Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sanoa uudestaan suorat sanat mua hyväksikäyttäneelle miehelle.

Vierailija
27.04.2020 |

Tapahtui siis klassikko, eli mua käytettiin tietämättäni vain seksin välineenä. Olen jo sanonut kyseiselle luuserille suorat sanat, mutta tuntuu että se ei riittänyt. Tämä on niin ärsyttävää... Toivottavasti ajan myötä tää v*tutus häviää.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kasa suurta haisevaa paskaa!

Vierailija
122/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Hyväksikäyttöä on myös muutakin kuin raiskaus. Ihmisiä voidaan käyttää hyväksi, vaikka heitä ei raiskattaisikaan. Ap:n tilanteessa on kyse nimenomaan hyväksikäytöstä.

Ap:n tulkinta on, että häntä on käytetty hyväksi, mutta hänen kuvaus tilanteesta on toinen. Hän on tapaillut miestä ja he ovat aloittaneet suhteen, johon on liittynyt suostumuksellista seksiä. Mies on kuitenkin halunnut lopettaa suhteen. Ap tulkitsee asian niin, ettei mies koskaan mitään muuta kuin seksiä halunnutkaan. Ja tämän uskoo enemmistö vastaajista (voihan se olla mahdollistakin, en kiellä)

Kääntäkääpä mielessänne sukupuolet toisinpäin, nainen haluaa lopettaa suhteen pian seksin aloittamisen jälkeen. "Hyväksikäyttöä?!?! Älä naurata. Se mies nyt varmaan oli vaan... huono..."

Se mulkero sanoi myöhemmin, että ei oikein viihtynyt mun seurassa. Lopeta tuo naurettava analysointi.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sonni halusi nussia, vaikka ei kunnolla viihtynyt mun seurassa. JA hän antoi mun olettaa, että meillä olisi jotain vakavampaa. Se on hyväksikäyttöä, ja teidän tulkinta asiasta ei muuta mun näkemystä.

- ap

Vierailija
124/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauku se mies narsistiksi kaikille tutuille

Vierailija
125/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tyhmiä.

Vierailija
126/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut hyväksikäyttöä. Mies oli törkeä valehtelija ja sinä olit hyväuskoinen ja tyhmä. Viisastu tuosta. Äläkä harrasta seksiä, jos et itse halua.

Olet ilmeisesti jo kertonut, mitä asiasta ajattelet. Anna olla, jatka matkaasi.

Miten niin ei ollut hyväksikäyttöä? Törkeää haukkua ap:tä tyhmäksi, kun mies oli se joka valehteli saadakseen haluamansa. Kutsutko tyhmiksi kaikkia, jotka joutuvat huijauksen uhriksi? Ap on lähinnä syyllistynyt siihen, että ajattelee miestenkin olevan reiluja ja rehellisiä ihmisiä, mutta näinhän ei useissa tapauksissa ole, etenkään mitä seksiin tulee. (Tietysti on hyviäkin miehiä olemassa.)

Vierailija
127/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttö on valitettavan yleistä. Tapauksen mies vaikuttaa oikeasti narsistista. Jos on vaikeaa käsitellä asiaa yksin, niin ehkä voisit puhua ammattilaisille?

Vierailija
128/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit huono sängyssä?

Kyllä nainenkin voi jättää miehen, jonka kanssa ei viihdy sängyssä. Ja sievempäähän se on sanoa, että En viihtynyt, kuin että Oot huono pelikaveri.

Vierailija
129/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut hyväksikäyttöä. Mies oli törkeä valehtelija ja sinä olit hyväuskoinen ja tyhmä. Viisastu tuosta. Äläkä harrasta seksiä, jos et itse halua.

Miten niin ei ollut hyväksikäyttöä? Törkeää haukkua ap:tä tyhmäksi, kun mies oli se joka valehteli saadakseen haluamansa. Kutsutko tyhmiksi kaikkia, jotka joutuvat huijauksen uhriksi? Ap on lähinnä syyllistynyt siihen, että ajattelee miestenkin olevan reiluja ja rehellisiä ihmisiä, mutta näinhän ei useissa tapauksissa ole, etenkään mitä seksiin tulee. (Tietysti on hyviäkin miehiä olemassa.)

Jos nautti siitä seksistä miten se on hyväksikäyttöä? Ap:n pitäisi olla vihainen, että hyvää aikaa meni hukkaan sopivan miehen etsimisessä eikä seksin harrastamisesta. Miten siitä seksistä tulee jälkikäteen niin kamala asia, jos toinen ei haluakaan vakavaa suhdetta. Minä ajattelisin, että paska äijä, mutta onneksi seksi oli edes hyvää. 

Vierailija
130/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nautti siitä seksistä miten se on hyväksikäyttöä? Ap:n pitäisi olla vihainen, että hyvää aikaa meni hukkaan sopivan miehen etsimisessä eikä seksin harrastamisesta. Miten siitä seksistä tulee jälkikäteen niin kamala asia, jos toinen ei haluakaan vakavaa suhdetta. Minä ajattelisin, että paska äijä, mutta onneksi seksi oli edes hyvää. 

Tajuatko, että et voi mitätöidä muiden ihmisten kokemuksia? Ap ei välttämättä ole kovin seksuaalinen ja hän saattaa harrastaa seksiä vain harvojen valittujen kanssa. Sinä suhtaudut seksiin eri tavalla kuin ap.

Vierailija
131/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit huono sängyssä?

Kyllä nainenkin voi jättää miehen, jonka kanssa ei viihdy sängyssä. Ja sievempäähän se on sanoa, että En viihtynyt, kuin että Oot huono pelikaveri.

Öö mitä vitttua sitten? Oikeuttaako se valehteluun ja hyväksikäyttöön?

Siis mitä helvettiä?! :D

Vierailija
132/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaavina onkin se hyväksikäyttö. Kaikille seksi ei ole yhtä tärkeää, joten väärien tyyppien kanssa sekstailu voi harmittaa ja kaduttaa.

133/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sonni halusi nussia, vaikka ei kunnolla viihtynyt mun seurassa. JA hän antoi mun olettaa, että meillä olisi jotain vakavampaa. Se on hyväksikäyttöä, ja teidän tulkinta asiasta ei muuta mun näkemystä.

- ap

Tuntuiko kikkeli hyvältä, aiaiaiai !

Eikö kikkeli halunnutkaan seurustella sinun kanssa,aiaiaiai ! 

No sitten oli paska kikkeli, oioioioi !

Vierailija
134/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu, huh. Silmätön kana nokkii omaa munaansa, "en nää mitään, en ymmärrä mitään."

Ap kuulostaa henkilöltä, joka ei harrasta seksisuhteita, ja siksi tuntuu pahalta, että mies joka ei edes pitänyt ap:stä käytti tätä seksiin. Sillä ei ole mitään väliä, montako orgasmia ap sai.

Vierailija
135/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tuntuiko kikkeli hyvältä, aiaiaiai !

Eikö kikkeli halunnutkaan seurustella sinun kanssa,aiaiaiai ! 

No sitten oli paska kikkeli, oioioioi !

Sun pitää hakeutua hoitoon. Empatiakykyksi on huolestuttavan huono.

Vierailija
136/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olit huono sängyssä?

Ei noin pöljiä kommentteja, kiitos.

Vierailija
137/141 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin tänään miehen itsensä kertomana että olin ollut hänelle vain seksiä kun ei muualta saa. Takana usein vuoden tapailu kunnes ei sitä enää halunnut mutta seksiin kelpuutti. Sain paljon sanoja joiden takia luulin että kyseessä oli jotain muutakin mutta ehkä se oli vain tapa varmistaa että housut tippui jatkossakin. Olin itse aivan rakastunut ja hän tiesi siitä. En olisi suostunut ikinä jos hän olisi tehnyt selväksi että kyseessä on vain seksi hänen ehdoillaan. Miten rikottu voikaan olla..

Vierailija
138/141 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään haluaisi satuttaa..

Vierailija
139/141 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sai mitä halusivat, mutta naiselle se ei riitä, vaan hänen pitää myös päättää mitä miehen pitää haluta. Kuulostaa tyypilliseltä nalkuttajanaiselta, ei mikään ihme että miehelle tuli kiintiö täyteen.

Ja vinkki naisille, ei elämä teidän kanssa mitään aivoista aina ole, joten ei tämä tapaus ole mikään poikkeus.

Vierailija
140/141 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ota asia positiiviselta kannalta. Sait kuitenkin nussia muutaman kerran. Tietysti harmi, että hän muuten tuhlasi sinun aikaa löytää se oikea mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi