Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ HAAHUT viikko 27 ~

03.07.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b]Eka-vekara[/b] 28 v, mies 33 v. Naimisiin toukokuussa-06. Etelä-Suomesta. Poika 12/03 (syntyi raskausmyrkytyksen päätteeksi rv 37). Alkuvuodesta-06 2 keskenmenoa (spontaani km rv 7+2. Toinen raskaus päättyi np-ultran jälkeen kaavintaan, sikiö kuollut heti ensimmäisen ultran jälkeen rv 7+0).

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]puhbear[/b] km 04/06

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 22.2.2007

[b]Elisabeth72[/b] plussa 21.6.2006, la 12.3.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hymy korvissa! =o) Ihanaa kun tekin täällä jo kuumeisesti ootatte kuulumisia!

Hyvinhän se reissu meni. Meidän maapähkinällä oli mittaa 14 milliä! *heh* Sydän siellä läpätti vaikka me ei paljoa erotettu kun se oli tosiaan semmonen onnettoman epämääränen möykky, mutta lääkäri oli tohkeissaan ja esitteli koko ajan... Saatiin ekat kuvatkin vilpertistä! Viikkojakin tuli vähän lisää, tai no 4 päivää vain, nimittäin oon itse laskenut 32 päivän kierron mukaan ja kironnut sitä kun neuvola laskee aina sen 28 päivän mukaan eikä se pidä paikkaansa! Mutta nyt täsmäs koko tarkalleen niihin neuvolan viikkoihin eli nyt alan kyllä käyttää niitä viikkoja sitten. Ovis oli ehkä sitten " etuajassa" , mikä minusta on vaan hyvä niin saa enempi viikkoja kasaan, nyt alkaa jo pian 9. raskausviikko (kun luulin että alkoi vasta 8. ) Ihanaa, vaikka pitkä matka on vielä siihen np-ultraankin, reilu 4 viikkoa.

EKA-VEKARALLE hirmuisesti onnea plussasta ja vauvaliimaa rutosti matkaan! =o)

TITILLE myös tsempitykset sinne kiemuroihin... Toivottavasti alkaa sullakin viikot kasvaa!

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA kaikille haahuille! Minä varmaan alan pikkuhiljaa väistyä takavasemmalle. Voin kyllä maanantaina vielä pinon laittaa pystyyn, mutta nyt saatte ihan oikeesti alkaa hakemaan sitä uutta listaemoa! Tämä tyttö vaihtaa nyt odotuspuolelle =o)

HANNELE + VILPERTTI rv 7+5 JIIIIIHAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Vierailija
82/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käskin ukkoakin pistää kauppareissulla vauhtia ja se ihmetteli, että mihis niin kiire...no nolona siihen, että kun tarttis päästä lukemaan niitä " Hannelen" hyviä uutisia. Ukko oli ihan pihalla, eikä kysellyt enempää. Hyvä kuulla, että kaikki oli niin kun pitääkin ja sykkeen läpätyskin sielä näkyi. Jotenkin itellekkin tuli huojentunut olo, että kyllä mullakin vielä mahkut on. Toivottavasti mäkin pääsen pian Eka-Vekaran kanssa sinne odottajien puolelle. Ja toivottavasti perässä tulee kohta kaikki muutkin. Jätä se ovi rakoselleen mennessäs!

Ja nyt hus sieltä masun kasvatukseen... ;-)

Mietin tässä nyt sitten vielä, että jos tuola neuvolassa lasketaan ne viikot sen 28pvn mukaan, niin mullahan on sitten tänään JO se tasan 4+0 *paukuttelee henkseleitä* ;-D Voihan nokka, jostain se on vaan ponnistettava.

titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUDE!

Enni-Maijalle kovasti peukkuja,että se pikkuinen siellä kyydissä on ja pysyy!!Johan teillä on yritystäkin niin,että sais jo tulla tuloksia :)

Ja Titikin on plussannut,onnea sinnekin!!Ja samoin peukkuja!

Joku muukin vielä oli,mutta nimistä jäi mieleen vain nää,jotka on olleet täällä jo " mun aikana" ,onnea kuitenkin!

Nyt tosiaan peukut kaikille,että pääsette tonne meidän exien seuraksi!!!Tilaa on ;) Mullekin tulee aina niin hyvä mieli,kun tällä puolella on hyviä uutisia :)

Sari ja Poikanen 32+1

Vierailija
84/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä uutisia tässä jo ehdinkin odotella. Hienoa että kaikki oli hyvin.

Hannele, jos en nyt plussaa sunnuntaina, niin ehkä voisin harkita listaemon paikkaa, mutta pientä opastusta kyllä kaipaisin... mutta toistaiseksi en mitään vielä lupaa kun eihän sitä tiedä jos.... ;)

Vierailija
85/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Kivaa myös, että sinne toiselle puolelle päässeet kaipailevat peräänsä meitä " vanhoja" . Saapi nähdä miten tässä käy. Ompa sulla ihanan PALJON viikkoja jo kasassa. Teillä onkin jo puuhailtu vauvalle varmaan kaiken näköistä valmiiksi. Onnea Sinullekkin vielä tälle lopputaipaleelle. Varmasti saa nyt puhista ja puhkuaa näillä keleillä sen masun kanssa. =)

Katri: Olisi kiva jos ottaisit sen listaemon paikan. Tästä mun plussan kestävyydestä en nyt vielä tiedä sen enempää, mutta vaikka ei kestäisikään ja täällä jatkan heilumista, niin varmaan saisin pakan ihan sekaisin jos edes yrittäisin alkaa sitä ylläpitämään. Mä luulen, että sulta homma onnistuu, kunhan saat Hannelelta pienet opastukset. Ai niin...tietysti jätetään tuo sunnuntain " pelivara" asialle. Kun eihän sitä koskaan tiedä. ;-]

Mä täällä just pakkailen Riikaan reissua varten. Ei sinne muutaman päivän reissulle juuri tarvi kun vähän vaihtopaitaa. Yhdet caprit ja yhden pellavahameen ja muutamat paidat. Tietysti kaikkea tukanlaittomönjää ja kaunistautumisvälineitä sinne tulee vielä tungettua. Ihan kiva käydä sielä Riikassakin...en ole ollut koskaan aikasemmin. Kehuvat kauniiksi kaupungiksi. =)

Ja pakkauspuuhien pariin...

titi

Vierailija
86/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sartsu: ihanasti sullakin on jo noita viikkoja. Miten tuntuukin siltä, että vastahan sä plussasit. =)

Titi: Kyllä mä voin tosiaan tuota listaemon paikkaa harkita. Katsoo nyt sitte miten lähtee sujumaan. Ja mikäli en nyt plussaa, sitten saa kyllä joku muu sen ottaa hoitaakseen. Aika usein olen kuitenkin tässä koneella, niin eiköhän nuo luulis onnistuvan.

Illanjatkoja kaikille!

Vierailija
87/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kamala kiire kotiin, jotta pääsin uutiset lukemaan!

Vierailija
88/101 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte ihania =o)

KATRI: Katotaan sitten maanantaina sitä tilannetta, voin toki opastaa ja voin vielä maanantaina laittaa sen pinon pystyyn. Nyt viikonloppuna en varmaan kerkiä paljo palstailla. Paitsi nyt kun piti käyä kertoon kuulumiset ja sitten lukemaan mitä kommentoitte =o)

huippuonnellinen HANNELE

PS: TITI, niin ne laskee, ei ne huomioi (ainakaan mun kohalla kahtena kertana) kierron pituutta. Mutta oon silti käyttäny tuota " itelaskemaa" koska luulin sen olevan oikeessa, mutta nyt kävikin näin päin. Ihan kiva. Kun sai pari päivää lisää yhtäkkiä! =o)

Vierailija
89/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Eka-Vekaralle myös onnittelut plussauksesta!!!

Katri72; sulla on todellakin jännät paikat! Olen tässä jo jonkin aikaa sivussa seurannut tuota tilanteesi kehittymistä ja kyllähän nuo raskausoireilta kovastikin kuullostavat! Jos testi huomenna plussaa näyttää, niin kova halu pienellä on kyllä tulla maailmaan, jos tuplakumeista huolimatta perille on päässyt. Ehkä sillä siittiöllä on sitten ollut pienen pieni porakone matkassa, jolla on tehnyt itselleen huomaamattoman reiän ;)... No, joo, taitaa tämä raskaus ja helle pehmentäneet mun pään lopullisesti... Poistun takavasemmalle...

Plussaonnea! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

maria80 ja Patu-Alli rv 12+1

Vierailija
90/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on joka toinen sekunti varovaisen onnellinen ja joka toinen sekunti epäuskoinen. Itse asiassa en osaa olenkaan kuvitella raskautta pidemmälle. Mielessä vaan pyörii, että enpä taida neuvolaa varata kuin vasta rv 8-9, kun rv 7 on nuo aikaisemmat menneet kesken.. tosin jälkimmäinen huomattiin vasta np-ultrassa, eli pitäisköhän odottaa sinne saakka .. alkuraskauden ultraa en taida tällä kertaa ottaa, ellen sitten mene yksityiselle vasta juuri tuolloin rv 8 jälkeen.

Olo on tosi outo, pitäis hehkua onnea, mutta sen sijaan kaikki vaan epäilyttää ja on hitonmoiset vieroitusoireet tupakasta! Hitto kun kerkisin taas kehittää huhtikuun lopun jälkeen uuden riippuvuuden tuohon tupakkaan, vaikka olin koko alkuvuoden polttamatta. viekkarit ym yhdessä tekee sen, et oon älyttömän kiukkuinen ja harmittaa oikein kun tuon taaperon kanssa otetaan yhteen 15 minuutin välein.. Pitää tässä nyt vielä toinen lapsi hankkia, kun ekaakaan ei " jaksa hoitaa" .. jupisee omaa lyhyttä pinnaansa..

Titi, varsinaisia raskausoireita ei vielä ole, ehkä pissattaa hitusen useammin (tosin helteellä voi johtua tuosta veden tolkuttomasta kittaamisesta), selkää särkee ja rinnat hitusen kipeät.

huh hellettä, nyt suihkuun

eka-vekara 4+1

Vierailija
91/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria: Kiitos peukutuksista, niitä tarvitaan vaikka aika epätodellinen olo on sen raskauden suhteen. Onhan nuo tuttuja oireita mullekin jo näitten kahden aiemman kerran perusteella, mutta kun se vain olis niin uskomaton juttu noiden tuplakumien jälkeen.

Taitaa helle olla pehmentänyt täälläkin pään, koska aloin nauraa aivan hervottomasti tolle jutulle, että jos siittiöllä on ollu pieni porakone matkassa. =D Ja sitten aloin vielä kuvitella sitä. =D No joo, se siitä....

Eka-vekara: Nuo vaihtelevat tunteet ymmärtää kyllä. Se on tätä haahujen elämää. Mullakin tuo ekan raskauden onnellisuus katkesi just np-ultraa. Varsinaisessa alkuraskauden ultrassa en ole käynytkään.

ON: Yksin vietän tätäkin helteistä päivää. Mies on töissä ja tulee kotiin varmaan joskus puoli viiden maissa tai sen jälkeen. Tuossa taas väsytti niin paljon, että kävin päikkäreillä ja niin siinä vierähti sitten pari tuntia. Vieläkin on olo jotenkin väsyny, kait tää hellekin sen osaltaan tekee. Eilenkin oli päivällä +30 ja tänään oli jo klo 9 maissa +25. Nyt en ole vielä katellukaan mitä tällä hetkellä on, mutta eiköhän se tossa 30:n seutuvilla huitele.

Helteistä viikonloppua kaikille!

Vierailija
92/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sanomani, että onnellisuus katkesi np-ultrassa. ;)

Vierailija
93/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin minäkin välillä tänne:) Meillä on ollut vieraita suomesta eli aika on lentänyt siivin!

Eka-Vekalle:) Onnittelut plussasta! Mahtavaa! Tiedän kuitenkin ton epävarman tunteen alku raskaudessa...aika hermoja raastavaa, mutta yritä ottaa rennosti! ( edellinen lausahdus on helpompi teoriassa kun käytännössä...siis toi rennosti ottaminen) Juhli nyt plussaa! Siinäkin on aihetta:)

Hannelelle: Siis yli mahtavaa!!!! Miten kivoja uutisia!! Vielä tosi kivalta kuullostaa toi neljä päivää lisää niihin viikkoihin! Siis mä oon niin onnellinen sun puolestasi! :)

Nuorelle 72:selle katrille: Siis voi pojat...mielenkiintoista mikä on testin tulos huomenna. Ovela tilanne, kun noi oireet kuullostavat niin raskaudelta, mutta ne super-kumit... no ehkä siel on joku todellakin pikku poran kanssa tai sit ei, mutta jännä tilanne silti!

Omaa tilannetta: Vuodot on loppu tai oikeestaan ollut melko vähäisiä jo useamman päivän. Rinnat on edelleen todella turvoksissa ja vieläkin yököttää. Mä olen tässä odotellut jotta nämä oireet tästä vähenisi, mutta tuntuvat olevan yhtä voimakkaita kun aiemmin ellei voimakkaampiakin. En tiedä sitten, kun välillä käy mielessä et jos raskaus jatkuisikin...Täytyy kattoo miltä noi oireet vaikuttaa ja käydä jossain ultrassa tarkistamassa tilanne, mutta odottelen nyt tässä. Mitään kipuja ei ole eikä muutakaan epämiellyttävää. Nyt sitten suuntaan kohti tulevaisuutta ja odotan ovista;)

Terkut kaikille!!!

Vierailija
94/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolaukku on pakattu ja tässä kohta puoliin lähtökuopissa. Tulin vielä kurkkimaan onko täällä käyty kirjoittelemassa, mutta taitavat kaikki olla nyt ulkosalla aikaa viettämässä kun on näin mahtavat kesäkelit.

Elisabeth: Jotenkin tuntuu hullulta, että sulla on kuitenkin kovasti vielä huono olo ja rinnat aristaa ja on turvoksissa. Tietysti eihän ne oireet varmasti heti kyllä katoa, vaikka raskaus lakkaisi etenemästä. Jotenkin niin toivoisin sullekkin, että se olis ollut väärä hälytys. No sittenhän sä sen viimeistään näet jos seuraaviakaan menkkoja ei vaan ala tulla, huono olo jatkuu ja massu alkaa pömpöttämään... ;-) Kiva kuulla, että teillä on ollut sielä vieraita ja touhuilemista, niin on ollut sitten vähän muutakin ajateltavaa. Kovasti jaksujahaleja sinne. =)

Katri: Voihan vitsit mä ryykään luultavasti heti koneelle kun päästään maanantaina kotiin reissusta. Pitää kyllä heti tulla katsomaan, että onko sielä tosiaan gummeista läpi päässyt joku sitkeä siittiö sen pikku poransa kanssa. Hieman tuo Marian kommentti alkoi minuakaan naurattamaan. Tämä kesä ja helteet pehmentää kyllä päätä. Mutta kivan hassulla tavalla. ;-)

Maria: Sullakin alkaa viikot olla jo hyvissä lukemissa ihan oikeesti pääset nauttimaan siitä raskaudesta täysin rinnoin.

ON: Tänään olin auttamassa miestä ulhommissa pinottiin polttopuita kasalle. On sitten mitä talven kylmyyksissä voipi lämmitellä. Kyllä tällä kelillä hieman kyllä alkoi minuakin heikottamaan. Jostain luin että väsyneenä tuo huono olo pahenee...ehkä sain kunnon unet sit viime yönä kun tänään on hieman ollut helpompi olla. Niiden puuhommien jälkeen tuli yhtäkkiä sellainen olo, että pitääkö lähteä pönttöä halaamaan, mutta sain sen menemään ohi kun pidin taukoa ja join vähän vettä.

Vähän jännittää, että miten tuo Riikan reissu nyt menee. Muuten ei varmasti olis mitään ongelmaa, mutta me lädetään yhden ystäväpariskunnan kanssa sinne ja varmasti tulee nämä tilanteet ravintolassa kun ollaan syömässä, että mitäs nyt kun mä en otakkaan sitä punkkua. Yleensä OTAN AINA sen lasillisen ehdottomasti ruuan kanssa kun jossain käydään syömässä. Eivät ole kovin nuuskuja, enkä usko että kovasti mitään utelevat...mies on lääkäri ja tietää meidän tilanteesta avokkinsa kanssa. Kai se pitää sitten siinä sanoa jos jotain kysyvät. Mä aion juoda vaan limpparia, vettä, kivennäisvettä, tuoremehua tms. ja jos sitten ihmettelevät ja kysyvät, niin sanomme sit niin kun asia on. Muuten ei haluttaisi vielä että kukaan tosiaan tietää kun on itekkin vielä ihan pihalla, että miten tää jatko tässä etenee. Ja toisaalta kun tääkin pariskunta tietää, että meillä hoidot pitäs alkaa syksyllä, niin olishan se tosi kiva ylläri sitten myöhemmin alkusyksystä ilmoittaa kun 12vkoa on täynnä, että meillä kävi sittenkin tuuri ja pulla on jo hyvin uunissa...kasvaa ja porskuttaa. Mutta nyt kun vkot on 4+1, niin ei vielä ihan viittis. No jännä nähdä miten käy.

Onko teillä ollut muuten keskenmenojen jälkeen alkaneessa raskaudessa tullut pelko rakastelemisesta. Ite pelkään koko ajan, että vuoto alkaa jos touhuaa, vaikka TIEDÄN, että normaalisti voi olla ja pitääkin olla. Mieskin on vähän säikky ja haluaa ottaa varman päälle, mutta tänään sanoin, että ei tässä mihinkään selibaattiin tän takia kyllä ryhdytä...että se tulee sitten pois jos on tullakseen...sitten niin on tarkoitettu. Tänään touhuttiin ekan kerran vkoon ja jotenkin oli vähän toisaikainen olo...koko ajan mietti, että tuleekohan verta, tuleekohan tuhrua. No onneksi ei tullut yhtään mitään. =)

Mä meen nyt laittamaan itteni lähövalmiiksi, etten jää kyydistä.

Nauttikaahan siskoset kauniista viikonlopusta ja kuullaan taas sitten viimeistään tiistaina.

titi75 ( 4+1 ) :o)

Vierailija
95/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naati olosta:)

Vierailija
96/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele: Tervemenoa odotus-puolelle! Tule sitten välillä kertomaan kuulumisiasi ja onnellista odotusta!

Titi: Hauskaa matkaa! Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseen ja masuasukki pysyisi matkassa piiittttkäään:)

Katri: Hassua kaikenkaikkiaan tommonen tilanne. Minä ainakin jänskään täällä huomenaamua ihan täysillä...

Elisabeth: Kiva, kun kävi vieraita ja outoa, kun sullakin vähän " epäselvä" tilanne. Tuntuu, että näitä epäselvyyksiä on tässä kuussa täällä vähän joka toisella. Ne ei kyllä oo kivoja. Oletko siis jo heittänyt kirveen totaalisesti kaivoon vai onko vielä pieni toivonkipinä yllä?

ON: Itku pääsi, kun katseltiin miehen kanssa jotain ohjelmaa, jossa synnytettiin. Mies vaihtoi äkkiä kanavaa, kun aloin vetistelemään oikein kunnolla. Tuntui vaan niin pahalta. Kaupasta tullessa myös otin yksinäiset itkut. Menkkakivut pikkuhiljaa jäytää oikealta puolelta, on turvotusta, närästää ja todellakin mieli on herkkä. En ole yhtään " itkutyyppinen" , mutta tänään siis tuli oikein tuplaitkut. Nyt jo kp23/24-26, mutta olen todella varma tädin saapumisesta viimeistään ensi viikon perjantaina.

Eilen oltiin grillaamassa ja tuli otettua hieman naista väkevämpää. Hiprakassa siis oltiin, mutta sen verran tajusin, että normaaleja kaatiksia eli kaatokännejä en ottanut. Tulitiin jo kahdenmaissa kotiin ja tämä päivä menikin siivoillessa. Huomenna vanhempien möksälle eli nettipimento keskiviikkoon asti. Tulen kyllä aamulla lukemaan Katrin kuulumiset.

Muuten kaikki ok, paitsi hieman masentunut olo, koska oma vauva olisi niin tärkeä juttu, mutta sinne on niin pitkä matka:(

Nyt jalkapallon pariin,

Jumppis

Vierailija
97/101 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaisu halia täältä ruotsista sulle tulemaan! Mulla on jotenki vielä pieni toivon kipinä, kun noita oireita on...toisaalta km:n hiljattain kokeneena on aika skeptinen olo. Itse katselin viimeksi kaupungissa tänään mammoja isoine masuineen ja tuli jotenkin niin surullinen fiilis itselle. Mulla nyt ei sillai olis aihetta kun on jo kaksi pientä ihanaa prinsessaa kotona...Mutta tunne siitä et entä jos ei enää koskaan onnistukkaan...saa mielen murheelliseksi:( Pitäis vain nyt saada uutta toivoa ja yrittää ajatella valoisia ja positiivisia asioita, mutta se kun ei ole niin helppoa käytännössä toteutaa.

Hyvää yötä Jumppis!

Toivottaa Elisabeth

Vierailija
98/101 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on sitten tehty ja negaahan se näytti kuten arvelinkin. Mies siihen sanoi, että kummallista kun on noin paljon ollut oireita ja vielä voimakkaitakin. Enpä tuota plussaa nyt oikeastaan odottanukaan, ihmehän se olis ollut. Tai jos olikin aiemmin, mutta nyt mennyt taas heti kesken.

Hieman jo eilen illalla alkoi oireet vähetä. Väsymys on vielä ja samoin rinnat ovat hieman kipeät ja kylmänarat, mutta nekin vähemmän kuin mitä vielä parisen päivää sitten.

Nyt mies tuossa kyseli, että uskaltaakohan tässä nyt kuitenkaan vielä lähteä mitään siidereitä juomaan. Sekin kun muisti sen, että viimekin vuonna mulla näky plussat ekan kerran vasta kp 83 ja kesällä silloin kp 93. Näin aikaisinhan mulla ei ole koskaan näkynyt. Mitä ootte mieltä, uskaltaisinko siideriä ottaa?

Muuten aurinkoista ja helteistä päivänjatkoa!

Vierailija
99/101 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että testi oli nega. Voisithan varmaan neuvolasta kysellä, jos pääsisit veritestiin (siis siihen missä mitattaisi tarkaan hCG-pitoisuus) tai vaikka ultraan, kun sulla kumminkin kp:t jo noin paljon. Ei ehkä kuitenkaan kannata mainita noista tuplakumeista... Kyllähän tohon tilanteeseen varmaan joku selvyys olisi kiva saada...

maria80

Vierailija
100/101 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan tietysti senkin tehdä, mutta tulee vain mieleen viime kerta. Silloin kotona tehty oli haamu plussa, soitin neuvolaan ja passitti labraan pissatestiin. Se oli selkeä nega, joten siitä ei sitten sen kummemmin. Ja kun kyselin veritestiin pääsystä, niin mulle vain sanottiin ettei täällä mitään veritestejä tehdä, vain ja ainoastaan pissatestejä. Samoin kyselin silloin tuosta ultrastakin, että olisiko se mahdollista kun kuitenkin itse sain sen haamun testiin. No, siihen vastattiin vain, että katotaan sitten jos saadaan sama tulos näkyviin siellä labrassakin. Ja kun ei tullut, niin en päässyt sitten ultraankaan.

Vähän on siis huonot palvelut täällä päin. Yksityiseenkään ei ole rahaa mun tuloillani. No, täytyy toivoa, että tällä kertaa suostuisivat edes ultraan.

Tossa kun aiemmin mainitsin oireiden heikentyneen, niin ei ainakaan rintojen vihlontaa koske. Syötiin tuossa just aamiainen parvekkeella ja kun tuuli, niin oli aivan järkyttävää vihlontaa. Ja joku oli taas pyykkiäkin pessyt, kun se aineen haju alkoi kuvottamaan. Näköjään ei sitten ollutkaan kaikki oireet vielä ohi....