Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne aidosti haluavatkin parisuhteen, mutta ei juuri sun kanssa.
Miksi etsit seuraa tinderistä, kyllä kaikki tietää mitä sieltä haetaan.
Miksi annat niin helposti?Ei tätä nyt mitenkään kääntelemällä saa "antajan " viaksi. Jos ei halua sitä vakaa suhdetta ap:n kanssa (joka on ilmoittanut vakavaa suhdetta hakevansa), niin hakee niihin kevyisiin suhteisiin sellaisen, joka sitä hakee. Ihan moraalitonta on valehdella.
Jos mies aidosti on hakemassa suhdetta mutta jossain vaiheessa päättääkin että nyt ei natsaa? Pitäisikö sitä vaan valehdella siitä eteenpäin ja sitoutua ihmiseen joka ei sytyttänytkään?
Aika moni ihastuu mutta huomaakin että nyt kemiat ei mene yksiin, joskus sitä seksiä on keretty harrastamaankin.Se on vaan jännä miten sen kemian puutteen huomaakin just sopivasti siinä kohtaa, kun on seksiä harrastettu. Tällöin ainakin minun on vaikea uskoa, että suhteesta mitään muuta on alun alkaenkaan haettu.
Täytyy olla huonoa seksiä, jos jää vaan yhteen kertaan.
Itsessään ei tietenkään nähdä mitään vikaa, vaikka samalla lailla ollaan toisena osapuolena.
Ei näköjään, jos toista harmittaa suhteen loppuminen.
Vierailija kirjoitti:
Sodassa ja pillujahdissa kaikki on sallittua.
Ei ole. Sotarikoksista voi joutua tuomiolle.
Tiedä miten yleistä, mutta kaikenlaisia ihmisiä maailmaan mahtuu. Sen kanssa sit pitää vaan elää.
hahahah, tuo ihan tavallista. Itsekin tehnyt niin varmaan 100 kertaa .
Valehtelu halvemepaa kuin maksulliset naiset :) .
Vierailija kirjoitti:
Tällaisille miehille naiset antaa pilllua ekoilla tai tokilla treffeillä.
Osa miehistä on just tommosia i di oot te ja.
Toisaalta, kun itse etsin pelkkää seksiä, niin blokkaan heti miehet, jotka etsii tai väittää etsivänsä vakavampaa. Huvittavaa, jos ne valehtelee vakavamman suhteen etsimisestä, eivät koskaan löydä minua.
Muutama mies on sitten hädissään selittänyt, että kyllä hekin ihan seksiä vain etsii, mutten ala sellaisen kanssa. Jää kumminkin omistushaluisina ja mustasukkaisena roikkumaan ja hinkumaan jonkun sortin parisuhdetta. Joo ei.
Ihme äijiä tässäkin ketjussa, selittää, että valehteleminen on ok. No ei ole!
On yleistä, tollaisen selkärangattoman paskiaisen kanssa olin 1.5 vuotta "miksi mietit mitä mä teen, keskity omaan elämään". Pyöritti siis isompaa naislaumaa ja pääsin vihille. Varoitus etenkin pääkaupunkiseudulla vaikuttavasta menestyneestä yrittäjästä.
Eikö tuossa voi sitten ihan kunnolla seurustella ennne seksiä? Tyyliin 3 kk -6 kk ennen seksiä?
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisille miehille naiset antaa pilllua ekoilla tai tokilla treffeillä.
Jep. Ja niille tosissaan parisuhteen perässä oleville miehille naiset ei anna pillua ikinä kun "ei vaan ole sitä kipinää" ja joutuu kaverivyöhykkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule suostua liian pian seksiin sen pelossa, että mies muuten "ei jaksa odottaa". Jos hän on kiinnostunut sinusta todellisessa parisuhdemielessä, niin hän kyllä jaksaa odottaa. Itse "odotutin" miestäni pari kuukautta, minä aikana kuitenkin nähtiin monta kertaa viikossa. En vain kokenut olevani valmis seksiin ennen sitä, halusin oppia tuntemaan miestä ensin ja nähdä, että hän on luotettava mies. Hän kyllä jaksoi odottaa, ja on myöhemmin sanonut, että se seksi tuntui lopulta todella upealta ja "toiveiden täyttymykseltä", kun sitä oli odottanut ja ajatellut mielessään jo hetken aikaa. J meille syntyi hyvä parisuhde.
Riippuu ihmisestä. Sellaista ihmistä ei ole keksittykään, jota minä odottaisin kuukausitolkulla. Joko se ei ole kovin seksuaalinen, tai sitten sillä on hyvin erilainen maailmankuva ja arvot kuin minulla. Minun mielestäni kun kahden vapaan, toisiinsa ihastuneen ja toisiaan haluavan ihmisen välisessä seksissä ei ole mitään likaista tai pahaa. Jos toisen mielestä on, se on minulle väärä ihminen.
Minä olen aina mennyt sänkyyn nopeasti, useimmiten jopa ekana iltana. Yllättävän vähän ollut silti tuota ongelmaa. Useimmat halunneet tavata uudestaan ja monesti on edetty parisuhteeseen asti. Avioliittonikin sai alkunsa ekan illan seksistä. Minulle tämä toimi monesta syystä paremmin kuin odottelu. Jollain muulla tietysti toisinpäin. Mutta ei se aina niin mene, että nopea eteneminen olisi huono pariutumisstrategia jos etsii vakavaa suhdetta. Minulla se ainakin toimi ihan loistavasti.
Uskoisin että todella yleistä ja vielä niissäkin jotka ovat parisuhteessa tai naimisissa miestä on kiinnostanut lähinnä naisen ulkonäkö ja seksi ei mikään muu. Vakiop.... . Se on yksi syy miksi eroja tulee ja moni mies paljastuu paskaksi.
Mikäli miehet tekevät oikeasti tuollaista, he ovat melko tyhmiä. Monet naiset hakevat pelkkää fyysistä suhdetta ja ilmoittavat sen rehellisesti profiilissaan. Näin itsekin teen ja tästä syystä swaippaan automaattisesti pois kaikki miehet, jotka ilmoittavat hakevansa jotain vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli miehet tekevät oikeasti tuollaista, he ovat melko tyhmiä. Monet naiset hakevat pelkkää fyysistä suhdetta ja ilmoittavat sen rehellisesti profiilissaan. Näin itsekin teen ja tästä syystä swaippaan automaattisesti pois kaikki miehet, jotka ilmoittavat hakevansa jotain vakavampaa.
Mutta kun ei osa pelkkää seksiä hakevista miehistä halua vapaamielistä, seksistä tykkäävää naista. Koko homman pointti on nimenomaan tuo vedättäminen. Mies kokee saavuttaneensa jotain, voittaneensa jonkinlaisen pelin kun saa huijattua suhteesta haaveilevan naisen sänkyyn ja dumpattua seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt yhtäkään naisen nettideittiprofiilia, missä lukee, että: "En hae mitään vakavaa".
Ne ovat narsisteja tai vähintään narsistisia.
Jokaisen tinderissä ja muissa nettideittisaiteilla pyörivien on hyvä tiedostaa, että siellä on todella iso prosentti näitä miehiä, koska ko. Välineet mahdollistavat heille saalistamisen.
Tästä varoittaa mm narsismiprofessori Sam Vaknin.
Ja juuri nämä miehet osaavat esittää, koska saalistavat. Sitten siellä on lisäksi ne avoimesti sen ilmituovat, että ovat vain pi***n perässä.
Sodassa ja pillujahdissa kaikki on sallittua.