Kumpaa suosittelette elämänkumppaniksi oinasmiestä vai rapumiestä?
Plussat ja miinukset? Kertokaa omia kokemuksianne ravuista ja oinaista.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Rapu menee kuoreensa. Sängyssä tekee kaikki temput, jopa teatraalisesti. Loukkaantuu herkästi ja sisin herkkä. Koti tärkeä. Alemmuudentuntoinen. Hankala lopettaa suhdetta.
Oinas kaikessa suuna ja päänä. Johtajatyyppi. Sängyssä ei osaava. Hieman snobi. Tulinen.
Nämä mun kokemukset.
Oinasmies on tulinen ja nopea sanoissaan ja liikkeissään, siispä varmaan sängyssäkin on tulinen ja nopea. Ravulle on tärkeää hyvä olo, lempeys ja kiltteys. Kuvittelisin rapumiehen olevan sängyssä herkkä, tunteet edellä ja halailevan seksin jälkeen. Pitääkö paikkaansa?
Olen rapunainen ja ollut lähes 30 vuotta naimisissa oinasmiehen kanssa. Horoskooppien mukaan emme sovi lainkaan yhteen, kuten eivät sopineet oinas-Mervi ja rapu-Matti. Horoskooppeja ei kannata aina uskoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu menee kuoreensa. Sängyssä tekee kaikki temput, jopa teatraalisesti. Loukkaantuu herkästi ja sisin herkkä. Koti tärkeä. Alemmuudentuntoinen. Hankala lopettaa suhdetta.
Oinas kaikessa suuna ja päänä. Johtajatyyppi. Sängyssä ei osaava. Hieman snobi. Tulinen.
Nämä mun kokemukset.
Oinasmies on tulinen ja nopea sanoissaan ja liikkeissään, siispä varmaan sängyssäkin on tulinen ja nopea. Ravulle on tärkeää hyvä olo, lempeys ja kiltteys. Kuvittelisin rapumiehen olevan sängyssä herkkä, tunteet edellä ja halailevan seksin jälkeen. Pitääkö paikkaansa?
Tuo oinas lässyttävä ja nopea. Rapu ei hellinyt jälkeenpäin. Rapu kokeili kaikkia temppuja, oinas ei.
Ei sitä miehenä kehtaa myöntää olevansa neitsyt. Miksi noin naurettava merkki? Olisi vaikka joku samurai tai autokuski mielummin.
Valitset kumman tahansa niin kokeile silti välillä talonmiestä tai postimiestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä miehenä kehtaa myöntää olevansa neitsyt. Miksi noin naurettava merkki? Olisi vaikka joku samurai tai autokuski mielummin.
Seksikästä olla neitsyt, mutta ei kokematon.
Oinas jos haluat emotionaalisesti etäisen, mutta seksin kannalta hyvän suhteen. Ravut kai on pelkkää tunnetta, ei sellasta jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Helpoimpia ovat härkä, skorpioni ja vaaka, miehissä. Tasapainoisia, huumorintajuisia, rakastavia ja diplomaattisia. Hyviä kumppaneita.
Kävin härkämiehen kanssa treffeillä ja oli todella levoton suupää johtuen siitä että miehellä on kaksosia ja jousimiestä kartalla. Ei kiitos! Skorpionit ovat intensiivisiä, anteekisantamattomia ja ilkeitä. Miettivät 100% seksiä. Vaaka on tasapainoton, tunteeton ja mukamas romanttinen ilmamerkki. Ei kiitos!
Suosittelen itseäni eli skorpionia, mihin voi laittaa hakemuksen?
M37
Vierailija kirjoitti:
Mieti olevasi sairaana viikkoja kotona. Kumman haluat lähellesi?
Oinaan tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitse miestenmies, naistenmies tai herrasmies
Ap valitse herrasmiesmäinen rapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti olevasi sairaana viikkoja kotona. Kumman haluat lähellesi?
Oinaan tietenkin.
Oinas säätää usein omia juttujaan ja saattaa lähteä omille teilleen. Tiedän, koska jätin liiallisen säätämisen vuoksi oinasmiehen. Kamari taidotkin riippui päivästä. Puhelimen soidessa saattoi lähteä menemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro myös nouseva- ja kuumerkki sekä omat vastaavat.
Oinasmiehen kuumerkki leijona ja nouseva kaksoset. Rapumiehen kuu on härässä ja nouseva neitsyessä. Omani on kuukalat ja nouseva kauris.
Sanoisin, että pitemmän päälle rapu, härkä ja neitsyt -yhdistelmä sopii paremmin yhteen kauriin ja kalan kanssa (et kertonut aurinkomerkkiäsi?).
Oinas, leijona ja kaksoset -yhdistelmä on ihan eri maata kuin kauris ja kalat. Mutta jos tykkäät tulisuudesta, voimakkaasta energiasta ja itsepäisyydestä, niin sitten tämä on parempi. Itse et varmaan ole kovin tulinen?
Rapu osaa kyllä olla raskas, mutta jos mies on kehittynyt ihmisenä, negatiivisuus ei puske päälle niin pahasti. Tämä mies on rauhallisempi ja tunteellisempi mutta voi olla myös hyvin itsepäinen.
Aurinkomerkkini on oinas, mutta en ole itsekäs ja määräilevä johtajatyyppi. Enemmänkin herkkä, pohtiva, analyyttinen ja looginen sekä todella romanttinen. En pidä voimakkaista ja itsepäisistä miehistä enkä myöskään ole tulinen. Enemmänkin on itku silmässä surusta kuin ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni oinas sillä minulla on kokemusta kahdesta oinaasta ja ovat niin maailman napoja.
Niin ollaankin - siis myös me oinasnaiset XD
Vierailija kirjoitti:
Olen rapunainen ja ollut lähes 30 vuotta naimisissa oinasmiehen kanssa. Horoskooppien mukaan emme sovi lainkaan yhteen, kuten eivät sopineet oinas-Mervi ja rapu-Matti. Horoskooppeja ei kannata aina uskoa![/
Samoin, paitsi mieheni on vesimies.
Vapauden kaipuussaan huono valinta ravulle, mikäli horoskooppeja uskominen, yhdessä reilu 30v. 😊
Vierailija kirjoitti:
Olen jonkin tulkinnan mukaan rapu kuumerkissä sekä siinä nousevassa merkissä. Enemmän pieleen eivät voisi mitkään luonnehdinnat mennä kuin mitä horoskoopeissa lukee. Herkkä koti-ihminen. En todellakaan.
Kuumerkki, nouseva ja aurinkomerkki kertovat eri asioista. Et kai vaan ole lukenut pelkkää aurinkomerkin selitystä?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes valinta? Rapu tietenkin! Aivan mahtavia draamakuningattaria ja saa nauraa kun menevät kaikkeen mukaan täydellä tunteella ja romahtelevat. Positiivista että tosiaan ovat myös hyvässä mielessä tunteellisia ja omistautuneita suhteessa.
Oinaat ovat kokemukseni mukaan itsekeskeisiä jääräpäitä ja täynnä itseään. En tykkää. Olen kauris
Olet feikki.
Minä olen oinas ja kaksi parasta kaveriani ikinä ovat kauriita.
Me sarvipäät pidämme yhtä hyvässä ja pahassa!
Vierailija kirjoitti:
Nämä mun kokemukset.
Ei kaikkea tarvitse osata kun osaa käskeä.
Suosittelen sitä, jonka kanssa luonteesi sopii yhteen ja teillä on samat toiveet ja tavoitteet elämälle. Myös siihen kannattaa kiinnittää huomiota, kumpi kohtelee sinua hyvin ja kumman seurassa tunnet olosi hyväksi pitkällä tähtäimellä.
Oinas haluaa ulos liikkeelle kodista kun on niin fyysinen merkki. Rapu puolestaan hoivaa, kyselee vointia ja pitää huolen, että minulla on hyvä olla.