Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa suosittelette elämänkumppaniksi oinasmiestä vai rapumiestä?

Vierailija
01.05.2020 |

Plussat ja miinukset? Kertokaa omia kokemuksianne ravuista ja oinaista.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun nainen kysyy multa horoskooppiani, mä laitan kantapäät toiseen suuntaan.

Ei ole täyspäisten hommaa.

Mistä sitten nainen saa keskustella? Ei varmaankaan mistään.. Ex oli käynyt ennustajalla kysymässä meidän yhteensopivuudesta ja seurasi planeettojen liikkeitä. Antoi myös lahjaksi horoskooppikorun. Ihan täysipäinen mies oli.

Vierailija
102/104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimpien horoskooppiuskovaisten naisten elämänkumppaniksi lopulta valikoidu kissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapumiestä suosittelen. M33

Vierailija
104/104 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas-mies on johtaja ja ihan koko ajan pitää olla projekteja meneillään. Itse olen arka erakko-Rapu, mutta 30 vuoden jälkeen olen oppinut pitämään puoleni.

Oinas

Oinaat ovat itsekkäitä v*ttupäitä, jotka suuttuvat joka asiasta, eivätkä ymmärrä huumoria, mikäli se kohdistuu heihin tai heidän puutteisiinsa. Oinaat luulevat olevansa helvetin hauskoja ja mukavaa seuraa, mutta todellisuudessa kukaan ei pidä heistä. Rakkaudessa oinaat ovat parhaimmillaan, mikäli seurustelevat itsensä kanssa. Yhteiselosta kenenkään kanssa ei tule mitään, sillä oinas ei yksinkertaisesti pysty ymmärtämään, että maailmassa on muitakin ihmisiä kuin he.

Rapu

Rapu on koko luomakunnan ihmetys. Kukaan ei ymmärrä, miksi tällaisia ihmisiä on olemassa. Ravut ovat mustasukkaisia jopa omasta tietokoneestaan ja juoksuttavat mieluusti muita. Rakkaudesta ravun kanssa ei tule mitään, hän elää vain itsensä kanssa, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa seurallinen ja sosiaalinen. Ravut haluaa kolmetoista lasta, seitsemän koiraa, viisi kissaa, marsun, kanin ja perunamaan, eivätkä edes hoida niitä. Usein tämä jää puolison harteille. Ravut ovat yleensä niitä, joista tulee vanhana erakoita. He tulevat ihmettelemään lopun elämäänsä, kuinka he ovat tilanteeseen joutuneet.

https://www.city.fi/ilmiot/vahan+erilainen+horoskooppi/5784

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi