ÄÄÄÄÄÄH! Tulipa siivottua. Pyyhin pölyt, imuroin, järjestelin tavaroita ja pesin lattiat
Nyt tarttis mennä koiran kans ulos. Ei pysty.
Piti ottaa ihan rauhallisesti kun selkää on särkenyt ja supistelee ja rv 30...
Sit mies soitti ja käski mennä kauppaan ostamaan ruokaa ja tehdä se ja viedä tontille....
En varmaan mene kauppaan jossei mies tule mukaan kantamaan ruokakasseja! prkl
Kommentit (5)
Joten pakko mun on kaikki yksin hoitaa, lisäksi lapsella on uhmaa, eikä siis usko mitään mitä sanon sille..äh
ap
sit kun siltä tuntuu meet sinne kauppaan, voimia!
tontille hoitaa. Eli älä hyvä ihminen tee mitään ylimääräistä, tai tee ainakin ensin ne pakolliset jutut ja jos sitten on voimia ja hyvä olo, sitten vasta vähemmän pakollisiakin.
Vierailija:
Nyt tarttis mennä koiran kans ulos. Ei pysty.Piti ottaa ihan rauhallisesti kun selkää on särkenyt ja supistelee ja rv 30...
Sit mies soitti ja käski mennä kauppaan ostamaan ruokaa ja tehdä se ja viedä tontille....
En varmaan mene kauppaan jossei mies tule mukaan kantamaan ruokakasseja! prkl
Ja tottakai tiesin että täytyy hoitaa se ruokapuoli, mutta luulin todellakin että mies auttaisi mua edes kerran viikossa kaupassakäynnissä, mutta ei.
Ja kun mies kerran tietää että mulla ei mikään maailman paras olo ole, niin kävis edes aamuisin koiran kans ennen kun menee töihin.
ap
Ei saa rehkiä jos supistelee. Nyt masun viereen pötkölleen ja pistät ukkos passaamaan sua loppupäivän/ -illan. Onnea odotukseen :)!