Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi nyrsi hiukset pilalle. (kuva)

efvfv
25.04.2020 |

Olen käynnyt eräällä ulkomaalais syntyisellä miehellä parturissa 2-3 kertaa. Hinta on todella halpa, 20 euroa. Siis verrattuna suomalaisiin partureihin, jotka saattavat veloittaa melkein tuplahinnan. Yleensä hän on leikannut todella hyvin ja nopeasti.

Hän puhuu kyllä suomea, mutta on varmasti sanoja joita hän ei ymmärrä tai osaa. Yleensä olen näyttänyt kännykältä kuvan minkälaisen leikkauksen haluan.

Eilen hän leikkasi taas hiuksiani. Yhtäkkiä hän sanoi, "saako leikata linjan, näyttää hyvältä". Vastasin Että "mitä". Hän vastasi "linjan". En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitti, vastasin vaan sitten että kyllä, kun en oikein tajunnut.

Sitten hän rupee terävällä veitsellä raapimaan sellaista viivaa pään sivulle. Ajattelin vaan että mitähän tästä oikein tulee. En kehdannut sanoa mitään. No ei siinä vielä kaikki.

Lopuksi hän näyttää peilillä miltä hiukset näyttää takaa. Menin aivan sanattomaksi. Hän on tehnyt takaraivooni jonkinlaisen rastin? En oikein osannut sanoa mitään. Sanoin vaan että ihan hyvä. Maksoin ja lähdin pois.

Kotona sitten katselin päätäni ja en kyllä oikein tykännyt. Periaatteessa annoin luvan leikata tuollaisen "linjan", mutta tuota rastia en pyytänyt leikkaamaan. Hän vain päätti tehdä sellaisen :D.

Itse olen aina suosinut tavallista poikatukkaa ja inhoan kaikkia tuollaisia viivoja ja nyrsimisiä. Mutta ei tuolla ole mitään merkistystä yhtään mihinkään. Se kasvaa pois muutamassa viikossa. Mutta en tykkää! Viimeinenen kerta kun menin hänelle parturiin.

Mitä mieltä olette? Saa sanoa rehellisen mielipiteen! Kuvassa on vasemmalla se mitä pyysin ja oikealla se miten leikkasi.

https://aijaa.com/PdvQZk

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlenAloittaja kirjoitti:

Sen verran vielä jatkan. Kun olen miettinyt tätä parturia. Niin kävin katsomassa hänen IG_sivujaan ja siellä on tosi paljon kuvia näistä erikoisista leikkauksista. Mielestäni ne ovat kaikki aika kamalan näköisiä.

Okei. Aloituksessasi kuitenkin kerroit, että olet käynyt tällä kyseisellä parturilla aiemminkin, koska on suht' edullinen ja leikkaa mielestäsi ihan hyvin??

Niin. Kyllä. Mutta edellisillä kerroilla hän on leikannut mielestäni ihan hyvin. Sen takia menin hänelle jälleen kerran. Mää en vaadi oikeasti edes kovinkaan paljoa. Mulle riittää sellainen ihan perus-poika-tukka. 

Ihan niinkuin nyttenkin olen ihan tyytyväinen toiseen puoleen ja etupuoleen. Vaikka jotkut täällä kirjoittelee, että tuon toinenkin puoli on huonosti leikattu. 

Vierailija
82/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi raksi kasvaa hetkessä piiloon. Sitten käyt jossain vähän siistimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tutoriaalia

Vierailija
84/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on komea. Kelpaisi kyllä ulkonäöllisesti mulle mieheksi. Ei väliä, vaikka hiukset onkin vähän hassusti leikattu.

Olin tulossa sanomaan samaa. Itse en toisaalta muutenkaan välitä toisten hiuksista kauheasti, että minkälaiset ne ovat. Saataan ihastua hyvinkin erikoisia hiuksia omaaviin muutenkin. Siinä mielessä minusta noissa hiuksissa ei omaan silmään ole mitään vikaa tai ehkä sitten oma silmä on tottunut johonkin niin erikoiseen etten enää erota pieniä eroja. Ja olen itse melko nuori kyllä. 

Vierailija
85/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen ainakin oppinut, että parturille ei kannata suullisesti yrittää kuvailla millaista kampausta haluaa, vaan kuvasta pitää näyttää. "Joojoo uskon ymmärtäväni" ja sitten se vetää jonkun hemmetin munkkipotan päähän.

Niin minäkin! Siksi minulla oli myös tälläKIN (!) kertaa kuva siitä, minkälaisen mallin haluan. Ja kun kyseessä on vielä ulkomaalaistaustainen henkilö, hän ei välttämättä täysin ymmärrä kun siinä rupee suomeksi selittämään. Siksi oli kuva.

Vierailija
86/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää...

Vierailija
87/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aallolla on tommoinen sivukalju, mutta ei rastia. ...  

Vierailija
88/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen. Eikö nämä ole muotia?

Vierailija
89/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlenAloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OlenAloittaja kirjoitti:

Sen verran vielä jatkan. Kun olen miettinyt tätä parturia. Niin kävin katsomassa hänen IG_sivujaan ja siellä on tosi paljon kuvia näistä erikoisista leikkauksista. Mielestäni ne ovat kaikki aika kamalan näköisiä.

Okei. Aloituksessasi kuitenkin kerroit, että olet käynyt tällä kyseisellä parturilla aiemminkin, koska on suht' edullinen ja leikkaa mielestäsi ihan hyvin??

Niin. Kyllä. Mutta edellisillä kerroilla hän on leikannut mielestäni ihan hyvin. Sen takia menin hänelle jälleen kerran. Mää en vaadi oikeasti edes kovinkaan paljoa. Mulle riittää sellainen ihan perus-poika-tukka. 

Ihan niinkuin nyttenkin olen ihan tyytyväinen toiseen puoleen ja etupuoleen. Vaikka jotkut täällä kirjoittelee, että tuon toinenkin puoli on huonosti leikattu. 

No se toinenkin puoli näyttää hiukan epämääräiseltä, oletko pessyt hiuksia tänään?

Vierailija
90/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on komea. Kelpaisi kyllä ulkonäöllisesti mulle mieheksi. Ei väliä, vaikka hiukset onkin vähän hassusti leikattu.

Hyh hyh tuohan on vasta joku pojankloppi.

Vierailija
91/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että parturipojulla jäi käyttämättä se säädettävä leikkuusuoja tjs millä pidetään tietty etäisyys. Surautti vasemmalla puolella suoraan maan tasalle ja sitten oli liian myöhäistä. Oikean puolen feidaukset näyttää myös aika oudolta. En ihmettelisi jos tuollainen leikkaus tulisi vastaan jossain Tuurin kyläkaupassa, mutta jos olet jossain edustustehtävässä niin vedä suosiolla nahkakuulaksi :D

Vierailija
92/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä erikoinen. Toi kuvio on hämmentävä, mutta muuten toi tukka on ihan jees eikä silleen kiinnitä huomiota. Onneks toi kuvio aika äkkiä katoaa ts kun tukka kasvanut niin pääsee ajelee sen tasaiseksi.

Vierailija
93/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
94/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh hyh tuohan on vasta joku pojankloppi.

Itse asiassa olen 35-vuotias mies. Mutta voihan joku pitää vielä minun ikäisiäni pikkupoikina. 

Edelleenkin olen vaan hyvin hämmentynyt tästä leikkauksesta. Olen katsellut ja miettinyt tätä koko viikonlopun. Ja tullut siihen lopputulokseen, että sen parturin mielestä tämmöiset hiustatuoinnit ja viivat (mitä nämä ikinä ovatkaan) ovat hänen mielestään tosi cooleja ja siistin näköisiä. Viivaan annoin "luvan", vaikka en täysin ymmärtänyt minkälaiselta tämä "viiva" näyttää, mutta rastiin en antanut lupaa. 

Mietin vaan tämän parturin asiakaspalvelutaitoja, jotka eivät ole kovinkaan hyviä. Ei asiakkaalle voi tehdä mitään semmoista mitä hän ei ole itse pyytänyt. Vaikka kuinka omasta mielestä näyttää hyvältä.  Sanatarkasti en muista mitä hän sanoi, mutta muistan hänen sanoneen "näyttää hyvältä". 

Jos joku kertoisi tämän saman jutun minulle, en uskoisi että tämä on tosi juttu. Olen hämmentynyt. Huomenna pitäisi mennä töihin. tämä erikoisuus päässä. Onneksi olen vaan duunari. Viikon päästä tuo rasti ja viiva on todennäköisesti jo kasvanut pois :D

Vierailija
95/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash- tukka 

Vierailija
96/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OlenAloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OlenAloittaja kirjoitti:

No se toinenkin puoli näyttää hiukan epämääräiseltä, oletko pessyt hiuksia tänään?

Oliko ketjussa kuva toisestakin puolesta..?

Vierailija
97/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut :D Jätä noin, äkkiä se kasvaa :)

Vierailija
98/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa kuviossa viesti jostain aate- tai muusta suunnasta? Hmmmn. pisti miettimään. Pitäisin pipoa kunnes kasvaa....

Vierailija
99/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa kuviossa viesti jostain aate- tai muusta suunnasta? Hmmmn. pisti miettimään. Pitäisin pipoa kunnes kasvaa....

En tiedä :D... olen hämmentynyt.

Pystyn kyllä töissä pitämään sellaista tuubihuivia, vaikka olen sisätöissä. Ajatelkoot työkaverit ja asiakkkaat mitä tahansa. Se tuubihuivi herättää kuitenkin vähemmän katseita ja nauruja. 

Mulla on yleensä ollut tapana käydä parturissa juurikin ennen häitä ja hautajaisia yms. Onneksi nyt ei ole tiedossa mitään juhlia. Mutta oli viimeinen kerta kun menen hänen leikattavaksi. Ties mitä se seuraavalla kerralla tekee. Mutta noin muuten, ihan sympaattinen kaveri ;)

Vierailija
100/103 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, pari kolme viikkoa ja kuontalosi on kasvanut takaisin ja et edes muista miltä nyrhitty tukkasi näytti.

Hiukset ovat nopeasti uusiutuva luonnonvara

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi