Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa suosittelette elämänkumppaniksi oinasmiestä vai rapumiestä?

Vierailija
01.05.2020 |

Plussat ja miinukset? Kertokaa omia kokemuksianne ravuista ja oinaista.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuinen ihminen uskoa horoskooppeihin??

Se on ikiaikaista tiedettä.

Aataminaikuista huuhaata;D

Vierailija
22/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä edes valinta? Rapu tietenkin! Aivan mahtavia draamakuningattaria ja saa nauraa kun menevät kaikkeen mukaan täydellä tunteella ja romahtelevat. Positiivista että tosiaan ovat myös hyvässä mielessä tunteellisia ja omistautuneita suhteessa.

Oinaat ovat kokemukseni mukaan itsekeskeisiä jääräpäitä ja täynnä itseään. En tykkää. Olen kauris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosmiehet ovat rehtejä ja luotettavia

Vierailija
24/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimpia ovat härkä, skorpioni ja vaaka, miehissä. Tasapainoisia, huumorintajuisia, rakastavia ja diplomaattisia. Hyviä kumppaneita.

Vierailija
25/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse miestenmies, naistenmies tai herrasmies

Vierailija
26/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihmismiestä.

Ovat oinasmies ja rapumieskin ihmisiä, joten toivon asiallisia vastauksia aiheesta. :)

Vierailija
27/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihmismiestä.

Ovat oinasmies ja rapumieskin ihmisiä, joten toivon asiallisia vastauksia aiheesta. :)

Asiallinen ja horoskoopit eivät sovi samaan ketjuun sen enempää kuin mikään ennakkoluuloinen ihmiskategorisointi tai luuloharhat.

Vierailija
28/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on helpompi. Ravut on kamalia ainakin miehet.

Millä tavalla oinasmies on helpompi kuin rapu? Käsittääkseni oinas ja rapu ovat toistensa vastakohdat. Oinas on nopea ja rapu hidas ja vetäytyvä.

Vierailija
29/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miksi ihmiset eroavat.

Vierailija
30/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen panomiestä

Vierailija
31/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro myös nouseva- ja kuumerkki sekä omat vastaavat.

Oinasmiehen kuumerkki leijona ja nouseva kaksoset. Rapumiehen kuu on härässä ja nouseva neitsyessä. Omani on kuukalat ja nouseva kauris.

Vierailija
32/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosmiehet ovat rehtejä ja luotettavia

Kiinalaisessa horoskoopissa rapumies on jänis ja oinasmies on tiikeri. Minä olen käärme.

Vierailija
33/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamies on paras, mikäli uskot kiinalaiseen horoskooppiin ja palstan naisiin.

Vierailija
34/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin tulkinnan mukaan rapu kuumerkissä sekä siinä nousevassa merkissä. Enemmän pieleen eivät voisi mitkään luonnehdinnat mennä kuin mitä horoskoopeissa lukee. Herkkä koti-ihminen. En todellakaan.

Vierailija
35/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on itsepäisiä johtajia ja ravut herkkiä ja loukattuna vetäytyviä. Riippuu omasta luonteesta kumpi sopii paremmin. Sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole sieltä helpoimmasta päästä.

Olen hidas, pohtiva, arka ja parisuhteessa suojeleva. Viihdyn paremmin kotona rakkaiden kanssa ruokaa laittaen, keskustellen. Olen myös herkkä ja romanttinen ja haluan että molemmilla on parisuhteessa hyvä olla. Tykkään halailla ja pitää miestä kädestä.

Vierailija
36/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti olevasi sairaana viikkoja kotona. Kumman haluat lähellesi?

Vierailija
37/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun nainen kysyy multa horoskooppiani, mä laitan kantapäät toiseen suuntaan.

Ei ole täyspäisten hommaa.

Saa sen merkin muutenkin selville kuin kysymällä pelkkää horoskooppimerkkiä. :) Ei kukaan halua noin epäilevää ja negatiivista kumppania.

Vierailija
38/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on itsepäisiä johtajia ja ravut herkkiä ja loukattuna vetäytyviä. Riippuu omasta luonteesta kumpi sopii paremmin. Sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole sieltä helpoimmasta päästä.

Olen hidas, pohtiva, arka ja parisuhteessa suojeleva. Viihdyn paremmin kotona rakkaiden kanssa ruokaa laittaen, keskustellen. Olen myös herkkä ja romanttinen ja haluan että molemmilla on parisuhteessa hyvä olla. Tykkään halailla ja pitää miestä kädestä.

Siinä tapauksessa Rapu. Ehdottomasti. Oinaasta et saa vastakaikua.

Vierailija
39/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on kuohittu pässi. Ja rapu voi olla katkarapu.

Vierailija
40/104 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro myös nouseva- ja kuumerkki sekä omat vastaavat.

Oinasmiehen kuumerkki leijona ja nouseva kaksoset. Rapumiehen kuu on härässä ja nouseva neitsyessä. Omani on kuukalat ja nouseva kauris.

Sanoisin, että pitemmän päälle rapu, härkä ja neitsyt -yhdistelmä sopii paremmin yhteen kauriin ja kalan kanssa (et kertonut aurinkomerkkiäsi?).

Oinas, leijona ja kaksoset -yhdistelmä on ihan eri maata kuin kauris ja kalat. Mutta jos tykkäät tulisuudesta, voimakkaasta energiasta ja itsepäisyydestä, niin sitten tämä on parempi. Itse et varmaan ole kovin tulinen?

Rapu osaa kyllä olla raskas, mutta jos mies on kehittynyt ihmisenä, negatiivisuus ei puske päälle niin pahasti. Tämä mies on rauhallisempi ja tunteellisempi mutta voi olla myös hyvin itsepäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä