Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän tämä on? Onni vai pettymys?

Vierailija
24.07.2006 |

Tämä se on kummallista.

Olen toivonut jo pitkään meille neljättä lasta. Heinäkuun alussa kuukautiset olivat vihdoinkin myöhässä mutta kotitesti näytti negatiivista. Tein viikon päästä uuden testin, joka osoittautui jälleen negatiiviseksi. En vieläkään uskonut todeksi, vaan omasta tuntemuksesta johtuen, hain kolmannen testin, joka olikin POSITIIVINEN vain viiden päivän jälkeen edellisestä. Tein testin koska oksentelen, välillä rajustikin, rinnat ovat arat ja väsymys on astunut arkeen. Raskausoireita siis.

Neuvolassa tekivät neljännen testin ja se oli selkeä positiivinen. Tänään oli ultra, koska kuukautisista laskettuna mulla pitäisi olla viikkoja 8. Ultrassa ei ollut mitään. Sain kaksi vaihtoehtoa viikon ajaksi hautumaan: joko ystävä on niin pieni, ettei näy vielä. Olisi siis hedelmöittynyt myöhemmin (mulla on tosi pitkä kierto) tai se on tuulimuna.

Nyt pitäisi jaksaa olla ensi viikon tiistaihin saakka positiivisella mielellä, kunnes saan ajan alateitse tehtävään ultraan. Siinä terveydenhoitajan mukaan ratkeaa se, onko siellä elämää vai ei...

Syvä huokaus.

Onko muilla raskaus alkanut näin takkuisesti ja siellä on ollutkin vauva??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla