Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako ihmisiä yleisemminkin kyllästyttää muut ihmiset, kun ikää kertyy?

Vierailija
30.04.2020 |

Olen omassa n. 40-55v. tuttavapiirissä kuullut paljon tällaista. Ihme porukkaa vai onko tuo yleisempikin tauti?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään tauti ole. Itse olen sellaisessa ammatissa, että tapaan ihmisiä niin paljon, että en enää jaksa olla kovinkaan sosiaalinen vapaa-ajallani. Olen vähän puolierakko.

N50

Vierailija
2/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikkia, mutta tiedän tunteen vaikkei ikää olee kuin kolmannes vuosisata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain kyllä, huomaavat miten idiootteja suurin osa ihmisistä on.

Vierailija
5/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat jutut, samat märinät eli kyllä alkaa kyllästyttää. En työssäkään enää jaksasi kuunnelle.

Vierailija
6/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mä oon tajunnu että me kaikki ollaan itsekkäitä paskahousuja.

Vierailija
7/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten kanssa on kivempaa.

Vierailija
8/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli se vaihdevuosien myötä. Viihdyn kyllä mieheni, aikuisten lasteni ja heidän lastensa kanssa. Yhden ystävän kanssa jutellaan viikottain puhelimessa. Eli rakkaimmat ihmiset riittää muita en jaksa.

Vierailija
9/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samat jutut kuultu jo moneen kertaan.

Vierailija
10/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan uskomattoman vapauttava tunne kun tajuaa viimein, ettei tulevan entisen kaveripiirin kanssa ole oikeastaan mitään yhteistä, eikä siten oikeastaan mitään tarvetta nähdä tai kuulla. Samat vanhat ininät, natinat ja veetuilut joutuu aina vaan kuuntelemaan.

Elämä on 100% parempaa ilman näitä "sosiaalisia" kontakteja. Ihmeen kauan meni tämän tajuamiseen, mutta kyllä kannatti.

T. 42v

Vierailija
11/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee. Ajan myötä sitä tajuaa, että 99% ihmisten puheesta on turhaa lätinää ja 95% ihmisistä täysin turhia. Ilmankin pärjää hyvin.

Vierailija
12/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut erityisen sosiaalinen, mutta kyllä huomaa, että iän myötä se vähäkin on alkanut karista pois, enkä viitsisi pitää yhteyksiä senkään vertaa kuin ennen. Tuntuu, että töissä saa ihan tarpeellisen annoksen seuraa ja vapaa-aikana ei enää kaipaa ketään.

Vierailija
13/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaa tympiä ja tavallaan osaa katsoa elämää vähän eri vinkkelistä. Samoin ihmisiä. Toki joku kyynistyy mutta itse olen luopunut kaikesta turhanpäiväisyyksistä ja turhasta lässytyksestä. Voi olla että olen liian vakavakin mutta minusta elämässä on paljon muuta kuin raha, ulkokuori ja pintaliito sekä joutavanpäiväisyydet. Arvostan hiljaisuutta, luontoa ja eläimiä. 

Vierailija
14/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on mukavan vapauttavaa huomata miten tunnekylmäksi ja välinpitämättömäksi vanhetessaan muuttuu. Lisäksi huomaa, että suurin osa ihmisistä on rasittavia idiootteja.

Vierailija
15/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää varttuu, huomaa kuinka pinnallisia ja itsekkäitä ääliöitä ihmiset ovatkaan, eikä heidän seuransa jaksa enää kiinnostaa. Olen löytänyt monia mielekkäämpiä aktiviteettejä ko. ihmisten tapailun sijaan. Kyse on kuitenkin siitä, kuinka jakaa aikansa,  itse viihdyn ihan omissa oloissani vallan hyvin ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä. Asiaan saattaa tietysti vaikuttaa sekin, että olen antisosiaalinen misantrooppi ja kannatan (maltillista) ihmiskunnan harvenemista maapallon vieraslajina ja sen luonnonvarojen ryöstäjinä.

Vierailija
16/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Kaikki pinnallisuus ja itseään kehuvat esittävät ihmiset ärsyttävät. Nautin ulkoilusta, pitkistä kävelylenkeistä. Rakastan olla yksin, tosin en ole koskaan tykännyt massatapahtumista enkä isoista kaveripiireistä. Minusta on kiva tavata yksi ystävä kerrallaan ja keskittyä hänen kanssaan keskusteluun. Olen huomannut että suurin osa ihmisistä on itsekkäitä ja epämiellyttäviä idiootteja, olen mieluummin laadukkaassa seurassa kuin typerien aivottomien itsekeskeisten turhia jorisevien ihmisten kanssa.

Vierailija
17/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläolevien kommentoijien ongelma ei ole muiden pinnallisuus vaan se ettei heitä kukaan rakasta omana itsenään. Sori. Näin se on.

Vierailija
18/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinten kanssa on kivempaa.[/quote

Eläimet on tasokkaampaa seuraa kuin suurin osa ihmisistä. Enin osa ihmistä esittää parempaa kuin on. Loppuosa ei piittaa mistään.

Vierailija
19/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Suomi täynnä kiukkuisia, katkeria mummoja. No, ei tullut yllätyksenä.

Vierailija
20/46 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmistyypistä. Toiset ovat ihmiskeskeisiä joten muut ihmiset kiinnostavat heitä, olivat minkä ikäisiä tahansa. Toisia kiinnostavat asiat. He kyllästyvät ihmisiin helposti. Itse olen jälkimmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi