Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ HAAHUT viikko 27 ~

03.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] km 04/06

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b]Elisabeth72[/b] plussa 21.6.2006, la 12.3.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen myös kuullut tuota ohjetta että kun jonkun päivän päästä vuodosta testaa uudelleen niin sitten selviää onko raskaus jatkunut vai ei. Itse en kuitenkaan tuohon usko enkä ymmärrä miten se olis mahdollista kun kuitenkin kaavinnasta mulla näytti vielä 4 viikon päästä positiivista! Vasta 5 viikkoa kaavinnan jälkeen raskaustesti näytti negaa.

vm69: Jännittää tietysti ultra. Aina kun ajatus käy mielessä niin tuntuu että vatsa pyörähtää nurinkurin... Vaikka se tekee sitä ihan muutenkin, nyt toista viikkoa täällä vuoroin halataan pönttöä, vuoroin pyllistetään sille... Että liekkö sitten joku raskausoire tuokin että vatsa sekaisin, käsikädessä tuntuu kulkevan oksentamisen kans... Jännitän ja odotan perjantaita. Ja voi olla että jos ultrassa kaikki on hyvin niin kerrotaan ehkä sitten tuleville isovanhemmille.

HANNELE

Vierailija
22/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-81: Ekaksi mua epäilytti, koska tämä vuoto oli niukkaa sunnuntaina, mutta sitten eilen oli runsaampaa ja tuli hyytymiäkin. Eilen illalla kuitenkin vuoto taas väheni, mutta yöllä tuli taas enemmän. Edellisessä km:ssä vuoto oli runsasta ihan putkeen joku 8 päivää...toisaalta silloin raskaus olikin jo pidemmällä (rv 9). Mulla on vielä rinnat turvoksissa ja aika ajoin huono olo, mutta tuskimpa nuo oireet ihan heti katoo...vai pitäiskö?

Oliko sulla Hannele muuten vuodossa hyytymiä vai oliko ihan hienoa verta?

Sani: Joo on meillä ihan neuvola-systeemi täällä. Toisaalta asumme aika tuppu-kylässä et henkilökuntaa on vähän ja kehoittivatkin minua ottamaan yhteyttä lähimpään isoon kaupunkiin jossa laajempi toiminta tällä hetkellä. Sanoivat kuitenkin näin et eihän näillä viikoilla ole mitään tehtävissä ja et luotetaan luonnon omiin konsteihin. Vasta jos vuoto on todella runsasta tai tulee kovat kivut voi sitte mennä näytille. Ihan ok täällä. Meillä saa aina km:n jälkeen tavata kätilön ja jutella tapahtuneesta...mikä on tosi hyvä! Jos oireet ei katoo niin katon sit mitä teen.

Terkut kaikille muillekkin täältä ruotsin maalta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormoni häipyy elimistöstä suht hitaasti, joten varmin tapa tossa on mennä otattamaan kvantitatiivinen hcg eli sama mikä tolla Enni-Maijalla otettiin missä näkee nouseeko vai laskeeko hcg

Nyt taas hauvan kans ulos:)

Vierailija
24/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Puolestasi jo kovasti ultraa jännittelen...ei ole enää kun pari päivää... =)

Elisabeth: Toivottavasti ei olisi kyse keskenmenosta. Hassua, että joillakin silti jatkuu raskaus normaalisti vaikka tulis mitä " klönttejä" alussa. Tiedän, että fiilarit on alhaalla, mutta toivotaan, että josko tuosta vielä nousu tulisi. Täällä samoissa fiilareissa ollaan...

ON: Ens vkonloppuna pitäs lähteä lauantaina Riikaan ja siitä viikon päästä la Mallorcalle viikoksi...tässä nyt vähän on vaan ihmeellisiä juttuja tapahtunut. Mullahan alko taas ne " normaalit" tiputteluvuodot n. vko oviksesta...tässä kuussa ne tiputtelut oli kyllä niukempia kun aikaisemmissa kuukausissa, paitsi että sunnuntaina kun pöyhyteltiin peittoja miehen kanssa, niin sotkin tietysti vahingossa kirkkaaseen vereen. Sitä ei varmaan paljon tullut, mutta siinä se näytti kun sitä olis ollut paljon. Se väri ehkä vähän valehtelee. Samoin sitten kun kävin veskissä (anteeksi nää tarkat kuvaukset) touhuilun jälkeen, niin näytti että sitä verta olis ollut enemmän, vaikka se tais olla miehen sperma mikä oli vaan värjäytynyt punaiseksi. Kirkasta verta sen jälkeen ei ole näkynyt, ei hyytymiä tms. tullut muutenkaan...

Ja tarina jatkuu...eilen ja tänään ihmettelin huonoa oloa töissä ja kollegalle vaan sanoin, että jos nää normaalit tiputukset ei olis alkanut, niin tästä höntistä olosta voisin kuvitella innokkaasti olevani raskaana...tänään tuli sama olo töissä. Eli en meinannut millään jaksaa ruokkikseen asti odottaa kun oli sellainen olo että suuhun on jotain saatava...ja rinnathan on olleet kivikovat ja kipeet muissakin kierrossa. No tulin töistä tänään kotiin ja postissa oli odottamassa erä ovistestejä, että on sitten jemmassa kun sitä inssiä lähdetään kokeilemaan ja ajattelin ens kierrossa varmuuden vuoksi taas vaan katsoa, että ovis vaan tapahtuu...kyllä me silti ajateltiin täysillä kokeilla vielä hoitoihin asti ihan luomustikkin tätä juttua. No en tiedä mikä väläys se taas oli, että päätin yhtäkkiä testata myös puolitetulla Aconin raskaustestillä. Älkää kysykö miksi? =) No kuitenkin. Niinhän siinä vain kävi, että annetun testiajan sisällä sain erittäin erittäin hennon, mutta selkeästi ilman tiirausta erotettavan vaaleanpunasävytteisen viivan. Testasin kahdesti, kun epäilin että testissä on jotain vikaa...toisen hetki sitten ja kyllä siihen toiseenkin se hentonen viiva tulee. En tiedä nyt oikeesti millaisia ne " haamuviivat" nyt sit oikeesti on, mutta ei tuota sihdata tarvitse. Sen mitä olen Aconeita tehnyt (= miljoona kpl) niin yhteenkään en ole tuollaista haamuviivaa saanut. Kuviteltuja kyllä, mutta tän kyllä erottaa...ja mielestäni siinä on vivahde vaaleanpunaista väriä. Tänään on vasta kp25 ja menkat pitäs oikeesti alkaa to tai pe. Nyt tyhmä kun tuon testin tein, niin joudun jämäämään p*****t housussa miten tässä taas käy. Olisin kovasti halunnut että uusi ilman hoitoja tai hoitojen avustuksella mahdollisesti aikaansaatu raskaus lähtisi vihdosta viimein käyntiin ilman tiputuksia. Ja tässä sitä taas ollaan.

Mikä ihme tällä palstalla on kun kaikilla haahulaisilla näyttää olevan tuo kirous, että sit kun saa sen lussan, niin tulee noita ärsyttäviä vuotoja ja saa pelätä ihan simona miten tässä käy.

Ajatelkaa nyt muakin...mä en ressukka oikein edes tajua mitä tässä nyt on taas tapahtunut. Kauhee kauhuskenaario taas vaan päässä, kun olin ajatellut, että loma alkaa kolmen päivän päästä ja saan relata ihan kympillä ja siks otettiin se Mallorcan reissukin. Eihän tässä muu paniikki ole raskaana matkustaa, mutta pelkään että jos eteneekö tämäkään mihkään jos vuotojakin on jo nyt ollut. No kai sen riskin kanssa on vaan elettävä. Muuten ei voi tehdä mitään. Ja arvaatte varmaan mikä ylläri tää olis jos tästä jotain hyvää näin luomusti nyt sitten olis lähtenytkin ja jos ei vaikka niitä hoitoja nyt sit tarvittaskaan.

Sitä ennen nyt on vaan pistettävä jäitä hattuun ja yrittää parin päivän päästä testata uudestaan ja toivoa, että viiva lähtee vahvistumaan nopeesti. Mutta jos se vahvistuu yhtä hitaasti kun viime raskaudessa, niin se ei taida oikein hyvää tietää. No meni syteen tai saveen, niin saadaan olla iloisia, että sielä nyt kuitenkin vielä miehen siittiökin perille on päässyt vaikka niitä ei sielä kovasti olekkaan. Ja niin kun mainitsin jo tän viimesen oviksen jälkeen, että niin on pistetty kaikki peliin, että jos tästä ei tärppiä tule, niin sitten ei voi mitään.

Selkeitä oireita kyllä olis: höntti olo, janottaa ihan kaiken aikaa, tissit on kun kivet; turvoksissa ja kipeet, masussa pientä nippailua, toistaiseksi tiputtelut ovat loppuneet kun seinään, naama kukkii...niin ja rinnat kutiaa ihan kauheesti, väsyttää...noh...toisaaltahan tää kaikki on niin tuttua muistakin kierroista, eli ainut selkeä juttu on se, että jotain punertavaa viivan tynkää on siihen testiin saanut. Toivotaan ettei tää nyt ole mikään pintaraapaisu. Testaan varmaan huomenna aamuvirtsasta ja katson onko mitään eroa tän päivän tulokseen. Tänään nimittäin tein testin kun oli kulunut vaan tunti edellisestä veskireissusta ja silti sain tuon haamun...???

Tsempityksiä kaivataan!!! Mäkin saan toivoa kun Hannele tuo ensin hyviä uutisia sieltä perjantain ultrasta. Tule kertomaan kuulumiset sitten.

Taidan painua maate, väsyttää!

Pöllämystynyt Titi (kp25/ 27-28)

Vierailija
25/101 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voihan se olla, että kunnon menkat ihan normaalisti to tai perjantaina alkaa tuosta haamusta huolimatta. Kuitenkin vielä pari päivää aikaa siihen kun oikeesti menkkojen pitäs tulla. Kun tuo Aconin testi on niin kauheen herkkä ja taitaa myös näyttää niistä kiinnittymisyrityksistä aiheutuneet raskaushormonimäärät. On tää nyt jänskää...mieskin on raasu ihan hukassa ja samaan aikaan näin että hirmu onnellinen josko sinne on joku sisukas siittiö kaikista vasta-aineista huolimatta päässyt pinkeämään. Olishan se ihana juttu, mutta en uskalla yhtään vielä innostua. Pakko saada ensin kunnon viivat testiin ja vuotojen pysyä loitolla.... = /

titi

Vierailija
26/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELISABETH: Ei mulla ollut hyytymiä, ihan vaan hienoa verta. Joten siittä sitten arvelinkin että ei sieltä mitään isompaa oo pois tullut! Toivottavasti sinun(kin) osalta kaikki käy hyvin! Tarkkaile niitä oireita vielä. Niistä puheenollen mullahan ei ollut mitään oireita ennen vuotoa, mutta sitten päivä vuodosta alkoi tämä tajuttoman huono olo ja väsymys.

Voi TITI! Sehän olis enemmän kuin maailman ihanin asia että te nyt saisitte luomuvauvan kaiken tämän jälkeen! On kyllä tosiaan niin aikaista ja kaikki on aina mahdollista, mutta silti toivon täällä sormet ristissä että se haamu siitä vahvistuis ja alkaisi ihana turvallinen raskaus! Mää en uskalla oikein edes onnitella, mua niin pelottaa sun puolesta! Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu! Toivotaan vain että viiva siitä vahvistuisi ja vuodot pysyis loitolla! Hui... Mutta sekinhän on tosiaan jo ylihyvä juttu että miehen simpoista yks on ollut niin sitkeä että päässyt perille asti! Ihan pienen pienet onnittelut kuitenkin nyt siitä haamustakin! Yhdenlainen piina se alkoi nyt sullakin...!

ON: Todellakin kaksi yötä enää ultraan! Ette usko (tai kyllä varmaan uskotte) kuinka kovasti sitä ootan ja jännitän! Olen jo kotonakin kailottanut että jos vain hyvin menee niin perjantaista tulee tähän astisen elämäni paras päivä! Mutta toivoa vain sopii että kaikki menee hyvin, voihan siitä tulla huonokin päivä mutta kyllä mää tytöt kuulkaa uskon että hyvä päivä siittä tulee!!

Eilen oli muuten jännät paikat kun oli äippä ja täti kylässä, mua oksetti aivan hulluna mutta aattelin etten voi käyä oksentamassa kun kuulevat ja arvaavat... No kävinhän mää kuitenkin mutta yritin tosi hiljasesti oksentaa ;o) (no eihän se nyt aivan onnistunut) mutta ei ne kyselleet ainakaan mitään että ehkä eivät kuulleet tarkkaan mitä siellä vessassa tapahtui ;o) Töissäkin mulla on ongelmana että kun oksettaa mutta en millään kehtais käyä kun se jolla on huone vessan vieressä niin kuulee kaikenlaista... Kyllä kai sekin nyt jo kohta arvaa!

HANNELE rv 6+6

Vierailija
27/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi ja Elisabeth: Inhottavaa, että jouduitte näin epäselvään tilanteeseen. Toivotaan molemmille, että asiat kääntyvät positiivisiksi. Epätietoisuus on kyllä raastavaa! Tseppiä!

Hannele: Sulla se vaan ultra lähestyy ja päiviä nimimerkin jälkeen tulee ropinalla lisää..Käskenkin sinut heti kirjoittelemaan kuulumisiasi perjantain ultran jälkeen..:)

En nyt taaskaan muista, mitä muuta piti kommentoida.

Ja sitten vähän ajatuksia: Olen päättänyt, että en ole raskaana, ennenkuin tikkuun viiva pärähtää. En nimittäin jaksa enää miettiä, jos olenkin raskaana, voinko tehdä näin ja näin..plaaplaadiipadaapa..Eli vietin jälleen erittäin kostean illan maanataina. Ilta venähti aamukahdeksaan, joten vieläkin edetään hieman heikolla hapella. Jumppa olisi kahden tunnin päästä ja kyllä vähän hirvittää. No, eiköhän se hyvin mene. Tunnin jälkeen lähdetään ystävän kanssa piknikille, joten mukava päivä tulossa, jos tämä olo vaan hellittäisi.

ON: Muuten edetään hiljalleen. Päivät menee nopeasti eli nyt jo kp20/24-26. Ei mitään mainitsemisen arvoista oireista eikä muustakaan. Jotenkin vaan tuntuu, että jos en nyt ole raskaana, ei se haittaa. Kesällä päivät menee niin nopeasti ja päivistä nauttiminen on niin helppoa. Henkinen takarajanihan on elokuun loppu, jolloin tulee tasan 1v. viime raskautumisesta.

Kaunista päivää haahut!

Jumppis

Vierailija
28/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kauhean huono olo. Yritin aamusta vetää puuroa, mutta kyllä sitä sai kaksi kertaa niellä, ettei vaan tullut ylös. Viime yö meni ihan muutaman tunnin unilla¿oli ihan sekava olo¿.ja teki huonoa koko yön. Hannele, mullahan tuli sitä kirkasta verta sillon sunnuntaina ja siitä seuraavasta päivästä on alkanut tehdä huonoa. Muutenkin on pimee olo kun ei tiedä mikä tän homman nimi oikein on, mutta kyllähän mä sen tiedän, että jotain sielä on tapahtunut kun tein Aconin uudelleen. Olisko ihan inansa väriä ollut siinä enemmän kun eilisessä. No eihän se muutos voi muutenkaan suuri olla edelliseen liuskaan kun vaan puoli vuorokautta oli välissä. Mutta oli miten oli, niin ainakin tää on sit kemiallinen raskaus jos ei muuta.

Samoja oireita oli taas kun viime kerralla¿eli viime viikolla oli jo sellainen fiilis, että tuntuu kun olis tulossa virtsatietulehdus ja viime vkonlopusta asti on ollut maha taas ihan kovalla. En tiedä¿maltti on kai nyt valttia. Oikein muutahan tässä ei nyt voi tehdä kun odottaa ja katsoa mitä tapahtuu¿ja odottavan aikahan ON pitkä! * Huoh *

En käsitä edes miten tästä nyt raskaus on voinut alkaa¿tää haamuplussa tuli kyllä nyt ihan puskasta. Voiko mulla vaan limakalvot olla jotenkin niin hormonihöyryissä, että ne on aiheuttaneet mulle näitä välivuotoja, mutta niillä ei olis mitään tekemistä itse kuukautisten kanssa. Lääkäri vaan sanoi, että tuon tiputtelun ei pitäisi mun raskautumistani haitata¿tarkoittikohan se myös sitä, että tuollaista vuotoa voi tulla myös sillä kierrolla kun raskautuu¿ja näyttäs että nyt kun sinne on joku kaveri jotenkin edes kiinnittynyt (ainakin hetkeksi aikaa) kun testit antaa testiajan puitteissa ihan selkeen hailakan viivan, niin ihan kun ton kiinnittymisen jälkeen vuodot olis loppunut kun seinään. Kamalaa kyttäystähän tää nyt on sitten taas veskireissuilla ja olisin toivonut ettei seuraavassa raskaudessa olis ollut tätä vuoto-ongelmaa¿En tiedä yhtään mitä pitäs ajatella.

On tää kans¿

Olis ihana ylläri kyllä kesän jälkeen kertoa luomuplussasta kun muutama hyvä kaveri tietää, että meillä hoidot alkaa syksyllä¿ja jos silloin vois sanoakkin että on paketti matkassa jo mukana. Ajatukset pitää laittaa nyt kuriin¿ = /

Jumppis: Niin mäkin olin autuaan tietämätön vielä viime perjantaina, että hailakka viiva pärähtää tikkuun tiistaina ja kyllä aikas kostean terassi-illan vietin minäkin kun mies oli äijissä saunomassa. Ja aivan kaamee ¿kapula¿ oli kyllä sitten lauantaina¿ja se huono olo johtui tasan tarkkaan kyllä siitä sidukasta. Tosin en tiedä oliko se sunnuntainen veren lorahdus sitten peruja niistä drinksutteluista. Mutta kun niin mäkin päätin, etten voi etukäteen tietää olenko raskaana vai en ja siihen asti kunnes toista viivaa tikkuun ei tule, niin raskaana en ole. Nyt on hailakka viiva ja raskaana siis ollaan, mutta vähän pelottaa kuinka kestävä tämä hailu viiva nyt sitten on kun vuotoakin on jo takana. Meillä samoissa on menty, koska meilläkin olis tullut edellisestä plussauksesta vuosi elokuussa täyteen. Nytpähän nähtiin, että kyllä sielä ainakin jotain eloa on¿Pidän peukkuja, että plussatuulet puhaltaa myös sinne¿ =)

titi kp26/ 27-28 (ja hailakalla plussalla porskutetaan...)

Vierailija
29/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeältä kuulostaa, haamuplussa ja huono olo! Jännä juttu että sullakin vuodon jälkeen alko oireet, niin mullakin!

Nuista kosteista illoista - sellanen " jos-en-nyt-joiskaan-koska-on-olemassa-mahollisuus-että-olisin-raskaana" on tosi stressaavaa ja kun menkat sitten yleensä kuitenkin alkaa... Siksi määkin päätin että niin kauan kuin en tiiä olevani raskaana niin antaa mennä vaan. Ja minäkin join sillon perjantaina ja seur. keskiviikkona sain plussan. Joten kyllä tässä taitaa itse kukin ollut juonut vielä hetki ennen plussaa...

Viikon päästä varmasti Titi jo pitäis plussan olla vahvempi! Aika näyttää, vaikka tietysti se aika on niiiiin pitkä! Olis se kyllä mahtava saaha nyt luomuna kun tosiaan jo hoitoja odottelitte.

Onnea matkaan Titi! =)

Vierailija
30/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro Hannele sitten heti miltä siellä ultrassa näytti. Jännätään kaikki!

Mulla meneillään kp 14/28-33 eikä ovista vieläkään. Miks, jos tammikuussa oli 18. ja helmikuussa 21. kp, ja maaliskuussa tärppi huhtikuussa km, niin nyt ei ovista tapahtuisikaan ollenkaan? Pitää varmaan jatkaa testailua. Ainakaan viime kierrossa ei ollut kun tikuttelin. Mistä johtuu et välillä ovis voi tulla ja välillä ei? Turhauttaa.

Vierailija
31/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla jo varovaisesti onnittelemaan plussasta. Toivon todella, että teillä nyt onnistuisi!!!! Aconeillehan on aika tyypillistä, että ne näyttää haaleaa viivaa. Kenties voisit jossain välissä kokeilla jonkun muun merkkistä testiä, jos tarvetta on. Toivotaan nyt, että menkat pysyy visusti poissa ja kaikki muutkin vuodot! Oletko ajatellut kokeilla minidisperiiniä? Tutkittiinkos sinulla progesteronijutskat noitten tiputteluvuotojen takia? Ajattelin vain, että jos vaikka saisit alkuraskauteen tueksi Lugesteronit. Piinaavat ajathan ne on nyt sulla käsillä, mutta toivotaan, että pääset päivä päivältä, viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta eteenpäin!!!

Onnittelut kaikille uusille plussanneille ja tervetuloa odotuspuolelle ex:iin! Pahoittelut kaikille uusille km:n kokeneille. Toivottavasti pääsette pian plussaamaan uudestaan! Nonnalle lähettelen spesiaaliplussasäteitä!!! ******************

neronja ex-haahuista rv 31+3

Vierailija
32/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman eka reissu on takana, yhdistelmänä piknikristeily-hotelliyö ja muumimaa oli sopivan mittainen niin pojalle kuin vanhemmillekin! laivalla oli pojalle paljon touhuttavaa, hyvät leikkihuoneet ja pallomeret. meidän osaksi jäi aika pitkälti vaan istua tuolilla ja katsella lasten touhuja : ) olipahan erilainen risteily! Ainoa mikä jäi harmittamaan oli todella pitkä jonotus hotelliin ja sitten vielä huoneeseen ei oltu tuotu sänkyä poitsulle.. huoh, kaaduin minäkin 10:ltä sänkyyn, kun vihdoin saatiin pojan peti.

kauhean pitkän pinon ootte saanut aikaseen muutamassa päivässä! Kommentoinkin ihan muutamaan jotka jäi mieleen.

Titille ONNEA haamusta! Varmasti olo on ihan pöllämystynyt onnesta!

Nonna: kyllä vaan kannattaa työpaikkaa vaihtaa, vaikka vähän epävarmemman päälle. Kuitenkin tilanne kuulostaa aika hyvältä, kaksikin mahdollista paikka odottamassa? Töissä vietetään niin paljon aikaa, että siellä pitää viihtyä!

Hannelea varmasti kovin jänskättää tuo ultra, pidän kovasti peukkuja. Kuten myös Ennikselle!!

hmm.. olikos muuta. Pahoittelut Elisabethille. iedän tunteen, juuri kun on päässyt iloitsemaan, niin se viedään jo. Jatkuiko se vuoto vielä? koska aikasta lyhyeltä tuo kahden päivän vuoto kuulostaa..

ON: nyt olisi kp 26/28-32 ja en tiedä oonko ihan pöhkö kun jotenkin tuntuu että olisi jonkin sortin oireita mahdollisesta raskaudesta.. aamulla teki pahaa kun paistelin aamupalaksi munakasta ja tuntuu että muutaman päivän on pitänyt rampata vessassa normaalia enemmän.. Mahaa on monesti juilinut tois ihmeellisesti, ei munasarjoista vaan alavatsasta, juuri tuosta sektioarven alta. en tiedä taidan toivoa vaan niin kovin. Mullahan oli kyllä kolmena päivänä pikkuista vuotoa (ihan punaista verta) alkukierrosta, joskus kp 9-12, et olisiko ollut ovis sitten kuitenkin salaa jo alkukierrossa, vaikka olinkin bongailevani sen normaalisti kp 15?? hmm, sittenhän se näkyisi jo testissä.. mutta taida ottaa varman päälle ja testailla vasta alkuviikosta, maanantaina tai tiistaina.

palaillaan taas kunhan lomalainen kerkiää koneelle : )

Vierailija
33/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Kyllähän tää nyt raastavaa meininkiä on. Toinen puoli itestä tuntee onnellisuutta ja hienoa fiilistä siitä, että jotain jossakin tapahtuu, mutta toinen puoli musta on tosi peloissaan. Mutta tämähän kuuluu näihin meidän haahulaisten vakituntemuksiin aina kun raskaus alkaa¿sitä on vaan kestettävä epätietoisuutta tavalla tai toisella, koska suuremmin mitään ei voi tehdä ja ei taida omissa käsissä jatko tulevasta olla. Kiitos tsempityksistä¿ja itelles sitä roppakaupalla kans sinne perjantain ultraan. =) dbdbdb

Puhbear: Toivottavasti se ovis sieltä löytyy ja pääsette miehenne kanssa sitä hyödyntämään. Voisko se ovis olla vasta tulossa parin päivän päästä. Sulla kuitenkin kierrossa toinen pää on sielä kp33 kieppeillä. Eli vielä ei sen mukaan olis oviksen paikka. Pidetään peukkuja, että se sieltä vielä tulee tähän kiertoon. =) dbdbdbd

Elisabeth, eli Ellu =): Mikä siellä on vointi tällä hetkellä vieläkö vuotoja tulee vai ovatko loppuneet? Toivottavasti jotain selvyyttä olet asiaan saanut. dbdbdbd

Eka-Vekara: Ihanalta kuulosti tuo teidän ¿perheloma¿. Apua, jänskät paikat on sullakin. =) Toivottavasti täällä palstalla tällä hetkellä tuo ¿ihme ajankohtien¿ vuotoilu tietäisi jotain positiivista, kun tuntuu että yhdellä sun toisella on ollut niitä tiputteluita. Mulla tuli ekat tiputtelut vko oviksesta (taas) ajattelinkin ettei tässä mahkua plussaan ole, kun ei se ole muissakaan sitä tarkoittanut. Nyt kuitenkin tosiaan se hailakka lussa saatu ja täällä ei voi muuta kun ihmetellä mitä seuraavaksi tapahtuu. =) Toivotaan, että saadaan sutkin plussanneisiin. =)

titi(tyy)

Vierailija
34/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos niistä varovaisista onnitteluista...en todellakaan tiedä uskaltaako niitä vastaan ottaa, ettei tuo huonoa onnea, mutta tilannehan nyt vaan tää on, että se hailakka viiva siinä testissä seisoo...varovaisesti tässä nyt vaan yrittää ihmetellä asiaa.

Ne prolaktiini- ja progesteroni-kokeethan otettiin ja ne arvot oli lapsettomuuspolin lekurin mukaan erittäin hyvät, eli oli sitä mieltä ettei tiputtelut siitä johdu. Kaikki muutkin sieltä osin on tutkittu, eikä mitään näkyvää ole mikä voisi vuotoa aiheuttaa. Endosta se sanoi, että 99,99%:n varma, ettei johdu siitä (ite olen sitä jäänyt miettimään, että johtusko kuitenkin)...tähystystä ei ole tehty. Se tukostaipumuskoehan multa otettiin sillon viime loka-marraskuun vaihteessa ja sillon ainakin sekin oli ok. Eli musta ei ole mitään vikaa löytynyt.

Eli joo...jos joku tietää voiko tollasta " vko oviksesta menkkoihin" tiputusta olla " normaalina" ja olla samanlaista vuotoa ja raskautua...en tiedä...nyt mitä lähemmäksi menkkoja on päästy, niin kaikki tiputtelut ovat hiipuneet. Kahdessa ekassahan mulla ei muutenkaan kierrossa ollut tiputuksia kunnes sitten kun tuli km. Olisko noi km:t sekottaneet tälläin sitä vähän kropan toimintaa.

Täällä nyt sitten vaan kervistelen ja TOIVON HARTAASTI, että josko tämä olisi vihdoin se sitkeämpi ja loppuun asti jaksava kaveri. Ja niin kun sanoit...nyt mennään ihan päivä kerrallaan.

titi

Vierailija
35/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat vain täältäkin pienen tauon jälkeen.... Olen käynyt kyllä lukemassa, mutta jotenkin on ollu veto pois eikä ole jaksanu mitään kirjotella.

Titi: Sullahan on jännät paikat. Toivotaan kuitenkin, että se viiva sieltä vahvistuisi ja olisit kunnolla raskaana. ;) Olisi kyllä tosi kiva ylläri, että onnistuis ihan luomusti. bdbdbdbd

Tsemppiä vain muillekin piinailijoille! bdbdbdbd

ON: Täällä ei vieläkään menkkoja näy eikä kuulu. Käy kieltämättä kyllä aika mielenkiintoiseksi. Nyt lauantaina tulee 4 viikkoa myöhässä. Valkovuotoa tulee runsaammin aina vaan, välillä suorastaan lorisee siteeseen (sori tää tarkempi kuvaus). Lisäksi pieniä nippailuja on ollut melko usein alavatsalla ja oikealla puolen. Väsyttänytkin on aivan hirmuisesti. Joka päivä, paitsi eilen kun en ollu kotona, niin olen ottanu 3 tunnin päikkäreitä. Siis aivan ihme väsymystä taas...

Ihan mielenrauhan vuoksi ajattelin tossa sunnuntaina testailla. Saa nähdä mitä sitten näyttää. Mutta on kyllä ihme juttu, kun ihan yhtäkkiä kierto venyy. Ikinä ei ole yli 50:n kierto menny, mutta nyt siis on. Että tässä sitä hieman ihmetellään missä mennään....

Helteistä (ja hikistä) päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
36/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Luin ketjua läpi ja odottelinkin sinun kuulumisiasi.

Miten ihmeessä sinä pystyt olla testaamatta...? Tietysti, jos tuntuu, että raskaus ei voi olla mahdollinen, niin mitä sitä turhaa testaamaan. On vaan niin outoa... oireitakin sulla tuntuu olevan. Täällä ihan jännään sun puolestasi.

Titilläkin jännät paikat. Toivottelen kaikkea hyvää. Niinkuin kaikille muillekin.

Hannele: sunkin puolesta jännittää!! Ultra vaan lähenee. Hyviä uutisia odotellaan.

Itsellä ovis ohitettu (kai?) Jonkun verran jotain ehdittiin hommailemaan suurinpiirtein oikeaan aikaan, vaikka viikonloppuna olikin rauhallista. Nyt sitten taas odotukset toivoa täynnä. Tuskin mitään tapahtuu, mutta onpahan taas kivaa etsiskellä itsestä vaikka mitä oireita.

Vierailija
37/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Missähän ne menkat nyt luuraapi? Tosi pitkäksi on sulla kyllä kierto venymässä jos ne menkat sieltä vielä on tulossa. Mehän tietysti täällä toivotaan kaikki, että eivät tule lähimaillekkaan ja tuolla väsymykselle löytyy joku muu ¿mukavampi¿ syy. ;-) Silti olishan se vähän koomista jos tuplakumilla ehkäistenkin tärähtäisi raskaaksi. Mutta eipä pöllömpi vaihtoehto sekään. =D Tulehan kertomaan mitä testi näytti sitten kun/ jos aiot testailla.

Vm69: Paljon plussatuulia myös sinne. Onhan se aina kiva kuulostella ne pari oviksen jälkeistä viikkoa kun tietää, että sielä suippopäitä on oviksen mailla ollut odottamassa. Ja nyt mä voin ite tässä tilanteessa ihan rehellisesti sanoa, että sitä ei kuule koskaan tiedä millon se plussa tärähtää...yleensä sillon kun sitä vähiten osaa edes odottaa...

Itse täällä pelkään joka nippasua joka tulee. Veskissä käydessä ei kyllä ole tullut tipan tippaa verta tai vuotoa¿vielä¿ = /, yskästessä vihlasee samoin kun aikaisemmissakin raskauksissa ja ai niin¿onhan mulla se lämpökin edelleen koholla 37,3 oli heti aamusta kun mittasin. Toivotaan siis, että plussa vahvistuu kunnolliseksi punaiseksi viivaksi ja vuodot pysyy loitolla¿please¿.ihan noin pieni toive vaan! =)

Titi

Vierailija
38/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tiedä milloin se plussa pamahtaa puikkoon. Tähän asti meillä on kaikki sujunut ilman sen kummempia suunnitteluita. Nyt kun oikein suunnittelee, niin varmaan ei mitään taphdukaan. Mutta kunpa omistaisinkin sen jalon taidon olla turhia miettimättä ja kelenteria tuijottamatta. Ja mullahan se on tämä ikä, joka tekee mut niin kärsimättömäksi.

Toivotaan, että sun plussasi voimistuu!!! Ja pysyykin sellaisena loppuun asti.

Vierailija
39/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, pahoitin tossa äsken mieleni, kun joku ääliö kävi tässä töissä " moikkaamassa" ... Oli kuullu, että meille oli vauva tulossa, kaikkihan sen jo tiesi, kun meni niin pitkälle. No, kuitenkin, tämä n.50v nainen sanoi mulle: " no sä olet vielä sen verran nuori, että voisit vielä SEN POJAN saada" . En osannut sille sanoa mitään... Tää meidän neljäs vauva olisi ollut meidän neljäs tyttömme ja mitään muuta en olisi niin toivonutkaan, kuin että oltaisi hänet luoksemme saatu. Olihan se tietty positiivistä, että tää henkilö piti mua nuorena.

No joo, täällä haahuissa varmasti ymmärretään, että sukupuolella ei todellakaan ole väliä.

Kiitos, olo helpottui, kun sain purkautua.

Vierailija
40/101 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas hölmösti sanottu. Ei varmasti kyllä miettinyt tämä nainen minkä sammokon suustaan päästi. Tuo on ollut varmasti TODELLA kova paikka kun raskaus on jo ennättänyt niin kovin pitkälle, että se huomataan ja sitten jos se vauva sieltä masusta yhtäkkiä katoaakin. Kyllä Sinulla on ollut rautaiset hermot kun olet jaksanut sen rumban läpi. Ihanaahan se on, että teitä on jo kolmella tytöllä siunattu ja takuuvarmasti sen neljäskin olisi ollut aivan ihana saada omaan syliin.

Ihmiset on oikeesti välillä niin tolloja, että eivät kahta sekuntia mieti mitä sanovat. Ja siinä olet ihan oikeassa, että täällä haahuissa on aivan se ja sama kumpaa sukupuolta tulee ja mitä sukupuolta on ennestään...pääasia kun näistä kipeistä km:sta päästäisiin yli ja lopulta vielä sinne lopputulokseen asti...oli se sitten tyttö tai poika. Ihana ja rakastettava joka tapauksessa. Haleja ja voimia päivään täältä lähettelen Sinulle. *halii*

titi

P.S. Meillä jotkut alkuun töissä uteli kauheesti mun raskautumisista ja siiät miksi oli poissaoloja viime kesänä ja syksynä...tiedätte kyllä....no olen suht avoimesti täräyttänyt näist km:sta yms. yms. vaikkei näille ihmisille sillain kuulukkaan, mutta ovatpa menneet tosi hiljaiseksi. Kyllä selän takana puhutaan ja jaaritellaan paskaa, mutta sitten jos asianomainen on itse valmis puhumaan asiasta nenätysten, niin nää juorukellot meneekin itse ihan lukkoon. Helpompi mun on nyt olla, kun moni tietää tilanteen ja loput on juorujen kautta kuulleet...ei ole kukaan uskaltanut raskauksista enää mitään kysellä, kun pelkäävät mitä täräytän vastaukseksi. Ja annan ymmärtää, että se ongelma siinä asiassa on niillä...ei mulla. Nythän mä saisin rauhassa tätä masua kasvatella, eikä kukaan uskaltas kysellä mitään kun tietävät meidän vaikeuden raskautua, saati viedä raskaus loppuun asti. Ja nyt jos tää onnaiskin, niin haluaisin nähdä ne ilmeet ja kuka ensimmäisenä tajuaisi, että ovat pudonneet juoruissa kelkasta jo aikapäiviä sitten...kun tää hento lussa tuli meillekkin ihan täytenä yllärinä. Mutta tätä en uskalla villeimmissä haaveissakaan miettiä...heh...mutta mietin jo... =)