Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkejä mistä voi tulkita miestä?

Vierailija
28.04.2020 |

Miehen ristiriitainen käytös, mistä pystyy tulkita mitä mies todella haluaa?
Lyhyesti; meillä oli suhde, jossa oli ylä- ja alamäkiä. Mies on hyvin impulsiivinen. Kun meni huonosti, niin mies oli heti jatkamassa elämäänsä ilman minua. Palasi kuitenkin aina takaisin. Suhteessa vaikutti onnettomalta, vaikka ei myöntänyt sitä kun suoraan kysyin. Erottuamme haukkui minut pystyyn kun oli ollut onneton. En tiedä tekikö sen loukatakseen, koska myöhemmin otti sanansa takaisin. Sanoi että ei toisaalta haluaisi erota. Jatkoi kuitenkin taas elämäänsä eteenpäin. Sanoi ettei halua unohtaa minua ja lastamme. Loukkaantui kuitenkin kun muutimme, eikä haluakaan olla yhteydessä.

En ymmärrä tätä kaikkea ristiriitaisuutta. Itse haluaisin yrittää selvittää ongelmamme vaikka pariterapiassa, onhan hän lapseni isä, mutta en mikäli se tekee hänet onnettomaksi. Tulkitsen vähän niin että mahdollisesti teki hätiköidyn ratkaisun jota on yrittänyt laastaroida, mutta se ei ole helppoa hänelle ja kokee nyt itsensä loukatuksi. Mutta voiko tämä olla vain toiveajattelua? Jos toinen ei puhu, mitkäovat ne parhaat merkit mitä kannattaa tulkita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia toimii vaan jos molemmat ovat valmiita sitoutumaan siihen ja muuttamaan omaa käytöstä.

Lapsen kannalta olisi varmaan parasta että pysytte omissa osoitteessa, tuollaiset mielialan jatkuvat vaihdokset saavat lapsen olon pelokkaaksi.

Vierailija
2/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tuuliviiri. Miksi teet tuosta ongelman itsellesi, anna tyypin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki - keskity analysoimaan ja hoitamaan omaa läheisriippuvaisuuttasi, jotta löydät paremman miehen.

Vierailija
4/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi valmis heittämään yhteisiä vuosia hukkaan ilman että tiedän ettei muuta vaihtoehtoa ole. Vaikka mies ei osaakaan puhua ja on äkkipikainen, niin hän ei ole paha mies ja uupumuksella on iso osa tilanteen pahenemisessa. En haluaisi että lapsemme menettää isänsä ilman että on yritetty. Lapsemme on vielä pieni vauva, joten ei pian enää edes muista isäänsä jos jäädään odottelemaan ja venkslaamaan.

Vierailija
5/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli siis ap.

Vierailija
6/6 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe niksen koosta ja käyryydestä tulkita muutamia asioita.