Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksittömät suhteet ole yleensä pystyyn kuolleita. Jos minä haen pidempi aikaista suhdetta niin kyllä niihin kuuluu seksi olennaisena osana.
No jos sitä seksiä joutuu odottelemaan tyyliin 10 treffikertaa niin on selvä että kyseessä on nainen joka tykkää parisuhdeseksistä eli suomeksi sanottuna siitä että alkuhuuman jälkeen seksiä on kerran-kaksi kuukaudessa. Jos nainen tykkää aidosti seksistä eikä tee sitä vain pakollisena pahana miehen mieliksi niin hän ei varmaan odottele kun löytyy sellainen mies joka kiinnostaa myös parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Haha, vai että useampi kuukausi. Aikamoista yksisarvisen metsästystä ettiä tuollasta ukkoa. Kuitenkin, jos mies sanoo hakevansa vakavaa ja sinä myös, ja annat pillua ekoilla treffeillä, niin onhan se vähän omaa tyhmyyttäkin, jos mies vain katoaa sen jälkeen. Että ei sitä ihan parilla ekoilla tarvitse seksiä harrastaa, kyllä kunnon ukko jaksaa sen verran kiinnostavan naisen kanssa odottaa ja osaa myös arvostaa sitä, ettei nainen ole heti antamassa pildeä; viestii siitä ettei nainen ole ihan kevytkenkäinen. Muttei sitä kannata pihtailla kuukausiakaan; viestii siitä että nainen tulee pihtaamaan parisuhteessa tulevaisuudessakin, olkoot todellisuus mikä tahansa, niin sitä se kuukausien pihtailu miehelle viestii.
Osasyy miksi harrastan seksiä eroilla treffeillä on se, että pidän tuollaista ajattelua monella tasolla vastenmielisenä. "Kunnon mies" odottaa ja "kunnon nainen" odotuttaa. Minun mielestäni hyvyys ja kunnollisuus määrittää rehellisyys, muiden ihmisten hyvä kohtelu jne. Seksi vapaiden toisiinsa ihastuneiden ihmisten välillä ei ole mitään pahaa ja likaista jota pitäisi vältellä. Jos ajattelee noin, on minulle täysin väärä kumppani ja hyvä vaan jos karsiutuu alkumetreillä pois.
h...rahan sinä olet. Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan antavansa kuin vasta vakavassa parisuhteessa.- Miehiäkin kuvottaa jos tietävät, että olet jakanut aikaisemmille treffikumppaneille ekoilla treffeillä. Naista kuuluu kuvottaa seksi ja miehen rumat vehkeet.
Niistä miehistä, joita minun kaltainen nainen kuvottaa ei minun tarvitse onneksi piitata. Hyvin on riittänyt ottajiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ehkä ymmärrä sitä, et tuollainen pelaaminen on ainut tapa saada seksiä naisilta miehenä. Naisilla taas on helppoa, kun riittää et oot nainen ja seksiä on saatavilla rajaton määrä.
Tämä on todella kulunut läppä ja onneton myytti muutenkin.
Miten tuo on läppä tai myytti? Se voi olla jos puhutaan ihan eri asioista, eli naisen pitää saada haluamansa mies seksiin mutta jos seksin tarjoajalle ei aseteta tiukkoja vaatimuksia, naisille on seksiä tarjolla täysin rajattomasti.
Mun mielestä ei ole tiukka vaan reilu vaatimus, että mies haluaa tyydyttää naisen. Tämä ei toteudu edes kaikissa parisuhteissa!
Vain rikkinäinen nainen haluaa mitä tahansa seksiä. Tällöin hän hakee hyväksyntää kelpuuttamisesta tai yrittää pitää miehensä tyytyväisenä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
Sanoa haluavansa seksiä.
Silloin menee mahdollisuudet saada sitä.
Siinä vaiheessa kannattaa katsoa peiliin ja tehdä itselleen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin haluavat pelkkää seksiä, ei se ole miesten etuoikeus.
Sellainen nainen on h...ra. Nainen saa haluta vain vakavaa parisuhdetta, mies saa haluta helppoa seksiä. Tästä syystä mies joutuu esittämään haluavansa vakavaa parisuhdetta saadakseen seksiä.
Eihän tässä nyt ollut edes mitään logiikkaa. Jos se mies saa haluta helppoa seksiä niin miksei se sitten halua helppoa seksiä? Eikös tuolla logiikalla sen pitäisi sen olla nainen, joka esittää haluavansa vakavaa suhdetta, koska hänellä ei saa avoimesti haluta vain seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksittömät suhteet ole yleensä pystyyn kuolleita. Jos minä haen pidempi aikaista suhdetta niin kyllä niihin kuuluu seksi olennaisena osana.
No jos sitä seksiä joutuu odottelemaan tyyliin 10 treffikertaa niin on selvä että kyseessä on nainen joka tykkää parisuhdeseksistä eli suomeksi sanottuna siitä että alkuhuuman jälkeen seksiä on kerran-kaksi kuukaudessa. Jos nainen tykkää aidosti seksistä eikä tee sitä vain pakollisena pahana miehen mieliksi niin hän ei varmaan odottele kun löytyy sellainen mies joka kiinnostaa myös parisuhdemielessä.
Ehkä kannattaisi tutustua ihmisiin yksilöinä eikä tunkea johonkin sapluunaan väkisin.
Eiköhän useimmat noistakin valehtelijoiksi leimatuista halua löytää sen vakavan suhteen. Se että kaikkien kanssa sitä syvempää yhteyttä ei löydy, seksistä huolimatta, ei ole syy leimata koko ihmistä valehtelijaksi. Sitä vartenhan sitä tapaillaan ja seurustellaan ja kyllä, harrastetaan myös seksiä, että se oma vastinpari sieltä löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimmat noistakin valehtelijoiksi leimatuista halua löytää sen vakavan suhteen. Se että kaikkien kanssa sitä syvempää yhteyttä ei löydy, seksistä huolimatta, ei ole syy leimata koko ihmistä valehtelijaksi. Sitä vartenhan sitä tapaillaan ja seurustellaan ja kyllä, harrastetaan myös seksiä, että se oma vastinpari sieltä löytyisi.
Kyllä valehtelija on ihan valehtelija.
Miten yhtäkkiä voisitkin alkaa suhteeseen, kun kaikki mitä olet kertonut, onkin täyttä kusetusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ehkä ymmärrä sitä, et tuollainen pelaaminen on ainut tapa saada seksiä naisilta miehenä. Naisilla taas on helppoa, kun riittää et oot nainen ja seksiä on saatavilla rajaton määrä.
Miten tuo on läppä tai myytti? Se voi olla jos puhutaan ihan eri asioista, eli naisen pitää saada haluamansa mies seksiin mutta jos seksin tarjoajalle ei aseteta tiukkoja vaatimuksia, naisille on seksiä tarjolla täysin rajattomasti.
Mun mielestä ei ole tiukka vaan reilu vaatimus, että mies haluaa tyydyttää naisen. Tämä ei toteudu edes kaikissa parisuhteissa!
Vain rikkinäinen nainen haluaa mitä tahansa seksiä. Tällöin hän hakee hyväksyntää kelpuuttamisesta tai yrittää pitää miehensä tyytyväisenä tms.
Päteekö tuo sinusta myös miehiin? Vain rikkinäinen mies ei vaadi erikseen, että nainen tyydyttää hänet? Ymmärrätkö, että jotkut naiset saa orgasmin helpommin kuin toiset, ei kaikkia tarvitse mitenkään erityisesti sirkustempuilla tyydyttää vaan jotkut saa ihan siitä että haluttava mies panee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että uollakin vaatmuksella on täysin rajattomasti tarjolla seksiä. Et vain tuo sitä mitenkään esiin kun etsit miehiä ja tuo ei kuitenkaan ole ainoa vaatimuksesi. Löytäisit tuollaisella ilmoituksella miehiä niin pitkän jonon, että et ehtisi käydä kaikkia läpi. He vähintään yrittäisivät. Onnistuisivatko he tyydyttämään monisyisen seksuaalisuutesi on sitten eri juttu mutta en usko, että se yrittämisen halusta jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietin. Olen itsekin naisena joskus lopettanut suhteen melko pian ensimmäisen seksikerran jälkeen. Joko sänkykemiat ei olekaan kohdanneet, tai sitten ihan jostain muusta syystä kiinnostus hiipunut juuri kun on harrastettu seksiä. Ihan vakavissaan minä olen aina suhdetta etsinyt. Aina ei vaan natsaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Mitä ihan konkreettisesti olet tehnyt? Suudellut, hyväillyt? Mihin kohtaan se tyssää?
No parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa olemme edenneet halailuun tai pussaamiseen tai nukuttu vierekkäin tai lähekkäin.
Viimeksi kun olin erään naisen luona yötä -häne luonaan ensimmäsitä kertaa, hän ei ole koskaan ollut luonani yötä hän kysyi, että haluaisinko nukkua mieluummin sohvalla vai hänen vieressään. - Huomasin vastaavani, että sohvalla
. Aamulla herättyämme vietimme aikaa aamupäivään asti aikaa yhdesssä ts. kunnes hän lähti töihin ja minä jäin hetkeksi vielä hänen kotiinsa; ripustin pyykit ja tiskasin. Eli en kai nyt ihan ei toivottu henkiläö ole, kun hän uskalsi jättää minut kotiinsa yksin. -Tämä sen jälkeen kun olin sanonut, että kyllä mä voin jäädä odottamaan, että pyykkikone lopettaa ja hän voi lähteä töihin. (Päästiin aloittaan pyykinpesu vähän myöhässä kun naapuri oli ilm. aloittanut oman pyykkinsä myöhässä ja huomattiin vasta pyykkikoneen käynnistämisen jälkeen ja pyykkikoneeen pyöriessä, että ei pahus toinen meistä myöhsätyy töistä, jos jää odottamaan sen käymisen loppumista).
Alkuillasta sain naiselta viestin jossa hän kiitti viimeisestä ja kirjoitti, että kuinka hänestä olisi huippua, jos voitaiiin tulevaisuudessa olla friendejä"
Monta kertaa olen vain halannut naista. Joidenkin kanssa olen saattanut sudella Mutta jotenkin se -minun ja naisen- välinen suhde on ainakin toistaiseksi edennyt kaveruudeski ja tai jopa ystävyydeksi. En oikein hahmota miksi näin on toistaiseksi käynyt, eikä suhteeni ole edennyt intiimämmelle tasolle. Ellei sitten se, että kuvittelen kai olleeni jollain tavoin herramies kun en ole hosunut tai kiirehtinyt seksin kanssa vaan, kuten kirjoitin halunnut naivisti uskoa, että sen aika tulee kyllä sitten kun niin on tarkoitettu. Mutta toki joskus on kirpaissut kun tuntuu, että osa onnistuu etenemään ja kulkemaan siihen niin paljon mutkattomammin. - Ja miksi se olisi edes aina meidän miesten tehtävä edistää suhdetta siihen, että harrastetaan seksiä. Vai enkö vain ole itse kohdannut naista, joka olisi halunnut sitä minun kanssani niin paljon, että olisi tehnyt itse siihen aloitteen, eikä vain odottanut ja toivonut, että minä teen aloitteen. - Aloitteen jonka tekeminen ei ainakaan itselleni ole helppoa.
Kuulostaa ihan siltä, ettet edes halua seksiä.
No oikeassa olet sikäli, että en todella haluakaan jokaisen naisen (, enköä miehen) kanssa seksiä. Ja kun olen ollut sitä harrastamatta, niin toivon ja uskottelen tilanteen etenevän siihen omalla painollaan. En kysykene tai halua painostaa siihen ketään väkisin.
Toisaalta kun ikää on jo ennättänyt tulla enemmän, niin luultavasti olen myös alkanut aatella ihan liian paljon.
Aatellu sitä miten monella tapaa ja keinoin vosin mokata koko jutun ja pahimmassa tapauksessa vain loukata ja satuttaa toista. Tai lievemmässä tapauksessa tehdä itsestäni "vain" pellen, joka toimillaan ei saa sen paremmin seksiä kuin osoittaa, ettei meidän (naiseen ja minun ) kannata jatkaa sen paremmin kavereina.
Ka tuokin kun edellä kerroin, että valitsin viimeksi kun nainen kysyi, että haluaisinko nukkua mieluummin hänen vieressään vai sohvalla oli vaimn refleksi. En luottanut tai uskonut, että nainen olisi halunnut kanssani kuin oikeasti vain nukkua. Ja se olisi helpompaa jos kumpainenkin nukkuisi omassa sängyssään. - Vaikka toki me hänen sängyllekin (silmämääräisesti arvioiden ehkä 120 cm leveälle punkalle) olisimme mahtuneet mutta, mutta kai minä taas mokaisin ja luulin olevani muka herrasmies kun valitsin nukkumispaikakseni sohvan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Mitä ihan konkreettisesti olet tehnyt? Suudellut, hyväillyt? Mihin kohtaan se tyssää?
No parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa olemme edenneet halailuun tai pussaamiseen tai nukuttu vierekkäin tai lähekkäin.
Viimeksi kun olin erään naisen luona yötä -häne luonaan ensimmäsitä kertaa, hän ei ole koskaan ollut luonani yötä hän kysyi, että haluaisinko nukkua mieluummin sohvalla vai hänen vieressään. - Huomasin vastaavani, että sohvalla
. Aamulla herättyämme vietimme aikaa aamupäivään asti aikaa yhdesssä ts. kunnes hän lähti töihin ja minä jäin hetkeksi vielä hänen kotiinsa; ripustin pyykit ja tiskasin. Eli en kai nyt ihan ei toivottu henkiläö ole, kun hän uskalsi jättää minut kotiinsa yksin. -Tämä sen jälkeen kun olin sanonut, että kyllä mä voin jäädä odottamaan, että pyykkikone lopettaa ja hän voi lähteä töihin. (Päästiin aloittaan pyykinpesu vähän myöhässä kun naapuri oli ilm. aloittanut oman pyykkinsä myöhässä ja huomattiin vasta pyykkikoneen käynnistämisen jälkeen ja pyykkikoneeen pyöriessä, että ei pahus toinen meistä myöhsätyy töistä, jos jää odottamaan sen käymisen loppumista).
Alkuillasta sain naiselta viestin jossa hän kiitti viimeisestä ja kirjoitti, että kuinka hänestä olisi huippua, jos voitaiiin tulevaisuudessa olla friendejä"
Monta kertaa olen vain halannut naista. Joidenkin kanssa olen saattanut sudella Mutta jotenkin se -minun ja naisen- välinen suhde on ainakin toistaiseksi edennyt kaveruudeski ja tai jopa ystävyydeksi. En oikein hahmota miksi näin on toistaiseksi käynyt, eikä suhteeni ole edennyt intiimämmelle tasolle. Ellei sitten se, että kuvittelen kai olleeni jollain tavoin herramies kun en ole hosunut tai kiirehtinyt seksin kanssa vaan, kuten kirjoitin halunnut naivisti uskoa, että sen aika tulee kyllä sitten kun niin on tarkoitettu. Mutta toki joskus on kirpaissut kun tuntuu, että osa onnistuu etenemään ja kulkemaan siihen niin paljon mutkattomammin. - Ja miksi se olisi edes aina meidän miesten tehtävä edistää suhdetta siihen, että harrastetaan seksiä. Vai enkö vain ole itse kohdannut naista, joka olisi halunnut sitä minun kanssani niin paljon, että olisi tehnyt itse siihen aloitteen, eikä vain odottanut ja toivonut, että minä teen aloitteen. - Aloitteen jonka tekeminen ei ainakaan itselleni ole helppoa.
Alat pussaillessa riisumaan naiselta vaatteita ja siirryt alaspäin pussailemaan. Jos ei nainen lähde mukaan, älä painosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Silleen saa ilmaiseksi. Mitä muita vaihtoehtoja on manipuloida.
Ei saa olla tyhmä!
Muita vaihtoehtoja on deittailla niitä, jotka on hakemassa seksiä. Yllättävä ehdotus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi tutustua ihmisiin yksilöinä eikä tunkea johonkin sapluunaan väkisin.
10 treffikertaa jatkaa: on totta että ihmiset ovat yksilöitä. Ajattelen ehkä tätä omalta kannaltani niin että yli nelikymppisenä eronneena miehenä en halua että päädyn taas parisuhteeseen jossa on pitkä lämmittelyaika, sen jälkeen alkuhuuma ja tasainen hiipuminen kohti nollaa. Siinä vaan tulee sellainen tunne että nainen ei niin alkujaankaan välittänyt seksistä vaan esitti vaan jotta pääsisi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen on h...ra:) Niin sanottu yleinen nainen, naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan seksiä ellei mies ensin kiinnosta parisuhdemielessä ja tuolloinkin nainen saa antaa vasta vakavassa parisuhteessa. Toki voi antaa ensimmäisillä treffeillä jos on varma, että se mies on hänen elämänkumppaninsa, mutta se on naisen riskillä koska jos näin ei ole niin nainen on heti h...ra:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin haluavat pelkkää seksiä, ei se ole miesten etuoikeus.
Sellainen nainen on h...ra. Nainen saa haluta vain vakavaa parisuhdetta, mies saa haluta helppoa seksiä. Tästä syystä mies joutuu esittämään haluavansa vakavaa parisuhdetta saadakseen seksiä.
Eihän tässä nyt ollut edes mitään logiikkaa. Jos se mies saa haluta helppoa seksiä niin miksei se sitten halua helppoa seksiä? Eikös tuolla logiikalla sen pitäisi sen olla nainen, joka esittää haluavansa vakavaa suhdetta, koska hänellä ei saa avoimesti haluta vain seksiä?
Väärin. Nainen haluaa vakavaa parisuhdetta ja miehen kuuluu esittää haluavansa sitä myös koska nainen ei anna helppoa seksiä. Toki nainen saa antaa vasta kun on varma miehen aikeista, että mies haluaa vakavan parisuhteen.
Olen eri, mutta minusta taas tuntuu jännältä lukea näitä miesten vuodatuksia friendzonetuksesta, kun minulla on naisena tuo sama ongelma. Siis ihastun kaikkiin miespuolisiin kavereihin ja useimmiten saan pakit. Jopa pahimmat pelimiehet haluaa olla vaan kavereita ja vuodattaa niitä iänikuisia naissekoilujaan kuin ties millekin papille. On minusta kiinnostuneitakin, onneksi, mutta nais-mies ystävyyssuhteiden dynamiikka menee minulla aina nimenomaan noin päin että minua kiinnostaa ja miestä ei. Jännä, ettei tällaiset naiset ja sinunlaiset miehet eksy ikinä kavereiksi keskenään. Siitä voisi tulla niitä leffoista tuttuja "kavereista rakastavaisiksi" -tarinoita.