Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ HAAHUT viikko 27 ~

03.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] km 04/06

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b]Elisabeth72[/b] plussa 21.6.2006, la 12.3.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopusta selvitty - polttareissa narahdin siskolle, mutta muuten kaikki meni suunnitelmien mukaan...

SANILLE plussasäteitä!

ENNI-MAIJA: Voi kun se tiputtelu nyt ei tarkottas mitään. Teillä on jo sen verraan pitkään tuota pikkukakkosta kuumeiltu! Varovaiset onnittelut täältäkin plussasta, ja kovasti vauvaliimaa. TUle kertomaan uudet arvot tältä päivältä. En uskaltanut laittaa sua plussanneisiin vielä, mutta toivottavasti ens viikon pinoon voi jo huoletta laittaa. =o)

PUHBEAR Tervetuloa! Laitoin sun kohdalle vain esittelyyn tuon km, kerro jos haluat jotain muuta =o) Pahoittelut sulle keskenmenosta ja pikaista tärppiä! Minä en osaa tuohon ovulaimattomuuteen sanoa, varmaan useampi kuukausi pitäis katsoa ennen kuin lääkärit tekevät mitään. Ehkä 3 kuuloistais vielä reilulta!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

HANNELE rv 6+4

NELJÄ YÖTÄ ULTRAAN! ♥

Vierailija
2/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ítkuinen viikonloppu takana. Kaikenlaisia perhejuhlia oli kahtena päiväna ja jokapuolella tuntui pyörivän isovatsaisia sukulaisia tai tuttavien tuttavia. Itse nieleskelin koko ajan kun ajattelin, että meidänkin vauvan piti heinäkuussa syntyä. Ja lisäksi tuntui, että ihmiset karttelivat minua, kun paikalla oli paljon sellaisia joita en maaliskuisen keskenmenon jälkeen ollut nähnyt. Mies sanoi, että kuvittelen, mutta itse olen vakuuttunut, ettei " kukaan" tullut juttelemaan minulle, kun pelkäsivät, etteivät tiedä mitä mulle pitää sanoa...

Lisäksi viikonloppuna olisi pitänyt touhuta, mutta oltiin ihan poikki noista juhlissa ravaamisista. Teki vaan mieli nukkua kun sänkyyn pääsi. Sitäpaitsi, mies heitti aika ruman kommentin lauantai-iltana: " en halua nussia kuun kierron mukaan" . Että tässä sitä taisi tämä kierto suhahtaa ohi.

Anteeksi tämä vuodatukseni näin heti maanantai aamusta. Odotin koko ajan, että pääsen töihin ja rauhassa nettiin. Te kuitenkin (jos vaan jaksatte lukea...) ymmärrätte parhaiten näitä fiiliksiäni.

Hannele, sulla on jännät paikat, kun ultra lähestyy. Toivottavasti joskus voin sanoa, että perässä tullaan.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille muillekin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan kirjotellutkaan tänne. Kiva, että plussia on tullut:)

Tänne ei juuri mitään uutta kuulu paitsi et meille tuli koira:)

Ei oo ihan vauvahauva. 2vuotias ja ollut paljon meillä hoidossa. Nyt se on sit meidän:)

Pelottaa edelleenkin onko toi ainoa munatorvi auki edes.

Onpas katrilla mielenkiintonen tilanne.

Katri: On sulla tosi pitkä kierto jos et raskaana ole.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
4/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hauva teille tuli? Minä ostin keväällä pihalle sellaisen ihanan koirapatsaan... Tytöt vievät sille usein vesikipon ja kun se vesi haihtuu, niin ainakin kolmevuotiaani luulee koiran juoneen sen... Joka viikko kuulen kun joku tytöistä puhuu ääneen patsaalle ja he silittelevät koiraa ja sanovat " voikun meillä olisi ihan oikea koira joka osaisi haukkuakin... Olen aina ollut " vastahakonen lemmikkien suhteen" , mutta jos me ei vauvaa enään saada, niin voisin jopa harkita koiraa.

Vierailija
5/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kääpiövillakoira. Tosi kiltti ja leikkisä hauva. Hyvä tossa rodussa on se, että karvaa ei lähde mutta turkissa on tosin oma hommansa hoitaa kun menee helposti takkuun. Mies on allerginen mutta toi koira ei tuota sille mitään oireita:)

Mulle tuli kauhee hauvakuume kun sitä vauvaa ei ole tullut. Tossa toi korvike nyt makaa. Silti vauvakuume jatkuu.

Vierailija
6/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan nyt tässä kuukausien kuluessa kumpi meille tulee, vauva vai hauva... Hauvan onneksi voi ainakin varmuudella saada, jos vain niin päätetään.

Vierailija
7/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodot alkoi elilen muutamalla tipalla verta ja yön aikana tuli paljon:(

Tiedän siis yhden keskenmenon kokeneena tasan tarkkaan et taas se tuli. Mieli on surullinen ja yökin tuli nukuttua melko huonosti!

Mä nyt tulen takasin, vaikka joudun nyt ilmeisesti ottamaan tähän väliin sen " odotan yhtiä normaalia menkkoja" -tauon.

Mitenkä ihmiset jotka saavat lukuisia km:iä ja joilla ei aikaisemmin ole vielä lapsia...kokoavat itsensä ja saavat toivon? Ihan suora kysymys.

Itsestä tuntuu niin uskomattoman onnettomalta ja on suunnilleen sellainen olo, että mä en enää ikinä voi saada lasta:( Rohkaisun sanoja kaipaan nyt todella paljon!! Ajattelin ekaksi, että sanoudun irti tästä palstasta kokonaan, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin. Tämä nimittäin onkin ainoa paikka missä näistä asioista voi vuodattaa ja kertoa! Eli pysyn täällä:)

Elisabeth72

Vierailija
8/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä elämä on epäreilua, tuli tosi paha olo sinun puolesta, koita ajatella positiivisesti ja miettiä niitä elämän iloisia asioita,se mulla aikanaan auttoi. Todella surullista.

ON: Täällä kotona edelleen hoidan miestä sen jalkatapaturman vuoksi ja töihinkin pitäis tänään mennä, inhottavaa. mies sai eilen vielä viikon saikkua ja jalka edelleen tosi kipeä. Ei vaan ollut hänelle yhtään kivaa istua eilen päivystyksessä 3,5 tuntia kipeen jalan kanssa. kiitos kaikille kannustuksista ja tervehtymistoivotuksista. Yritellään täällä parannella ja töitä pakertaa.

vauva2006

Vierailija
9/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sua mitenkään lohduttaa, koska alkoi itkettämään itseänikin kun luin viestisi. Mun työkaveri koki viime vuonna kaksi keskenmenoa ihan raskauden alkuvaiheissa. Nyt on menossa viikolla 30+, eli kyllä kaikki on mahdollista. Koita jaksaa. Mä lähetän halauksen ja tarjoan olkapääni jos siltä tuntuu!!!

Vierailija
10/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth;

Voi ei. Todella ikävää. Itselläni oli 1. (toivottavasti viimeinen) km huhtikuussa, ja nyt jo pelkään, että jos tulisin uudelleen raskaaksi niin pelkäisin vain koko ajan, että onko tämä päivä se kun se päättyy. Ei hyvä. Oma äitini sanoi mulle kun itkin sille silloin, etten ymmärrä mikä tällaisen tarkoitus on jos yleensä kaikella muka on joku tarkoitus. Mutta hän sanoi, ettei kaikella välttämättä ole tarkoitusta, tai ehkä saamme sen tietää myöhemmin. Oikein paljon sulle voimia.

Hannele81: siihen esittelylistaan voi laittaa: oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovoin hartaasti. Yritys alkoi 12/05.

Olen niiiin kärsimätön. Eilen tuntui uimarannalla ettei siellä muita olekaan isejä ja aitejä pienten lasten kanssa polskuttelemassa...ja meille ei vaan voi sitä ensimmäistäkään tulla. Illalla tuli itku. Kauanko sitä pitää odottaa...

Vierailija
11/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhbearille: Voi ymmärrän kärsimättömyytesi. Itellä on kanssa niin kauhea kaipuu saada vauva. Silloin päivistä tulee pitkiä...mulla kyllä nuo tytöt (3 ja 2-veet) onneksi pitää ajatukset muualla, mutta kyllä sitä joka tapauksessa vähän väliä miettii et miksi taas kävi näin.

Mä uskon et kaikella on jokin tarkoitus, vaikka se on äärettömän vaikea hyväksyä joskus:/

Kiitos kaikille tsemppauksista! Yllätävää kuitenkin on miten positiivinen olo mulla on kaikesta huolimatta. Totta kai suru on kaamee, mutta jossain syvällä on kuitenkin toivoa:)

Tsemppiä kaikille ja lussa-tuulia!

Täällähän minä nyt sitten taas hengaan kanssanne!

Vierailija
12/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiiko että sanon tuttavallisesti ellu, kun se näin suomalaiseen suuhun sattuu kätevästi?

tuo on tosi kurja fiilis, mitä käyt läpi nyt. virtuaali hali, ja töytäisy, että kyllä tämä tästä vielä. mutta tuosta on mahdollista päästä yli, ja onnistunut raskaus on mahdollinen myös.

meillä oli kolme km ennen esikoisen syntymää. en yhtään kaunistele, vaan sanon suoraan, että kyllä se helvetillistä oli.

usko omaan itseen, naiseuteeni, ja parisuhteeseenkin oli koetuksella, kun elin niin voimakkaasti lapsettomuushoitoja ja raskauksia ja niitä keskenmenoja. meillä oli kyllä surua muutenkin, kun kaksi läheistä ihmistä olivat vakavasti sairaana sen samat pari vuotta.

mitään syytä niihin km ei löytynyt, kun kolmannen km jälkeen asiaa tutkittiin.

lääkärin mukaan meillä oli ollut vain tositosi huonoa tuuria, ja lohdutti, että jokainen raskaus on uniikki tapahtuma, eikä se noudata samaa kaavaa aina kenelläkään.

toisaalta hyvä että ei mitää kaameaa löytynyt, mutta toisaalta lievä pettymys, kun olisin kipeästi kaivannut jotakin syntipukkia pettymyksillemme.

neljäs raskaus sitten meni ihan hienosti, vaikka olin erittäin epäuskoinen vielä synnytys-saliin mennessä, että ei me kuitenkaan mitään elävää vauvaa kotiin saada.. saatiinpa vaan! =)

tietysti se raskauksien alkamisten tahtikin oli aikamoinen, kun ekasta km pojan syntymään 08/04 ehti kulua kuitenkin vain noin 2v.

että ehkä henkisesti olisi voinut olla paremmissa kannattimissa, jos tahti olisi ollut hieman rauhallisempi. ..tai sitten ei.

mutta yhtä kaikki, vaikka nyt tuntuu tosi pahalta, eikä jaksaisi/uskaltaisi enää yhtään toivoa tulevansa äidiksi, niin anna itsellesi aikaa, sillä ainakin mulla halu tulla äidiksi oli/on niin palava tunne, että se ajaa mut yrittämään taas, ja taas, ja taas..

vaikka tuntuu, että ei jaksa enää yhtää enempää pettymyksiä, niin silti en ole ollut koskaan oikeasti valmis luovuttamaan.

sisua se kyllä vaatii, pirusti, ja hyvää parisuhdetta.

voimia sinulle.

lämmöllä -ennis-

Vierailija
13/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään aamulla uudelleen verikokeessa, ja hcg oli noussut!!!

pe aamulla se oli siis 8510, tänään aamulla 22400.

eilen aamulla tuli vähän (noin vajaa ruokalusikallinen ehkä) ihan kirkasta verta, mutta sen jälkeen on tiputtelu ollut todella vähäistä, ehkä vähäisempää kuin ennen.

kyllä tää pitää nyt mua jännityksessä tosiaan! hermo ihan pinkeenä.

ultraan naistenpolille on aika vasta 21.7, eli rv8, mutta onneksi sain yksityiseltä ajan 14.7. eli rv7. melkein kaksi pitkää vikkoa vielä..

välillä olo on erittäin optimistinen, välillä taas täysin päinvastoin, ja tämä mieli muuttuu noin kerran minuutissa..

raskausoireita ei oikeastaan ole muuta, kuin väsymys, joitain " tuntemuksia" on ollut vatsalla ja rinnoissa, mutta ei mitään merkittävää, ja lievää kuvotusta jota luonnehtisin enemmänkin " ontoksi tunteeksi" .

hermostuttaa, jos tää nyt on mennäkseen kesken, niin menisi sitten saman tien eikä meinaisi, tai jatkuisi sitten ihan ilman mitään tiputteluja.. mieluummin jatkuisi, siis..

palaillanpa asiaaan..

-ennis rv5+3

Vierailija
14/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä ihania uutisia! Hienosti on tuo hcg noussut. Hyvä, että vuotokin on vähentynyt tiputteluksi. Tonneittain vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle, jotta jaksaa pysytellä kyydissä. Tsemppiä ultran odotteluun!

Oikein iso onnitteluhali *halaa virtuaalisesti*

masunasu ex-haahuista, rv30+3

Vierailija
15/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Se on nyt sitten tehty. unettoman yön jälkeen irtisanoin itseni tänään ja hain samantien koko irtisanomisajaksi sairaslomaa stressin takia. Mun piti ottaa vaan tää päivä, mut lääkäri oli sitä mieltä, et kun tää clomihoito on meneillään, se kirjoittaa mulle kaksi viikkoa, jotta saan levätä. Mulla kun on se epilepsia, niin ei oteta minkäänlaisia riskejä.

Sain uuden työpaikan, päiväkodin johtajan vakipaikan yksityiseltä puolelta. Kävin kuitenkin viime to erityislastentarhanopettajan paikasta kaupungille haastattelussa ja odotan huomiseen tuloksia ennenkuin vastaan juuta tai jaata yksityiseen. Kuitenkin kävi miten kävi, uusi duuni alkaa 1.8.

Oon nyt 2 viikkoa sairaslomalla ja sovin pomon kanssa, et työsuhde päättyy 31.7., ettei jää katkoja tohon 10 kuukauden työputkeen joka ansiosidonnaiseen vaaditaan. Kuitenkin, jos nyt tulen raskaaksi, voi se jollekin olla syy irtisanomiseen. Toivottavasti ei, mutta koskaan ei tiedä. Mut selusta on nyt turvattu kuitenkin.

Ens yönä aijon sit nukkua oikein kunnolla ja nyt seuraavat 4 viikkoa vaan rentoutua! Olen sen varmasti ton stressirupeaman jälkeen ansainnut. Viime viikolla jouduin jopa vääntämään siitä omistajan kanssa, et kesälläkin lapset tarvii maitoa ruokajuomaksi...olivat sitä mieltä, et vauvoille vaan mehutiivistettä pulloon...että sieppaa tollainen päiväkoti=business -ajattelu. Varmasti saa sosiaalivirasto soiton mun numerostani 1.8.

Mut sit itse aiheeseen...

Puhbear: pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan tänne Haahu-siskoihin. Itse olen huomannut, että keskenmenon käsittely ja vauvakuume kulkee täällä aika sujuvasti käsi kädessä...ja mikäs sen tärkeämpää kuin vertaistuki ja toivo paremmasta.

Elisabeth72: Voimia! Muuta en osaa sanoa. Toivotaan, et kaikki olis kuitenkin hyvin.

Ennis: Long time no see! Hyvältä kuulostaa noi sun HCG:t. Voi kun kaikki nyt sujuis hyvin loppuun asti.

Hannelelle kans voimia jaksaa odottaa ekaa " ihka oikeeta" ultraa.

Kaikille muille kesäterkut!

(.) kp 12/27 tokaa clomikiertoa menossa. Eilen puuhailtiin ja tänään kans ja nyt mennään jokapäivä taktiikalla ainakin tää viikko niin ei voi johtua yrityksen puutteesta. Viime kierrossa musta tuntui, et myöhästyttiin. Nivuskipuja on ollut vasemmalla puolella enemmän ja tosi tujakoita nippailuja jo pari päivää. Tänään aloitin vitamiinitkin...foolihappoa näytti valmiste sisältävän. Niitä nyt sitten popsin tästä eteenpäin. Ehkä auttaa ton stressin laukeamisen kanssakin.

Joo, eli täällä nyt sitten ihan tosissaan tehdään sitä vauvaa. Mies on ihan ihastunut kaverin kaksosiin, kun sai ekaa kertaa elämässään pitää vauvaa sylissäkin...Ja taitaa hänen vauvakuumeensa vaan siitä lisääntyä.

Nyt meen katsomaan telkkaria. En viitsi mennä vielä nukkumaankaan vaikka edellinen yö jäi niin lyhyeksi, kun sit herään kuitenkin joskus viideltä. Nyt vaan otan iisisti ja lepäilen. Huomenna rannalle!

Nonna *kesälomalainen*

Vierailija
16/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELISABETH: :´( Suuren suuret pahoittelut! Voimia ja haleja sinulle! Ei muuta kuin taas hetki ja päivä kerralla eteenpäin..

PUHBEAR (meniköhön oikein?): Tervetuloa haahuihin myös minun puolestani! Osanottoni keskenmenosta! Voimia ja haleja myös sinulle!

ENNI-MAIJA: Onnittelut sinulle hienosti nousseista hcg-arvoista! Ainakin masussa jotain tapahtuu.. :) bd bd

NONNA: Onnittelut irtisanomisesta ja uudesta työpaikasta! Hienoa, että heti on uusi työpaikka odottamassa. Rentouttavaa lomaa sinulle! Ja tsemppiä oviksen bongaamiseen ja hyödyntämiseen. bd

Kaikille muillekin tsempitykset ja kesäterveiset!

ON: kp 30/24-26 (28). Vieläkään ei ole menkat alkaneet eikä mitään merkkiäkään (valkovuotoa vaan tulee) ja eilen illalla testasin negan predictor-testillä.. :( Jaa-a eipä ole ennen menkat näin myöhästyneet, kuin raskauden ja synnytyksen jälkeen muutamien ekojen kiertojen vuoksi. :/ No uus kokemus taas muiden joukkoon.. Osaatteko kukaan sanoa, että jos ovista ei oo tapahtunut niin venähtääkö silloin aina kierto?

Vierailija
17/101 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano Ellu vaan! Hyvin sopii mulle:)

Ihan muuta pohdintaa: Nyt on vuodot loppumassa. Voiko km vuotaa vain kaksi päivää? Eilen tuli niin vähän ja sitten yöllä aika paljon ja tänään kohtalaisesti ja nyt näyttäis olevan vähenemään päin. Onko teillä kokemuksia? Soitin neuvolaankin tänään ja ne ei tosiaan mitään kummosta tee näin alkuraskauden km:lle. Mullahan olisi siis eilen alkanut menkat (ja oikeastaan alkoikin) eli tosiaan raskaus oli niin alussa. Jos en olisi sitä testiä tehnyt niin ajoissa niin nyt en edes tietäis et olin raskaana.

Terveiset teille kaikille kanssa sisaret ja öitä!:)

Vierailija
18/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM69: Kylläpä sulla oli hankala viikonloppu!

RIA: Onnea hauvelin hommaamisesta!

ELISABETH: Suuren suuret pahoittelut, että jouduit sitten vielä palaamaan tänne. Epäilyttääkö sua oliko se sittenkään km? Vai tiedätkö vuodon määrästä että varmuudella oli? Minäkin kun vuodin juhannuksena niin kun alkoi isompi vuoto niin tottakai kerkesin luulla että no nyt tuli km, nyt alko vuotamaan, mutta sitten se isompi vuoto loppukin jo seuraavalla vessakäynnillä. Halaukset sulle! Onneksi on toivoa vielä sullakin, ettet aivan heitä kirvestä kaivoon, vielä se onni koittaa teiänkin perheeseen!

ENNIS: Onnittelut hcg:n noususta! Jaahas nyt on sun vuoro alkaa laskemaan öitä ultraan! Toivottavasti aika menee nopeasti!

NONNA: Kuulostaa kyllä mukavalta tuo sun lomaelämä... Onnittelut uudesta työpaikasta. Jospa se stressikin siitä nyt helpottaa!

SANI: Mulla ei oo minkäänsortin kokemusta tai kommentoitavaa tuohon venähtääkö kierto jos ovista ei oo ollenkaan.

Mukavaa tiistaipäivää

HANNELE rv 6+5 - KOLME YÖTÄ ENÄÄ!

Vierailija
19/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla oli kuopuksen odotusaikaan vuotoa ja soitin neuvolaan, niin terkkari sanoi, että testata seuraavalla viikolla uudestaan, niin tietää onko raskaus jatkunut vai onko mennyt kesken. No mulla se näytti sitten plussaa eli raskaus jatkui onnellisesti! Onhan viikko pitkä aika kyllä odottaa.. Mutta soita ihmeessä neuvolaan (eikö Ruotsissakin ole neuvolasysteemi vai minkälainen?) ja kysy sieltä ettei vaivaa, senhän takia he sielä ovat. Toivottavasti sulla kans tämä kuitenkin vielä jatkuis eikä olisi kesken mennyt!! bd bd bd

On: kp 31 eikä vieläkään menkkoja näy ei kuulu.. :/

Vierailija
20/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei jää " päälle" noi huonot fiilikset ja ihanaa, kun täällä saa purkaa tuntojaan.

Jännittääkö sua ultraan meno?