Lue keskustelun säännöt.
vauva löi nenän lattiaan<!!!!!!
03.07.2006 |
ja verta tuli..kaamea tömäys!!!! kandeeko lääkäriii???? vauva nyt iha tyytyväinen eikä arista nenää...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meidän vauva lyö jonkun kohdan joka päivä kun vauhti kova ja taidot ei riitä