Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi nyrsi hiukset pilalle. (kuva)

efvfv
25.04.2020 |

Olen käynnyt eräällä ulkomaalais syntyisellä miehellä parturissa 2-3 kertaa. Hinta on todella halpa, 20 euroa. Siis verrattuna suomalaisiin partureihin, jotka saattavat veloittaa melkein tuplahinnan. Yleensä hän on leikannut todella hyvin ja nopeasti.

Hän puhuu kyllä suomea, mutta on varmasti sanoja joita hän ei ymmärrä tai osaa. Yleensä olen näyttänyt kännykältä kuvan minkälaisen leikkauksen haluan.

Eilen hän leikkasi taas hiuksiani. Yhtäkkiä hän sanoi, "saako leikata linjan, näyttää hyvältä". Vastasin Että "mitä". Hän vastasi "linjan". En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitti, vastasin vaan sitten että kyllä, kun en oikein tajunnut.

Sitten hän rupee terävällä veitsellä raapimaan sellaista viivaa pään sivulle. Ajattelin vaan että mitähän tästä oikein tulee. En kehdannut sanoa mitään. No ei siinä vielä kaikki.

Lopuksi hän näyttää peilillä miltä hiukset näyttää takaa. Menin aivan sanattomaksi. Hän on tehnyt takaraivooni jonkinlaisen rastin? En oikein osannut sanoa mitään. Sanoin vaan että ihan hyvä. Maksoin ja lähdin pois.

Kotona sitten katselin päätäni ja en kyllä oikein tykännyt. Periaatteessa annoin luvan leikata tuollaisen "linjan", mutta tuota rastia en pyytänyt leikkaamaan. Hän vain päätti tehdä sellaisen :D.

Itse olen aina suosinut tavallista poikatukkaa ja inhoan kaikkia tuollaisia viivoja ja nyrsimisiä. Mutta ei tuolla ole mitään merkistystä yhtään mihinkään. Se kasvaa pois muutamassa viikossa. Mutta en tykkää! Viimeinenen kerta kun menin hänelle parturiin.

Mitä mieltä olette? Saa sanoa rehellisen mielipiteen! Kuvassa on vasemmalla se mitä pyysin ja oikealla se miten leikkasi.

https://aijaa.com/PdvQZk

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko vahingossa sille parturille, jotain, jonka vuokse se teki sinuun tuollaisen tähtäinmerkin. Näillähän on piilomerkityksiä

Vierailija
62/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on komea. Kelpaisi kyllä ulkonäöllisesti mulle mieheksi. Ei väliä, vaikka hiukset onkin vähän hassusti leikattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e halpa? Melko kallis tuo minun mielestä on.

Vierailija
64/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en kyllä ikinä antautuisi leikkurin armoille joka ei osaa edes kunnolla suomea.

Niin kyllähän se suomen oppiminen pätevöittää parturiksi 🙄

Olkoot vaikka itse parturien michelangelo mutta jos kommunikointi ei toimi niin haen palveluni jostain muualta.

Sehän on täysin oma asiasi, arvostatko enemmän leikkuun lopputulosta vai parturin kielitaitoa.

Vierailija
65/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää, eikä mitään "linjaa" enää näy. Sun kallo on ihan hyvän mallinen. Kuvio on kyllä outo, mutta kuten sanoin, niin pari päivää, eikä se enää näy.

Vierailija
66/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukotteli siinä vaiheessa kun leikkasi "linjaa" ja vähän lipsahti. Käytä pipua, sillähän siitä selviää.😂

Vierailija
67/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en kyllä ikinä antautuisi leikkurin armoille joka ei osaa edes kunnolla suomea.

Niin kyllähän se suomen oppiminen pätevöittää parturiksi 🙄

Olkoot vaikka itse parturien michelangelo mutta jos kommunikointi ei toimi niin haen palveluni jostain muualta.

Sehän on täysin oma asiasi, arvostatko enemmän leikkuun lopputulosta vai parturin kielitaitoa.

Aivan. Haen parturista haluamaani leikkausta, en jotain frescoa jonka michelangelo saattaisi tehdä oli se kuinka kaunis tahansa.

Vierailija
68/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo leikkaus!

Vierailija
69/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis päähän

Vierailija
70/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä kuvan siitä hyvin leikatusta puolesta.

Vierailija
71/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala kun on kamala. Jotenkin lohdullista, että näitä sattuu myös miehille. Olen aina luullut, että vain naiset palaa kampaajalta pettyneinä.

Vierailija
72/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "linja" saattoi lipsahtaa siihen jo ennen kun alkoi kyselemään lupaa.

Vierailija
73/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässä on kuva oikealta ja vasemmalta puolelta. Omasta mielestäni tuo toinen puoli, missä ei ole sitä nyrsittyä viiva on ihan hyvin leikattu: 

https://aijaa.com/yShrfo

Tässä on sitten vielä lisää kuvia molemmilta puolilta:

https://aijaa.com/kiMcoT

Siis onhan tuo vasen puoli ihan järkyttävän ruma. Ihan kuin minulle olisi tehty aivoleikkaus ja siitä olisi jäänyt joku arpi. Sitten on vielä se rasti tuolla takana. :(. Noihin kuviin ei edes pysty saamaan sen vasemman puolen rumuutta täysin esiin. 

Joku ehdotti, että leikkaa kaikki pois. Minulta kyllä löytyy hiustenleikkuukone. Mutta se viiva ja rasti jäävät silti näkyviin. Minun pitäisi partahöylällä ajaa kaikki ihan sileäksi. Armeijassa minulla oli sellainen, ja näytin munalta.

Mitä mää tälle teen? :D

Kommentoikaa lisää!  

Vierailija
74/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vielä jatkan. Kun olen miettinyt tätä parturia. Niin kävin katsomassa hänen IG_sivujaan ja siellä on tosi paljon kuvia näistä erikoisista leikkauksista. Mielestäni ne ovat kaikki aika kamalan näköisiä.

Ehkä tämän parturin mielestä ne ovat siistejä ja cooleja. Makuja on toki monia, sen ymmärrän ;)

Vierailija
75/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi kyllä muutenkin huonosti leikattu. Usein tulee töissä korjailtua noita "kaheksan euron partureiden" työn jälkiä. Ei siinä, korjailut on mun lempihommia!

Vierailija
76/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan toi nyt muutenkin huonosti leikattu. Usein tulee töissä korjailtua noita "kaheksan euron partureiden" työn jälkiä. Ei siinä, korjaustyöt on mun lempihommia.

Vierailija
77/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi leikkasi tuollaiseen kaarevaan muotoon? Tuossa ruksissa nyt ei ole mitään järkeä.

Vierailija
78/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlenAloittaja kirjoitti:

Sen verran vielä jatkan. Kun olen miettinyt tätä parturia. Niin kävin katsomassa hänen IG_sivujaan ja siellä on tosi paljon kuvia näistä erikoisista leikkauksista. Mielestäni ne ovat kaikki aika kamalan näköisiä.

Okei. Aloituksessasi kuitenkin kerroit, että olet käynyt tällä kyseisellä parturilla aiemminkin, koska on suht' edullinen ja leikkaa mielestäsi ihan hyvin??

Vierailija
79/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä millikoneella kesätukka! Jätä pieni sänki ylemmäs niin että kasvaa tasaisemmin hiusten eikä mikrofonin muotoon.

Vierailija
80/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen ainakin oppinut, että parturille ei kannata suullisesti yrittää kuvailla millaista kampausta haluaa, vaan kuvasta pitää näyttää. "Joojoo uskon ymmärtäväni" ja sitten se vetää jonkun hemmetin munkkipotan päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi