Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Naisille ei ilmeisesti ole selvinnyt, että seksin tarjonnassa on valtava epäsuhta eri sukupolten välillä ja siksi strategia suhteiden luomiseen on erilainen. Valitettavasti tämä johtaa miesten puolelta naisten harhaanjohtamiseen joissain tapauksissa. Jos sinulla on jotain arvokasta ja harvinaista, ottajia riittää ja kaikkien tapa yrittää saada sitä ei ole erityisen kunniallinen. Jos olet rikas, se tuo etuoikeuksia ja negatiivisia lieveilmiöitä.
Naisia syytetään aina juonittelusta, mutta kyllä ne miehetkin osaa...
Lankesin tuollaiseen sairaaseen seksuaaliseen hyväksikäyttäjään.
Nyt jälkikäteen näen merkit ja toivottavasti myöhemmin osaan varoa paremmin. Ei meinaan ollut mikään ihan pikkujuttu vaan olen tarvinnut terapeuttia toipumiseen ja oma seksuaalisuus on toistaiseksi epäkunnossa.
Mun olisi pitänyt tajuta jo siitäkin, että se seksi ei etene normaalilla tavalla. Se oli hänelle liian selkeästi on/off. Hän ei ymmärtänyt sitä "odottamisen" konseptia yhtään. Minulla on korkea libido ja voisin harrastaa seksiä joka päivä. Mutta vain luotettavan kumppanin kanssa, johon on tunneyhteys.
Hän sitten ymmärsi odottamisen karkeasti ilmaistuna niin, että sitten vasn joku päivä tulee puskista se päivä, kun olen valmis hyppäämään sänkyyn. No, tolla metodilla sitä päivää ei tule.
Itse miellän sen niin, että sinne edetään kosketuksin ja hyväilyin. Luottamus ja tunne kasvaa ja oppii tuntemaan toisen kehoa. Silloin se oikea hetki loppuunasti viedylle (yhdyntä) voi tulla melko nopeastikin.
Hän oli ihan hukassa seksuaalisuutensa kanssa. Mekaanista panemista. Etsii pakonomaisesti naisen toisensa perään kuvitellen, että se helpottaa. Addiktin käytöstä vailla oikeaa mielihyvää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ehkä ymmärrä sitä, et tuollainen pelaaminen on ainut tapa saada seksiä naisilta miehenä. Naisilla taas on helppoa, kun riittää et oot nainen ja seksiä on saatavilla rajaton määrä.
Niin siis kauhean vaikeaa saada seksiä, ja sit kun joltain sais - ihan vakituiseen, niin pitää kuitenkin pelailla tolleen?
Ette kyllä ole maailman terävimpiä kyniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Mitä ihan konkreettisesti olet tehnyt? Suudellut, hyväillyt? Mihin kohtaan se tyssää?
No parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa olemme edenneet halailuun tai pussaamiseen tai nukuttu vierekkäin tai lähekkäin.
Viimeksi kun olin erään naisen luona yötä -häne luonaan ensimmäsitä kertaa, hän ei ole koskaan ollut luonani yötä hän kysyi, että haluaisinko nukkua mieluummin sohvalla vai hänen vieressään. - Huomasin vastaavani, että sohvalla
. Aamulla herättyämme vietimme aikaa aamupäivään asti aikaa yhdesssä ts. kunnes hän lähti töihin ja minä jäin hetkeksi vielä hänen kotiinsa; ripustin pyykit ja tiskasin. Eli en kai nyt ihan ei toivottu henkiläö ole, kun hän uskalsi jättää minut kotiinsa yksin. -Tämä sen jälkeen kun olin sanonut, että kyllä mä voin jäädä odottamaan, että pyykkikone lopettaa ja hän voi lähteä töihin. (Päästiin aloittaan pyykinpesu vähän myöhässä kun naapuri oli ilm. aloittanut oman pyykkinsä myöhässä ja huomattiin vasta pyykkikoneen käynnistämisen jälkeen ja pyykkikoneeen pyöriessä, että ei pahus toinen meistä myöhsätyy töistä, jos jää odottamaan sen käymisen loppumista).
Alkuillasta sain naiselta viestin jossa hän kiitti viimeisestä ja kirjoitti, että kuinka hänestä olisi huippua, jos voitaiiin tulevaisuudessa olla friendejä"
Monta kertaa olen vain halannut naista. Joidenkin kanssa olen saattanut sudella Mutta jotenkin se -minun ja naisen- välinen suhde on ainakin toistaiseksi edennyt kaveruudeski ja tai jopa ystävyydeksi. En oikein hahmota miksi näin on toistaiseksi käynyt, eikä suhteeni ole edennyt intiimämmelle tasolle. Ellei sitten se, että kuvittelen kai olleeni jollain tavoin herramies kun en ole hosunut tai kiirehtinyt seksin kanssa vaan, kuten kirjoitin halunnut naivisti uskoa, että sen aika tulee kyllä sitten kun niin on tarkoitettu. Mutta toki joskus on kirpaissut kun tuntuu, että osa onnistuu etenemään ja kulkemaan siihen niin paljon mutkattomammin. - Ja miksi se olisi edes aina meidän miesten tehtävä edistää suhdetta siihen, että harrastetaan seksiä. Vai enkö vain ole itse kohdannut naista, joka olisi halunnut sitä minun kanssani niin paljon, että olisi tehnyt itse siihen aloitteen, eikä vain odottanut ja toivonut, että minä teen aloitteen. - Aloitteen jonka tekeminen ei ainakaan itselleni ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ehkä ymmärrä sitä, et tuollainen pelaaminen on ainut tapa saada seksiä naisilta miehenä. Naisilla taas on helppoa, kun riittää et oot nainen ja seksiä on saatavilla rajaton määrä.
Hienoa. Siitä on neljätoista vuotta, kun olen harrastanut seksiä niin, että minutkin on haluttu tyydyttää. Kerropa, mistä sitä seksiä saa rajattomasti? Sinne taitaa tulla ihan pitkä jono puutteessa olevia naisia hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä, joka ei ole eläessään harrastanut seksiä olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu.
Itse syytökset on toisnaan olleet näet aika vahvoja. Ei kenelläkään naisella tietenkään mikään velvollisuus tai pakko ole (ollut) harrastaa seksiä minun kanssani.
Mutta hieman harmittaa kun en ole osannut tai kyennyt johdattelemaan tai viemään itse tilannetta niin, että olisimme voineet harrastaa seksiä vaan naivina ja typeränä uskonut ja luottanut siihen, että seksi tulee kuvioihin sitten kun niin on tarkoitettu ja kun molemmilla on siihen suunnilelen yhtä paljon halua ja tahtoa. Ei painostamalla ei mouruamalla ei väkisin.
Nyt kun ikävuosia on jo kertyny niin asia ei ole helpottunut yhtään vaan koen itseni toisinaan lähinnä säälittvänä reppanana mutta ei tämä uhriutumien ja epävarmuus ole kenestäkään puoleensa vetävää.
Siksi yritän pitää elämäni kuosissa ja kunnossa ja ajatella, että on se kuitenkin parempi, että en ole yrittänyt saada seksiä keneltäkään epätoivoisesti tai väkisin
Siksi pidän kokemattomuuteni omana tietonani. Ja toivon parasta. Ehkä vielä jsoksu on minunkin vuoroni.
Mitä ihan konkreettisesti olet tehnyt? Suudellut, hyväillyt? Mihin kohtaan se tyssää?
No parhaimmassa tai pahimmassa tapauksessa olemme edenneet halailuun tai pussaamiseen tai nukuttu vierekkäin tai lähekkäin.
Viimeksi kun olin erään naisen luona yötä -häne luonaan ensimmäsitä kertaa, hän ei ole koskaan ollut luonani yötä hän kysyi, että haluaisinko nukkua mieluummin sohvalla vai hänen vieressään. - Huomasin vastaavani, että sohvalla
. Aamulla herättyämme vietimme aikaa aamupäivään asti aikaa yhdesssä ts. kunnes hän lähti töihin ja minä jäin hetkeksi vielä hänen kotiinsa; ripustin pyykit ja tiskasin. Eli en kai nyt ihan ei toivottu henkiläö ole, kun hän uskalsi jättää minut kotiinsa yksin. -Tämä sen jälkeen kun olin sanonut, että kyllä mä voin jäädä odottamaan, että pyykkikone lopettaa ja hän voi lähteä töihin. (Päästiin aloittaan pyykinpesu vähän myöhässä kun naapuri oli ilm. aloittanut oman pyykkinsä myöhässä ja huomattiin vasta pyykkikoneen käynnistämisen jälkeen ja pyykkikoneeen pyöriessä, että ei pahus toinen meistä myöhsätyy töistä, jos jää odottamaan sen käymisen loppumista).
Alkuillasta sain naiselta viestin jossa hän kiitti viimeisestä ja kirjoitti, että kuinka hänestä olisi huippua, jos voitaiiin tulevaisuudessa olla friendejä"
Monta kertaa olen vain halannut naista. Joidenkin kanssa olen saattanut sudella Mutta jotenkin se -minun ja naisen- välinen suhde on ainakin toistaiseksi edennyt kaveruudeski ja tai jopa ystävyydeksi. En oikein hahmota miksi näin on toistaiseksi käynyt, eikä suhteeni ole edennyt intiimämmelle tasolle. Ellei sitten se, että kuvittelen kai olleeni jollain tavoin herramies kun en ole hosunut tai kiirehtinyt seksin kanssa vaan, kuten kirjoitin halunnut naivisti uskoa, että sen aika tulee kyllä sitten kun niin on tarkoitettu. Mutta toki joskus on kirpaissut kun tuntuu, että osa onnistuu etenemään ja kulkemaan siihen niin paljon mutkattomammin. - Ja miksi se olisi edes aina meidän miesten tehtävä edistää suhdetta siihen, että harrastetaan seksiä. Vai enkö vain ole itse kohdannut naista, joka olisi halunnut sitä minun kanssani niin paljon, että olisi tehnyt itse siihen aloitteen, eikä vain odottanut ja toivonut, että minä teen aloitteen. - Aloitteen jonka tekeminen ei ainakaan itselleni ole helppoa.
Kuulostaa ihan siltä, ettet edes halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin haluavat pelkkää seksiä, ei se ole miesten etuoikeus.
Sellainen nainen on h...ra. Nainen saa haluta vain vakavaa parisuhdetta, mies saa haluta helppoa seksiä. Tästä syystä mies joutuu esittämään haluavansa vakavaa parisuhdetta saadakseen seksiä.
Tätä tinder-naiset tekevät jatkuvasti, vaikka kuinka ilmoitan, etten etsi pelkkiä panoja.
V i ttumaista ajaa pelkän seksin perässä, kun senkin ajan voisi käyttää paremmin.
Sekin on jännä, kun nainen luulee, että olen pillun perässä, vaikka etsin vakavaa, mutta red flag muija.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella kulunut läppä ja onneton myytti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Haha, vai että useampi kuukausi. Aikamoista yksisarvisen metsästystä ettiä tuollasta ukkoa. Kuitenkin, jos mies sanoo hakevansa vakavaa ja sinä myös, ja annat pillua ekoilla treffeillä, niin onhan se vähän omaa tyhmyyttäkin, jos mies vain katoaa sen jälkeen. Että ei sitä ihan parilla ekoilla tarvitse seksiä harrastaa, kyllä kunnon ukko jaksaa sen verran kiinnostavan naisen kanssa odottaa ja osaa myös arvostaa sitä, ettei nainen ole heti antamassa pildeä; viestii siitä ettei nainen ole ihan kevytkenkäinen. Muttei sitä kannata pihtailla kuukausiakaan; viestii siitä että nainen tulee pihtaamaan parisuhteessa tulevaisuudessakin, olkoot todellisuus mikä tahansa, niin sitä se kuukausien pihtailu miehelle viestii.
Osasyy miksi harrastan seksiä eroilla treffeillä on se, että pidän tuollaista ajattelua monella tasolla vastenmielisenä. "Kunnon mies" odottaa ja "kunnon nainen" odotuttaa. Minun mielestäni hyvyys ja kunnollisuus määrittää rehellisyys, muiden ihmisten hyvä kohtelu jne. Seksi vapaiden toisiinsa ihastuneiden ihmisten välillä ei ole mitään pahaa ja likaista jota pitäisi vältellä. Jos ajattelee noin, on minulle täysin väärä kumppani ja hyvä vaan jos karsiutuu alkumetreillä pois.
Siinähän harrastat, mutta ei sitten kannata tulla tänne vinkumaan jos miehet seksin jälkeen katoavat. Eikä mulle ole mikään ongelma harrastaa seksiä ekoilla, vaikka parisuhdetta olisin hakemassakin, mutta tää nyt on lähinnä kohdistettu niille, jotka täällä vinkuvat että miehet vaan käyttää hyväkseen.
En minä toki ole vinkunutkaan, minulle tämä on ollut oikein toimiva strategia. Parisuhde 10+ vuotta, naimissa, kolme lasta. Minusta vaan jokainen noiden tuplamoralistimiesten perään itkevä saisi oikeasti miettiä, että mitä sellaisella ihmisellä edes tekee joka ajattelee noin. Eikös se ole parempi vaan että tuollaisista pääsee eroon?
h...rahan sinä olet. Naisen ei kuulu voida kuvitellakaan seksiä muuten kuin vakavassa parisuhteessa. Ja miehesi on nolo aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tinder-naiset tekevät jatkuvasti, vaikka kuinka ilmoitan, etten etsi pelkkiä panoja.
V i ttumaista ajaa pelkän seksin perässä, kun senkin ajan voisi käyttää paremmin.
Sellainen nainen on h...ra, mutta sinä tavallisena miehenä saat seksiä vain omalta vaimoltasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.
Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.
Siitä puhe mistä puute. Eli ap:llä on puute seksistä. Jos sitten saa sitä, niin miksi nakella niskojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat narsisteja tai vähintään narsistisia.
Jokaisen tinderissä ja muissa nettideittisaiteilla pyörivien on hyvä tiedostaa, että siellä on todella iso prosentti näitä miehiä, koska ko. Välineet mahdollistavat heille saalistamisen.
Tästä varoittaa mm narsismiprofessori Sam Vaknin.
Ja juuri nämä miehet osaavat esittää, koska saalistavat. Sitten siellä on lisäksi ne avoimesti sen ilmituovat, että ovat vain pi***n perässä.
Onko myös saalistava ja seksin perässä kulkeva nainen narsisti tuolla perusteella? On se ihme, miten jokainen seksiä haluava mies on automaattisesti narsisti.
öö ei. Sellainen nainen on ihan vain h...ra. Nainen ei saalista, ellei kyseessä ole keski-ikäinen raakki. nuori nainen vain jakaa.
9/10 miehistä haluaa tinderin kautta vain seksiä. Jotkut sanoo sen suoraan, jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on todella kulunut läppä ja onneton myytti muutenkin.
Miten tuo on läppä tai myytti? Se voi olla jos puhutaan ihan eri asioista, eli naisen pitää saada haluamansa mies seksiin mutta jos seksin tarjoajalle ei aseteta tiukkoja vaatimuksia, naisille on seksiä tarjolla täysin rajattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jännä, kun nainen luulee, että olen pillun perässä, vaikka etsin vakavaa, mutta red flag muija.
Sulla on tapana roikottaa red flag -muijia kuvioissa pidempäänkin ja vakuutella heille, että olet tosissasi kiinnostunut heistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota mikä ongelma? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta useampi kuukausi. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.
Haha, vai että useampi kuukausi. Aikamoista yksisarvisen metsästystä ettiä tuollasta ukkoa. Kuitenkin, jos mies sanoo hakevansa vakavaa ja sinä myös, ja annat pillua ekoilla treffeillä, niin onhan se vähän omaa tyhmyyttäkin, jos mies vain katoaa sen jälkeen. Että ei sitä ihan parilla ekoilla tarvitse seksiä harrastaa, kyllä kunnon ukko jaksaa sen verran kiinnostavan naisen kanssa odottaa ja osaa myös arvostaa sitä, ettei nainen ole heti antamassa pildeä; viestii siitä ettei nainen ole ihan kevytkenkäinen. Muttei sitä kannata pihtailla kuukausiakaan; viestii siitä että nainen tulee pihtaamaan parisuhteessa tulevaisuudessakin, olkoot todellisuus mikä tahansa, niin sitä se kuukausien pihtailu miehelle viestii.
Osasyy miksi harrastan seksiä eroilla treffeillä on se, että pidän tuollaista ajattelua monella tasolla vastenmielisenä. "Kunnon mies" odottaa ja "kunnon nainen" odotuttaa. Minun mielestäni hyvyys ja kunnollisuus määrittää rehellisyys, muiden ihmisten hyvä kohtelu jne. Seksi vapaiden toisiinsa ihastuneiden ihmisten välillä ei ole mitään pahaa ja likaista jota pitäisi vältellä. Jos ajattelee noin, on minulle täysin väärä kumppani ja hyvä vaan jos karsiutuu alkumetreillä pois.
h...rahan sinä olet. Naisen ei kuulu voida kuvitellakkaan antavansa kuin vasta vakavassa parisuhteessa.- Miehiäkin kuvottaa jos tietävät, että olet jakanut aikaisemmille treffikumppaneille ekoilla treffeillä. Naista kuuluu kuvottaa seksi ja miehen rumat vehkeet.
Mitä jos välillä tykkäisit muista kun niistä fuckboi tyyppisesti mieheistä jotka pyörittää naisia kun sukkia.
Ehkä siellä voisi olla jotain muutakin kun sitä seksiä?