Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan sekopää exänne jaksoi uhkailla/kontrolloida suhteen päätyttyä?

Vierailija
01.05.2020 |

Nyt 3 kuukautta erosta, kauankohan vielä?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas erottu jänniksistä....

Vierailija
22/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häiriköinyt vajaa kaksi ja puoli vuotta. Aluksi meni ihan hyvin ja erottiinkin ihan asiallisissa merkeissä. Sitten se yhtäkkiä muisti että olen kuulemma pahoinpidellyt hänet ja on selittänyt epämääräisiä ajoilta vaikka minkälaista satua niin sossuille kuin poliisille, että olen hirveä ihmispe**e ja vaarallinenkin. Samaa aikaa kuitenkin soitteli taukoamatta.

Kolmea lastamme olen saanut tavata vain valvottuna näiden syytteiden ollessa käräjillä, mitään oikeita syitä tähän ei ole eikä sossutkaan enää vaikuta uskovan hänen juttujaan kun paikat, ajat ja tapahtumat vaihetelee kaiketi joka kertaz valetta kun ovat ja sitä juttua muuten riittää.

Homma meni ratkaisevasti hullummaksi kun puoli vuotta eromme jälkeen tapasin uuden naisen eräässä harrastuksessa jonka aloitin uudelleen muutettuani pois yhteisestä kodista. Jollain sairaalla urkinnalla exä sai tämänkin tietoonsa. Uusimpana tietona olen kuulemma pettänyt häntä jo ennen eroamme yms ja tuosta naisestakin se tietää jo enemmän kuin minä :D

Terveiset vaan tutuille sinne itään päin jos satutte lukemaan palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ensimmäiset kolme kk hiljaa. Sitten sai tietää että olin alkanut seurustella ja sanoi että ero olikin ollut vain "vitsi". Yhtäkkiä alkoi piirittää kämppääni yöllä, soitella kymmeniä kertoja, lähetti kirjepostia ja sähköpostia, joissa syyllisti välillä itseään ja välillä minua, oli tehnyt asuntohakemuksen meidän molempien nimissä, tuli mun harrastuksiin, kirjotti musta lauluja ja laitto kaikkia vanhoja videoita... tätä kesti ehkä 3 kk. Sen jälkeen satunnaisia viestejä ja puheluita 8 kk kunnes laitoin estot ihan joka paikkaan ja muutin.

Vierailija
24/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teille sikiää näitä hulluja exiä? Vai kirjoitteleeko täällä muutama tyyppi monta viestiä putkeen?

Vierailija
25/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas erottu jänniksistä....

Hahhahhaa! Vastasin tähän ketjuun aiemmin ja exäni on korkea-arvoinen upseeri, kaukana jännämiehestä, arvosteli pientäkin alkoholi käyttöäni. Minussahan se kaikki vika on, kummallista että lastemme ja minun on parempi olla ilman tätä sairasta tappelua kotona. Minä kun en alistu hullun alistamisyrityksiin.

Vierailija
26/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se AP loppuu sitten, kun exä saa taas seksiä joltakin muulta.

Vierailija
27/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia niin kauan, että lopulta mua pilkatessaan häpäisi lähinnä itsensä.

Vierailija
28/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teille sikiää näitä hulluja exiä? Vai kirjoitteleeko täällä muutama tyyppi monta viestiä putkeen?

Naiset rakastaa jännää. Seurustelevat jännä miehien kanssa....

Vierailija
29/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai sitten ole nainen, kun mieheni on ei ole jännä, vaan ihan tavallinen. 

Vierailija
30/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. Vuoden ja siitä huilimatta vaikka pistin välit poikki kokonaan. Soitteli eri numeroista, koska olin blokannut jokaisen josta otti yhteyttä. Ja soitteli, vaikka suljin puhelun heti vastaamisen jälkeen kun ilmeni kuka minulle soittaa. Viesteihin en vastannut kertaakaan.

Ei sentään väijyillyt missään lähistöllä niin kuin jotkut tekee.

Vierailija
31/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N. Vuoden ja siitä huilimatta vaikka pistin välit poikki kokonaan. Soitteli eri numeroista, koska olin blokannut jokaisen josta otti yhteyttä. Ja soitteli, vaikka suljin puhelun heti vastaamisen jälkeen kun ilmeni kuka minulle soittaa. Viesteihin en vastannut kertaakaan.

Ei sentään väijyillyt missään lähistöllä niin kuin jotkut tekee.

Miksi et vaihtanut numeroa? Ja tehnyt uudesta numerosta salaista?

Vierailija
32/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... Mun eksä oli kyllä aikuisena vanhempiensa luona asuva nörtti, joka sai itsensä vaikuttamaan uhrilta joka tilanteessa. Esitti niin kilttiä ja mukavaa suhteen alussa mutta todellinen luonne olikin ihan muuta, katkera ja ilkeä. Musta tuntuu että monet vainoavat eksät on juuri enemmän tällaisia kun mitään "pahoja poikia".

t. 18. tähän ketjuun vastannnut

Vierailija
33/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..... Mun eksä oli kyllä aikuisena vanhempiensa luona asuva nörtti, joka sai itsensä vaikuttamaan uhrilta joka tilanteessa. Esitti niin kilttiä ja mukavaa suhteen alussa mutta todellinen luonne olikin ihan muuta, katkera ja ilkeä. Musta tuntuu että monet vainoavat eksät on juuri enemmän tällaisia kun mitään "pahoja poikia".

t. 18. tähän ketjuun vastannnut

Samoin minulla, mammanpoika joka ei ollut seurustellut kuin hetken aiemmin. Niin kilttiä niin kilttiä. Halusi itse erota, nähtävästi äitinsä neuvosta.

Silti vainosi, kiristi ja ties mitä kymmenisen vuotta.

Olin kai mielestään hänen omaisuuttaan, vaikkei halunnut minua takaisin, en olisi saanut olla kenenkään muun kanssa.

Tai "jos kerran annat muillekin niin annat mullekin".

Vierailija
34/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette ala vainoamaan takaisin? Soittelette 100 puhelua keskellä yötä ettekä sano mitään, tekstaripommitusta ”Jätä minut rauhaan”-teksteillä n. 100 päivässä

Vierailija
35/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vuosikymmen yli ja kohta hankin sen konekiväärin jos ei vttulopu!

Vierailija
36/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette ala vainoamaan takaisin? Soittelette 100 puhelua keskellä yötä ettekä sano mitään, tekstaripommitusta ”Jätä minut rauhaan”-teksteillä n. 100 päivässä

Miten jos ääliö laittaa järjestön sun perään miten kerro? On pokea on raksamiestä on kaikkea mihin toi ääliö kuuluu. Niin? Miten ampumalla sen? Yksi maksa edes elatusmaksuja, nyksä pommittaa viesteillä ja uuvuttaa siis miten, pamauttamalla sen aivot pihalle eikö vain, on käynyt mielessä!

Vierailija
37/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden välein tulee viestiä. Itsellä meni monta vuotta päästä kokonaan irti ja olla vastaamatta noihin viesteihin, kun ei niistä ikinä mitään hyvää edes seurannut.

Vierailija
38/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkään ja liian kieroilla tavoilla.

Vasta psykiatrin kanssa keskusteltuani osasin tehdä päätöksen, etten anna hänen enää kuulua elämääni millään tavalla. Vaikka kuinka nätisti ottaisi yhteyttä.

Vierailija
39/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden välein tulee viestiä. Itsellä meni monta vuotta päästä kokonaan irti ja olla vastaamatta noihin viesteihin, kun ei niistä ikinä mitään hyvää edes seurannut.

No voi voi itku viestit estä. Musta estäpä muut porukkaan kuuluvat ne jotka tunkeutuu kotiin ja pilaa sun elämän estä ne! Teillä helvtti on pieni ongelma!

Sanokaa mulle miksi yhdellä ihmisellä voi olla tällainen valta yhteen ihmiseen tapaat kerrankin kivan niin eikö sekin paljastu narsistiksi entiseksi kytäksi joka laittaa miehet perään ja mitä vtun ihmisoikeutta tämä on?Mä en hlvetti enää jaksa näitä. Vtun ksipäitä!

Vierailija
40/117 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun sen pommin ja konekiväärin koska mitä hlvetti mun oikeudet on ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän