Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Haha, vai että useampi kuukausi. Aikamoista yksisarvisen metsästystä ettiä tuollasta ukkoa. Kuitenkin, jos mies sanoo hakevansa vakavaa ja sinä myös, ja annat pillua ekoilla treffeillä, niin onhan se vähän omaa tyhmyyttäkin, jos mies vain katoaa sen jälkeen. Että ei sitä ihan parilla ekoilla tarvitse seksiä harrastaa, kyllä kunnon ukko jaksaa sen verran kiinnostavan naisen kanssa odottaa ja osaa myös arvostaa sitä, ettei nainen ole heti antamassa pildeä; viestii siitä ettei nainen ole ihan kevytkenkäinen. Muttei sitä kannata pihtailla kuukausiakaan; viestii siitä että nainen tulee pihtaamaan parisuhteessa tulevaisuudessakin, olkoot todellisuus mikä tahansa, niin sitä se kuukausien pihtailu miehelle viestii.
Ei kaikki välttämättä valehtele varsinaisesti. Miehet voi kiimassa höpötellä kaikenlaista sekavaa, ei ne itsekään tiedä mitä ne haluaa. Pitää ottaa huomioon että jos menee sänkyyn ventovieraan ihmisen kanssa, niin hyvin suurella todennäköisyydellä siitä ei mitään vakavampaa synny. Syy on ihan siinä, että henkilökemiat ei natsaa sitten lopulta kuitenkaan. Ihastuminen on kuitenkin kiva tunne ja sitähän miehetkin tavoittelee varmaan usein. Niihin höpinöihin ei ihan kamalasti kannata laittaa painoarvoa ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et seurustele ensin muutamaan kuukautta? Miksi hyppäät heti sänkyyn?
Koska osa etsii vakavaa seurustelusuhdetta, jossa on paljon kiihkeää seksiä ja vahvaa molemminpuolista kemiaa. Ne odottelijat harvemmin sopii näihin odotuksiin. Poikkeuksia on, mutta noin keskimäärin näin.
Jaa. Mua joutuu odottamaan juuri siksi, että haluan paljon hyvää seksiä ja intohimoa ja kemiaa. Toki seksuaalista olemista on alusta asti, mutta se rakentuu.
Kuten sanoin, poikkeuksia on. Mutta useimmiten kun kaksi korkealibidoista, voimakasta fyysistä vetoa toisiinsa tuntevaa ihmistä ihastuu toisiinsa siinä ei kuukausitolkulla odotella
Seksuaalista kanssakäymistä voi olla vaikka ensihetkestä, mutta yhdyntään asti meneminen on eri juttu. En tiedä johtuuko sitten itsellä siitä, että rajoja on rikottu.
Kyllähän korkealibidoinenkin osaa hillitä itseään. En ota kaupastakaan tavaroita, vaikka olisivat kivoja.
Kuitenkin siihen odottamiseen pitää olla joku syy. Joko se on se, ettei seksi kiinnosta ylipäänsä kovin paljon, se ettei kyseistä kumppania kohtaan tunne kovin vahvaa kemiaa tai sitten jokin periaatteellinen syy. Miehillä periaatteelliset syyt on kokemukseni mukaan melko harvinaisia. Jolloin jos odottaminen ei haittaa, niin on olemassa riski että kyse on jommasta kummasta ensiksi mainitusta syystä. Sitä riskiä ei huvita enää ottaa.
Ei tässä ole varsinaisesti kyse siitä osaako hillitä itseään vai ei. Vaan siitä, miksi haluaa odottaa tai olla odottamatta.
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Haha, vai että useampi kuukausi. Aikamoista yksisarvisen metsästystä ettiä tuollasta ukkoa. Kuitenkin, jos mies sanoo hakevansa vakavaa ja sinä myös, ja annat pillua ekoilla treffeillä, niin onhan se vähän omaa tyhmyyttäkin, jos mies vain katoaa sen jälkeen. Että ei sitä ihan parilla ekoilla tarvitse seksiä harrastaa, kyllä kunnon ukko jaksaa sen verran kiinnostavan naisen kanssa odottaa ja osaa myös arvostaa sitä, ettei nainen ole heti antamassa pildeä; viestii siitä ettei nainen ole ihan kevytkenkäinen. Muttei sitä kannata pihtailla kuukausiakaan; viestii siitä että nainen tulee pihtaamaan parisuhteessa tulevaisuudessakin, olkoot todellisuus mikä tahansa, niin sitä se kuukausien pihtailu miehelle viestii.
Osasyy miksi harrastan seksiä eroilla treffeillä on se, että pidän tuollaista ajattelua monella tasolla vastenmielisenä. "Kunnon mies" odottaa ja "kunnon nainen" odotuttaa. Minun mielestäni hyvyys ja kunnollisuus määrittää rehellisyys, muiden ihmisten hyvä kohtelu jne. Seksi vapaiden toisiinsa ihastuneiden ihmisten välillä ei ole mitään pahaa ja likaista jota pitäisi vältellä. Jos ajattelee noin, on minulle täysin väärä kumppani ja hyvä vaan jos karsiutuu alkumetreillä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska osa etsii vakavaa seurustelusuhdetta, jossa on paljon kiihkeää seksiä ja vahvaa molemminpuolista kemiaa. Ne odottelijat harvemmin sopii näihin odotuksiin. Poikkeuksia on, mutta noin keskimäärin näin.
Jaa. Mua joutuu odottamaan juuri siksi, että haluan paljon hyvää seksiä ja intohimoa ja kemiaa. Toki seksuaalista olemista on alusta asti, mutta se rakentuu.
Kuten sanoin, poikkeuksia on. Mutta useimmiten kun kaksi korkealibidoista, voimakasta fyysistä vetoa toisiinsa tuntevaa ihmistä ihastuu toisiinsa siinä ei kuukausitolkulla odotella
Seksuaalista kanssakäymistä voi olla vaikka ensihetkestä, mutta yhdyntään asti meneminen on eri juttu. En tiedä johtuuko sitten itsellä siitä, että rajoja on rikottu.
Kyllähän korkealibidoinenkin osaa hillitä itseään. En ota kaupastakaan tavaroita, vaikka olisivat kivoja.
Kuitenkin siihen odottamiseen pitää olla joku syy. Joko se on se, ettei seksi kiinnosta ylipäänsä kovin paljon, se ettei kyseistä kumppania kohtaan tunne kovin vahvaa kemiaa tai sitten jokin periaatteellinen syy. Miehillä periaatteelliset syyt on kokemukseni mukaan melko harvinaisia. Jolloin jos odottaminen ei haittaa, niin on olemassa riski että kyse on jommasta kummasta ensiksi mainitusta syystä. Sitä riskiä ei huvita enää ottaa.
Ei tässä ole varsinaisesti kyse siitä osaako hillitä itseään vai ei. Vaan siitä, miksi haluaa odottaa tai olla odottamatta.
Koska mulle seksi ei ole mikään mekaaninen suoritus vasn intiimiä ja intohimoista toimintaa, se etenee sitä mukaa kuin toiseen tutustuu. Mua saa kyllä kosketella nopeastikin ja itse voin olla paljon nopeammin valmus tyydyttämään miehen käsin tai suulla kuin ottamaan sisääni. Aika tampio kyllä saa olla, jos se mies ei alusta asti huomaa, että sitä haluaa, vaikkei ole vielä valmis.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
No sanoa haluavansa seksiä!!
En minä ainakaan harrastaisi kenenkään kanssa seksiä siksi, että tämä valehtelisi haluavansa suhteeseen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.
Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.
Netin toimimattomuus? Eli se, että sieltä ei saa tilattua märkää p i l l u a kotiin, kuten ruokaa ruokalähettipalveluista
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.
Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.
Oikeasti näet seksin jakamisena, jossa nainen antaa/jakaa, halusi tai ei, ja mies ottaa? Etkä molemminpuolisena ilona ja nautintona?
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Mitä ihan konkreettisesti olet tehnyt? Suudellut, hyväillyt? Mihin kohtaan se tyssää?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki välttämättä valehtele varsinaisesti. Miehet voi kiimassa höpötellä kaikenlaista sekavaa, ei ne itsekään tiedä mitä ne haluaa. Pitää ottaa huomioon että jos menee sänkyyn ventovieraan ihmisen kanssa, niin hyvin suurella todennäköisyydellä siitä ei mitään vakavampaa synny. Syy on ihan siinä, että henkilökemiat ei natsaa sitten lopulta kuitenkaan. Ihastuminen on kuitenkin kiva tunne ja sitähän miehetkin tavoittelee varmaan usein. Niihin höpinöihin ei ihan kamalasti kannata laittaa painoarvoa ensimmäisillä eikä toisillakaan treffeillä.
Olen itse kohdannut ihan varmuudella tarkoituksella kusettavia pelimiehiä, mutta yhden miespuolisen kaverin kanssa jutellessa tuli tuo sinun kertomasikin kulma vastaan.
Nelikymppinen kaveri siis avautui onnettomana, taas kerran hyvin alkaneen jutun pettämisellä pilattuaan, että on alkanut huomata ihastumisen ja kiiman sokaisevan hänet ihan kokonaan. Hän kertoi joka kerta olevansa ihan varma, että tämä tässä on nyt hänen elämänsä rakkaus ja tulevien lastensa äiti, eikä hän enää koskaan tule kohtaamaan yhtä täydellistä ja sopivaa naista. Seksin jälkeen kaikki nuo ajatukset ovatkin tipotiessään ja hän miettii, mitä hän on nähnyt koko naisessa.
Keskusteltiinkin sitten hänen kanssaan pitkään asiasta. Hän tosin näyttää jatkavan samalla kaavalla edelleen, mutta hienoa, jos joku edes vähän oppii analysoimaan omaa toimintaansa. Terapia tekisi monelle hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksimissaan kolmet treffit? Aikamoinen luuseri saa jolla, jos joutuu kolmilla treffeillä ravata vaan seksin perässä. En ole varakas, teen duunarihommia, en mitenkään erityisen komea (tai ruma) tai muutenkaan erikoinen ja seksiseuraa löytyy kyllä ihan sellaisenaan, jos sitä kaipaa. Sitä se tasa-arvo teettää, Suomessa seksiä haluava nainen hakee seksiä eikä näitä mitenkään erityisen vähän ole. Eikä joudu tyytymään mihinkään pubiruusuihin tai röökimuijiin vaan aivan tavallisia naisia. Eikä tarvitse alkaa satuilemaan mitään seurusteluhaluista. Suomessa ei joudu ihan tavallinen mies olla ilman. Ei jos osaa huolehtia hygieniasta, on miellyttävää seuraa ja kohtelee naisia kuten ketä tahansa kaveria tai ihmistä. Suomalaisen miehen ongelma on se, että naisista on tehty itselle jokin outo Alien kansa, joka hakee muka jotain erikoista ja joita ei voi ymmärtää. Näin ei todellakaan ole, suomalainen nainen on helppo ja selkeä, mitä parhain mahdollinen ystävä, kaveri, seurustelu tai seksikumppani.
Juuri näin. Nainen pitää nähdä ihmisenä, siinä kuin mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikana nimenomaan oli niin, että jos ja vaikka en jostain miehestä ajatellut vakavaa suhdetta saatoin olla hänen kanssaan seksisuhteessa aika piankin. Jos mies oli kivan näköinen ja oli kemiaa niin tavallaan otin tilanteesta vaarin. Sai olla varattu vaikka. Mutta en silloin valehdellut tai luritellut miehelle mitään.
Mutta sitten kun oli joku mies jonka kanssa ajattelin, että saattaa tulla jotain vakavampaakin niin nimenomaan en heti mennyt seksiin. Koska halusin tutustua ja syventää suhdetta ensin. Toki seksi tuli sitten luontevasti mukaan kuvioon, ei tarkoita seksitöntä suhdetta. Miten joku nyt edes täällä ajattelee, että jos ei heti tai toisilla treffeillä seksiä niin se tarkoittaa ettei seksiä myöhemminkään tai nainen on pihtari. Tosi tyhmää.
Seksi voi olla tosi hyvää ja paljon parempaa kuin hetken tuttavuuden kanssa.
Olen joskus sanonut jollekin hyvälle miehelle, että ei pilata tätä liian nopealla etenemisellä, kun olen halunnut olla hänen kanssaan vakavammin. Yksikään fiksu mies ei ole tästä suuttunut tai lähtenyt.
Jos tosiaan täytyy valehtelemalla saada seksiä niin on jotain vikaa miehen ajatusmaailmassa tai itse miehessä.
Fiksu mies pystyy odottamaan jonkin aikaa ja ottamaan naisen mielipiteen huomioon. Ettei ole se alapää ensimmäisenä ja ainoana asiana mielessä.
Mitä iloa edes on valehtelemalla saadusta seksistä.
Varatun kanssa ei saa olla ikinä, ei missään tilanteesss.
Vierailija kirjoitti:
On tullut vastaan. En vaan voi käsittää, että miksi aikuinen ihminen noin lapsellisesti valehtelee saadakseen seksiä tai yhtään mitään. Aivan älytöntä. Etenkin, kun sitä on itse päättänyt olla kunnolla aikuinen ja puhua asioista asioina, suoraan, että molemmille on selvää eikä tarvitse pettyä. Ja sitten toinen kirkkain silmin valehtelee.
No kun sillä aikuisella on jo suhde, pitkä ja onnellinen vieläpä. Kehäraakit oppivat kikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osasyy miksi harrastan seksiä eroilla treffeillä on se, että pidän tuollaista ajattelua monella tasolla vastenmielisenä. "Kunnon mies" odottaa ja "kunnon nainen" odotuttaa. Minun mielestäni hyvyys ja kunnollisuus määrittää rehellisyys, muiden ihmisten hyvä kohtelu jne. Seksi vapaiden toisiinsa ihastuneiden ihmisten välillä ei ole mitään pahaa ja likaista jota pitäisi vältellä. Jos ajattelee noin, on minulle täysin väärä kumppani ja hyvä vaan jos karsiutuu alkumetreillä pois.
Siinähän harrastat, mutta ei sitten kannata tulla tänne vinkumaan jos miehet seksin jälkeen katoavat. Eikä mulle ole mikään ongelma harrastaa seksiä ekoilla, vaikka parisuhdetta olisin hakemassakin, mutta tää nyt on lähinnä kohdistettu niille, jotka täällä vinkuvat että miehet vaan käyttää hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kohdannut ihan varmuudella tarkoituksella kusettavia pelimiehiä, mutta yhden miespuolisen kaverin kanssa jutellessa tuli tuo sinun kertomasikin kulma vastaan.
Nelikymppinen kaveri siis avautui onnettomana, taas kerran hyvin alkaneen jutun pettämisellä pilattuaan, että on alkanut huomata ihastumisen ja kiiman sokaisevan hänet ihan kokonaan. Hän kertoi joka kerta olevansa ihan varma, että tämä tässä on nyt hänen elämänsä rakkaus ja tulevien lastensa äiti, eikä hän enää koskaan tule kohtaamaan yhtä täydellistä ja sopivaa naista. Seksin jälkeen kaikki nuo ajatukset ovatkin tipotiessään ja hän miettii, mitä hän on nähnyt koko naisessa.
Keskusteltiinkin sitten hänen kanssaan pitkään asiasta. Hän tosin näyttää jatkavan samalla kaavalla edelleen, mutta hienoa, jos joku edes vähän oppii analysoimaan omaa toimintaansa. Terapia tekisi monelle hyvää.
Ainakin narsistit toistavat tuota kaavaa pakonomaisesti. He eivät voi sille oikein mitään. Paitsi että voisivat pidättäytyä rikkomasta viattomia ihmisiä omilla toilailuillaan.
Naiset ei ehkä ymmärrä sitä, et tuollainen pelaaminen on ainut tapa saada seksiä naisilta miehenä. Naisilla taas on helppoa, kun riittää et oot nainen ja seksiä on saatavilla rajaton määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulle seksi ei ole mikään mekaaninen suoritus vasn intiimiä ja intohimoista toimintaa, se etenee sitä mukaa kuin toiseen tutustuu. Mua saa kyllä kosketella nopeastikin ja itse voin olla paljon nopeammin valmus tyydyttämään miehen käsin tai suulla kuin ottamaan sisääni. Aika tampio kyllä saa olla, jos se mies ei alusta asti huomaa, että sitä haluaa, vaikkei ole vielä valmis.
Kuten sanoin, poikkeuksia varmasti on. Ja kenties naisissa jonkin verran enemmän kuin miehissä. Koska minä etsin kumppania miehestä, minua kiinnostaa enemmän se mitä odottaminen kertoo keskimäärin miehen haluista kuin se mitä se kertoo jonkun yksittäisen naisen haluista.
Ja miksi sinä ajattelet, että seksi olisi nopeammin eteneville mekaaninen suoritus? Itsekin sanoit, että sinulla on haluja alusta asti ja näytät sen. Jotkut sitten harrastavat nopeammin tällaisen alkuihastuksen huumassa seksiä, ei se siitä mitään mekaanista suoritusta tee. Mekaaninen seksi on minusta seksiä ilman tunteita, eikä minusta ketään kannata edes tapailla jos ei ole tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän harrastat, mutta ei sitten kannata tulla tänne vinkumaan jos miehet seksin jälkeen katoavat. Eikä mulle ole mikään ongelma harrastaa seksiä ekoilla, vaikka parisuhdetta olisin hakemassakin, mutta tää nyt on lähinnä kohdistettu niille, jotka täällä vinkuvat että miehet vaan käyttää hyväkseen.
En minä toki ole vinkunutkaan, minulle tämä on ollut oikein toimiva strategia. Parisuhde 10+ vuotta, naimissa, kolme lasta. Minusta vaan jokainen noiden tuplamoralistimiesten perään itkevä saisi oikeasti miettiä, että mitä sellaisella ihmisellä edes tekee joka ajattelee noin. Eikös se ole parempi vaan että tuollaisista pääsee eroon?
Monet naiset puhuvat seksistä kuin se olisi maailman hirvein asia, "halusi vain seksiä", ""pelkän seksin perässä" jne. Itselleni oli vapauttavaa, kun päätin elää elämääni kuten useimmat nk. sitoutumiskammoiset miehet, nauttia seksiä ja olla jahtaamatta mitään sen enempää. Vientiä on riittänyt, miehet pitävät yhteyttä, kehuvat ja arvostavat. Nyt on kolme miestä langan päässä ja tämä on hyvä. En kaipaa enempää. Miehistä on tullut hyviä ystäviä ja erinomaisen seksin lisäksi jaamme iloja ja suruja. Ehkä tätä voisi kutsua tietynlaiseksi polyamoriaksi, jossa säilytetään itsenäisyys, mutta luodaan silti ravitsevia ihmissuhteita. ...Eli siis klassiselle, normin mukaiselle parisuhteelle on käypiä vaihtoehtoja.