Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan 17 v tyttöystävä on täysin tunteilla käyvä tuuliviiri

Vierailija
25.04.2020 |

Sivusta seuraan kauhunsekaisella mielenkiinnolla vaihtuvia tilanteita. Tyttö vaatii joka asiassa tahtoaan läpi. Minä minä minä haluan. Toisen mielipiteitä hän ei juuri kuuntele. Kiukkua ja draamaa sekä erilaisia vaatimuksia.

Nyt vuoden seurustelun jälkeen tytön estottomuus on lisäänynyt ja yrittää meillä sanella poikamme kautta vaatimuksia minulle ja miehellenikin. Tulee turhia jännitteitä ja eripuraa. Asustaa meillä 3-4 päivää viikosta. Päätyykö tämä täyteen sotaan ja riitaan vielä?

En jaksaisi tyttöä enää yhtään, mutta pojan takia on kai pakko.

Kommentit (334)

Vierailija
101/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mikäkin ollut aika mahdoton tuossa iässä. Myönnän. Minulla oli sama poikaystävä 16-18-vuotiaana, ja kohtelin häntä useinkin huonosti. Oma mieli oli sekaisin ja tunteet kuohahteli, mikä varmaan näkyi lähipiirille. Aika siivosti osasin silti olla hänen vanhempiensa nähden. Minulla oli kuitenkin joitakin omia pään sisäisiä juttuja, joiden takia ehkä välillä olin riesa ihan kaikille. Koin maailmantuskaa, huolta luonnosta ja eläimistä. Välillä se meni siihen, että en syönyt punaista lihaa, en tonnikalaa, en broileria. Välillä taas söin melkein kaikkea, koska koin yhden ihmisen taistelun turhaksi. Kyllä ne tunnekuohut aikanaan laantui, ehkä noin 25-vuotiaana opin hyväksymään sen, että voin vaikuttaa joihinkin asioihin ja toisiin taas en.

Vierailija
102/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä meni naimisiin 17-vuotis kultansa kanssa. Joten ap ei tarvitse peltä että on tuleva miniä.

Juttelet pojan kanssa ja sitten käyt säännöt läpi molempien kanssa. Kannatta puhua myös ehkäisystä, niin tyttöä tuskin enää näkyy.

Minä ja mieheni. Äitini ja isäni. Anoppi ja appiukko. Kaikki edelleen naimissa. Meillä tulee 16 vuotta tänä vuonna siitä kun mentiin naimisiin. Itsellä ikää 36 jos kiinnostaa.

Enää ei saa alaikäisenä mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä meni naimisiin 17-vuotis kultansa kanssa. Joten ap ei tarvitse peltä että on tuleva miniä.

Juttelet pojan kanssa ja sitten käyt säännöt läpi molempien kanssa. Kannatta puhua myös ehkäisystä, niin tyttöä tuskin enää näkyy.

Minä ja mieheni. Äitini ja isäni. Anoppi ja appiukko. Kaikki edelleen naimissa. Meillä tulee 16 vuotta tänä vuonna siitä kun mentiin naimisiin. Itsellä ikää 36 jos kiinnostaa.

Enää ei saa alaikäisenä mennä.

Ei. Mutta eikö tuossa sanottu että: "Kuinka moni teistä meni naimisiin 17-vuotis kultansa kanssa?" Ei 17 vuotiaana!😊

Vierailija
104/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos pojalles,että ootkos jo ajatellu muuttaa tän likkakaveris kanssa yhteen? niin jos poikas on järkimies, niin luulis sen tajuavan mihin keitokseen on ittensä lykännyt.

Vierailija
105/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika hämmästynyt, kun osa porukasta pitää 17-vuotiasta teiniä joinain aikuisena ja teini-iän ylittäneenä?

Täh? Ei ole aikuinen, vaan nimenomaan teini-ikäinen.

Toivottavasti olette lempeämpiä omillenne ettekä odota aikuisen ihmisen käytöstä. Minun äitini ei oikein tajunnut minun olevan murrosikäinen teini ja se loi tosi paljon yksinäisyyden, ulkopuolisuuden ja kelpaamattomuuden tunnetta kun äiti ei ymmärtänyt.

Ja ennen kaikkea se loi myös aivan turhaa draamaa.

Muistakaa, että te olette aikuisia ja teinit on teinejä jotka jo ehkä harjoittelee aikuisten maailman asioita, mutta tarvitsevat turvallisia aikuisia jotka ymmärtävät heidän keskeneräisyytensä ja sen ristiriidan mikä teinin sisällä asuu, kun aikuisuus jo kiehtoo mutta toisaalta pelottaa ja haluaisi vain käpertyä äidin ja isin syliin olemaan lapsi.

Minua taas ihmetyttää, kuinka paljon 17-vuotiaalle pitäisi antaa anteeksi!

Minulla ei ole lapsia, mutta olen itse ollut 17-vuotias ei niin kauan sitten. Lukioaikaisista ystävistäni en keksi ketään, joka olisi käyttäytynyt huonosti ja vaativasti poikakaverinsa vanhempia kohtaan. Iän piikkiin tuollaista ei voi pistää - kyllä se on persoonallisuuskysymys. Jokainen hölmöilee nuorena tavalla tai toisella, mutta kyllä se hölmöilyn laatu kertoo paljon luonteesta.

Vierailija
106/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä pojan huoneessa ilman lupaa pengot toisten alusvaatteita ja tavaroita? Psykomamma ei osaa päästää irti lapsestaan.

En pengo, mutta ovi suki ja kaikki levällään niin vaikea olla huomaamatta.

Ap

Vierailija
107/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöiltä odotetaan siisteyttä, kuuliaisuutta ja vaatimattomuutta. Auta armias jos ei istu tähän normiin.

Keneltä tahansa vieraalta odotetaan fiksua ja kunnioittavaa käytöstä isäntäväkeä kohtaan.

Vierailija
108/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos juttelisit kahden kesken tytön kanssa. Kohtelisit häntä niin kuin ketä tahansa aikuista joka viettäisi paljon aikaa teillä. Kutsut kahvipöydän ääreen ja kerrot vaikka hampurilaistekniikalla (ensin jotain myönteistä- Sitten kritiikki - lopuksi taas myönteistä) mitä toivot häneltä, ja selität teidän perheen tapoja.

Vierailija
109/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotona ei teinien seurustelukumppanit yövy. Ollenkaan. Koskaan. Hoitakoon ”asinsa” vaikka pusikossa mutta mut talossa ei yökyläillä. Natsia ehkä joo, mutta sopeutukoon tai saa sitten muuttaa omaankin asuntoon.

Vierailija
110/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pojalla oli just samanlainen tyttöystävä, just tuosta iästä lähtien tuonne 21-vuotiaaksi, ja se oli HIRVEÄÄ. Olemme kaikki tyytyväisiä, että se suhde vihdoin loppui muutama kuukausi sitten. Ja ei, en ole hirmuanoppi (eikä ole pojan äitikään, ei myöskään mieheni eikä pojan äidin uusi mies.) Kukaan meistä ei vaan kertakaikkiaan jaksanut tätä pikku diivaa. Kenenkään muun lapsiemme tyttö- tai poikaystävien kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia, eikä toivottavasti tulekaan.

Tilanteessa ei voi muuta kuin käyttäytyä kuin aikuinen. Pojallenne ette oikeastaan voi mitään negatiivista sania tytöstä, eikä pidäkään, mutta omassa kodissanne te saatte päättää pelisäännöt. Meillä (kuten myös pojan äidillä) säännöksi tuli esim. se, että viikolla EI yökyläillä. Ei myöskään viikolla loma-aikana. Ja heidän piti myös yöpyä tytön kotona välillä.

Vierailija
111/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso itseäsi: Sen sijaan että aikuisten oikeasti puhuisit nuorille, vouhkaat asiaa ventovieraille netissä. Et siis itsekään suoriudu mitenkään mallikelpoisesti.

Vierailija
112/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin viittaat estottomuudella? Kiinnostaa.

M42

Esittää pojan kautta meille milloin mitäkin vaatimuksia. Ei ymmärrä että vaikka pojan kanssa seurustelee, ei omaa päätösvaltaa meillä, perheen sisäisissä asioissa.

Ei siivoa jälkiään. Roskat ja likaiset astiat pitkin huonetta, vaatteet mytyissä lattialla, alusvaatteet levällään pitkin kämppää jne.

Ap.

Rupea heittämään roskiin hänen likaiset vaatteensa, joita jättelee lojumaan pitkin kämppää. Mutta varoita ensin.

Vierailija
113/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kauhuanopiksi, muutaman vuoden päästä se tyttöystävä kirjoittelee tällä palstalla kuinka karsea anoppi sillä on ja muutenkin miehen puoleinen suku on todella kuvottava ja mitään ymmärtämätön. Täälläkin anoppejaan jatkuvasti haukkuvat eivät tajua, että varsinkin poikien äiteinä voi karma iskeä ja lujaa takaisin. Saavat itse kunnon riivinraudan omaksi miniäkseen ja se on sitten siinä.

Ei haittaa.

Jos tuo tyttö päätyy poikani vaimoksi, saavat olla omissa oloissaan. Ei meillä asuen. Yritin pitkään olla rehti ja ystävällinen. Se johti vain entistä röyhkeämpään käytökseen ja vaatimusten lisääntymiseen. Nyt olen lopettanut.

Ap.

Minkälaisia vaatimuksia tytteli sinulle ja miehellesi esittää?

Vierailija
114/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tietty poikaansa rakastunut äiti-ihminen, joka saa aivohalvauksen pelkästään siitä ajatuksesta, ettei hänen poikaansa pidetä välttämättä kultakimpaleena missään suhteessa. Kyllä tuon ikäisen nuoren pitää jo itse osata seurustelusuhteensa päättää tai muutenhan hän on varsinainen vässykkä, jota äiti Ohjailee lopun elämää.

Vierailija
115/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tietty poikaansa rakastunut äiti-ihminen, joka saa aivohalvauksen pelkästään siitä ajatuksesta, ettei hänen poikaansa pidetä välttämättä kultakimpaleena missään suhteessa. Kyllä tuon ikäisen nuoren pitää jo itse osata seurustelusuhteensa päättää tai muutenhan hän on varsinainen vässykkä, jota äiti Ohjailee lopun elämää.

Ei, mutta kun kaikki toiminta on meillä, ja väkeä on omastakin takaa riittävästi niin vo jotain tapoja odottaa noudatettavan. Ihan ilman että tarvii rautalangasta vääntää: ”älä Lissu viitsi heittää roskia lattialle”- tyyppisesti.

Vierailija
116/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kauhuanopiksi, muutaman vuoden päästä se tyttöystävä kirjoittelee tällä palstalla kuinka karsea anoppi sillä on ja muutenkin miehen puoleinen suku on todella kuvottava ja mitään ymmärtämätön. Täälläkin anoppejaan jatkuvasti haukkuvat eivät tajua, että varsinkin poikien äiteinä voi karma iskeä ja lujaa takaisin. Saavat itse kunnon riivinraudan omaksi miniäkseen ja se on sitten siinä.

Ei haittaa.

Jos tuo tyttö päätyy poikani vaimoksi, saavat olla omissa oloissaan. Ei meillä asuen. Yritin pitkään olla rehti ja ystävällinen. Se johti vain entistä röyhkeämpään käytökseen ja vaatimusten lisääntymiseen. Nyt olen lopettanut.

Ap.

Minkälaisia vaatimuksia tytteli sinulle ja miehellesi esittää?

Haluaa tuotavan kaupasta jotain, haettavan kaverilta jostain ja kuskattavan milloin mihinkin päin. Noin niinkuin esimerkiksi.

Ap.

Vierailija
117/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousujen meininkiä kirjoitti:

No katso itseäsi: Sen sijaan että aikuisten oikeasti puhuisit nuorille, vouhkaat asiaa ventovieraille netissä. Et siis itsekään suoriudu mitenkään mallikelpoisesti.

Millaisiin asioihin liittyen täällä sitten saa kysyä mielipidettä tai tuoda huolensa esiin?

Vierailija
118/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousujen meininkiä kirjoitti:

Aha. On kyllä sanottu ja käsketty siivoamaan. Tulos=poikani siivoaa. Hyvä tietysti että edes joku. Mutta hiukan vieraskoreutta kaipaan kyllä.

Ap.

Vierailija
119/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko ottaa tyttöystävää asumaan kotiinne. Siinä iässä hänen vanhempiensa pitäisi kai huolehtia, että tytöllä on oma asunto ja tarvikkeet sinne.

Pitäisi asua omien vanhempien luona vielä.

Vierailija
120/334 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei se teini-ihastus kuitenkaan pitkään kuvioissa ole.