Pojan 17 v tyttöystävä on täysin tunteilla käyvä tuuliviiri
Sivusta seuraan kauhunsekaisella mielenkiinnolla vaihtuvia tilanteita. Tyttö vaatii joka asiassa tahtoaan läpi. Minä minä minä haluan. Toisen mielipiteitä hän ei juuri kuuntele. Kiukkua ja draamaa sekä erilaisia vaatimuksia.
Nyt vuoden seurustelun jälkeen tytön estottomuus on lisäänynyt ja yrittää meillä sanella poikamme kautta vaatimuksia minulle ja miehellenikin. Tulee turhia jännitteitä ja eripuraa. Asustaa meillä 3-4 päivää viikosta. Päätyykö tämä täyteen sotaan ja riitaan vielä?
En jaksaisi tyttöä enää yhtään, mutta pojan takia on kai pakko.
Kommentit (334)
Vierailija kirjoitti:
Kyykyttää poikaakin. Ihan 6-0.
Haetuttaa kaupasta iltakymmeneltä jotain, karkkia, sipsiä ja milloin mitäkin.
Poika olisi saanut kyydin kotiin koululta, tyttö vaati että pojan on käveltävä Hänen kanssaan. Kaatosateessa.Vaatii poikaa luokseen illalla käymään kun on kotonaan. Lokakuun kaatosateessa illalla pitkän matkan päähän. Sitten jos poika sanoo ettei nyt tänään enää lähde. Seuraa draamasirkus.
Poika tarvitsisi myös vahvuutta sanoa asiat paikoilleen, tai dumpata draamaqueenin.
Ap.
Mistä poika olisi sellaista vahvuutta saanut, kun teillä ei vanhempina ole vahvuutta sanoa edes sanoa jollekin teinilikalle, että ei ole tervetullut kotiinne ennen kuin opettelee perustavanlaatuiset käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on 17, ihan keskellä murrosikää vielä. Sellaista se on.
17 ei ole enää lähelläkään keskellä murrosikää todellakaan. Aikuistuvia nuoria, kohta täysi-ikäisiä.
17-vuotias on LAPSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on 17, ihan keskellä murrosikää vielä. Sellaista se on.
17 ei ole enää lähelläkään keskellä murrosikää todellakaan. Aikuistuvia nuoria, kohta täysi-ikäisiä.
17-vuotias on LAPSI.
Nykyään myös 30-v on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Poika etsii äitinsä kaltaisen tyttöystävän, tytär isäänsä muistuttavan poikaystävän.
Osoitelkaa toki sormella, kolme muuta sormea osoittaa itseenne.
Tämä, emakot.
Likka on onnekas että minä en ole tuon pojan äiti ja asunnon haltija. Nimittäin olisi nyrkki jysähtänyt pöytään ajat sitten ja olisin karjaissut likalle "ULOS!!". Ja jossei olisi kerralla tehonnut, olisin soittanut poliisin kyöräämään prinsessan huitsin nevadaan. Ja takaisin ei mitään asiaa, hommatkoon teinit oman kämpän jos on pakko asua yhdessä.
Mikä teitä vanhempia vaivaa? Ventovieras teinipissis huseeraa kodissanne ettekä saa sitä loppumaan?
Liian kiltti ja tossu ei saa olla. Tuollaiset kyllä käyttävät heti hyväkseen. Poikanne saa todella huonon esimerkin elämälleen kun ei teistä vanhemmistakaan ole näyttämään ettei hyväksikäyttöön pidä alistua.
Vierailija kirjoitti:
Likka on onnekas että minä en ole tuon pojan äiti ja asunnon haltija. Nimittäin olisi nyrkki jysähtänyt pöytään ajat sitten ja olisin karjaissut likalle "ULOS!!". Ja jossei olisi kerralla tehonnut, olisin soittanut poliisin kyöräämään prinsessan huitsin nevadaan. Ja takaisin ei mitään asiaa, hommatkoon teinit oman kämpän jos on pakko asua yhdessä.
Mikä teitä vanhempia vaivaa? Ventovieras teinipissis huseeraa kodissanne ettekä saa sitä loppumaan?
Liian kiltti ja tossu ei saa olla. Tuollaiset kyllä käyttävät heti hyväkseen. Poikanne saa todella huonon esimerkin elämälleen kun ei teistä vanhemmistakaan ole näyttämään ettei hyväksikäyttöön pidä alistua.
Olen samaa mieltä! Muutenkin on naurettavaa noita täysikäisiä paasata, kyllähän Suomi on täynnä näitä tietokonemiehiä, joiden elämän äiti mahdollistaa.
Lasta voi tukea myös silloin, kun se asuu eri osoitteessa!
Tietysti on myös äitejä, jotka eivät uskalla olla yksin, vaan haluavat sen pojan mukaan. Elämän tarkoitus on sitten se, kun poikaa saa palvella.
Mitä muuta voi odottaa ihmisiltä, jotka tossa määrin seurustelee 17-vuotiaana?
Noihin nuoriin miehiin sen verran. Ne ovat tietokoneriippuvaisia sen vuoksi, koska Suomi on täynnä kiusaajia, joilla tämä sairaus pysyy mukana lapsesta hautaan.
Säälin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi odottaa ihmisiltä, jotka tossa määrin seurustelee 17-vuotiaana?
Seuraavat ohjeet heille: vihaa opettajia, vihaa Kelaa, vihaa poliisia.
Sillä tavalla tulee hyvä ihminen.
Ja luultavasti olet sen verran tyhmä, että pitää vielä sarkasmivaroitus laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas diagnosoidaan narsismia alaikäiselle. Kuulostaa melko normaalilta 17-vuotiaan assertiivisen ihmisen käytökseltä. En tiedä mitä ap tarkoittaa tytön asettamilla vaatimuksilla, kun ei ole annettu esimerkkiä, mutta tuskinpa on kyse narsismista. Itse olen hyvin tasainen ja epäailahtelevainen ihminen, mutta 16-vuotiaana ekassa parisuhteessa tuli ajoittain varmasti oltua melko pihalla ja kohtuutonkin. Ensimmäisissä parisuhteissa voi olla kaikenlaisia epävarmuuksia, jotka purkautuvat epämääräisenä käytöksenä, etenkin jos on vielä alle parikymppinen. Epävarmuus, itsekeskeisen oloinen käytös, tai "estottomuus" eivät tarkoita automaattisesti narsismia. (Tiedän ettei itse ap sitä epäillytkään)
Tämä. Ihmetyttää, että aikuiset ihmiset niin usein ottavat tuon narsismi-kortin esiin. Vaikuttavat ihmisiltä, joiden maailmankuva ja käsitys ihmisistä on hyvin kapea. Heti kun on hankala ymmärtää jonkun käytöstä, niin on helpompi leimata mielenterveysongelmaiseksi, kuin hyväksyä, että ihmiset ovat tosi monimutkaisia, keskenään erilaisia ja ovat ties minkälaisissa elämäntilanteissa, joista esim seurustelukumppanin vanhemmat eivät tiedä mitään.
Onko tässä ketjussa käynyt ilmi elääkö tyttöystävä teillä täyshoidossa, ostatteko hänelle ruoat, herkut yms. Oma talouteni ei tuota olisi kestänyt elättää toisten lasta yli puolet ajasta.
Tähän laittaisin ensimmäisenä säännöt, on eri asia tarjota ruokaa silloin tällöin kuin että yli puolet viikosta eläisi eväilläni.
Mitä tulee vaatteiden sotkuisuuteen, jos pysyy pojan huoneessa ne sotkut niin on poikasi ja tytön asia siivota huone - en ottaisi asiasta päänsärkyä.
Jos olisin menossa kauppaan ja joku pyytäisi tuomaan jotain niin pyytäisin rahat ostoksiin tai saisi maksaa kauppareissun jälkeen.
Mitä tulee vieraassa paikassa puolialastomana kulkemiseen niin sanoisin pojalleni että pyytää tyttöä kietomaan pyyhkeen ympärilleen.
Rajat.
En yrittäisi lopettaa seurustelua, koska se innostaa vain paria pysymään yhdessä. Pitää muistaa että teineillä hormoonit hyrrää vahvasti ja seksi on yhdessä pitävä liima.
Oma tyttöni seurusteli teini-iässä parin ääliön kanssa jota en olisi missään tapauksessa vävyksi halunnut, onneksi tyttö tajusi itse lopettaa seurustelusuhteen. Toinen tyttäreni oli teininä sotkuinen ja toinen supersiisti. Nyt kummankin koti on siisti.
Mahtaiskohan vaan äitiä ahistaa pojan seksuaalinen aktivoituminen? Itelle oli ainakin kova paikka kun sain tietää, että tytär on aloittanut seksielämän. Ei auttanut muu kuin hyväksyä ja varmistaa, että seksuaaliterveyteen liittyvät asiat on tuttuja.
Oman anoppini mielestä minä "yritän pompottaa" kun mm. haluaisin että kyläilystä ilmotettaisiin ennakkoon, eikä vaan yhtäkkiä ilmestyttäisi aamusta oven taakse.
Suhtautukaa nyt hyvät ihmiset varauksella tähän tytön "vaativuuteen ja hankaluuteen"
Vierailija kirjoitti:
Oman anoppini mielestä minä "yritän pompottaa" kun mm. haluaisin että kyläilystä ilmotettaisiin ennakkoon, eikä vaan yhtäkkiä ilmestyttäisi aamusta oven taakse.
Suhtautukaa nyt hyvät ihmiset varauksella tähän tytön "vaativuuteen ja hankaluuteen"
Joo, kyllähän sitä nyt oi kuka vaan leiriytyä toisten kotiin ja haluta kaikkea. Ihan normisettiä. Ei sehankalaa ole vaan perusoikeus.
T. Taidanpa hipsiä naapuriin syömään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllähän sitä nyt oi kuka vaan leiriytyä toisten kotiin ja haluta kaikkea. Ihan normisettiä. Ei sehankalaa ole vaan perusoikeus.
T. Taidanpa hipsiä naapuriin syömään
No mitäpä jos poika on ihan itse pyytänyt että tyttö jää ja vaikka sanonut että ei se ketään haittaa? Tai jos niitä herkkuja on haettu yhdessä? Koko ajanko siellä keskellä yötä rampataan. En oikein ukso.Miksi äiti siivoilee melkein täysi-ikäisen poikansa huonetta? Kuulostaa nyt kyllä vähän siltä,että mamma pelkkää menettävänsä paikkansa.
Mites jos miehes käy näyttämässä seksin mallia typylle? 17-v ei oo laiton!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuo 17-v "prinsessa" on jo saanut ns. joka aukkoon, ja on lapsellesi vain ja ainoastaan huono asia.
Kauheaa puhetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tuo 17-v "prinsessa" on jo saanut ns. joka aukkoon, ja on lapsellesi vain ja ainoastaan huono asia.
Kauheaa puhetta
Tai sitten vaan totta, joka vaikuttaa käyttäytymiseen.
Jätä se sika.