Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin sanoa uudestaan suorat sanat mua hyväksikäyttäneelle miehelle.

Vierailija
27.04.2020 |

Tapahtui siis klassikko, eli mua käytettiin tietämättäni vain seksin välineenä. Olen jo sanonut kyseiselle luuserille suorat sanat, mutta tuntuu että se ei riittänyt. Tämä on niin ärsyttävää... Toivottavasti ajan myötä tää v*tutus häviää.

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut hyväksikäyttöä. Mies oli törkeä valehtelija ja sinä olit hyväuskoinen ja tyhmä. Viisastu tuosta. Äläkä harrasta seksiä, jos et itse halua.

Olet ilmeisesti jo kertonut, mitä asiasta ajattelet. Anna olla, jatka matkaasi.

Kyllä tuossa lähellä hyväksikäyttöä liikutaan.

Olen eri, mutta ei ole mitään hyväksikäyttöä, jos itse sitä seksiä halusit. Olisit ihan hyvin voinut kieltäytyä siitä. Älä laita omia tyhmiä päätöksiäsi hyväksikäytöksi. 

Tajuatko, että on olemassa muutakin hyväksikäyttöä kuin itse raiskaus?! Etkö lukenut aloitusta??

Vierailija
42/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että nainen ei ikinä saisi haluta seksiä vaan sitä pitäisi jotenkin pihdata. Outoa että seksi ja ihmissuhteet on miehille niin monimutkainen asia.

Tämän ketjun tapauksessahan nainen nimenomaisesti EI olisi halunnut pelkkää seksiä. Mies halusi, eli taaskin se oli nainen jolle suhteet ja seksi on monimutkaisia. Mies halusi vain panon ja sai sen, mutta naisen kompleksien vuoksi joutui valehtelemaan saadakseen haluamansa. 

Sitten paheksutaan närkästyneenä niitä naisia, jotka pyörittävät miehiä sängyssään mielensä mukaan. Eihän se nyt toki käy, jos nainen haluaisi vain panon! Eikös tämän pitänyt olla juuri sitä, mistä  miehet haaveilevat: harmitonta seksiä ilman minkäänlaisia sitoumuksia.

Kuka se nyt olikaan monimutkainen?

Kyllä, tämä on se mistä suurin osa miehistä haaveilee. Minä en ole paheksunut enkä paheksu naisia joilla on paljon seksikumppaneita. En ottaisi sellaista puolisokseni, mutta en tuomitse. Tässä ketjussa on joku yksi hihhuli, jonka mielestä naisten tulisi olla neitsyitä. Se ei kuitenkaan ole miesten enemmistön mielipide.

Aloituksen tapauksessa edelleen mies oli se joka toimi suoraviivaisesti ja nainen mutkisteli.

t. tuo jota lainasit

Aloituksen tapauksessa mies käytti hyväksi. En ymmärrä mihin pyrit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Hyväksikäyttöä on myös muutakin kuin raiskaus. Ihmisiä voidaan käyttää hyväksi, vaikka heitä ei raiskattaisikaan. Ap:n tilanteessa on kyse nimenomaan hyväksikäytöstä.

Vierailija
44/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat siis harrastitte seksiä vapaaehtoisesti?

En olisi halunnut harrastaa seksiä pelkässä panomielessä, vaan hain jotain vakavampaa. Ja tämän se tyyppi tiesi, mutta hän teeskenteli mun mukana jotta saisi sitä kuuluisaa. Se tokaisi mulle myöhemmin, että tunsi oikeasti joitain negatiivisia "oloja" mun seurassa.

Kuuluisaa ja kylillä tunnettua?

Vierailija
45/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin voi liittyä helposti hyväksikäyttöä.

Sekin on hyväksikäyttöä, jos ei sano ennen seksiä että ei halua mitään vakavaa/ei edes tiedä haluaako. Jos toinen siis on hakemassa jotain vakavaa. Nuo pitäisi sanoa rehellisesti etukäteen, jotta vakavampaa suhdetta haluava voisi tehdä sen perusteella päätöksen haluaako harrastaa seksiä.

Vierailija
46/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko seksiä vastoin tahtoasi? Jos et, niin sinä halusit seksiä, joten miksi ihmeessä valittaa jälkikäteen? 

Aloituksesta olettaisin, että ei olisi halunnut seksiä ja olisi kieltäytynyt, jos olisi tiennyt tosiasiat.

Kuka harrastaa seksiä tiettyihin tosiasioihin perustuen? Kuulostaa todella laskelmoivalta.  Joko tekee mieli naipotella tai ei sitten tee ja sillä sipuli. 

Vierailija
47/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat siis harrastitte seksiä vapaaehtoisesti?

En olisi halunnut harrastaa seksiä pelkässä panomielessä, vaan hain jotain vakavampaa. Ja tämän se tyyppi tiesi, mutta hän teeskenteli mun mukana jotta saisi sitä kuuluisaa. Se tokaisi mulle myöhemmin, että tunsi oikeasti joitain negatiivisia "oloja" mun seurassa.

Kuuluisaa ja kylillä tunnettua?

Tarkoitatko raiskaamista? Hyi helvetti?

Vierailija
48/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt lakia edes. Seksuaalinen hyväksikäyttö on ihan jotain muuta. Huoh.

Vierailija
49/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastitko seksiä vastoin tahtoasi? Jos et, niin sinä halusit seksiä, joten miksi ihmeessä valittaa jälkikäteen? 

Aloituksesta olettaisin, että ei olisi halunnut seksiä ja olisi kieltäytynyt, jos olisi tiennyt tosiasiat.

Kuka harrastaa seksiä tiettyihin tosiasioihin perustuen? Kuulostaa todella laskelmoivalta.  Joko tekee mieli naipotella tai ei sitten tee ja sillä sipuli. 

Jos ap olisi tiennyt tosiasiat, hän ei olisi harrastanut seksiä. Sillä sipuli, sinä sipulimies.

Vierailija
50/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi tiennyt tosiasiat, hän ei olisi harrastanut seksiä. Sillä sipuli, sinä sipulimies.

Tätä en voi käsittää. Miten voi harrastaa seksiä, jos sitä ei ehkä oikeasti halua. Joko sitä haluaa tai sitten ei. Jos sitä on halunnut, niin miten ihmeessä sitä voi katua jälkikäteen? Hän sai seksiä ja nautti siitä, mutta nyt se ei enää ole nautinnollista, mutta sillä hetkellä kuitenkin nautti?

Vierailija
51/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla periaateella kannattaa jättää seksi väliin nyt ja aina. Miten voi valittaa jälkikäteen, jos on saanut hyvää seksiä ja nauttinut siitä?

Vierailija
52/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en voi käsittää. Miten voi harrastaa seksiä, jos sitä ei ehkä oikeasti halua. Joko sitä haluaa tai sitten ei. Jos sitä on halunnut, niin miten ihmeessä sitä voi katua jälkikäteen? Hän sai seksiä ja nautti siitä, mutta nyt se ei enää ole nautinnollista, mutta sillä hetkellä kuitenkin nautti?

Hän nautti siitä, koska oletti siinä olevan molemminpuolisia tunteita? Mutta todellisuudessa ei ollut, joten tietenkin se tuntuu Ikävältä jälkikäteen. Mullekin on tehty noin, ja mulla oli hyväksikäytetty olo.

Vierailija
53/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuolla periaateella kannattaa jättää seksi väliin nyt ja aina. Miten voi valittaa jälkikäteen, jos on saanut hyvää seksiä ja nauttinut siitä?

Kyse on valehtelusta ja hyväksikäytöstä. Mies ei olisi saanut muuten seksiä, ellei olisi valehdellut kuin pikkupoika.

Vierailija
54/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri AP:n kaltaisten naisten takia tähdennän Tinder-naisille chatissa, että mitään vakavaa EI tule olemaan. 2/3 jää pois tässä vaiheessa. Mutta 1/3 on kiinnostunut seksisuhteista ja siitä porukasta kyllä löytää naisia Helsingissä.

Vierailija
55/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän nautti siitä, koska oletti siinä olevan molemminpuolisia tunteita? Mutta todellisuudessa ei ollut, joten tietenkin se tuntuu Ikävältä jälkikäteen. Mullekin on tehty noin, ja mulla oli hyväksikäytetty olo.

Just tää. Pieni järkytys kun saat tietää olleesi toiselle pelkkä paineidenpurkualusta. Jos seksin aikana nautitkin, tuon tiedon jälkeen olo on vähintään kamala ja nimenomaan hyväksikäytetty.

Vierailija
56/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin tyhmä olet? Auttaisiko sivistyksen hankkiminen? Luuletko, että laki on myös joku v*tun moraalin takaaja? Laki sallii myös eläinten raiskaamisen, fun fact.

Oletko todella yksinkertainen? "Seksuaalinen hyväksikäyttö" on rikos. Siihen on selkeä määritelmä.

Ap:ta on huijattu, ei muuta.

Vierailija
57/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on valehtelusta ja hyväksikäytöstä. Mies ei olisi saanut muuten seksiä, ellei olisi valehdellut kuin pikkupoika.

Joko sitä seksiä haluaa tai ei sitten halua. Ap halusi seksiä ja nautti siitä, mutta miksi ihmeessä alkaa jälkeenpäin valittamaan jostain hyväksikäytöstä? Ei kannata harrastaa seksiä, jos sitä ei ihan oikeasti halua.

Vierailija
58/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset harrastako näitä panoja ollenkaan, jos etsitte vakavaa suhdetta. Ei ne pelimiehet jaksa odotella seksi paria kuukautta ja kunnon miehet kyllä odottaa. Kunnon miehellä on sulle aina aikaa, eikä vaikuta vilungilta.

Itseä ei ole kukaan ikinä saanut huijattua, vaikka lukuisilla treffeillä kävin ennen mieheni löytämistä.

Vierailija
59/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helvetin tyhmä olet? Auttaisiko sivistyksen hankkiminen? Luuletko, että laki on myös joku v*tun moraalin takaaja? Laki sallii myös eläinten raiskaamisen, fun fact.

Oletko todella yksinkertainen? "Seksuaalinen hyväksikäyttö" on rikos. Siihen on selkeä määritelmä.

Ap:ta on huijattu, ei muuta.

Urpo, nyt ei puhuta laista vaan toisten hyötymisestä eli hyväksikäytöstä. Se on väärin ja niin ei saisi tehdä.

Vierailija
60/141 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset harrastako näitä panoja ollenkaan, jos etsitte vakavaa suhdetta. Ei ne pelimiehet jaksa odotella seksi paria kuukautta ja kunnon miehet kyllä odottaa. Kunnon miehellä on sulle aina aikaa, eikä vaikuta vilungilta.

Itseä ei ole kukaan ikinä saanut huijattua, vaikka lukuisilla treffeillä kävin ennen mieheni löytämistä.

Ainakin ite olen seksuaalinen ja en jaksa odottaa paria kuukautta. Se ei tarkoita, että mua saisi käyttää hyväksi. Ymmärrän ap:n tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi