Uskotko että koronaepidemiassa ollaan voiton puolella vai onko pahin vasta edessä`?
Kommentit (13)
Uskon että tämä ensimmäinen aalto alkaa olla ohi. Syksyllä flunssa-aikaan tuleekin sitten kunnon sairastumisaalto ja uudet karanteenit.
Voiton puolella JOS jatketaan entisellä tyylillä eteenpäin. Muuten luoja tietää mitä sieltä tuleekaan!
Kun hissuksiin edetään, niin tämän kanssa pystytään elämään, ettei mitään kattilalaaksojen tautiryöpsähdystä Suomeen tule.
Uskon että tämän pahemmaksi ei räjähdä ellei nyt pureta kaikkia rajoituksia. Mutta näin mennäänkin sitten viikkoja tai kuukausia.
Sillä ei ole mitään väliä, mitä minä uskon. Ainoastaan sillä on merkitystä miten toimin.
Jos rajoituksia aletaan purkamaan, niin pahin on vasta edessä.
Rajoitusten täytyy olla voimassa ainakin vuodenavaihteeseen asti. Sitten ollaan vasta voiton puolella.
Itse olen valmistautunut siihen, että rajoitusten kanssa on elettävä jopa 2-4 vuotta.
Kaikkein paras olisi löysätä liikkumisrajoituksia vähitellen ja hyväksyä että jonkun verran ihmisiä kuolee, mutta huolehtia ettei sairaalakapasiteetti ylity. Näillä ohjeilla päästäisiin liikkuvuuden osalta normaaliin uudenvuoden vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras olisi löysätä liikkumisrajoituksia vähitellen ja hyväksyä että jonkun verran ihmisiä kuolee, mutta huolehtia ettei sairaalakapasiteetti ylity. Näillä ohjeilla päästäisiin liikkuvuuden osalta normaaliin uudenvuoden vaihteessa.
Näin tässä tulee vääjäämättä käymään, kun muutakaan vaihtoehtoa ei oikein ole.
Riippuu paljon noista eugeniikka-rodunjalostusoppien harjoittajista, THL, STM, hallitus, mukaanlukien Soininvaara.
Ihan sama, koska nykytilanne ei voi jatkua kovin pitkään. Normaalielämään pitää päästä kiinni, ettei olla vararikossa. Etätyötkin on pitkään tehtynä tehottomia, varsinkin jos joutuu lapset pitämään kotona samaan aikaan.
Käyrä ei räjähdä ylöspäin, mutta haitta kestää vielä hemmetin pitkään.