Miksi vaimo riehuu pettäjän sijaan kolmannelle osapuolelle?
Näin kävi. Muutama kuukausi sitten tutustuin mieheen yökerhossa ja lähdettiin samaa matkaa jatkoille.
Varmistin mieheltä että hän on sinkku, eikä minulla ollut mitään syytä olettaa ettei näin ole.
Itselleni tuo oli vain hauskanpitoa jonka miehelle sanoinkin, mutta mies laitteli paljon perään viestiä yhdessä viettämämme viikonlopun jälkeen ja tunnusti ihastuneensa. Kerroin kuitenkin etten ole kiinnostunut, ja lakkasin pitämästä yhteyttä.
Nyt asia on sitten paljastunut tälle vaimolle, ja minulle siinä samalla että tämä mies olikin naimisissa vaikka valehteli olevansa sinkku.
Tuntuu pahalta tuon vaimon puolesta, mutta en kyllä näe että olisin tehnyt jotain väärin. Eri asia jos olisin tietentahtoen varattua vikitellyt mutta ei. Mies valehteli ja petti vaimoaan. Itselläni on likainen olo kun minut on vedetty vastentahtoani mukaan satuttamaan toista ihmistä.
Kerroin vaimolle kun hän kysyi, täysin rehellisesti mitä tapahtui, milloin tapahtui ja myös sen että mies valehteli olevansa sinkku. Onko minulla joku moraalinen velvollisuus kuunnella tätä huorittelua?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä riehuin miehelleni sekä naiselle jonka kanssa ex-mieheni oli. Nainen tiesi miheni olevan varattu. Tilanteemme siis erilainen mitä sinulla. Ei sinun tarvitse kuunnella, älä vastaa äläkä tapaa naista.
Meidän suhde eteni tosi nopeasti, muutimme yhteen saimme lapsen jne. Mies kärähti pettämisestä ja tuolloin odotin toista lastamme. Osin hormonimyrskystä se raivo kumpusi, tajusin että perheemme hajoaa ja lapsilla ei tule olemaan isää joka olisi läsnä. Pettyminen parisuhteeseen ja kumppanin valintaan. Lapsiani en ole katunut, he ovat parasta elämässäni.
Erosimme minun aloitteesta, mies olisi halunnut jatkaa. Miehellä oli tuon naisen kanssa jonkin aikaa suhde. Jatkosta tiedän sen että mies on ollut suhteissaan sarjapettäjä, useampia naisia yhtäaikaisesti.
Oli oikea ratkaisu erota.
Ihan hirveää ja kaiken päälle olit raskaana? Mahtoiko mies kertoa edes, että hänellä on lapsia? Kamala mies, hyvä kun erosit! Teit täysin oikein, olet vahva nainen <3
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Makasit toisen aviomiehen kanssa ja mietit miksi sinulle ollaan ilkeitä. Voi voi, oisit pitänyt jalat kiinni!!!
Mikä diagnoosi sinulla on?
Koska vaimon mielestähän sinä, Baabelin portto ja Jesebel, veit vastentahtoisen ja viattoman miesraukan paheiden keskelle, vaikka hän sormustaan ja sitoutumistaan esitteli.
Katsos, tyhmän naisen logiikkaa.
Luultavasti vaimon päähän on jumittunut ajatus että toinen nainen on uhka ja syy kaikkeen, vaikka on edelleen yhdessä sen pettävän miehen kanssa. Jotenkin etsii ratkaisua väärästä kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä riehuin miehelleni sekä naiselle jonka kanssa ex-mieheni oli. Nainen tiesi miheni olevan varattu. Tilanteemme siis erilainen mitä sinulla. Ei sinun tarvitse kuunnella, älä vastaa äläkä tapaa naista.
Meidän suhde eteni tosi nopeasti, muutimme yhteen saimme lapsen jne. Mies kärähti pettämisestä ja tuolloin odotin toista lastamme. Osin hormonimyrskystä se raivo kumpusi, tajusin että perheemme hajoaa ja lapsilla ei tule olemaan isää joka olisi läsnä. Pettyminen parisuhteeseen ja kumppanin valintaan. Lapsiani en ole katunut, he ovat parasta elämässäni.
Erosimme minun aloitteesta, mies olisi halunnut jatkaa. Miehellä oli tuon naisen kanssa jonkin aikaa suhde. Jatkosta tiedän sen että mies on ollut suhteissaan sarjapettäjä, useampia naisia yhtäaikaisesti.
Oli oikea ratkaisu erota.
Totuus= Olet oikeasti edelleen yhdessä tuon ukon kanssa koska et uskaltanut erota taloudellisista syistä. Ja mies pettää sinua edelleen.
Joku sun voimafantasia oli toi tekstisi.
Koska sen vaimon oma kultamussukka ei ole tietenkään syyllinen. On ihan tahtomattaan joutunut pettämään, olet viekotellut hänet täysin vastahakoisena kanssasi siveettömiin tekoihin. Syy on aina naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä. Makasit toisen aviomiehen kanssa ja mietit miksi sinulle ollaan ilkeitä. Voi voi, oisit pitänyt jalat kiinni!!!
Hän olisi pitänyt varmasti ne kiinni, jos olisi tiennyt että mies onkin naimisissa, mutta mies valehteli päin naamaa....
Kannattaakin kritiikittä uskoa ne kaikki viinanhöyryiset jutut mitä miehet sanovat pi**unhimoissaan yökerhossa...
Naisia ärsyttää kun oma nimikin on aviomiehen, siinä missä ukko riehuu. Tästä näkee naisen Tukholma-syndrooman tason. Ollaan kiintyneitä siihen pettäjän. Naisetkin kävelee hakkaavan miehenkin luo. Naiset on aina naisten kimpussa, miehissä ei koskaan ole mitään vikaa. Nainen abortoikin tytön kun mies haluaa pojan, perään kehuu miten vapaa hän on.
Että te vaimot olette tolloja. Ylitunteellisia roikkujia, jotka kiukuttelee kuin lapset. Nimikin tulee aviomieheltä kuin vanhemmalta lapselle. Olette lapsen asemassa.
Kannattaako nimeä omistaa, kun vieras nainen houkuttaa pettäjää? Miksi naisia saa haukkua kaksinaamaisiksi? Häh? Miksi pettäjä mies ei ole kaksinaamainen?
"Miehesi vedätti minua saadakseen sek-siä valehtelemalla pokkana olevansa vapaa ja perheetön.
Nimittelepä sinä kerta vielä minua /tai ottamalla yhteyttä ko asian tiimoilta ,
niin ilmoitan häirinnästä poliisille ja saat takuuvarmasti syytteen kunnianloukkauksesta"
Tuon selkokielisen tekstiviestin luulisi tepsivän tervepäiseen.