Miten kauan sekopää exänne jaksoi uhkailla/kontrolloida suhteen päätyttyä?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sen pommin ja konekiväärin koska mitä hlvetti mun oikeudet on ei mitään.
Mikä mun oikeusturva on, ei mikään.
Mee hoitoon kuuluu mutta kun nämä ihmiset ei mene? Mitä mun terapia auttaa? Häh vastaisko joku? Ei tietenkään... Mä meen terapiaan hoidan itseni kunnes tulee nämä mitä se auttaa? Kukaan ei ole mulle pystynyt kertomaan sitä, kestä jaksat kyllä, no en jaksa en enää jaksa! Mä olen loppu!
Reilun vuoden. Välillä oli vähän hiljaisempia kausia, mutta aina ilmestyi takaisin sekoilemaan. Sitten yhteydenotot harvenivat ja ihan muutama päivä viimeisen jälkeen kaveri kertoi, että ex oli päivittänyt someen olevansa parisuhteessa. Siihen ne loppuivat. Jospa uusi suhde kestää, sillä pelkään, että häiriköinti alkaa taas, kun se loppuu.
Mitä ylipäätänsä sanoa näille "ystäville" niin myötä kuin kuin vastamäessä eikö :)
Mikä vttu siinä on että ei voi keskittyä vain omasn elmään? Vasn pitää vetää ohjaksissa muita mikä diagnoosi näille?
Ja kukaan ei auta, te olette rahojenne ja egojenne vietävissä ja mä en edes täällä haluisi olla mutta edes yritän koska mihin toi pieni joutuisi ei ole nyt hyvä mutta millaista se olis ilman? Tähänkään ette voi vastata...
Ollaan erottu pikkasen vajaa 20 VUOTTA sitten ja sain juuri kahvittelukutsun ja selityksen että tämä oli eronnut viimeisimmästään. En tietenkään mennyt. Enkä vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden välein tulee viestiä. Itsellä meni monta vuotta päästä kokonaan irti ja olla vastaamatta noihin viesteihin, kun ei niistä ikinä mitään hyvää edes seurannut.
No voi voi itku viestit estä. Musta estäpä muut porukkaan kuuluvat ne jotka tunkeutuu kotiin ja pilaa sun elämän estä ne! Teillä helvtti on pieni ongelma!
Sanokaa mulle miksi yhdellä ihmisellä voi olla tällainen valta yhteen ihmiseen tapaat kerrankin kivan niin eikö sekin paljastu narsistiksi entiseksi kytäksi joka laittaa miehet perään ja mitä vtun ihmisoikeutta tämä on?Mä en hlvetti enää jaksa näitä. Vtun ksipäitä!
Mitä te alapeukutatte, ihan totta vaihtakaa numero, kaupunki ja ehkä jopa maa.
Sitten kun tota ei voi tehdä lasket vain vuosia kun kasvatat lapset aikuiseksi, ehkä tartut pulloon mutta hei enää 4 vuotta ja voit matkustaa aasian käydä apteekissa ja vetää sen vikan töötin morfiinia ihan laillisesti. Sitä se on.silleen loppu ja niin mänyt "elän" pari vuotta enää ja tiedän että tää kärsimys loppuu rauhassa tööttin
Te olette pskoja kaikki sitä te olette. Tää mun rauha ja turva.
Mitä helvit väärää mä tein olin elin mä en edes ole tehnnyt mitään rikollista ja silti noi paskiaiset määrää mun elämän.
Te vaan alapeukutatte vaikka teillä ole mitään kokemusta siitä kun oikeus eikä virkavalta auta sua ja sä olet käytännössä täysin yksi ja jos olisitkin yksin voisit vaihtaa maata mutta kun et ole. Mikä on ihmisarvo suomessa 2020 ei mikään. Ei ole.
Joku ihmettelee että mistä tämmösiä olemme löytäneet...Mutta oma käsitykseni on, että hyvin suurella osalla suomalaisista miehistä tämmöinen sekopäisyys kuoriutuu esiin eron hetkellä viimeistään.
Mikä ihmeen seinähullujen palsta tämä oikein on? Jonkun mielenvikaisen tappamisjuttuja, ja ylläpito ei reagoi mitenkään!
Hassuinta on se kun sä päätät antaa anteeksi elää omaa elämä jogaa opiskella tehdä töitä käydä salilla säästää rahaa lapsekle matkoihin mutta kun se ei riitä. Pakko ujuttautua elämään molempien niin mitä mun elämä on tuhottu ja ainoa jota mulla jää on tappaa tai tulla tapetuksi kun mikään ei riitä. Mä en pääse eroon ennen kuin tapan joten miksi mä en tappanut jo silloin ennen kuin mulla oli nöitä fantasioita?! Olisin istunut jo sen ajan. Hindulaisuus on paskaa!
Mä sain olla eron jälkeen rauhassa 2 vuotta. Sitten exä oli jostain kuullut että mulla on miesystävä ja oli ottanu selvää missä asun. Sitten alko rimputtelemaan ovikelloa öisin, tunkeutui takapihalle, kulki jalkakäytävällä päivisin mun kämpän ohi edes takaisin, tunki paperia pariin kertaan oven lukkopesään. Sitten lopulta yritti murtautua mun kotiin, kahteen kertaan. Toisella kerralla sai rikottua oven hakkaamalla sitä jollain metalliputkella, poliiseilla tosiaan kesti 45min tulla paikalle. Onneks sain pian uuden asunnon 700km päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen seinähullujen palsta tämä oikein on? Jonkun mielenvikaisen tappamisjuttuja, ja ylläpito ei reagoi mitenkään!
Vappu sekottaa ihmisten päät. Tääl on ollu enemmänki ihme keuhkoomist.
Ainoa mitä mä fantasion että joku sattuisi kohdalle ja samalla pelkään, en tosin omasta puolestani. Vaan mitä mä tuun tekee.
Puoli vuotta, sitten uhkasin poliisilla.
Minä olen elänyt yli vuosikymmenen niin että mikä puolustus missä turva jos sitä tarvitaan kättä pidempään, tää korona on tuonut ainoastaan turvaa en ole niin huolissani kun tuolla liikun. Koska siellä ei liiku ketään.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmettelee että mistä tämmösiä olemme löytäneet...Mutta oma käsitykseni on, että hyvin suurella osalla suomalaisista miehistä tämmöinen sekopäisyys kuoriutuu esiin eron hetkellä viimeistään.
Mies aina riitojen yhteydessä sanoi mulle, että hän ei kyllä tommosen akan perään jää itkemään ja että mun on turha tulla kerjäämään häntä takaisin. Mutta kun sitten lopulta ilmoitin, että tämä on tässä, erotaan, ja muutin pois, niin mies aloitti itse itku- ja uhkailupuhelut ja vainoamisen, johon sai poliisikin pari kertaa puuttua. Kesti pari vuotta ennen kuin uuden löydettyään hiljeni.
15 vuotta.
Ei auttanut poliisit, ei lähestymiskiellot eikä oikeudenkäynnit. Suomi ei ole oikeusvaltio.
Mikä mun oikeusturva on, ei mikään.