Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina märät kainalot. Ärsyttävää

Vierailija
15.03.2023 |

Mulla on aina kainalot märät, paidassa hirvittävät hikilaikut aina. Siis aina. Oli sitten helle tai pakkanen, liikun tai en, ihan sama, aina isot laikut kainaloissa. Tämä rajoittaa vaatteiden käytön lähinnä mustiin paitoihin. Joskus taittelen käsipaperista kainaloihin sellaiset "vaipat" jotka ovat hetken päästä litimärät ja kainaloissa hikilaikut joka tapauksessa. Mistä sitä hikeä riittää jatkuvasti ja tekemättä mitään!? Ei jeesus mulla on niin pää täynnä tätä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen sama vaiva, absolut torr auttoi👍 kannattaa kokeilla sitä

Vierailija
2/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Bats antiperspiranttivoide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
4/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, painoindeksi yli 30?

Vierailija
5/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, luuletko oikeasti että av-mamma rehellisesti myöntäisi olevansa ylipainoinen?🤣

Vierailija
6/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy 72h toimii ainakin mulla. 

Vierailija
7/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa raaka peruna ohuiksi siivuiksi ja hiero suoraan kainaloihin tai muihin kohtiin kehossa, jotka hikoilevat paljon. Anna perunan mehun kuivua iholle ennen ihon pesemistä saippualla ja vedellä.

Vierailija
8/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta saa kainaloihin suojia (Helmi-merkkiä), ei paperi aja samaa asiaa. Hyvä dödö ajaa saman asian. Itsellä ainoastaan aamuin illoin laitettu apteekin Vichy 48h ja edelläkin mainittu absolut Torr toimivat. Näistä ensimmäinen käytössä, koska on miellyttävä, helppo ja kutisematon.

Itse käytin vain mustia vaatteita myös, mutta nyt ei enää tarvitse miettiä tuota.

Vierailija
9/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä indeksiä. Normaalivartaloinen.

Vierailija
10/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan sama ongelma. Tiputin painoa 40kg ja ongelma hävisi. En tiedä liittyykö pelkästään painoon, vai auttaako siinä nyt urheileva ja terveellisesti syövä elämäntyylini.

Vierailija
11/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataapi olla ihan ominaisuus. Lukiossa luokalla oli tyttö jolla kainalot oli aina märät. Eivät kyllä haiseet pätkääkään. Ja yhteenotoista ton parfyymi-porukan kanssa voisi päätellä, että minulla on herkkä nenä. Oliko peräti niin, että hikirauhaset eivät haise vaan lykkäävät ihan  h2o 0.9 NaCl liuosta ulos?

Vierailija
12/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata maksaa itseään kipeäksi apteekin dödöillä, ne eivät auta mitään jos ongelma on hormonaalinen! Mene siis lääkäriin, ongelma voi olla vaikka kilpirauhasessa. Voit myös etsiä tietoa botuliinihoidosta, joka tehdään kainaloiden alueelle. Sen tarkoitus on supistaa hikirauhaset.

Vierailija
13/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan sama ongelma. Tiputin painoa 40kg ja ongelma hävisi. En tiedä liittyykö pelkästään painoon, vai auttaako siinä nyt urheileva ja terveellisesti syövä elämäntyylini.

Se tyttö jonka tunsin ja jonka kainalot hikoilivat oli pikeminkin langanlaihan puolella kuin liika painoooo. Minullakin on painoa aikaslailla, mutta kyllä se hikoilee ihan suoraan rinnasta ja sydänalueelta hiet ulos. Seuraavaksi otsa lähtee keittämään. Käsivarsissa ja reisissä on niin kova verenkierto, että se lämpö karkaa reisilihaksista suoraan ilmaan. 

Vierailija
14/16 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ollut jo n. 15 vuotta. Olen ollut laiheliini teini ja nyt normaalipainon ylärajoilla, ei mitään vaikutusta hikoiluun. Aina märät kainalot ja samoin kuin Ap joudun miettimään pukeutumisen aina kainaloiden mukaan :( tämä vaiva on aiheuttanut paljon sosiaalista ahdistusta.

Niin ja joka ikinen apteekin dödö kokeiltu. Ei mitään vaikutusta, rahaa kyllä paloi.

Vierailija
15/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kannata maksaa itseään kipeäksi apteekin dödöillä, ne eivät auta mitään jos ongelma on hormonaalinen! Mene siis lääkäriin, ongelma voi olla vaikka kilpirauhasessa. Voit myös etsiä tietoa botuliinihoidosta, joka tehdään kainaloiden alueelle. Sen tarkoitus on supistaa hikirauhaset.

Kellään kokemusta tosta botuliinihoidosta?

Vierailija
16/16 |
16.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sama ongelma, etenkin aamuisin, eli kestää aamusta puoleenpäivään, sitten vähän rauhoittuu, kunnes lenkillä taas on tosi vetinen olo, kainalot on kuin vesiputoukset, enkä viitsi ostaa apteekista sitä dödöä joka on tehokas se tukkii ihohuokoset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi