Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sanoa uudestaan suorat sanat mua hyväksikäyttäneelle miehelle.

Vierailija
27.04.2020 |

Tapahtui siis klassikko, eli mua käytettiin tietämättäni vain seksin välineenä. Olen jo sanonut kyseiselle luuserille suorat sanat, mutta tuntuu että se ei riittänyt. Tämä on niin ärsyttävää... Toivottavasti ajan myötä tää v*tutus häviää.

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut hyväksikäyttöä. Mies oli törkeä valehtelija ja sinä olit hyväuskoinen ja tyhmä. Viisastu tuosta. Äläkä harrasta seksiä, jos et itse halua.

Olet ilmeisesti jo kertonut, mitä asiasta ajattelet. Anna olla, jatka matkaasi.

Miten niin ei ollut hyväksikäyttöä? Törkeää haukkua ap:tä tyhmäksi, kun mies oli se joka valehteli saadakseen haluamansa. Kutsutko tyhmiksi kaikkia, jotka joutuvat huijauksen uhriksi? Ap on lähinnä syyllistynyt siihen, että ajattelee miestenkin olevan reiluja ja rehellisiä ihmisiä, mutta näinhän ei useissa tapauksissa ole, etenkään mitä seksiin tulee. (Tietysti on hyviäkin miehiä olemassa.)

Jos nautti siitä seksistä miten se on hyväksikäyttöä? Ap:n pitäisi olla vihainen, että hyvää aikaa meni hukkaan sopivan miehen etsimisessä eikä seksin harrastamisesta. Miten siitä seksistä tulee jälkikäteen niin kamala asia, jos toinen ei haluakaan vakavaa suhdetta. Minä ajattelisin, että paska äijä, mutta onneksi seksi oli edes hyvää. 

Loukkaavina onkin se hyväksikäyttö. Kaikille seksi ei ole yhtä tärkeää, joten väärien tyyppien kanssa sekstailu voi harmittaa ja kaduttaa.

Miksi harrastaa sellaista seksiä, joka voi harmittaa ja kaduttaa? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Ei pidä suostua seksii, jos sitä ei oikeasti halua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi