Deitti valehtelee/esittää haluavansa vakavampaa suhdetta jotta saa seksiä - kuinka yleistä?
Varsinkin tinderin kautta tapaa tällaisia yksilöitä. Ihan helv*tin raivostuttavaa ja loukkaavaa. Kuinka yleistä tuollainen on?
Kommentit (647)
Itse tykkään seksistä ja mun mielestä tässä keskustelussa ihan tyhmää on nämä siveellisyysjauhannat. Ongelmahan ei ole se seksi, se on voinut olla naisellekin todella nautinnollista, eikä se itsessään kaduta varsinkaan pitkän kuivan kauden jälkeen.
Ongelma näissä pelimiehissä on se kaikki muu. Käydään treffeillä, ehkä jossain reissuissakin yhdessä, vietetään koti-iltoja, urheillaan yhdessä jne. Ja tietysti kehutaan naista ja puhutaan tulevaisuudesta. Nainen rakastuu - eikä ihme, kun meininki on kuin suhteessa, mikä on menossa vakavaksi.
Ja mies tekeekin tämän kaiken vain saadakseen seksiä ja lopettaa suhteen, jos nainen alkaa painostamaan esim. vanhemmille näytille tulemiseen tms.
Mulle olis hyvin kelvannut se pelkkä seksisuhdekin, kun tosiaan oli pitkä aika edellisestä kerrasta. Jos olisin tiennyt, että mitään vakavaa ei ole tulossa, en olisi käyttäytynyt kuten seurustelusuhteessa, eikä olisi tullut särkynyttä sydäntä, vaan vain seksiä.
Miehet ei vaan halua rehellistä seksisuhdetta, kun on pakko saada pelata naisen tunteilla. Nauttivat siitä vedättämisestä, kuten joku jo kirjoittikin.
Milloin Rennyllä alkaa ne kuvaukset syksyllä ja missä kaupungissa. Eiköhän olisi järkevää että vauva ja Johanna lähtee mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
Hyvin muotoiltu.
Läheisyys kuuluu avioliittoon, seksi kuuluu läheisyyteen. Näitä naisia pyörii pilvin pimein. Voidaan sitten alttarin jälkeen pikku pusut ja halit. Lisäksi "olen huumorintajuinen"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa ikävä kyllä olla aika yleistä. Ainoa jonka kanssa etenin tapailuasteelle ja harrastin seksiä, sattui olemaan tällainen. Ikävää että hänellä on niin suuria vaikeuksia saada, että joutuu noin alhaisiin keinoihin turvautumaan.
Luuletko että miehellä on mitään mahdollisuuksia jos sanoo hakevansa pelkkää seksiä?
Kai sitä jotain tuollaista pitää satuilla, jos haluaa piparia. Rehelliset miehet jäävät ilman ja yksin.
Voisiko olla, että miehet hakivat myös vakavaa suhdetta, mutta sinä et ollut heille sopiva mihinkään vakavampaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa ikävä kyllä olla aika yleistä. Ainoa jonka kanssa etenin tapailuasteelle ja harrastin seksiä, sattui olemaan tällainen. Ikävää että hänellä on niin suuria vaikeuksia saada, että joutuu noin alhaisiin keinoihin turvautumaan.
Luuletko että miehellä on mitään mahdollisuuksia jos sanoo hakevansa pelkkää seksiä?
Ei, mutta miksi siinä tapauksessa pitäisikään olla? Hakekoon maksulliselta, he ovat sitä varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun mies haluaa seksiä ja haluaa säilyttää mahdollisuutensa saada sitä, mitä muuta hän voisi sanoa?
Sanoa haluavansa seksiä.
Ja luulet että yhtä moni nainen haluaa samaa? Ehkä pari prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään seksistä ja mun mielestä tässä keskustelussa ihan tyhmää on nämä siveellisyysjauhannat. Ongelmahan ei ole se seksi, se on voinut olla naisellekin todella nautinnollista, eikä se itsessään kaduta varsinkaan pitkän kuivan kauden jälkeen.
Ongelma näissä pelimiehissä on se kaikki muu. Käydään treffeillä, ehkä jossain reissuissakin yhdessä, vietetään koti-iltoja, urheillaan yhdessä jne. Ja tietysti kehutaan naista ja puhutaan tulevaisuudesta. Nainen rakastuu - eikä ihme, kun meininki on kuin suhteessa, mikä on menossa vakavaksi.
Ja mies tekeekin tämän kaiken vain saadakseen seksiä ja lopettaa suhteen, jos nainen alkaa painostamaan esim. vanhemmille näytille tulemiseen tms.
Mulle olis hyvin kelvannut se pelkkä seksisuhdekin, kun tosiaan oli pitkä aika edellisestä kerrasta. Jos olisin tiennyt, että mitään vakavaa ei ole tulossa, en olisi käyttäytynyt kuten seurustelusuhteessa, eikä olisi tullut särkynyttä sydäntä, vaan vain seksiä.
Miehet ei vaan halua rehellistä seksisuhdetta, kun on pakko saada pelata naisen tunteilla. Nauttivat siitä vedättämisestä, kuten joku jo kirjoittikin.
Kyllä miehet haluaisi sellaisia suhteita mutteivät uskalla kertoa siitä rehellisesti, koska eivät voi olla varma miten nainen siihen suhtautuu. Jos nainen itse ehdottaa tätä niin varmasti suostuvat.
Kannattaa kysyä jo senkin takia, että siinä selviää heti miehen suunnitelmat. Mikäli mies vaivautuu tai loukkaantuu niin silloin oli varmaan tosissaan suhteesta..
Mistä sen sitten tietää, että deitti vain esittää. Ehkä hän aluksi todella haluaa jotain vakavaa, mutta myöhemmin kiinnostus loppuu syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoa haluavansa seksiä.
Ja luulet että yhtä moni nainen haluaa samaa? Ehkä pari prosenttia.
Sitten tyytyy omaan käteen tai hakee palveluntarjoajalta. Ei ilmainen seksi toiselta ihmiseltä ole mikään ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä jotain tuollaista pitää satuilla, jos haluaa piparia. Rehelliset miehet jäävät ilman ja yksin.
Tähän tulokseen olen itsekkin tullut mutta omatunto on ainakin vielä estänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin muotoiltu.
Eikä ole. Rehellistä seksisuhdetta voisi jatkaa aina niin pitkään, kunnes toinen löytää oikean parisuhteen. Sen sijaan tunteillapelaamisvedätyssuhde loppuu, kun nainen haluaa viedä suhdetta eteenpäin ja mies ei.
Eli paljon pidempään olisi munkin edellinen tapailusuhde voinut jatkua seksin merkeissä, jos siihen ei olisi sotkettu tunteillapelaamista mukaan. Ja oli nimenomaan mies, joka halusi tehdä kaikkea parisuhdejuttua mun kanssa ja tutustua oikein syvällisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet haluaisi sellaisia suhteita mutteivät uskalla kertoa siitä rehellisesti, koska eivät voi olla varma miten nainen siihen suhtautuu. Jos nainen itse ehdottaa tätä niin varmasti suostuvat.
Kannattaa kysyä jo senkin takia, että siinä selviää heti miehen suunnitelmat. Mikäli mies vaivautuu tai loukkaantuu niin silloin oli varmaan tosissaan suhteesta..
Olen tuo kelle vastasit, ja tuon munkin edellisen kokemuksen alussa heti sanoin, etten välttämättä halua parisuhdetta, vaan ihan vaan viikonloppukivaa. Luulen näin jälkikäteen, että mies otti tuon ikään kuin haasteena. Ja sitten kun sai mut rakastumaan, jätti mut. En ole siis varma, kannattaako naisen sanoa suoraan, ettei halua vakavaa. Se voi vaan herättää miehen metsästysvietin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen sitten tietää, että deitti vain esittää. Ehkä hän aluksi todella haluaa jotain vakavaa, mutta myöhemmin kiinnostus loppuu syystä tai toisesta.
Eihän sitä tiedäkään, siinähän se pontti on. Se tulee selville vasta myöhemmin, kun haarat on avattu.
Taas täydellisen hyvä syy miksi Suomeen pitäisi saada kela-avusteinen bordellilaitos. Silloin miesten ei tarvitsisi turvautua likaiseen peliin himojensa tyydyttämiseksi.