Onko väärin olettaa että mies tekee kotitoimistossa myös kotitöitä??
siis nyt kun ollaan molemmat kotona, mä lomautettuna ja mies etätöissä kotona niin mun harteille jää melkein kaikki kotityöt. jos pyydän miestä vähän avuksi vaikka viikkaamaan lakanoita niin sanoo että ei pysty kun on just nyt jossain Zoomissa. Tekeekö muiden miehet muka koko ajan hommia etätöissä? En mäkään tee sitten mitään vasta kun mies on lopettanut koneella istumisen että voidaan tehdä yhdessä kotitöitä. Olenko väärässä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse jakaa taloutta yhdenkään palstanaisen kanssa, äärimmäisen vastenmielisen oloisia mammoja.
Juu, on se kyllä ihan hirveää, että miehenkin pitäisi tehdä kotitöitä. Todella vastenmielistä.
Tunsin jo huonoa omatuntoa kun oon lomautettuna pelannut kaikki päivät golfia, vaikka puoliso on napissut, että ehtis sitä kotitöitäkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse jakaa taloutta yhdenkään palstanaisen kanssa, äärimmäisen vastenmielisen oloisia mammoja.
Tunne on molemminpuolinen, nautin omasta siististä kodistani päivittäin ja mikä parasta, sen ylläpito vaatii vain oman osuuteni hoitamisen eikä siipeilijöitä mailla halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin jo huonoa omatuntoa kun oon lomautettuna pelannut kaikki päivät golfia, vaikka puoliso on napissut, että ehtis sitä kotitöitäkin tehdä.
Huono omatunto on varmasti aiheellinen siltä osin jos/kun et hoida omaa osuuttasi? Vai mikä sai olon kevenemään?
Mutta meidän seurassamme taas iltaa vietät. Jännä juttu.