Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?

Vierailija
25.04.2020 |

Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?

Kommentit (647)

Vierailija
281/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttava nainen. minä tahdon, minä vaadin minä haluan mieheltä mutta en anna mitään takaisin miehelle

Sitten ihmetellään kun miehet toimii epärehellisesti.

Vierailija
282/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö olen pelimies ja valehtelija sen takia että en halua puhua seksistä viikkokausiin uuden deitin kanssa, vaan haluan luoda häneen erittäin hyvän vaikutelman itsestäni, koska pidän erittäin tärkeänä sitä myöhemmin tapahtuvaa seksiä varten ja nimenomaan siksi että haluan seksin olevan hyvää...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti helppo naisten tuomita tuollainen kun itse saavat pelkkää seksiä ilman sitoutumista kunhan vain pyytävät. Miehillä ei tuota luksusta ole ja ovat pakotettuja viilaamaan linssiin halusittepa tai ette.

Valehtelu loppuu kun ryhdytte sanomaan: Kyllä miesten rehellisiin pyyntöihin.

Olisiko tämä sellainen elämänohje, jonka voisit kertoa omalle tyttärellesi? Miettikääpä nyt hetki, että äitinne on myös nainen, jonka teidän mielestänne ilmeisesti pitäisi aina ymmärtää antaa jollekin miehelle, joka vain sattuu rehellisesti pyytämään. Ovatko naiset teille vain esineitä ja hyödykkeitä? Vai onko niin, että teidän äitejänne ja tyttäriänne ei saa huijata, mutta te saatte kyllä muita?

Vierailija
284/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota MIKÄ ONGELMA? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta USEAMPI KUUKAUSI. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.

Se ongelma että vie turhaa aikaa.

Vierailija
285/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lainata tuota pitkää sepustusta, koska se vie tilaa.

Mitä jos olisit ihan vaan itsesi? Sanoisit naiselle, että tällä kertaa meen nyt sohvalle tai että tuut hetkeksi köllimään sänkyyn ja siirryt sitten sohvalle tai että tuut sänkyyn ja tilanne etenee tai etene seksiin tai jos tiedät, ettet halua edetä voit sanoa tulevasi sänkyyn, mutta mitään naimista ei vielä tänään tehdä.

Miksi pitää miettiä jotain ukkokohtaisia herrasmiesjuttuja ja käytöshommia? Minua ainakin työntäisi pois se, että olet teennäinen etkä avoin.

Huomauttaisin, että kyse oli yksittäisestä tapauksesta. -  En siis ole monenkaan treffikumppanini luokse ole päätynyt yöksi kolmansien treffien yhteydessä. - Ja varmaan, jos ehkä tai toivottavsti pääsen treffeille tai muutoin tutustun naiseen, niin että saatamme edetä hänen tai minun luokseni niin tilanne saattaa edetä aivan toisella tavalla kuin tuossa yksittäisessä tilanteessa.

Itse koin olevani niin avoin kuin nyt tuossa yksittäisessä tilanteessa osasin olla. Siis koen tai koin, että voin haluta naisen kanssa seksiä mutta en koe tai siis tuolloin en kokenut ilm. tarpeeksi tätä halua, että olisin halunnut tai osannut mennä edes hänen viereensä kolmansiem treffein yhteydessä samaan sänkyyn, samalla tietäen, että hänellä on seuraavana päivänä työpäivä....Tiedän turhaa selittelyä.

Mutta jos ja kun olet aina ollut "ilman" ja oma sänky on ollut hyvin yksityinen paikka (tai siis apikka, jota ei ole jakanut toisen kanssa), niin ei sitä tai siis minä en osannut tai kyennyt tuolloin menemään niin pitkälle, että olsin mennyt toisen viereen, hänen sänkyynsä. Nyt jälkeenpäin on helpompaa viisastella ja ajatella, että olisihan sitä voinut tai pitänyt toimia toisinkin. 

Vasta aamulla minulle valkeni, että hän saattaisi lähteä työpaikalleen vasta puolenpäivän aikoihin. - Ja nyt kuulen korvissani kuinka mulle huomautetaan, että miksi en sitten yrittänyt sitten aamulla harratsaa seksiä hänen kanssaan. - En osaa vastata. Ehkä olen niin tunne kylmä ja kamala ihminen (tai kuten joku diagnosi vain autisti), ettei se tuolloin käynyt mielessäni niin paljoa ainakaan, että olisin yrittänyt ohjata asioiden päätyvän siihen. 

Kyllä kuulostaa kurjalta tilanteesi. Sinulla tuntuu olevan monenlaista pelkoa, estoa ja jarrua korvien välissä ja sosiaalisissa taidoissa ja inhottavalla tavalla puhuvat sisäiset äänet. Luehan kuitenkin uudelleen oma tekstisi: . . . olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu. . . Kuinka paljon odotat, että nainen tulee vastaan, maanittelee, silottaa tietä ja johdattelee? Hänkin on ihan vain ihminen.

Minulla on melko tuore suhde ujon miehen kanssa. Sänkyyni hän kuitenkin uskalsi tulla, ja ne estot ja jännittämiset jäivät siihen. Sellainen 120 cm vuode on todella hyvä naiselle, jolla ei juuri silloin ole kumppania mutta kuitenkin halu varata tilaa viereen ja elämään jollekulle erityiselle.

Kiitos asiallsiesti kirjoituksestasi ja kysymyksestäsi. - En minä osaa valitettavasti sanoa. että kuinka paljon tai vähän naisen tulisi tulla minua vastaan, että "lämpiäsin" tai että kuten kuvasin minua rajoittava haarniskani sulaisi, jotta olisin valmis ja halukas hänen kanssaan harrastamaan seksiä. - Ehkä se kun on jäänyt aina ns. friendzonlle on saanut minut liian varovaiseksi. Ei uskalla heittäytyä tarpeeksi kun alitajunta kertoo miten tilanne todennäköisesti etenee. 

Tai kuinka minun tulisi toimia, että osaisin itse edesauttaa tilanteita niin, että ne saattaisivat johtaa seksiin ilman painostusta tai mouruamista saati sitten että uhriutuisin tämän vuoksi. Seksi on mahdollisuus ei kenenkään velvollisuus harrastaaa sitä.

Kyllä jo tähän astinen keskustelu -tämän edellä kertomani esimerkki tapaukseni johdosta- on ainakin lisännyt uskoani siihen, että voisin yrittää olla valppaampi: pitää mieleni avoimempana ja olla sanosinko enempi saatavilla. Tulla ja olla, ja itsekin pyrkimään siihen, että olsin ihan vain naista fyysisesti lähempänä kuin, mitä olen, ainakaan viime aikoina ollut. - Jolloin tilanteen eteneminen seksiin saattaisi olla luontevampaa....

Ihan auttamattoman kömpelönä ja estyneenä en itseäni osaa tai en halua itseäni pitää, koska kuten eedellä kerroin, niin olen ilokseni ja onnekseni saanut naisista itselleni kavereita ja ystäviä, jotka ovat antaneet ja antavat edelleen / toistaiseksi hyvin paljon. Luultavsti joku saattaisi jopa hieman yllättyä, jos tietäsi, että en ole koskaan harrastanut seksiä naisen (, enkä miehen) kanssa.     

Niin, en minäkään tiedä, kuinka saada rikki kookospähkinä. Toivottavasti kuitenkin joku onnistuu.

Sen voin sanoa, että minulta on välillä loppunut kantti kesken, kun on tuntunut, että ei lämpiä, ei sitten millään. Onneksi ei kummaltakaan ole loppumut lopullisesti eikä samaan aikaan. Nykyisin olemme voineet jo lämmöllä ja huumorilla suhtautua niihin alkukangerteluihin.

Sinulla tuntuu olevan paljon ystäviä ja tuttuja, jotka jo tuntevat sinut. Saattaisit saada hyötyä ja apua, jos onnistut luottamuksella keskustelemaan tuntemuksistasi ja ulosannistasi jonkun mukavan ja luotettavan tutun kanssa.

Vierailija
286/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti helppo naisten tuomita tuollainen kun itse saavat pelkkää seksiä ilman sitoutumista kunhan vain pyytävät. Miehillä ei tuota luksusta ole ja ovat pakotettuja viilaamaan linssiin halusittepa tai ette.

Olisiko tämä sellainen elämänohje, jonka voisit kertoa omalle tyttärellesi? Miettikääpä nyt hetki, että äitinne on myös nainen, jonka teidän mielestänne ilmeisesti pitäisi aina ymmärtää antaa jollekin miehelle, joka vain sattuu rehellisesti pyytämään. Ovatko naiset teille vain esineitä ja hyödykkeitä? Vai onko niin, että teidän äitejänne ja tyttäriänne ei saa huijata, mutta te saatte kyllä muita?

En varmaan, mutta toisaalta tuskin tulen koskaan mitään perhettä edes saamaan. Mitä itse ehdottaisit ratkaisuksi? Miesten omatuntoon on varmaan turha vedota kun tietävät ettei rehellisyydella pitkälle pääse.

On kai valehtelukin parempi kuin se että mies alkaa leikkiä suhdetta vakiseksin toivossa vaikkei nainen juuri muuten kiinnosta ja jopa tekee lapsia tämän kanssa, kuin että vain häipyisi heti aamulla?

Vierailija
287/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö miesten vaan hyväksyä, että kaikkea ei voi saada!?

Vai olisko mullakin oikeus vaatia jotain miestä esittämään mulle hyvää kumppania ja aviomiestä? Ihan vaan, koska mulla on sellaiseen halu ja tarve.

Narsisti on jäänyt tunne-elämältään lapsen tasolle. Jos kokee oikeudekseen huijata, manipuloida, mankua ja vaatia saadakseen haluamaansa, kannattaa tiedostaa, ettei ole aikuinen täyspäinen ihminen vaan kuin taapero itkupotkuraivarissa karkkihyllyllä. Vika on itsessä, ei muissa. Jos saa itsensä muiden kanssa samalle kehitysasteelle, alkaa se seksinsaantikin tulla huijaamatta, rehellisin keinoin.

Vierailija
288/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota MIKÄ ONGELMA? Älä anna seksiä ja tarkkaile tilannetta USEAMPI KUUKAUSI. Luulisi että siinä ajassa jyvät erottuvat akanoista.

Se ongelma että vie turhaa aikaa.

Aikaa? Sitä kutsutaan elämäksi.

Jos haluat vain tuikata jotain pikaisesti, osta se tai etsi yhdenillan juttuun halukas vastapari.

Vierailija
289/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varmaan, mutta toisaalta tuskin tulen koskaan mitään perhettä edes saamaan. Mitä itse ehdottaisit ratkaisuksi? Miesten omatuntoon on varmaan turha vedota kun tietävät ettei rehellisyydella pitkälle pääse.

On kai valehtelukin parempi kuin se että mies alkaa leikkiä suhdetta vakiseksin toivossa vaikkei nainen juuri muuten kiinnosta ja jopa tekee lapsia tämän kanssa, kuin että vain häipyisi heti aamulla?

Mielestäni nettimaailma tarjoaa juuri sen edun, että ihmiset voisivat rehellisesti etsiä kaltaistaan kumppania. Eli ne pelkän seksin perässä olevat ihmiset tapailisivat toisiaan ja he voivat rehellisesti ehdotaa toisilleen pelkkää käyttöhyötyä. Jos ei silloinkaan kelpaa kenellekään, niin se asia on vain hyväksyttävä tai harrastettava itsetutkiskelua, kuinka voisi parantaa mahdollisuuksiaan saada se nainen, joka myös haluaa käyttää sinua. En ymmärrä, kuinka itsekeskeinen ihminen voikaan olla ajatellessaan, että oma panohalu oikeuttaa huijaamiseen ja toisen ihmisen käyttämiseen. Räikeimillään nämä näyttäytyvät siinä, kuinka jotkut jallittavat jopa lapsia. Millään muulla ei ole väliä kuin itsellä. No, ehkäpä joskus tällainen tapaus toteaa olevansa huijaamansa ihmisen alaisena työmaailmassa. Ehkäpä silloin nolottaa päivittäin.

Vierailija
290/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, hyvin yleistä miehen ja naisen välisissä suhteissa.

mies54v

Vierailija
291/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisko mullakin oikeus vaatia jotain miestä esittämään mulle hyvää kumppania ja aviomiestä? Ihan vaan, koska mulla on sellaiseen halu ja tarve.

Narsisti on jäänyt tunne-elämältään lapsen tasolle. Jos kokee oikeudekseen huijata, manipuloida, mankua ja vaatia saadakseen haluamaansa, kannattaa tiedostaa, ettei ole aikuinen täyspäinen ihminen vaan kuin taapero itkupotkuraivarissa karkkihyllyllä. Vika on itsessä, ei muissa. Jos saa itsensä muiden kanssa samalle kehitysasteelle, alkaa se seksinsaantikin tulla huijaamatta, rehellisin keinoin.

"Pitäisikö miesten vaan hyväksyä, että kaikkea ei voi saada" No älä nyt ainakaan pidätä hengistystä sitä odottaessa. Mitä iloa on rehellisyydestä jos sen takia jäät paitsi jostain mitä eniten halajat? Naiset haluaa jotain ja miehet jotain, mutta kumman halu on tärkeämpi?

Vierailija
292/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuvittelit tuon sanomisen estävän? Tuo vain alleviivaa, että olet ainakin jaellut joskus helposti, ja todennäköisesti teet niin vieläkin. Sitä paitsi itse olen huomannut, että menee maksimissaan kolmet treffit ennen sänkyyn päätymistä, kun nainen ilmoittaa ettei heti sänkypuuhia. Joskus on mennyt pidempään ihan normaalisti tapaillessa.

Mutta on tuo todella yleistä. Netin toimimattomuus on ajanut tavallisetkin miehet epätoivoisiksi. Seksimaanikot ovat sitten oma lukunsa, joka tekee mitä vain päästäkseen pukille.

Itse huomasin myös samaa eli nämä jotka vannovat ettei seksiä heti ole tippumassa, päätyivät itse kiihkoilemaan jo toisella tai viimeistään kolmansilla tärskyillä.

Itseä ei seksi toki haittaakaan, mutta mielellään löytäisi hyvän ja vaikean naisen, niin voisi olla varma ettei ole mikään tinderin spermukirnu.

Vierailija
293/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä pitäisi kriminalisoida. Kyseessä on petoksella saatu suostumus seksiin. Jos petoksella saat taloudellista hyötyä, siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Kun petoksella saat käytettyä vastapuolta seksuaalisesti hyväksi niin, että hän antaa muodollisen suostumuksen, saat toimia rangaistuksetta, vaikka kohde pahimmillaan kokee tulleensa raiskatuksi tai muuten vahingoitetuksi ja saattaa kantaa vaikutuksia seksielämässään ja muussakin elämässään pitkään.

Vierailija
294/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsi lainata tuota pitkää sepustusta, koska se vie tilaa.

Mitä jos olisit ihan vaan itsesi? Sanoisit naiselle, että tällä kertaa meen nyt sohvalle tai että tuut hetkeksi köllimään sänkyyn ja siirryt sitten sohvalle tai että tuut sänkyyn ja tilanne etenee tai etene seksiin tai jos tiedät, ettet halua edetä voit sanoa tulevasi sänkyyn, mutta mitään naimista ei vielä tänään tehdä.

Miksi pitää miettiä jotain ukkokohtaisia herrasmiesjuttuja ja käytöshommia? Minua ainakin työntäisi pois se, että olet teennäinen etkä avoin.

Huomauttaisin, että kyse oli yksittäisestä tapauksesta. -  En siis ole monenkaan treffikumppanini luokse ole päätynyt yöksi kolmansien treffien yhteydessä. - Ja varmaan, jos ehkä tai toivottavsti pääsen treffeille tai muutoin tutustun naiseen, niin että saatamme edetä hänen tai minun luokseni niin tilanne saattaa edetä aivan toisella tavalla kuin tuossa yksittäisessä tilanteessa.

Itse koin olevani niin avoin kuin nyt tuossa yksittäisessä tilanteessa osasin olla. Siis koen tai koin, että voin haluta naisen kanssa seksiä mutta en koe tai siis tuolloin en kokenut ilm. tarpeeksi tätä halua, että olisin halunnut tai osannut mennä edes hänen viereensä kolmansiem treffein yhteydessä samaan sänkyyn, samalla tietäen, että hänellä on seuraavana päivänä työpäivä....Tiedän turhaa selittelyä.

Mutta jos ja kun olet aina ollut "ilman" ja oma sänky on ollut hyvin yksityinen paikka (tai siis apikka, jota ei ole jakanut toisen kanssa), niin ei sitä tai siis minä en osannut tai kyennyt tuolloin menemään niin pitkälle, että olsin mennyt toisen viereen, hänen sänkyynsä. Nyt jälkeenpäin on helpompaa viisastella ja ajatella, että olisihan sitä voinut tai pitänyt toimia toisinkin. 

Vasta aamulla minulle valkeni, että hän saattaisi lähteä työpaikalleen vasta puolenpäivän aikoihin. - Ja nyt kuulen korvissani kuinka mulle huomautetaan, että miksi en sitten yrittänyt sitten aamulla harratsaa seksiä hänen kanssaan. - En osaa vastata. Ehkä olen niin tunne kylmä ja kamala ihminen (tai kuten joku diagnosi vain autisti), ettei se tuolloin käynyt mielessäni niin paljoa ainakaan, että olisin yrittänyt ohjata asioiden päätyvän siihen. 

Kyllä kuulostaa kurjalta tilanteesi. Sinulla tuntuu olevan monenlaista pelkoa, estoa ja jarrua korvien välissä ja sosiaalisissa taidoissa ja inhottavalla tavalla puhuvat sisäiset äänet. Luehan kuitenkin uudelleen oma tekstisi: . . . olen lähes kyllästymiseen asti lukenut kirjoituksia joissa nais(oletettu) kirjoittaa, että ei kelpaa mieheille kuin seksiin. Ja sitten on minun laisiani, jotka kelpaavta kyllä naisen kanssa kaikkeen muuhun mutta ei siihen seksiin. Ei siinä mitään mutta kyllä tässä on saanut pitää huolen, ettei katkeroidu. . . Kuinka paljon odotat, että nainen tulee vastaan, maanittelee, silottaa tietä ja johdattelee? Hänkin on ihan vain ihminen.

Minulla on melko tuore suhde ujon miehen kanssa. Sänkyyni hän kuitenkin uskalsi tulla, ja ne estot ja jännittämiset jäivät siihen. Sellainen 120 cm vuode on todella hyvä naiselle, jolla ei juuri silloin ole kumppania mutta kuitenkin halu varata tilaa viereen ja elämään jollekulle erityiselle.

Kiitos asiallsiesti kirjoituksestasi ja kysymyksestäsi. - En minä osaa valitettavasti sanoa. että kuinka paljon tai vähän naisen tulisi tulla minua vastaan, että "lämpiäsin" tai että kuten kuvasin minua rajoittava haarniskani sulaisi, jotta olisin valmis ja halukas hänen kanssaan harrastamaan seksiä. - Ehkä se kun on jäänyt aina ns. friendzonlle on saanut minut liian varovaiseksi. Ei uskalla heittäytyä tarpeeksi kun alitajunta kertoo miten tilanne todennäköisesti etenee. 

Tai kuinka minun tulisi toimia, että osaisin itse edesauttaa tilanteita niin, että ne saattaisivat johtaa seksiin ilman painostusta tai mouruamista saati sitten että uhriutuisin tämän vuoksi. Seksi on mahdollisuus ei kenenkään velvollisuus harrastaaa sitä.

Kyllä jo tähän astinen keskustelu -tämän edellä kertomani esimerkki tapaukseni johdosta- on ainakin lisännyt uskoani siihen, että voisin yrittää olla valppaampi: pitää mieleni avoimempana ja olla sanosinko enempi saatavilla. Tulla ja olla, ja itsekin pyrkimään siihen, että olsin ihan vain naista fyysisesti lähempänä kuin, mitä olen, ainakaan viime aikoina ollut. - Jolloin tilanteen eteneminen seksiin saattaisi olla luontevampaa....

Ihan auttamattoman kömpelönä ja estyneenä en itseäni osaa tai en halua itseäni pitää, koska kuten eedellä kerroin, niin olen ilokseni ja onnekseni saanut naisista itselleni kavereita ja ystäviä, jotka ovat antaneet ja antavat edelleen / toistaiseksi hyvin paljon. Luultavsti joku saattaisi jopa hieman yllättyä, jos tietäsi, että en ole koskaan harrastanut seksiä naisen (, enkä miehen) kanssa.     

Kuulostaa siltä että sinun kannattaisi mennä terapiaan sulattamaan se haarniskasi. Et taida olla kovin nuori enää ja kertomuksistasi saa sellaisen kuvan että kärsisit tuosta "haarniskastasi".

Pystytkö keskustelemaan seksistä avoimesti ihastuksesi kanssa vai onko ongelma se ettet uskalla edes puhua asiasta ja odotat vain naiselta aloitetta (jonka hän kyllä tekikin ainakin kerran)?

Vierailija
295/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahahah, tuo ihan tavallista. Itsekin tehnyt  niin varmaan 100 kertaa .

Valehtelu halvemepaa kuin maksulliset naiset :) .

Hani ku tulee väärä nainen kohdalle, ni et huijaa enää ketään :)

Vierailija
296/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki niin sanoo. Miehillä menee automaattisesti se levy päälle. Silloinkin kun itse sanot vain etsiväsi jotain huvitusta hetkeen. Miehet luulee että niin pitää sanoa että saa pillua.

Paitsi jos mies on Chad, jonka ei ole tarvinnut neuvotella ja harrastaa diplomatiaa.

Eivät usko, että voivat kelvata sellaisenaan ilman maanittelua ja lisäarvon antamista.Kokemus on opettanut. 

Vierailija
297/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä pitäisi kriminalisoida. Kyseessä on petoksella saatu suostumus seksiin. Jos petoksella saat taloudellista hyötyä, siitä voi tehdä rikosilmoituksen. Kun petoksella saat käytettyä vastapuolta seksuaalisesti hyväksi niin, että hän antaa muodollisen suostumuksen, saat toimia rangaistuksetta, vaikka kohde pahimmillaan kokee tulleensa raiskatuksi tai muuten vahingoitetuksi ja saattaa kantaa vaikutuksia seksielämässään ja muussakin elämässään pitkään.

Tehdään kansalaisaloite, mä ainaki allekirjoittaisin

Vierailija
298/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni äiti varmasti tyrmistyisi, jos saisi tietää poikansa ajattelevan ja toimivan näin kohtelemalla naisia ala-arvoisesti.

Vierailija
299/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pitäisikö miesten vaan hyväksyä, että kaikkea ei voi saada" No älä nyt ainakaan pidätä hengistystä sitä odottaessa. Mitä iloa on rehellisyydestä jos sen takia jäät paitsi jostain mitä eniten halajat? Naiset haluaa jotain ja miehet jotain, mutta kumman halu on tärkeämpi?

No, mun silmissä olet raiskaajapervo. Et muuta kuin viemärirotta. Jossain menee rajat sille, mitä voi tehdä tyydyttääkseen halunsa ja mitä ei.

Juuri siitä syystä tämä toiminta pitäisi kriminaisoida, koska noilla miehen irvikuvilla ei ole mitään sisäistä moraalia ja ikuinen naisviha. Vain pelko seurauksista voisi suitsia toimintaa.

Vierailija
300/647 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli joku tutkimus, että dettisivuilla on kärjistetysti enemmän narskuja, rajatilapersoonia ja välttelevän persoonallisuustyypin edustajia. Vastaavasti se on myös todettu, että deittisivujen perimmäinen tarkoitus ei ole tosiaankaan saattaa ihmisiä parisuhteeseen, vaan saada maksavat asiakkaan maksamaan lisää myös jatkossa sekä ostamaan lisäpalveluja mahdollisimman pitkään. Siitä syystä deittipalvelut (etenkään T:llä alkava) eivät edes välttämättä koskaan ehdota niitä aitoja, hyviä profiileja asiakkailleen, vaan suosituimpia profiileja. Tuosta yhteenvetona suosituimmat ovat useimmiten eniten ulkokultaisia, muokanneet kuviaan, tai vastaavasti heitä, jotka saavat joka tapauksessa helpoiten huomiota ja heitä ei kiinnosta pariutuminen hyvien markkinoiden vuoksi. 

Myös ennen kelpaamattomat miehet ovat saaneet päähänsä, että heillä olisi markkina-arvoa ja mahdollisuuksia saada naisia kuin käyttötavaroita. Lisäksi paradoksaalisesti pelkän seksin perässä oleville miehille eivät kelpaa ne, jotka ovat "paljon käytettyjä", eli kaksinaismoralistisesti hakevat mahdollisimman puhtoista naista. Todennäköisyys siihen on saalistaminen parisuhdetta haluavien naisten keskuudesta. Siellä pääsee myös testaamaan viettelijän ominaisuuksiaan, saako naisen uskomaan juttuihinsa ja lopultona juurikin "palkinnoksi" vaivastaan seksiä. Paras yhdistelmä on, jos saa näistä naisista pelkät hyödyt kotiutettua ilman vastuita tai velvollisuuksia (esim. juuri seksi, kuuntelija, siivoaja.... tms.). Vaatimusten kasvaessa menee käyttötavara vaihtoon. Samaan aikaan paheksutaan naisia, kenellä on ollut useampi kumppani. 

Nykypäivän kulttuuri on pakottanut naiset "hyväksymään" tämän tapaisen maailman ja tavan elää, jottei tulisi suljetuksi ulkopuolelle tai saisi niuhon tai suvaitsemattoman leimaa. Silti naisen dna:han on rakennettu pääasiallisena juurikin turvallisuuden, jatkuvuuden ja hyväksynnän tarpeet, kun taas miehillä vapaudenkaipuun ja oman dna:nsa levittämisen mahdollisimman laajalle. Tässä alkaa tulla kohta vakava kohdaanto-ongelma sitoutumiskammoisten miesten ja hyvinvointinsa ja omien toiveidensa uhraavien naisten välille. Asiaa ei paranna yhtään, että Suomi on todettu olevan maailman yksi epämpaattisimmista kansakunnista, jossa miesten kiintymystyyli on välttelevä ja pinnan alla kytee feikkaamisesta johtuva suuri häpeä. Tuntuu että suuri osa miehistä ja naisista elää pakon sanelemaa feikkielämää ja tämä synkkä suunta ja nämä haasteet tulevat vain kasvamaan tulevaisuudessa, kun ihmiset ovat jo liian aivopestyjä ajattelemaan omilla aivoilaan tai rohkeasti kyseenalaistamaan asioita. 

Itse en usko näihin dna selityksiin, vaan aikuisella ihmisellä on järki päässä, jonka avulle muodostetaan mielipiteitä ja havainnoidaan elämää. Naisten ei ole pakko alistua seksin nälkäisten miesten halujen vietäviksi, vaan voi yhtä hyvin pysyttäytyä siveellisenä. Kyllä näille siveellisille naisillekin on ottajansa ja yleensä sieltä paremmasta päästä, jotka ovat tosi mielellä liikenteessä. Mutta samalla pitää varoa noita neitsyeitten metsästäjiä, jotka haluaa vain tuoretta lihaa maistaa.

Niinhän sitä luulisi. Itse koen olevani hyvä ihmistuntiija ja olen opiskellut psykologiaa ja tutkinut ihmismieltä ja käyttäytymisteoriaa sekä eleisiin perustuvaa viestintää. Olen ollut myös yhdessä kirjaprojektissa mukana, joka tutki aihetta. Lisäksi nuoruuden huonon ihmissuhteen olisi luullut toimivan jo jonkinlaisena hyvänä pohjana valeiden havaitsemiselle. 

Niin vain kävi, että tulin huijatuksi pahemman kerran. Aivan normaali työssäkävyvä "kiltti" mies, jolla aivan tavalliset harrastukset ja ulkonäkö ja pitkä parisuhde takana. Seksi tuli kuvioihin vasta kuukausien tutustumisen jälkeen ja se oli oikein hyvää ja intohimoista sen aikaa mitä se kesti. Rakkaudesta ja sitoutumisesta puhuva mies petti kuitenkin koko sen parin vuoden suhteen ajan, jonka olimme yhdessä ja salakuvasi minua tietämättäni. Tuo kaikki paljastui yhdessä rytinällä vahingossa. 

Se mitä miehet eivät tajua, että nämä jännäleikit voivat oikeasti rikkoa ihmisen todella pahasti. Se mikä on toiselle omien tarpeiden tyydytystä ja kiva arjen boosteri ja pelkkää seksiä tai mitälie, voi toiselta viedä koko elämän peruspilarit ja siitä kestää vuosia aikaa toipua. Tuosta suhteesta on jo vuosia ja en tiedä kykenenkö enää koskaan luottamaan kehenkään enää samalla tavalla. Antennini ovat koko ajan pystyssä ja torjun systemaattisesti kaikki lähestymisyritykset. En tiedä miten sen luottamuksen saa edes takaisin. Lisäksi siinäkin jo ihan riittämiin työtä, miten saa päänsä käännettyä, ettei syyttelisi tapahtuneesta itseään. 

Ikävä tarina, mutta lähinnä alleviivaa ettei naisista ole hyviksi ihmistuntijoiksi suurten miestaiteilijoiden tapaan. Ja miehet nyt muutenkin tunnistavat lipevät miehet varmasti naisia paremmin noin niinku keskimäärin. Toisaalta biologia ohjaa miehiä levittämään perimäänsä ja naisia valkkaamaan maksimaalisen (ulkoisesti) tasokkaan miehen, mikä altistaa suuresti ns. kyrvähdyksille modernissa pariutumisviidakossa.