Kipua munasarjoissa??? Vai mitä tää on..?
Mistä voi johtua kipu, joka tuntuu alavatsalla molemmilla puolilla suunnilleen siinä kohtaa missä oletan (!) munasarjojeni sijaitsevan? Tämä kipu tuntuu yhdynnässä, kävellessä ja välillä ihan paikallaan ollessakin... En ole huomannut, että kipu vaihtelisi mitenkään loogisesti kierron eri vaiheissa.
Mulla on erittäin runsasta valkovuotoa, joka ei haise ja on kirkasta/valkoista (ei yhtään kellertävää), mutta sitä tulee paljon. Pikkuhousunsuojia on pakko käyttää, koska muussa tapauksessa housut kastuu läpimäräksi.
Raskaana en ole. Kaksi lasta olen synnyttänyt (-01 ja -03).
Mitähän tämä voisi olla?
Kommentit (6)
Itselläni oli ja aiheutti kyllä kovan kivun. Toisilla ei välttämättä aiheuta kipua ollenkaan. Käyt tutkituttamassa.
Itselle tuli mieleen endometrioosi...
Ja 5; eikö endometrioosi aiheuta lapsettomuutta. Voiko siihen sairastua yhtäkkiä, kun on jo kaksi lasta saanut?
ap
Siis endometrioosi aiheuttaa lapsettomuutta tai voi hankaloittaa raskaaksi tulemista.
Kipusi sopisivat endometrioosiin mutta toki muitakin vaihtoehtoja on. Endo voi olla myös täysin oireettomana. Voi olla, että se on ollut sinulla jo pitkään (jos siis edes endoa on) ja nyt vasta ilmoittelee itsestään. Tai se on voinut tulla vasta nyt... Mahdollisuuksia on monia.
Eli lasta ollaan yrittämässä ja noin viikko ovulaatiosta minulta tuli sellainen verinen klöntti, mutta ei mitään kipuja tai muuta verenvuotoa. Aluksi ajattelin, että menkat vaan alkaa jotenkin aikaisemmin, mutta nyt kun tuosta on kulunut kolme päivää eikä niitä menkkoja ole vieläkään kuulunut, niin rupeaa ihmetyttämään miten tää mun kroppa oikein toimii...
Kellään kokemusta tai tietoa, mitä tuollainen voi olla?
Eihän???