Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturi nyrsi hiukset pilalle. (kuva)

efvfv
25.04.2020 |

Olen käynnyt eräällä ulkomaalais syntyisellä miehellä parturissa 2-3 kertaa. Hinta on todella halpa, 20 euroa. Siis verrattuna suomalaisiin partureihin, jotka saattavat veloittaa melkein tuplahinnan. Yleensä hän on leikannut todella hyvin ja nopeasti.

Hän puhuu kyllä suomea, mutta on varmasti sanoja joita hän ei ymmärrä tai osaa. Yleensä olen näyttänyt kännykältä kuvan minkälaisen leikkauksen haluan.

Eilen hän leikkasi taas hiuksiani. Yhtäkkiä hän sanoi, "saako leikata linjan, näyttää hyvältä". Vastasin Että "mitä". Hän vastasi "linjan". En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitti, vastasin vaan sitten että kyllä, kun en oikein tajunnut.

Sitten hän rupee terävällä veitsellä raapimaan sellaista viivaa pään sivulle. Ajattelin vaan että mitähän tästä oikein tulee. En kehdannut sanoa mitään. No ei siinä vielä kaikki.

Lopuksi hän näyttää peilillä miltä hiukset näyttää takaa. Menin aivan sanattomaksi. Hän on tehnyt takaraivooni jonkinlaisen rastin? En oikein osannut sanoa mitään. Sanoin vaan että ihan hyvä. Maksoin ja lähdin pois.

Kotona sitten katselin päätäni ja en kyllä oikein tykännyt. Periaatteessa annoin luvan leikata tuollaisen "linjan", mutta tuota rastia en pyytänyt leikkaamaan. Hän vain päätti tehdä sellaisen :D.

Itse olen aina suosinut tavallista poikatukkaa ja inhoan kaikkia tuollaisia viivoja ja nyrsimisiä. Mutta ei tuolla ole mitään merkistystä yhtään mihinkään. Se kasvaa pois muutamassa viikossa. Mutta en tykkää! Viimeinenen kerta kun menin hänelle parturiin.

Mitä mieltä olette? Saa sanoa rehellisen mielipiteen! Kuvassa on vasemmalla se mitä pyysin ja oikealla se miten leikkasi.

https://aijaa.com/PdvQZk

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetisti kaikenmaailman näppylöitä, poikahan tuo on.

Vierailija
2/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siisti, mikäs tuossa on vikana, minusta ei mikään, näin naisena ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :D ei sillä, tuo on ihan sympaattinen <3

Vierailija
4/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli!!!!!!

Näin google reverse image haulla mistä olit ottanut kuvan.

Vierailija
5/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee! :D Sori, ei sais nauraa, mutta kun naurattaa...

Vierailija
6/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rivo. Vedä vaan lestiä myöten.

Vierailija
7/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta jos istuisit bussissa edessäni niin tuijottaisin vaan tuota raksia :D

Vierailija
8/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei millään määrällä leikkaamista saa hiuslaatua muutettua joten vaikka tää ei olisikaan trolli niin kohtalaisen hölmö toive. Lopputulos ei ikinä tule näyttämään siltä kuin toiveesi koska hiukset on ihan erilaiset. 

Vierailija
9/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on nyrsiminen?

Vierailija
10/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla on kivan näköinen, oikeanpuoleinen näyttää kamalalta. Kurdeilla taitaa olla tuollaisia kampauksia. Kuten sanoit, onneksi kasvaa nopeasti.

Vierailija
11/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi pelaa ristinollaa aikansa kuluksi.

Vierailija
12/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ruksi, ihan ku aarrekartta :D

...tai ampumataulu. :D

Vierailija
13/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli!!!!!!

Näin google reverse image haulla mistä olit ottanut kuvan.

Siis vasemman puoleinen  kuva on otettu netistä. Oikea on ihan itse ottama juuri äsken. 

Olen edelleen ihan hämmentynyt. Miksi ? En vain tajua. Mutta edelleenkään se kasvaa pois. Ei se haittaa. Mutta siis hämmentynyt.

En tiedä halusiko tämä parturi vaan näyttää, että osaa tehdä myös tälläisiä leikkauksia. Muuten todella sympaattinen ja mukavan oloinen. Mutta en vaan ymmärrä, miksi leikkaa sellaista, mitä asiakas ei pyydä. 

Jos olisin pyytänyt tuon linjan ja rastin. Olisin 100% tyytyväinen, vaikka näyttää vähän hassulta. Mutta kun en pyytänyt. 

Olen vaan hämmentynyt. ???

Vierailija
14/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin, ettet kirjoittanut periaatteen sijasta "perjaatteessa". Olisi sopinut muuhun tekstiin paremmin 😅

Vierailija
15/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä taktiikka tuo, että jos ei ymmärrä mitä kysytään, niin vastaa kyllä.

Vierailija
16/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llakin luomi kaulassa. Tosi monilla ihmisillä on. Jännä juttu.

Vierailija
17/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, ei millään määrällä leikkaamista saa hiuslaatua muutettua joten vaikka tää ei olisikaan trolli niin kohtalaisen hölmö toive. Lopputulos ei ikinä tule näyttämään siltä kuin toiveesi koska hiukset on ihan erilaiset. 

Itse asiassa tuo linja minkä hän leikkasi, niin hän leikkasi sen vaan vasemmalle puolelle. Oikea puoli näyttää lähestulkoon ihan samalta kuin toiveeni. Ja siis oikeaan puoleen olen täysin tyytyväinen. Koska se oli sitä mitä pyysin. 

Myös se asia hämmentää, että hän leikkasi vain toiselle puolelle tuon linjan. 

Voin ottaa ja laittaa lisää kuvia, jos haluatte :D

Vierailija
18/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmalla on kivan näköinen, oikeanpuoleinen näyttää kamalalta. Kurdeilla taitaa olla tuollaisia kampauksia. Kuten sanoit, onneksi kasvaa nopeasti.

Täällä päin kurdeilla taas on järjestään tosi hyvin leikatut hiukset.

Vierailija
19/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä taktiikka tuo, että jos ei ymmärrä mitä kysytään, niin vastaa kyllä.

Okei. Siis kyseessä oli ulkomaalaistaustainen henkilö, joka ei puhu 100% suomea. Jos olisi ollut suomalainen, olisin voinnut kysyä tarkemmin, että mitä tarkoitat "linjalla".  Itse asiassa jopa kysyin että "ai mikä, linja"? Mutta jäi olo, että häi ei osannut selittää linjaa, mitä se tarkoittaa suomeksi.

Aiemmillakin kerroilla on ollut vähän kieli ongelmia. Siksi olen nähnhyt helmpoimmaksi vaan aina näyttää kuvan minkätyyppisen voi leikata. En myöskään odota, että näyttäsin 100% prosenntisesti samalta kuin näyttämäni kuvan henkilö. 

Itselläni ei ole ollut ikinä mitään erikoisia leikkauksia, joten olen myös parturi sanostosta hieman hämillään. 

Vierailija
20/103 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OlenAloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tuo linja minkä hän leikkasi, niin hän leikkasi sen vaan vasemmalle puolelle. Oikea puoli näyttää lähestulkoon ihan samalta kuin toiveeni. Ja siis oikeaan puoleen olen täysin tyytyväinen. Koska se oli sitä mitä pyysin. 

Myös se asia hämmentää, että hän leikkasi vain toiselle puolelle tuon linjan. 

Voin ottaa ja laittaa lisää kuvia, jos haluatte :D

Kuulostaahan toi toispuoleisuus todella erikoiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän