Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ HAAHUT viikko 27 ~

03.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] km 04/06

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b]Elisabeth72[/b] plussa 21.6.2006, la 12.3.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kertoilit tuosta omasta kierrosta miten meni. Ihmettelen kans täällä nyt oikeesti sitä, että miten olet tosiaan voinut jo niin aikaisessa vaiheessa saada haamun, kun jo kp 17. Vai olisko tuo raskautuminen tapahtunut jo edellisessä kuussa, jos sanoit että ne edelliset menkat jotka tuli oli sellaiset tuhruttelumenkat. Tai no ehkä mä en sit käsittänyt tuota oikein...voi kai se ovis olla niin alkukierrostakin. Aika ihmeellisesti kyllä meni sullakin tuo. On tää naisten kroppa kyllä ihmeellinen vekotin. =D

titi

Vierailija
62/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Jalat maassa täällä ollaankin. En mitään plussaa odottele, vaikka tietystihän se kiva yllätys oliskin. Meilläkin sentään yritystä takana kohta 3½ vuotta. =( Sullakin huomenna se ultra. Paljon tsempityksiä täältä ja toivottavasti kaikki on hyvin ja masuasukki hyvin kyydissä mukana. bdbdbdbd

Pipsa: Kiitos plussasäteistä. Toivottavasti löytävät tiensä tänne. ;)

vm69: Täällä kanssa tihrustetaan paperia. Varsinkin nyt kun on näin paljon myöhässä ja kun sitä lorinaakin välillä tuntuu. ;) Taitaapa aika yleistä tuo paperin tuijottelu olla.

Titi: Toivottavasti tuo vaaleanpunainen sävy valkkarissa ei mitään merkitse. Mullakin on valkkaria tullu suht runsaasti kohta jo kuukauden päivät eli suunnilleen sen verran mitä on menkatkin myöhässä. Muakin on väsyttänyt tosi paljon, mutta saan kyllä nukutuksi. Aamuisin en heräile kellon soittoonkaan, kun olen niin väsynyt ja sitten vielä päivisin tulee nukuttua kolmisen tuntia. =)

ON: Menkkoja ei vieläkään. Niin se kierto vain pidentyy päivä päivältä. Tänään alkoi sitten rintojakin vihloa aivan sietämättömästi. On niin kuuma, että pitää olla tuuletin pyörimässä, niin siitä tuleva veto pistää nyt sitten tuon vihlonnan, ei hyvä. Eilen ei sitä vielä ollut, mutta tänä aamuna alkoi. =(

Helteistä päivänjatkoa kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhbear täällä vaan jatkaa testailua ja tikuttelua...eikä ovista vieläkään kp15/28-33. Voihan se olla vielä edessä niinkuin moni jo tsemppasi...on tää niin mahotonta, että koko ajan pitää vahdata. Ei meinaa pystyä keskittymään elämään. Miten sais nää ajatukset ees välillä johonkin muualle kuin siihen vauvaan jota ei vaan meinaa tulla? Any ideas? Ja tiedän etteihän kukaan osaa vastata siihen, että kuinka kauan sitä pitää vielä odottaa? jos koskaan tuleekaan, ja kuinka monta keskenmenoa vielä on ennen sitä edessä. Olen meinannut ottaa yhteyttä johonkon ennustaja-eukkoonkin jo epätoivossani. Huhhuh.

Vierailija
64/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää hetkeksi ja tulla palstailemaan. Tv:n ääni on kyllä kovalla, että selostuksen kuulee:)

puhbear: Sanoppas se! Miten ne ajatukset sais muualle? Itse olen aika rento alkukierron, mutta loppua kohti tulee pyörittyä kaikenmaailman vauvapalstoilla etsien oireita ym. Tässä kierrossa olen päättänyt, että liian aikaisin en testaa (olen aika kova testailemaan jo iiihhaaann liian aikaisin), koska en sitä negaa usko kuitenkaan.

Joskus tuntuu, että kaverit ihmettelee tätä vauvakuumeilua ja jutteluani vauvoista. Ne ei vaan ymmärrä, että se oli jo niin lähellä.. Ne äidilliset tunteet kerkesivät vallata mielen. Välillä tuntuukin, että on jollakin tapaa äiti ilman lasta. Koira-parka joutuu äidillisten tunteiden sijaiskärsijäksi:) No, te rakkaat haahut ymmärrätte, mitä tarkoitan..

ON: kp21/24-26. Ensin ajattelin, että kohtahan taas pääsee testaamaan, mutta tajusinkin, että kp26 on viikon päässä..perhana:) Ajattelin lähteä vanhempieni mökille keskelle korpea (ei apoteekkejä lähellä) sunnuntaina eli kp24 ja tulla takaisin vasta keskiviikkona kp27. Mökillä ei ole nettiä, jossa pyöriä ja paljon muuta tekemistä. Ja mies säästyy piinailulta (pelkään joskus, että kyllästyy koko kuumeiluun, kun jauhan siitä aina ennen menkkoja). Testailen siis vasta silloin.

Nyt seuraamaan Niemisen nousua maailman eliittiin ja kohta itse jumppamaan,

Urheiluhullu Jumppis

Vierailija
65/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nieminen selvinnyt sitten 4 joukkoon, mutta upeasti hän on kyllä pelannut, ehkä sitten jo ens vuonna..

TITI: voi, että oispa ihanaa, kun te tästä vihdoin nyytin saisitta!!!! Onnittelut plussasta! :) Sekin on jo jotain se, nimittäin ite ainakin alan jo toivoa, että tulis ees se plussa vaikka ei kestäiskään, että tietäis ees että on mahdollista tärpätä.. Mutta ehkä tämä kuitenkin kestää teillä nyt kyydissä mukana! Tääläkin on peukut pystyssä ja kädet kyynärpäitä myöten ristissä teijän puolesta!! bd bd bd bd bd bd

Jumppikselle ja muille piinailijoille plussasäteitä! ++++++++++++++

KATRI: Mulla on nyt vähän sama tilanne kuin sulla, nimittäin menkkoja ei näy ei kuula, vaikka ei yhtä myöhässä ookaan kuin sulla.. Mulla ei vaan oo ollut sun hermoja vaan oon negoja testannut jo kaks kappaletta. Mikähän meidän kroppia vaivaa, onkohan ne mennyt kesästä ihan sekaisin.. ;)

Oli muitakin ketä oli tarkotus kommentoida, mutta enpä enää muistakaan.. :/

On: kp 33/26 eikä menkkoja näy edelleenkään.. Valkovuotoa tulee paljon ja vähän on semmoista kutinaa, että oisko hiiva iskemässä, mutta ei kai hiivan pitäis menkkoja myöhästyttää!? Jos en ois jo negoja testannut niin oisin varma että vihdoin sitä ollaan raskaana, mutta sunnuntain negan jälkeen testasin vielä eilen aamulla negan. :( Ja vaikka testit eivät herkkiä olleetkaan, niin kyllä ne jo ois pitänyt näyttää.. Ainoa pikkuinen toivonsäde ois että ovis oiskin ollut myöhemmin kuin luulin, mutta sitäkin epäilen kun jossain välissä oli kyllä paikat kuivat mutta en muista tarkkaan missä vaiheessa..

Vierailija
66/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsempitykset ja peukutukset huomisiin ultriin! bd bd Ihanaa, että te jo nyt näette että sielä tosiaan pikkuinen on! :)

Vierailija
67/101 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani: Vai on sullakin myöhässä. Tuli mieleen kun kerroit sulla olleen jossain välissä kuiva kausi, mutta mulla ei sitä ole ollu. On nyt ollu tän kuukauden koko ajan kosteaa kautta. ;) Valkovuotoa on mullakin ihan kiitettävästi tullu, mutta mitään kutinoita ei mulla ole ollu havaittavissa. Paitsi silloin, kun sitä just lorisee siteeseen. ;) (sori tää kuvaus)

Mutta tosiaan kumma juttu, että mikä näitä menkkoja nyt oikein sitten viivyttää... huoh... tänään on tosiaan kp 55 kun just allakasta katoin.

En ole osaksi siksikään testaillut, kun mulla on noina parina kertanakin se plussa näkyny vasta tosi myöhään. Silloin vuosi sitten heinäkuussakin oli jo kp 93, kun vasta näkyi. Tuosta viikkoa aiemmin oli vielä selkeä nega. Ja nyt loppuvuodesta tais olla kp 80 tai jotain kun vasta näkyi ja sekin oli tosi haalea.

Onnea ultraan menijöille!! Tulkaahan sitten kertomaan kuulumiset!! =)

Vierailija
68/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanilla ja katrilla onkin jännät paikat, kun kierto venyy..

plussatuulia kaikille

titillä ja ellullakin on jännät paikat myös. toivottavasti kaikki kuitenkin sujuu hyvin.

hannele, mitäs ultrassa?

mulla oli tänään se neuvolan vatsan päältä tehtävä ultra, ja se vehje oli kyllä ihan onneton..

sieltä näki sen verran, että kohtu on kasvanut, ja istukkakudosta on kuulemma hyvin. vesipussi, ja epäilys että alkiorakkulakin on kyydissä.

no, niinhän se aina ennenkin on ollut..

että emme ole hullua hurskaampia, vaan ainoastaan hullumpia..

ens viikon pe yksityisen ultraa odotellessa..

-ennis- rv6

hermot jotenkin niiiiiiiin kireenä..

Vierailija
69/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyllä kannata plussanneisiin siirtää, ennen kuin ainakin se ens pe ultra on käyty, ja syke näkyy, ja jos ei näy, niin.. noh, sitten ei tartte muutenkaan..

-e-

Vierailija
70/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks...Enniksellä ja Hannelella ne ultrat tänään...kuulumisia odotellaan pikku tirriäisistä. ;-)

Katri: Miehen kanssa kun oltiin prätkäilemässä vkonloppuna, niin mulla vihloi kovasti kans siitä viimasta rintoja. Sillonhan en tiennyt vielä saavani haamuja testiin. Meinaat nyt sitten sunnuntaina testailla(ko)? Eihän sitä koskaan tiedä... ;-)

ON: Tein nyt aamulla testin...viiva alkaa ilmestyä kyllä Aconiin minuutin sisällä ja sen sallitun 10minsan sisällä siinä on ihan selkee punertava viiva, joka on saman levyinen kun testiviivakin, mutta musta siinä on vaan toisessa reunassa sitä testiviivaa hieman enemmän punaista kun toisella puolella. Muutoin sanoisin että se on erittäin selkeä vaal.punainen tai punaiseen taipuva viiva. Siis laskujeni mukaan kun kierrot on menneet niin, että kp 29 on vaihtunut kp1:ksi, niin sillon se kierto sen 28pv. Eikö näin? Oikaiskaa, jos olen käsittänyt väärin. Eli noiden laskujen mukaan huomenna vasta olis se kp29, eli menkkojen pitäs alkaa. Vuotoihin viittaavaa ei ole tällä viikolla ollut muuta kun eilen aamulla sitä ihan haalean vaal.pun. valkkista. Ei menkka oireita...vaan välillä pieniä nippailuja masussa. Lämmöt on just tasan sen puol astetta koholla, eli aamusin aina sen 37,2C tai 37,3C.

Tai no mitä sitä spekuloimaan...kyllä sielä jonkun sortin raskaus on alkanut, mutta miten kestävä...sen aika näyttää. Toivon vaan, että tuo viiva tuosta sitten vahvistuu nopeesti, koska ekan haamunkin sain jo tosiaan niin aikaisin. Joku kai kirjoittikin täällä ja muuallakin siitä, että Acon ei välttämättä sitä vahva viivaa näytä. Mutta mene ja tiedä. Yleensä olen ainakin tuohon Apteekin omaan testiin voinut luottaa ja teen varmaan sillä sitten vielä yhden varmistuksen, kun tullaan sieltä Riikasta. Menee sit varmaan tiistaille. Siihen asti lokoista oloa ja toivoa, että hyvin tää tästä lähtee.

Vika päivä töissä ennen 4vkon lomaa. Tulee kyllä toisaalta nyt hyvään väliin, koska väsymys painaa mulla kovaa, en tiedä johtuuko heti plussaoireista, mutta ainakin siitä että on tosiaan jo loman tarpeessa aherruksen jälkeen. Ja kovin on kuumeinen olo ja kun muutenkin toimistossa on päivät pitkät näillä helteillä 33C lämmintä, niin ihmekkös tuo, että pää on ihan sekaisin. Pääsee lepoileen sitten aina kun sille tuntuu. =)

Tänään meillä pakataan huomista lähtöä varten. Lento lähtee kyllä vasta illalla ysiltä. Hei muuten, mitä luulette kun on kaksi lentomatkaa näin pienllä ajalla, niin ei kai siitä mitään haittaa ole näin aikaisessa vaiheessa. Montaa versiota olen lentämisestä lukenut raskaana ollessa, mutta vahvempi käsitykseni on, että vasta loppupuolella raskautta on rajoituksia lentämisessä. Ja jos näin alussa lentomatkan jälkeen tulee km, niin se johtuu luultavasti ihan muista asioista kun lentämisestä.

Mitäs teillä on suunnitelmissa tulevaksi viikonlopuksi? Hellettä pukkaa ainakin koko maahan, joten kelit suosii ainakin meitä kaikkia tasaisesti. Hyvä niin. Tää on sitä kunnon kesää! Nautitaan tytöt! =D

titi75

Vierailija
71/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä menikin viestit ristiin. Eli olit jo ehtinyt käydä ultrassa. Oliko se ihan kunnallinen ultra kun näin varhaisessa vaiheessa tekivät sitä vatsan päältä? Niin taisi ollakkin, kun kirjoittelit tuossa, että olet menossa ens vkolla yksityiselle ultraan. Sieltä selviääkin sitten toivon mukaan enemmän ja näkee tarkemmin. Ihanaa kuitenkin, että sielä oikeita elementtejä on erotettu. Uskon että kaikki on hyvin. Osuvasti sanottu, että et tullut hullua hurskaammaksi...ainoastaan hullummaksi. =) Ihmekkös tuo...onhan nää niin raastavia aikoja. Itekkin täällä jänskäilen, että loppuuko tää ilo ennen kun on edes ehtinyt alkaakkaan. Tässähän sitä on täysin luonnon armoilla kuitenkin asian kanssa. Toivotaan parasta meille kaikille.

Vaikka positiivisen testin olenkin saanut, niin sen verran " heikosti positiiviselta" se kuitenkin vielä näyttää, että pysyn täällä myös vielä piiiiiiiiitkän aikaa. Se ensimmäisen ja toisen plussan aiheuttama innostus on sillain laantunut ja tullut niin varovaiseksi tässä, että ennemmin haahuilen täällä teidän kanssanne kunhan pääsisi nyt edes mukavasti alkua pidemmälle. En halua olla pessimisti, vain realistinen tällä historialla mitä nyt on takana. Haluan kuitenkin uskoa taas kerran kaikesta huolimatta, että josko tämä kerta olisi meille se suotuisa...kukapa sitä ei toivoisi. =)

titi75

Vierailija
72/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas mitä! En sitten malttanut odottaa sen testaamisen kanssa ja plussahan siihen testiin pätkähti! Ei mikään yhtä vahva viiva kuin siihen varmistusikkunaan, mutta ihan selvsti näkyvä viiva!! kp:t ois 29/28-32.. No mullahan ei ookaan kyllä ollut koskaan ongelmia tuon raskautumisen kanssa, kun se pikkuinen nyt vaan sinnittelis kyydissä!!

Mites, onko mitään mitä voi tehdä (ihan rukoilemisen lisäksi), että tukis alkion kehitystä?? Kun raskauden alkamiseen on vaiks mitä vippaskonstia, greippimehuja tms. Tukostaipumusta mulla ei näyttäis olevan, mutta olisiko hormooneissa jotain. Mitkä ne Lugesteronit oli? Tupakat jää kyllä tähän ja maksamakkarat (mun viimeaikaisin pahin himotukseni).. Kertokaa ja tsempatkaa tyttelit, mitä voin tehdä, että pieni jaksais kasvaa.

Aion kyllä soittaa naistentautien polille, kun sanoivat siellä että vaikkei tukostaipumusta näyttäisi olevan, lääkäri pyysi mun epikriisin naistenklinikalta " jatkoa" varten. Hmm, niinkuin jos jatkossa tulee km vai seurattaisiinko uutta raskautta jo alusta??? Mitään sieltä ei oo kuitenkaan kotiin vielä tullut, vaikka lupasivat tuosta testistä + lopputarkastuksesta jotain laittaa..

Mutta jos sopii, niin tosissaan roikuskelen täällä, kunnes ; ) äitiyslomalle jään. No ei vaineskaan, uskoisin, että kunhan np-ultra on takana niin uskaltaa huoahtaa helpotuksesta!

nonii, sitten muualle kuin omaan napaan.

Pubhear(menikö nimim. oikein), mulla ekan keskenmenon jälkeen ovulaatio oli vasta kp 27-28, laskettu ihan hedelmöittymisen perusteella (tulin raskaaksi heti seuraavasta kierrosta). Yleensähän mulla on kierto 28-32. Eli malta, voi kestää keholla hieman aikaa, ennekuin se kierto oikeasti käynnistyy. Eikös esim. Hannelellakin ollut tosi pitkä kierto km:n jälken?

Hannele, täällä jänskätetään : )

anteeksi, eipä taas muista mitään kirjoittamastanne, pää on ihan pyörällään : )

eka-vekara 4+0

Vierailija
73/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskettu aika olisi nyt kk:n perusteella 16.3.07!!!!

Vierailija
74/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavaa...lisää plussia pätkähtelee. Tosi hieno homma...taitaa tää helleaalto tehdä meille haahulaisille nyt todellisia jekkuja. ;-) Lisää plussia kaivataan...

JOS/ ja toivottavasti KUN nää raskaudet meillä jatkuu onnellisesti, niin mulla ja Eka-Vekaralla näyttäs olevan sama LA, eli 16.3.2007. Tai tein kahdella eri laskurilla tuon kokeilun helistimen laskuri tais antaa tuon 16.3.2007 ja olikohan se näiltä Vauva-sivuilta antoi LA:ksi 17.3.2007. No aikas lähekkäin kuitenkin menisivät.

Vielä Eka-Vekaralle: Täähän oli nyt kolmas ja vähän yllätyksellinen plussa meille, mutta toivottavasti kyydissä pikkuinen nyt pysyisi. Multakaan ei niitä tukostaipumuksia löydetty verikokeiden perusteella ja hormonitarvot piti olla kunnossa. Mäkin haluaisin saada jotain hyviä vinkkejä, että voiko tosiaan sen " rukoilemisen" lisäksi muuten auttaa tätä tilannetta, että alkio pysyisi matkassa mukana. Nämä aikaisemmat kaverit kun tuntuivat " luovuttavan" niin helposti ja pelko jäytää, ettei tälle vaan käy samalla tavalla. Onko selkeitä raskausoireita jo ilmassa? ;-)

titi

Vierailija
75/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka-vekara: Ihanaa!! Paljon onnea plussasta. Nyt vain tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan että pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun asti. =)

Titi: Joo, sunnuntaina ajattelin testailla. Rintojen vihlomisista sen verran, että nytkin taas vihloo. Meillä on täällä sisällä +27 lämmintä, joten pakko on pitää ikkunoita ja ovea auki ja vielä tuuletintakin, joka on tuossa muutaman metrin päässä mun edessä. Siitä se veto sitten aiheuttaa vihlontaa. Mulla on tasan pari kertaa aiemmin vihlonu rintoja ja kummassakin olin sitten raskaana. Mutta toisaalta ihmettelen vain miten mukamas vois tuplakumit pettää.... Sitä valkovuotoa mullakin aina vain tulee ja ajoittain nipistelee alavatsasta, mutta ei muuta.

ON: Taas olis siis viikonloppu tulossa, mutta meillä ei mitään ihmeitä tehdä. Mieskin joutuu huomenna töihin ja silloinkin on kotona vasta viiden maissa. Kotona vain ollaan ja siivouskin odottaa. Siinäpä ne meidän puuhastelut.

Joo, sen verran tiedän mäkin, että sitten jos/kun tulee joskus plussa testiin, niin en täältä kyllä ihan heti uskalla lähteä odottajien puolelle. Tuo ekan raskaudenkin onnellisuus päättyi np-ultraan. Joten enköhän mäkin sinne asti sinnittele sitten joskus tällä puolella.

Olo on välillä kyllä tosi kärsimätön, kun ei vielä ole mitään tapahtunut. Sitä välillä vain kaipaa niin kipeästi sitä omaa lasta. Mutta on niitä helpompiakin hetkiä, mutta mitä pidemmälle tässä mennään, niin olen huomannu että sen kärsimättömämmäksi myös. 3½ vuotta on kuitenkin pitkä aika yrittää vauvaa tuloksetta. =(

Eilen illalla tuntui kanssa kaikki yököttävän. Istuttiin miehen kanssa parvekkeella, kun oltiin just kahvit juotu. Sitten tunsin yhtäkkiä nenässäni vasta pestyjen pyykkien hajun eli jonkun huuhteluaineen tms. ja sekös pisti pahasti mun nenään ja oksennus oli tosi lähellä. No, sitten tuli jostain vielä tervan hajua, niin ei kyllä sekään asiaa auttanu. Oli sitten pakko lähteä sisälle hajua karkuun...

Helteinen päivä taas tulossa. Plääh! Alkaa nää helteet jo olla ihan liikaa mulle.

Päivänjatkoja kaikille sekä viikonloppua!

Vierailija
76/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Katri lomatoivotuksista. =)

Ja tuli mieleen vielä kun kirjoitit, että eilen se pyykinpesuaineen tuoksu nenässä teki etovan olon. Kuulostaa hyvältä jos vertaa mun oireisiin...melkein laatta eilen lensi...teki siis tosi huonoa kun laitoin pyykkejä peseentymään ja mittasin pesuainetta sinne lokeroon. Hassua miten " puhdas" tuoksu tyrkkäsi niin kovasti. Oli kyllä pitkä aika edellisestä ruokailusta ja sekin vielä pahensi kyllä sitä huonovointisuutta. Toivotaan, että tuplakumeista huolimatta voisit olla raskaana. Olispa se jymyuutinen. =) Teille kyllä jo myös seuraavan tärpin soisi ja kestävän sellaisen kun on niin pitkä aika teilläkin yritystä takana. Mistä muuten johtuu, että joillain näkyy siinä testissä vasta niin myöhään se raskaushormoni? Hassua. Vai olisiko tuo niin myöhäinen plussa sitten enteillyt jo silloin sitä, ettei alkio kehity normaalivauhtia. Ajattelin vaan, että nythän se vois jo näkyäkin jos on ärhäkämpi ja kestävämpi kaveri matkassa. ;-)

titi

Vierailija
77/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vasta iltapäivällä joten vielä täällä jännätään. Koitan tulla sitten kertomaan kuulumiset.

Nyt kiirus syömään ja tunnin päästä pitää lähtä jo ajeleen.

Eikö kukaan tosiaan oo kiinnostunu listaemon paikasta?!?

HANNELE rv 7+1

Vierailija
78/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä plussauutisia on aina hieno lukea. Tuo toivoa lisää itsellekin.

Titille myös toivon kaikkea hyvää. Kunpa nyt menisikin kaikki alusta loppuun asti ilman ongelmia!!!

Hannelen puolesta jännään täällä kotona. Tule kertomaan ultrakuulumisia heti kun jaksat.

Kaikille muillekin helteistä viikonloppua! Ja vilvoittavia plussatuulia!!

Vierailija
79/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs niitä plussia nyt tulee tähän pinoon! Ihanaa! Ja lupaattehan ottaa meidät muutkin mukaan??!! Mun puolesta voitte hengailla täällä niin kauan kuin haluatte. Itsehän sain tietää ultrassa 8+6, että sikiö vain 7+4 ja sykettä ei ole. Kysyinkin jälkitarkastuksessa, että mites ensi kerralla ja gyne sanoi, että suosittelee, että tuun ultraan joskus viikolla 9-10. Joudun (siis joskus tulevaisuudessa, pian I hope)odottelemaan myös aika kauan, että kivi tippuu sydämeltä ja uskoo raskauteen.

Oon aina ollut tosi avoin, mutta ensi kerralla, en kerro kuin äidille. En ole koskaan halunnut tietoisesti valehdella, mutta sen teen, jos joku kysyy: " Joko on tärpännyt" ym. Oikein odotan, että saan valehdella silmät päästäni ja ihan luvalla:)

Ulkona on kuuma!!!Normaalisti istuisin auringossa ilman rihman kiertämää, mutta nyt ei pysty. Taisin saada toissailtana auringonpistoksen (kamala päänsärky, oksetti, vatsa sekaisin), joten tuntuu edelleen hieman tukalalta auringossa. Illalla kavereille grillaan ja ajattelin taas maistella " hieman" kesän siideri-uutuuksia:)

ON: se ois jo kp22/24-26, joten näin ne päivät menee. Mies jo ehdotti, jos testaisin, kun tulossa siiderinlipitystä illalla, mutta sanoin, että ei niissä testeissä mitään näy! (koska täälläpäin ei aconeita myydä). Otan siis jonkin verran, mutta perseitä en tällä kertaa ota. Muutenkin tuntuu, että tutut menkkaoireet hiipii taustalta. En usko, että tälläkään kertaa tärppää, joten hieman masentaa:(

Hannelen ultrakuulumisia odotellen,

Jumppis

Vierailija
80/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan jännät paikat sielä kans menossa. Kiva kun saat ajatuksia vähän pois näistä vauva-asioista ja pääsette grillailemaan ja sidukkaa maistelemaan. Tuskin pystyt niillä muutamalla sidukalla mitään hallaa vielä tekemään. Miehesi näköjään kans kovasti sitä vauvaa toivoo kun on nyt pyytänyt Sinua jo testailemaan. Voi toista. =)

Täällä vielä tunti töissä kervistelyä ja sit lomille lomps. En ole enää taas kahden jälkeen töistä mitään tajunnutkaan kun täällä on niin tautisen kuuma ja aivot on sulaneet ihan mössöksi. Onneksi nyt ruokkiksen jälkeen ei ole huonoa tehnyt. Väsyttää vaan ihan simona. Mä luulen, että me käydään miehen kanssa Alkossa...kotona on kyllä punkkua (ollaan toivottomia punaviinin ystäviä), mut täytyyhän sitä nyt Rouvallekkin saada sitä alkoholitonta punkkua maisteltavaksi. En ole sellaista aiemmin maistanutkaan. Toivottavasti on sama punaviinin maku, vaikka väkevyys puuttuukkin.

titi Toivottavasti huomenna 4+0 =)