Kumpaa suosittelette elämänkumppaniksi oinasmiestä vai rapumiestä?
Plussat ja miinukset? Kertokaa omia kokemuksianne ravuista ja oinaista.
Kommentit (104)
Oinas on helpompi. Ravut on kamalia ainakin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ihmismiestä.
Tämä!
Älä eläimiin sotkeudu, ei ole hyvä juttu.
Mielestäni oinas sillä minulla on kokemusta kahdesta oinaasta ja ovat niin maailman napoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni oinas sillä minulla on kokemusta kahdesta oinaasta ja ovat niin maailman napoja.
Okei, ja tämä on sinusta hyvä asia?
Kerro myös nouseva- ja kuumerkki sekä omat vastaavat.
Oinaat on itsepäisiä johtajia ja ravut herkkiä ja loukattuna vetäytyviä. Riippuu omasta luonteesta kumpi sopii paremmin. Sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole sieltä helpoimmasta päästä.
Rapu menee kuoreensa. Sängyssä tekee kaikki temput, jopa teatraalisesti. Loukkaantuu herkästi ja sisin herkkä. Koti tärkeä. Alemmuudentuntoinen. Hankala lopettaa suhdetta.
Oinas kaikessa suuna ja päänä. Johtajatyyppi. Sängyssä ei osaava. Hieman snobi. Tulinen.
Nämä mun kokemukset.
Vierailija kirjoitti:
Oinaat on itsepäisiä johtajia ja ravut herkkiä ja loukattuna vetäytyviä. Riippuu omasta luonteesta kumpi sopii paremmin. Sanoisin että kumpikaan ei välttämättä ole sieltä helpoimmasta päästä.
Kuka sitten on?
Sairastuisin mielummin koronaan kun seurustelisin horoskooppuhullun kanssa.
En ehkä perustaisi näin isoa päätöstä johonkin huuhaa horoskooppiin.
Siinä vaiheessa, kun nainen kysyy multa horoskooppiani, mä laitan kantapäät toiseen suuntaan.
Ei ole täyspäisten hommaa.
Riippuu paljon omasta merkistäsi ja kaikkien nousevista merkeistä. Yleistäen ravut ovat tosi herkkiä ja perhekeskeisiä, aika ripustuvaisia ja oinaat puolestaan tulisia ja omapäisiä.
Poromies on paras mies. Lähde Lappiin!
Menkää kolmestaan astrologin juttusille ja miettikää mikä olisi paras ratkaisu :D
Miten voi aikuinen ihminen uskoa horoskooppeihin??
Vierailija kirjoitti:
Uskoohan jotkut uniinkin ja ennustajiin.
Elävät jossain unelmissa molemmat koivet tanakasti ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Se on ikiaikaista tiedettä.
Kokeile ihmismiestä.