Instassa kiertävä sisustusbingo - Miten sinä pärjäät?
Tätähän voi myös pelata suosikkiblogikotien tai sisustusaiheisten instagramkäyttäjien tileistä. Saako joku kaikki?
Kommentit (135)
Instagram tili/bloggaaja "Kotonamme" saa kaikki noi 16.
Mitä väliä? Vielä nolompaa kuin omistaa kaikki yhden hetke it-tuotteet on leuhkia sillä ettei omista yhtään. Ollappa uniikki lumihiutale, jonka sisustus on yhtä lailla ainutlaatuinen.
Itselläni on kolme tuotetta, räsymatto-kuvioissa astioita, 2 x string pocket hylly ja peikonlehti, joka on itseasiassa ollut mulla nyt melkein 10 vuotta. Ei vois vähempää kiinnostaa millaisia tavaroita toiset ovat koteihinsa hankkineet, eikö kotien ole tarkoitus miellyttää lähinnä siellä asuvien silmää?
Ja toisekseen lapsien täyspäiseksi kasvaminen ei vaadi värikästä huonetta, vai onko jollain tutkimustietoa että vaatii? Kun aina jaksetaan kauhistella jos lastenhuone on musta-valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Vielä nolompaa kuin omistaa kaikki yhden hetke it-tuotteet on leuhkia sillä ettei omista yhtään. Ollappa uniikki lumihiutale, jonka sisustus on yhtä lailla ainutlaatuinen.
Itselläni on kolme tuotetta, räsymatto-kuvioissa astioita, 2 x string pocket hylly ja peikonlehti, joka on itseasiassa ollut mulla nyt melkein 10 vuotta. Ei vois vähempää kiinnostaa millaisia tavaroita toiset ovat koteihinsa hankkineet, eikö kotien ole tarkoitus miellyttää lähinnä siellä asuvien silmää?
Ja toisekseen lapsien täyspäiseksi kasvaminen ei vaadi värikästä huonetta, vai onko jollain tutkimustietoa että vaatii? Kun aina jaksetaan kauhistella jos lastenhuone on musta-valkoinen.
Lapsen täyspäiseksi kasvaminen ei myöskään vaadi, että lapsi saisi koskaan jälkiruokaa, että lapselle järjestettäisi synttärit tai että lapselta kiellettäisi pallopelit, mutta onhan se aika ankeaa.
*Korjaan, että lapselle sallittaisi pallopelit. No, sait varmaan ajatuksesta kiinni silti, mitä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen täyspäiseksi kasvaminen ei myöskään vaadi, että lapsi saisi koskaan jälkiruokaa, että lapselle järjestettäisi synttärit tai että lapselta kiellettäisi pallopelit, mutta onhan se aika ankeaa.
:DDDDDDDD
Siis oikeasti, lapsen elämä on ankeaa kun on mustavalkoinen huone jossapa vaikka yksi tehosteväri? Esikoinen syntyi kun asuttiin kaksiossa, ei siellä ollut edes kunnollista lastenhuonetta, joten raukka kasvoi meidän valkeassa kodissa. Nyt kun asutaan jo omakotitalossa niin paljon nuo lapset viettävät aikaa muuallakin kuin omassa huoneessaan, joten pitääkö meidän muuttaa koko talon sisustus värikkääksi ettei lasten elämä olisi ankeaa? Huh, onneksi lähiöissä on siniset muovimatot ja kukertavankellertävänvihertävät seinätapetit niin ainakaan niillä lapsilla ei ole ankea elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, lapsen elämä on ankeaa kun on mustavalkoinen huone jossapa vaikka yksi tehosteväri? Esikoinen syntyi kun asuttiin kaksiossa, ei siellä ollut edes kunnollista lastenhuonetta, joten raukka kasvoi meidän valkeassa kodissa. Nyt kun asutaan jo omakotitalossa niin paljon nuo lapset viettävät aikaa muuallakin kuin omassa huoneessaan, joten pitääkö meidän muuttaa koko talon sisustus värikkääksi ettei lasten elämä olisi ankeaa? Huh, onneksi lähiöissä on siniset muovimatot ja kukertavankellertävänvihertävät seinätapetit niin ainakaan niillä lapsilla ei ole ankea elämä!
Sulla menee nyt vähän ohi toi pointti. Jos (äidin) mustavalkoinen sisustusvimma rajoittaa lapsen leluja, pelejä, julisteita, kirjoja jne eli lapsi ei saa niitä juttuja omaan huoneeseensa, mistä tykkäisi, siksi että ne ei sovi sisustukseen, niin se on aika ankeaa. En sanonut että lapsen koko elämä olisi ankeaa sen takia. Miksi sulla menee noin tunteisiin tämä asia?
Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole kotona juuri trendijuttuja. Ja nyt kaikki ovat tässä ketjussa onnessaan, kun ollaan niiiin yksilöllisiä oman tien kulkijoita eikä mitään lampaita (!). Ei mullakaan noita ole, mutta se johtuu siitä ettei sisustus niin kiinnosta. Hyvä minä?
Lähes satavuotias isoisoenon tekemä senkki löytyy ja räsymattoja 3kpl, ei siis pelkkää kuosia vaan aitoja mummoni tekemiä mattoja :)
Pidän vanhoista huonekaluista ja esineistä, etenkin jos ne on omasta suvusta. En seuraile mitään sisustussivuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee nyt vähän ohi toi pointti. Jos (äidin) mustavalkoinen sisustusvimma rajoittaa lapsen leluja, pelejä, julisteita, kirjoja jne eli lapsi ei saa niitä juttuja omaan huoneeseensa, mistä tykkäisi, siksi että ne ei sovi sisustukseen, niin se on aika ankeaa. En sanonut että lapsen koko elämä olisi ankeaa sen takia. Miksi sulla menee noin tunteisiin tämä asia?
Mistään tuollaisestahan minä en puhunut, joten vähän ankea on sinun keskustelutyylisi jossa siirtelet maalitolppia. Puhuin musta-valkeasta sisustuksesta (ja yhdestä tehosteväristä, joka usein on esimerkiksi kirkkaankeltainen) en peleistä tai leluista. Sinä vertasit musta-valkeaa sisustusta siihen ettei lapselle järjestetä synttärijuhlia ja yhtäkkiä sisustus tarkoittaakin sitä ettei lapselle osteta ikinä mitään muuta kuin mustaa ja valkoista.
Vierailija kirjoitti:
Lähes satavuotias isoisoenon tekemä senkki löytyy ja räsymattoja 3kpl, ei siis pelkkää kuosia vaan aitoja mummoni tekemiä mattoja :)
Pidän vanhoista huonekaluista ja esineistä, etenkin jos ne on omasta suvusta. En seuraile mitään sisustussivuja.
Räsymattokuosi on se mustavalkoinen pallokuvio Marimekon astioissa, ei mikään oikea räsymatto.
Minulla on 60-luvun tiikkinen liinavaatekaappi. Lasketaanko se senkiksi? Muuten osumia 0.
0
Tai en tiedä mikä on string-hylly "tai vastaava", on meillä hyllyjä.
Bingo!
Löytyy valkoiset kuppituolit, ne heinät, räsymättokuosi astioista ja senkki.
Se senkki tosin ei ole mikään "mummon" senkki vaan 12 vuotta sitten kaverilta ostettu halvalla. Tosi ihana. Nyt kylläkin vaatehuoneessa toimittaa liinavaatelipaston virkaa kun ei mahdu mihinkään. Isoisän merimiesarkku kyllä löytyy ja minun lapsena saatu peilipöytä eli jos ne menisi "mummon vanhasta senkistä"?
Räsymatto astiat olen saanut lahjaksi. On kyllä ihanat!
Paimentolaismatto on ollut joskus 2000-luvun taitteessa. Voi kun olisikin vielä tallessa! Sellainen vaalea ja pyöreä iso matto.
Se pääpatsaskin voisi löytyä mutta olen jättänyt sen vanhemmilleni aikanaan. Olen sen itse tehnyt käsityötunnilla 90-luvulla. Hienoa että se on muotia nyt!
Tykkään sisustaa mutten seuraa blogeja. Ostan mikä kaupassa miellyttää silmää. Varmaan moni muukin niitä ostaa luonnollisesti. Tuskin kovinkaan moni ostaa vaan sen takia että on muotia tai jonkun toisen kodissa on jotain muttei itse tykkää?
Entä kun on omistanut näitä jo useita vuosikymmeniä alkuperäisinä versioina? Kuppituoleja, ruotsalaisia seinähyllyjä, senkkejä.
Mulla on
- vanha sivupöytä, mun mummon vanha, ollut minulla jo 15 vuotta
- kuivia heiniä maljakossa
- peikonlehti
- the kori
Kaksi osumaa! Tykkään Marimekon räsymattokuosista ja minulla on sitä kahvikuppi ja tyynyliinat. Kirpparilta ja vanhemmilta saatuja huonekaluja minulla on aika monta, ja yksi niistä on 50-luvun koivuinen senkki.
0/16. Veistos kyllä löytyy, mutta se ei esitä päätä.
0 osumaa. Sisustustyylini on boheemi mutta ei sellainen trendikäs niinkuin blogikuvissa ja sisustuslehdissä näkee.
Eri asia jos lapsi itse osaa jo päättää. Olen nähnyt mustavalkoisia taaperon/leikki-ikäisen huoneita.. ne puistattaa. Sen ikäisten luulisi ilahtuvan väreistä.