Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sanoa uudestaan suorat sanat mua hyväksikäyttäneelle miehelle.

Vierailija
27.04.2020 |

Tapahtui siis klassikko, eli mua käytettiin tietämättäni vain seksin välineenä. Olen jo sanonut kyseiselle luuserille suorat sanat, mutta tuntuu että se ei riittänyt. Tämä on niin ärsyttävää... Toivottavasti ajan myötä tää v*tutus häviää.

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko seksiä vastoin tahtoasi? Jos et, niin sinä halusit seksiä, joten miksi ihmeessä valittaa jälkikäteen? 

Aloituksesta olettaisin, että ei olisi halunnut seksiä ja olisi kieltäytynyt, jos olisi tiennyt tosiasiat.

Kuka harrastaa seksiä tiettyihin tosiasioihin perustuen? Kuulostaa todella laskelmoivalta.  Joko tekee mieli naipotella tai ei sitten tee ja sillä sipuli. 

Jos ap olisi tiennyt tosiasiat, hän ei olisi harrastanut seksiä. Sillä sipuli, sinä sipulimies.

Ap on kevytkenkäinen hutsukka, ja sillä sipuli.

Entä se mies sitten? Vajaaälyinen hullu, joka saalistaa naisia silmät kiiluen.

Vierailija
102/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shit happens kirjoitti:

Mies oli vaan taitava simpauttaja, sai mitä halusi ja nyt ap:tä vähän harmittaa + ne tylyt sanat taisivat olla se viimeinen naula arkkuun.

Elämä on urotöitä ja virheitäkin, tekoja joita ei toisiksi saa 🎼🎵🎶🎙️

Päinvastoin, tämä kasvatti mun itsetuntoa. Tiedän olevani parempi tyyppi, ja en enää anna muiden kohdella itseäni huonosti.

- ap

Usko hyviin miehiin ei taida olla enää kovin korkealla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määki päsin kerran pitkällisten puheiden jälkeen ruiskuttamaan lastin kuuluisaan. Sittemmin vissiin sekin kuuluisuus himmenny kun nykyään oikein morjestelee vastaan tullessa.

Vierailija
104/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hyväksikäyttäjät on niin läpimätiä, että ovat vain onnellisia jos kerrot että teko vaikutti sinuun.

Niille on ihan sama miten vaikutti, kun vain jotenkin vaikutti.

Tuon kaltaiset miehet on kuin koiria joilla on kasvain päässä, ei niiltä voi odottaa yhtään mitään. Vietit vain tallella, ikävä kyllä.

Vierailija
105/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko seksiä vastoin tahtoasi? Jos et, niin sinä halusit seksiä, joten miksi ihmeessä valittaa jälkikäteen? 

Aloituksesta olettaisin, että ei olisi halunnut seksiä ja olisi kieltäytynyt, jos olisi tiennyt tosiasiat.

Kuka harrastaa seksiä tiettyihin tosiasioihin perustuen? Kuulostaa todella laskelmoivalta.  Joko tekee mieli naipotella tai ei sitten tee ja sillä sipuli. 

Jos ap olisi tiennyt tosiasiat, hän ei olisi harrastanut seksiä. Sillä sipuli, sinä sipulimies.

No tuolla periaateella kannattaa jättää seksi väliin nyt ja aina. Miten voi valittaa jälkikäteen, jos on saanut hyvää seksiä ja nauttinut siitä?

Kyse on valehtelusta ja hyväksikäytöstä. Mies ei olisi saanut muuten seksiä, ellei olisi valehdellut kuin pikkupoika.

Joko sitä seksiä haluaa tai ei sitten halua. Ap halusi seksiä ja nautti siitä, mutta miksi ihmeessä alkaa jälkeenpäin valittamaan jostain hyväksikäytöstä? Ei kannata harrastaa seksiä, jos sitä ei ihan oikeasti halua.

Sinusta on siis täysin ok valehdella toiselle jotta saat haluamasi? Et näe mitään ongelmaa?

Itse asiassa en näe ongelmaa. Jos olen halunnut seksiä, niin sitten olen halunnut seksiä ja jopa nauttinut siitä. Ei sen hetken nautinto vähene vaikka tietäisi toisen valehdelleen, mutta olen kuitenkin nauttinut seksistä ja jopa nauttinut siitä. Ei kannata tehdä asioita, joita voi katua jälkikäteen. 

Etkö ymmärrä, että se mikä sinusta voi tuntua ok:lta, voi jostain toisesta tuntua pahalta? Ootko oikeasti noin mustavalkoinen ihminen?

Olen. Pitää ne haaransa kiinni, jos ei ihan oikeasti halua sitä seksiä sillä hetkellä. Elämässä eletään tunteiden ja hetkien mukaan, joten miksi alkaa katumaan jälkikäteen tilannetta, jota ihan ihan oikeasti halusi sillä hetkellä. Sanoisin, että paska homma, mutta hyvää kuitenkin teki ja otan opiksi seuraavaan kertaan. 

Mitä vitttua selität? Nyt puhutaan hyväksikäytöstä ja että se on VÄÄRIN. Sillä ei ole merkitystä, että miten itse reagoisit. Mitä hemmettiä täällä tapahtuu :D

MIten häntä on hyväksikäytetty? Hän itse halusi seksiä, mutta tuli myöhemmin katumapäälle. Mutta oliko hän siinä tilanteessa hyväksikäytetty ja ajatteliko hän siinä seksiä harrastaessa että on hyväksikäytetty?  No ei ajatellut? Hän olisi hyväksikäytetty, jos teki jotain vasten omaan tahtoaan. MIelestäni omaa  tyhmyyttä ei voi sanoa hvyäksikäytetyksi. Hän on ollut vain tyhmä ja naiivi. 

Kyseessä on kuitenkin aikuinen eikä lapsi. Hyväksikäyttöä on, jos kyseessä on lapsi, mutta ei aikuinen, joka on siitä seksistä nauttinut ja halunnut sitä. 

Herätyyys. Hyväksikäyttö on toisten ihmisten hyötymistä. Ap harrasti seksiä, koska oli kai ihastunut kyseiseen ihmiseen ja luuli, että myös mies halusi vakavampaa hänen kanssaan. Ilmeisesti ap ei tykkää kevyistä suhteista eli hän ei olisi harrastanut seksiä kenen tahansa kanssa.

Ap:n tapauksessa se on huijaamista seksiin, mutta ei hyväksikäyttöä. 

Hyväksikäyttö on nimenomaan seksiin huijaamista.

Miten voi huijata seksiin, jos sitä ei ihan oikeasti halua? Jos nautit siitä tilanteesta sillä hetkellä, miksi alkaa jälkikäteen katumaan? 

Seksiä ei harrasteta kenen tahansa kanssa, vaan jonkun erityisen. Sitten kun se tyyppi paljastuu valehtelijaksi, niin auts.

En kyllä katso, että yhden illan kumppanini ovat olleet erityisiä.

Miksi puhut itsestäsi?? Miten sinä liityt tähän?

Liittyyhän se silleen, että panomiehen pantavana olevat naiset luulee aina että se mies on ihan rakastunut, vaikka tosiasiassa panomies ei tunne juuri mitään satunnaista panoaan kohtaan paitsi lyhytttä panetusta jonka jälkeen haluaa naisesta eroon ( voi ottaa yhteyttä kun taas panettaa)

t. eri

Vierailija
106/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kevytkenkäinen hutsukka, ja sillä sipuli.

Entä se mies sitten? Vajaaälyinen hullu, joka saalistaa naisia silmät kiiluen.

Kiimainen höpönassu joka rakastaa biltemaa.

Vierailija
107/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat sanat 😆

Vierailija
108/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määki päsin kerran pitkällisten puheiden jälkeen ruiskuttamaan lastin kuuluisaan. Sittemmin vissiin sekin kuuluisuus himmenny kun nykyään oikein morjestelee vastaan tullessa.

Ruiskitteleva friikki

Vierailija
109/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia monissa sivistyneissä maissa isä ja veljet suojelee tytärtä hyväksikäytöltä. He kyllä etsivät sopivan miehen. Maailma on niin vaarallinen naisille siinä mielessä.

Seksiä tulisikin harrastaa turvallisesti vasta vihkimisen njälkeen.

Koska miehet haluaa yleensä vain seksiä. Tarvitaan isä ja veljet tunnistamaan kunnon miehen. Nainen ei sitä välttämättä tunnista yksin.

Vierailija
110/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita sille. "Kiitos panosta, voidaanko ottaa uusi erä?"

Vierailija
111/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Hyväksikäyttöä on myös muutakin kuin raiskaus. Ihmisiä voidaan käyttää hyväksi, vaikka heitä ei raiskattaisikaan. Ap:n tilanteessa on kyse nimenomaan hyväksikäytöstä.

Ap:n tulkinta on, että häntä on käytetty hyväksi, mutta hänen kuvaus tilanteesta on toinen. Hän on tapaillut miestä ja he ovat aloittaneet suhteen, johon on liittynyt suostumuksellista seksiä. Mies on kuitenkin halunnut lopettaa suhteen. Ap tulkitsee asian niin, ettei mies koskaan mitään muuta kuin seksiä halunnutkaan. Ja tämän uskoo enemmistö vastaajista (voihan se olla mahdollistakin, en kiellä)

Kääntäkääpä mielessänne sukupuolet toisinpäin, nainen haluaa lopettaa suhteen pian seksin aloittamisen jälkeen. "Hyväksikäyttöä?!?! Älä naurata. Se mies nyt varmaan oli vaan... huono..."

Vierailija
112/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Hyväksikäyttöä on myös muutakin kuin raiskaus. Ihmisiä voidaan käyttää hyväksi, vaikka heitä ei raiskattaisikaan. Ap:n tilanteessa on kyse nimenomaan hyväksikäytöstä.

Ap:n tulkinta on, että häntä on käytetty hyväksi, mutta hänen kuvaus tilanteesta on toinen. Hän on tapaillut miestä ja he ovat aloittaneet suhteen, johon on liittynyt suostumuksellista seksiä. Mies on kuitenkin halunnut lopettaa suhteen. Ap tulkitsee asian niin, ettei mies koskaan mitään muuta kuin seksiä halunnutkaan. Ja tämän uskoo enemmistö vastaajista (voihan se olla mahdollistakin, en kiellä)

Kääntäkääpä mielessänne sukupuolet toisinpäin, nainen haluaa lopettaa suhteen pian seksin aloittamisen jälkeen. "Hyväksikäyttöä?!?! Älä naurata. Se mies nyt varmaan oli vaan... huono..."

Vierailija
113/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ilkeä kun tuollaisia puhuu, mutta jos nautit seksistä etkä tehnyt sitä vastentahtoasi, niin unohda vaan koko juttu. Miehiä tulee ja menee. 

Vierailija
114/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai, mä myös vähän juksasin naista että pääsin peittoihin. Tosin tuosta tuli tapa, ja nyt ollaan parisuhteessa jo neljättä vuotta :D

Vierailija
115/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa tietysti harmittaisi ettei ollut tosissaan, mutta en kuitenkaan harmittelisi sitä seksin harrastamista. 

Vierailija
116/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla erityisen seksuaalinen? Eikö tuossa enemminkin ottaisi päähän hukkaan mennyt aika kuin sekstailu. 

Vierailija
117/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla periaateella kannattaa jättää seksi väliin nyt ja aina. Miten voi valittaa jälkikäteen, jos on saanut hyvää seksiä ja nauttinut siitä?

Kyse on valehtelusta ja hyväksikäytöstä. Mies ei olisi saanut muuten seksiä, ellei olisi valehdellut kuin pikkupoika.

Joko sitä seksiä haluaa tai ei sitten halua. Ap halusi seksiä ja nautti siitä, mutta miksi ihmeessä alkaa jälkeenpäin valittamaan jostain hyväksikäytöstä? Ei kannata harrastaa seksiä, jos sitä ei ihan oikeasti halua.

Sinusta on siis täysin ok valehdella toiselle jotta saat haluamasi? Et näe mitään ongelmaa?

Itse asiassa en näe ongelmaa. Jos olen halunnut seksiä, niin sitten olen halunnut seksiä ja jopa nauttinut siitä. Ei sen hetken nautinto vähene vaikka tietäisi toisen valehdelleen, mutta olen kuitenkin nauttinut seksistä ja jopa nauttinut siitä. Ei kannata tehdä asioita, joita voi katua jälkikäteen. 

Etkö ymmärrä, että se mikä sinusta voi tuntua ok:lta, voi jostain toisesta tuntua pahalta? Ootko oikeasti noin mustavalkoinen ihminen?

Olen. Pitää ne haaransa kiinni, jos ei ihan oikeasti halua sitä seksiä sillä hetkellä. Elämässä eletään tunteiden ja hetkien mukaan, joten miksi alkaa katumaan jälkikäteen tilannetta, jota ihan ihan oikeasti halusi sillä hetkellä. Sanoisin, että paska homma, mutta hyvää kuitenkin teki ja otan opiksi seuraavaan kertaan. 

Mitä vitttua selität? Nyt puhutaan hyväksikäytöstä ja että se on VÄÄRIN. Sillä ei ole merkitystä, että miten itse reagoisit. Mitä hemmettiä täällä tapahtuu :D

MIten häntä on hyväksikäytetty? Hän itse halusi seksiä, mutta tuli myöhemmin katumapäälle. Mutta oliko hän siinä tilanteessa hyväksikäytetty ja ajatteliko hän siinä seksiä harrastaessa että on hyväksikäytetty?  No ei ajatellut? Hän olisi hyväksikäytetty, jos teki jotain vasten omaan tahtoaan. MIelestäni omaa  tyhmyyttä ei voi sanoa hvyäksikäytetyksi. Hän on ollut vain tyhmä ja naiivi. 

Päteekö tämä myös tapauksessa, jossa mies ostelee naiselle kaikenlaista, antaa rahaa, koska kuvitteli olevansa parisuhteessa, mutta saakin tietää naisen olleen vain rahojen perässä? Sanotaanko silloin miehelle, että älä valita, olit tyhmä, mutta kai nautit seksistä?

Naiset, muistakaa tämä: on aivan ok olla ihastuvinaan mieheen, vaikka tarkoitus onkin vain kyökätä mieheltä rahat. Mies on ollut naivi ja tyhmä.

Vierailija
118/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on kuitenkin aikuinen eikä lapsi. Hyväksikäyttöä on, jos kyseessä on lapsi, mutta ei aikuinen, joka on siitä seksistä nauttinut ja halunnut sitä. 

Herätyyys. Hyväksikäyttö on toisten ihmisten hyötymistä. Ap harrasti seksiä, koska oli kai ihastunut kyseiseen ihmiseen ja luuli, että myös mies halusi vakavampaa hänen kanssaan. Ilmeisesti ap ei tykkää kevyistä suhteista eli hän ei olisi harrastanut seksiä kenen tahansa kanssa.

Ap:n tapauksessa se on huijaamista seksiin, mutta ei hyväksikäyttöä. 

Hyväksikäyttö on nimenomaan seksiin huijaamista.

Miten voi huijata seksiin, jos sitä ei ihan oikeasti halua? Jos nautit siitä tilanteesta sillä hetkellä, miksi alkaa jälkikäteen katumaan? 

Seksiä ei harrasteta kenen tahansa kanssa, vaan jonkun erityisen. Sitten kun se tyyppi paljastuu valehtelijaksi, niin auts.

En kyllä katso, että yhden illan kumppanini ovat olleet erityisiä.

Miksi puhut itsestäsi?? Miten sinä liityt tähän?

Liittyyhän se silleen, että panomiehen pantavana olevat naiset luulee aina että se mies on ihan rakastunut, vaikka tosiasiassa panomies ei tunne juuri mitään satunnaista panoaan kohtaan paitsi lyhytttä panetusta jonka jälkeen haluaa naisesta eroon ( voi ottaa yhteyttä kun taas panettaa)

t. eri

Näin se on. Tinder-hoito on aina Tinder-hoito. Vaimo-matsku on sitten erikseen.

Vierailija
119/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 palstanaisia ei ole kelvollisia suhteeseen tämän ketjun perusteella.

Vierailija
120/141 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että nainen ei ikinä saisi haluta seksiä vaan sitä pitäisi jotenkin pihdata. Outoa että seksi ja ihmissuhteet on miehille niin monimutkainen asia.

Outoa, että miesten pitäisi suhtua naisiin samalla tavalla heidän käytöksestään riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme