkkiä tämän kanssa yhteen.

Vierailija
71/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontrollointiyritykset jatkuu vielä neljän vuoden jälkeenkin. Syy se, että meillä yhteiset lapset. Pakko pitää jonkinlaiset välit..

Millä tavoin yrittää kontrolloida? Meilläkin yhteinen lapsi, ja ex kuvittelee voivansa kontrolloida sitä, että lapsi ei saisi tavata uutta miestäni koskaan, ja kaikkea muutakin uhkailee.

Ap

Vähän ot, mutta sulla on siis uhkaileva sekopää exä, teillä on yhteinen lapsi ja olette eronneet 3 kk sitten? Ja sulla on jo uusi mies kuvioissa jonka haluaisit esitellä lapselle?

Ei pahalla, mutta varo nyt hyvä ihminen. Tutustu ensin kunnolla ja ajan kanssa uuteen mieheen ennen lapselle esittelemistä, ettei vaan vahingossakaan ole taas ”sekopäinen uhkailija”. Sanon tämän täydellä sydämellä: jos ihminen viehättyy tietystä ihmistyypistä (tiedostamatta), on erittäin suuri riski että uudessa kumppanissa on samoja piirteitä kuin vanhassa.

Lisäksi noin nopea pariutuminen ja heti sen vakavaksi tekeminen (lapselle esittely) kielii myös siitä että olet helposti sitoutettavissa. Ja usein ne sekopäät haluaa sitouttaa naisen nopeasti.

En siis itse edes ole exän kanssa ottanut puheeksi mitään lapselle esittelyä, mutta hän on silti jo nyt vaatimassa, että tuo ei tapaa lastamme ikinä. Melko rauhassa olemme edenneet, tapailemme silloin kun lapset ei ole kuvioissa, emme välttämättä aio muuttaa yhteen, mutta exä on jo tämänkin ehtinyt kieltää.

Ap

Seli srli, kuitenki asutte jo saman katon alla

Vierailija
72/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä teille sikiää näitä hulluja exiä? Vai kirjoitteleeko täällä muutama tyyppi monta viestiä putkeen?

Naiset rakastaa jännää. Seurustelevat jännä miehien kanssa....

..... Mun eksä oli kyllä aikuisena vanhempiensa luona asuva nörtti, joka sai itsensä vaikuttamaan uhrilta joka tilanteessa. Esitti niin kilttiä ja mukavaa suhteen alussa mutta todellinen luonne olikin ihan muuta, katkera ja ilkeä. Musta tuntuu että monet vainoavat eksät on juuri enemmän tällaisia kun mitään "pahoja poikia".

t. 18. tähän ketjuun vastannnut

Jännishän on laatikkopäinen lentäjäkirurgi, joka tienaa yli 100 000 vuodessa. Miten se edes ehtisi lähetellä viestejä ja stalkata. Pallolaajennusten välissä?

Vierailija
73/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exä, joka oli lähinnä vain rasittava tossukka, mutta hänen sekoboltsi äitinsä kylläkin jaksoi, jopa puoli vuotta eron jälkeen.

Vierailija
74/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta täyttä vainoa. Jatkuisi vieläkin, jos en olisi muuttanut satojen km päähän ja saanut turvakiellon.

Vierailija
75/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei vainoa ex, vaan mies, jonka kanssa kävin yksillä treffeillä. Mies ei puhunut treffeillä oikeastaan mitään ja ainakaan kehonkieli ei viestinyt kiinnostuksesta. Sanottiin heipat treffien jälkeen, eikä kumpikaan ehdottanut uutta tapaamista. Vainoaminen alkoi, kun tapasin nykyisen avomieheni, jolle lähettää viestejä ja soittelee. Ihan nyt vappuna laittoi eka kertaa minulle viestiä, joissa uhattiin väkivallalla ja syytettiin minua pettämisestä. Yleensä on puolikin vuotta hiljaista ja sitten aktivoituu pariksi päiväksi. Treffeistä on nyt 3 vuotta. Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta? Uhrilla on aika huono asema tällaisissa tapauksissa.

Vierailija
76/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis erottiin ihan hyvissä merkeissä, kuulin että mies oli netissä lähestynyt muita naisia ja ilmoitin erosta samalla kun hain loput kamppeeni. Olin jo pitkään miettinyt eroa, sillä mies taantui suhteen aikana lapsen tasolle - ei voinut käydä kaupassa, tehdä kotitöitä jne. joten ero oli helpotus.

Ensin miehellä meni lujaa, oli kivaa roikkua baareissa sinkkukavereiden kanssa, lähestyä entistä useampia naisia netissä jne. mitä nyt miehet tekevät eron jälkeen. Kuitenkin siinä vaiheessa, kun itse 2kk jälkeen tapasin nykyisen mieheni, aloin saamaan outoja viestejä exältä. Milloin halusi palata yhteen, milloin oli pahoillaan, milloin kaikki oli minun syytäni, ja milloin uhkaili julkaisevansa intiimejä kuvia netissä. 

Sanoin että julkaise vaan jos siltä tuntuu. Ikinä en miehen itkuista huolimatta lähettänyt mitään missä näkyy kasvoni. En tänäkään päivänä tiedä missä hämärissä paikoissa kuviani jaellaan sillä estin eksän tämän episodin jälkeen. 

Vierailija
77/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kun on yhteishuoltajuus, niin ei niitä numeroita laiteta salaisiksi.

Vierailija
78/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. kyllä saa tiedot salaisiksi vaikka on yhteishuoltajuus... nääs nääs kokemusta.

mutta miksi te naiset vastaatte niille miehille. olkaa hiljaa ja älkää selittäkö kaikkea netissä... menen sinne tänne tonne.. teen sitä ja tätä.

pois netistä. kirjoittamasta.

minun ukko häiritsi jonkin aikaa. tuli läpi oven. mutta joutuikin sairaalaan. eipä tullut sen jälkeen ja oli nöyrää poikaa. nyt akat kunnon ryhtiliike. älkää vali vali sitä ja tätä.

Vierailija
79/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö. kyllä saa tiedot salaisiksi vaikka on yhteishuoltajuus... nääs nääs kokemusta.

mutta miksi te naiset vastaatte niille miehille. olkaa hiljaa ja älkää selittäkö kaikkea netissä... menen sinne tänne tonne.. teen sitä ja tätä.

pois netistä. kirjoittamasta.

minun ukko häiritsi jonkin aikaa. tuli läpi oven. mutta joutuikin sairaalaan. eipä tullut sen jälkeen ja oli nöyrää poikaa. nyt akat kunnon ryhtiliike. älkää vali vali sitä ja tätä.

Älä syyllistä uhria. Ihmisellä on oikeus elää normaalia elämää koko ajan miettimättä, miten stalkkeri tähän suhtautuisi.

Vierailija
80/117 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme nuori pariskunta ilman lainoja tai lapsia, ja eron olisi voinut tehdä helposti ja jättää toisen sen jälkeen lopullisesti rauhaan. Mutta sellainen ei käynyt mun eksälle.

Puhelut jouduin estämään jo eroa tehdessä. Muutin pariksi viikoksi asumaan vanhemmilleni, kun hän teki meidän asunnostamme muuttoa hitaalla tahdilla pois. Ennen kuin estin numeron, puheluita tuli joka yö noin 50 kpl. Tekstiviestejä satoi myös lukuisia. Samoin messengeriin varsinkin viikonloppuisin tuli jatkuvalla syötöllä mitä päättömämpää settiä.

Kun muutto oli hoidettu ja pääsin palaamaan kotiin, estin hänet myös Whatsappissa ja messengerissä koska enää ei ollut hänellä mitään oikeaa syytä olla muhun yhteydessä enkä jaksanut sitä jatkuvaa haukkumista ja takaisin ruikuttamista. Normi-tekstarit pistin ohjautumaan roskakoriin. Kävin reilu vuosi eron jälkeen huvikseni katsomassa tekstareiden roskakoria, ja kas pirulainen, oli se ääliö jaksanut edelleen laittaa viestiä. Koin sen todella säälittävänä. Joka toisessa viestissä haukkui mua rumaksi ja läskiksi ja toivoi että sairastuisin rintasyöpään, ja joka toisessa viestissä pyysi josko tulisin edes yhden kerran tapaamaan häntä ja rakastelemaan. HYI.

Lähes kolme vuotta erosta, niin tein Instagram-tilin itselleni. Ei mennyt kuin kaksi päivää niin tämä sankari löysi minut sieltä ja iski kolme pitkää viestiä missä haukkui mua ja viestien sävy oli uhkaava. Tässä vaiheessa nykyinen mieheni oli yhteydessä tähän eksääni ja kehoitti ystävällisesti jättämään avovaimonsa rauhaan. Tämän jälkeen eksäni säännöllisen epäsäännöllisesti viestitteli puolen vuoden ajan avomiehelleni puhdasta paskapuhetta musta, ja aina viestit tulivat viikonloppuöisin ja selvästi olivat kirjoitettu tuhannen päissään. Osa niistä viesteistä oli oikeasti ihan hauskoja päättömyydessään ja saatiin hyvät naurut. Vaikkei ehkä saisi nauraa kun selvästi eksälläni joku isompikin pyörä tipahtanut pääkopasta, jos kerran jaksoi yli kolme vuotta ruikuttaa tällaisen läskin, ruman naudan perään.

Nyt olemme uuden miehen kanssa saaneet olla rauhassa jo pari vuotta. Mutten olisi kovin yllättynyt, jos taas jotain uutta reittiä pitkin hetkenä minä hyvänsä kuuluisi PLING ja jälleen tämä hyypiö menneisyydestäni koittaisi saada muhun yhteyttä. En muuten ole tälle tyypille vastannut yhteenkään viestiin. Vaikka osaan päättömimmistä olisi tehnyt mieli näpäyttää takaisin, mutta oli vaan pakko hillitä itsensä. Jos olisin vastannut, niin ehkä yhteydenotot olisivat vain kiihtyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan