Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt keskustelua kiitos! Mistä nainen löytää miehen?

Vierailija
24.04.2020 |

Täällä on kymmeniä keskusteluita jossa ihmetellään mistä sinkku vois löytää miestä itselleen. Mikä mättää?

Itse ja monet muut 25-30 vuotiaita naisia eivät ole tyyliin koskaan edes puhunut miehen kanssa eikä nähnyt. Työpaikoilla on paljon naisia eikä miehiä tuu tavattua.

Pitääkö täällä kassajonossa ruveta iskee miehiä? Tulisi aika halpa olo.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielikuvituksesta löytyy ne ainoat ihannekumppanit. Tarjonta on välillä niin vilkasta, että valitseminen on vaikeaa <3

Vierailija
82/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot, kassajonot, kahvilat. Parhaita paikkoja.

Tämä tuntuu olevan jonkinlainen urbaani legenda.

Kuka täällä on koskaan saanut todistaa tutustumisyritystä näissä paikoissa? Miten edes teet sen?

Takavuosien naiskollega törmäsi mieheensä siten, että odotti bussipysäkillä bussia ja mies ajoi autollaan pysäkin kohdalla olleeseen sulavesilätäkköön niin että kunnolla roiskahti. Juuri kampaamosta tulleena ja takkikin ihan uusi, kyllähän siinä rauhallisempikin leidi kimpaantuu sellaisen kurakylvyn jälkeen ja kansainvälisiä käsimerkkejä auton suuntaan. Mies veti korttelin ympäri, pysähtyi pysäkille, pahoitteli ja tarjosi kyydin kotiin, maksoi pesulalaskun aikanaan ja vei myöhemmin vielä kaffille. Kollega oli ihastunut ja tikusta asiaa tehden pyysi vuorostaan miestä kaffille, sieltä kävelylle. Nyt, 16 vuitta myöhemmin, pari muksua, edelleen kimpassa yms.

Kuin elokuvista, mutta joskus vaan käy niin. En kuitenkaan suosittele päivystämään bussipysäkillä kuralätäkön kohdalla, koska 99% autoilijoista jatkaa matkaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot, kassajonot, kahvilat. Parhaita paikkoja.

Tämä tuntuu olevan jonkinlainen urbaani legenda.

Kuka täällä on koskaan saanut todistaa tutustumisyritystä näissä paikoissa? Miten edes teet sen?

No itse en ymmärrä kuinka kukaan saa tutustumisyrityksiä jossain Tinderissä. Miten nyt ihmisiin yleensä tutustutaan? Ilman ennakkoluuloja, avaamalla suu ja tokaisemalla jotain nasevaa. Mikä ihmeen fiksaatio kaikilla on nykyisin hoitaa kontaktit virtuaalisesti?

Ai että miten? Lähetät toiselle pari viestiä ja kysyt treffeille? Kävin itse parhaimmillaan 33 krt vuodessa..

Ja tuota ei sitten mitenkään, missään olosuhteissa, voi tehdä ns. livenä?

Outo kysymys. Miten teet sen? Mistä tiedät että toinen on sinkku? Mistä tiedät että toista kiinnostaa?

Netissä kaikki on paljon helpompaa. Livenä voi syntyä todella kiusallisia tilanteita esim työpaikalla tai vaikka koulussa..

Aloitan sanomalla "moi" ja sitten juttelu ehkä jatkuu. Eiköhän toinen kerro jos on varattu ja jollei kerro, ei asia ole minun vastuullani. No eihän tuntematonta lähtökohtaisesti kiinostakaan, mutta aina on jonkin verrran juteltu, joskus pisempään. Näin vanhempana olen tajunnut miten epäolennaisia noi kaksi jälkimmäistä kysymystä on ja miten turhaa nolostua jos toinen onkin varattu tai antaa paki muusta syystä.

Mutta joo, olen mies. Ja tämän käytännön opin exältäni.

Mulla on jakaa erilainen kokemus.

Isäni oli osallistunut tenniskursille mutta tuli kipeäksi. Pelaan itsekin tennistä joten lupauduin menemään hänen tilalleen kurssille. Meitä oli yhteensä 4 henkilöä kurssilla ja sain parikseni viehättävän nuoren naisen. Kun kurssi päättyi niin kysyin toimistolta hänen sähköpostiosoitteen mikä minulle onnekkaasti annettiin. Kysyin naista pelaamaan tennistä ja nainen ilahtui pyynnöstä ja kertoi että olikin vailla peliseuraa. Käytiin pelaamassa joku ehkä 3 tai 4 kertaa kunnes kuulin että hän on menossa poikaystävän kanssa matkalle. Game over.

Kun miettii nettideittailun etuja niin tuollainen tilanne ei ainakaan netissä ole mahdollista, ainakin tiedät varmuudella että toinen ei ole varattu..

Mitä mä just luin??? Et arvaakaan, kuinka moni netissä seuraa hakenut mies on paljastunut varatuksi!

Toimisto, muuten, mokasi tuossa todella pahasti. Jos oma sp-osoitteeni olisi annettu ilman lupaani, niin olisin nostanut metelin.

Uteliaisuudesta kysyn, harmittaako sinua, että tuli käytyä pelaamassa muutaman kerran tennistä mukavan, viehättävän naisen kanssa? Lopetitko pelaamisen hänen kuultuasi, että hänellä on poikaystävä? Miksi?

Jokainen itseäänkunnioittava mies lopettaisi tuollaisen naisen seurassa hengailun tuon jälkeen.

T. eri

Jaa. Se joku itseään kunnioittava mies olisi vaikka voinut naisen kanssa pelikaverustuttuaan tutustua tämän naisen muihin tuttaviin ja löytää sieltä itselleen kivan naisen.

Vierailija
84/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN NAISIA!

Vierailija
86/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mietin itsekin. Tuntuu että se on kaikille muille niin helppoa. Jos tulee ero, niin ei mene montaa vuotta kun on jo uusi mies. Minun ainoasta suhteestani on lähemmäs kymmenen vuotta ja olen nyt 25. Tinderiin on mennyt jo maku, kun kerran sinne erehdyin ja sekaannuin yhteen tyyppiin. Muutenkin monta kauhutarinaa kuullut tinderistä.

En halua tuhlata aikaa mihinkään väliaikaiseen, vaan haluaisin löytää sen loppuelämän kumppanin. Lapsia en halua koskaan. Sekin on kipeä asia, koska monet muuten lupaavat miehet haluaa perustaa perheen. Ihmettelenkin että missä ne kaikki muut vapaaehtoisesti lapsettomat on.

Olin jonkin aikaa sitten todella ihastunut yhteen mieheen, mutta kiinnostus oli valitettavasti yksipuolista. Olin ihan rikki ja en tiedä kestääkö pääni enää yhtään sydänsurua. Pelkään myös että en vain ihastu enää keneenkään muuhun sillä tavalla.

Vierailija
87/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 34v tavismiehenä en ole vielä kertaakaan päätynyt oikean elämän kautta treffeille.

Mulle ainut realistinen vaihtoehto tuntuisi olevan nettideittailu. Tilit löytyy suomi24/okcupid/happypancake ja kännykässä tinder. Niiden avulla olen tutustunut naisiin vaihtelevalla menestyksellä..

Olen toki käynyt vapaa-ajalla esim jossain työväenopiston kieli ja urheilukursseilla, mutta onhan se todella epätodennäköistä siellä päästä tutustumaan juuri oman tyyppiseen naiseen.

Joten itse toivoisin, että kaikki sinkkunaiset tekisivät tilit yllä oleviin sivustoille/appeihin, koska ei mulla ainakaan riitä rohkeus tehdä tikusta asiaa jossain kaupassa tai urheilun aikana esim uinti/lenkkeily/sali.

Olen miettinyt joskus, miksi helvetissä netissä on loppujen lopuksi hyvin pieni osa sinkkunaisista, vaikka seuran hakeminen sitä kautta on niin yleistä nykyään. En ole itsekään koskaan löytänyt naisseuraa elävästä elämästä.

M31

Ite en tykkää ottaa kuvia ja pistää niitä nettiin. Netissä miehet alkaa aina mankua kuvia eikä yksi riitä.

Parempi että näkevät livenä ja tulevat iskemään.

Vierailija
88/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIHAAN NAISIA!

Pusipusi.

Vierailija
89/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin etsit jännää. Kiltti Mies - vaikka on menestyvä - ei kiinnosta naisia. Ei saa Kiltti Mies tuntea naisen rinnan pehmeyttä. Ei herää Kiltti Mies Hästensin sängystään kauniin nukkuvan naisen viereltä. Se on Kiltin MIehen kirous.

Kyllä kiinnostais, mut ei sit.

Vierailija
90/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kaupan kassajonossa ja mun edellä oli yksi mies. Hän katsoi minua ensin kerran, sitten vielä toisenkin kerran.

Sitä katsetta en unohda ikinä, eikä tämä mieskään.

Tuli mun puheille kaupan pihassa, se oli siinä😃

Eli olen "löytänyt" mieheni kaupan kassajonosta kirjaimellisesti. 😄N41

Ihana, niin romanttista ☺️

Vierailija
91/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä iässä tule käytyä opiskelijariennoissa kun opinnot on ohi. Kaverit lopetti bilettämisen/illanistujaiset n10v sitten. Tapaavat vai toisia pariskuntia. Tinder oli tosiaan täynnä omituisia otuksia. Kävin monilla treffeillä, kunnes kyllästyin ja väsyin. Olivat monesti tosiaan yhtä hauskoja kuin työhaastattelut. Itselläni on normaalit sosiaaliset taidot. En innostu epävarmoista tuppisuista.

Vaikutat sitten mukavalta. Jos asut hesoissa niin voitaisiin tavata tänään täyden kuun aikaan, siellä missä valo kohtaa varjon?

Valo kohtaa varjon todellakin. Ei voi muuta kuin ihailla niitä, jotka jaksavat tätä nettideittailua harrastaa. En kyllä tiedä mitä kykyä se kasvattaa..

Vierailija
92/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se halpa olo tulee viimeistään aviossa.

Vierailija
93/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näillä näppylöillä nuori miljonäärihughgrant tekeytyy posteljooniksi ja tuo sinulle kömpelösti postipaketin väärään osoitteeseen ja sillä verukkeella pääsee juttusille juuri sinun kanssasi. Parin upean mutta rahallisesti vaatimattoman treffikokemuksen jälkeen hän karauttaakin paikalle klassikkojaguarilla ja paljastaa oikeasti olevansa kreivi von kuldyyr ja lennättää sinut elämään marbellaelämää malibuun.

(Tai sitten ei. Pointti se että jos et halua käydä missään etkä halua käyttää tinderiäkään niin ei se kyllä sinua tule kotoakaan hakemaan. Niin käy vain naisten romanttisissa hömppäelokuvissa.)

Vierailija
94/96 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kävelyllä ja yksi hyvänpäiväntuttu nousi autostaan, ihan vain jutellakseen minulle. Hän on kivannäköinen ja mukavanoloinen. Vaihdoimme muutaman sanan ja jatkoin matkaani. Mies olisi halunnut jutella enemmänkin.

Miksi en jäänyt? - Tiedän, että hän on naimisissa. Minä olen sinkku.

Vierailija
95/96 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/96 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään kävelyllä ja yksi hyvänpäiväntuttu nousi autostaan, ihan vain jutellakseen minulle. Hän on kivannäköinen ja mukavanoloinen. Vaihdoimme muutaman sanan ja jatkoin matkaani. Mies olisi halunnut jutella enemmänkin.

Miksi en jäänyt? - Tiedän, että hän on naimisissa. Minä olen sinkku.

Minä mitään naimisissa ole. Etkä ole sinkkua nähnytkään äkäpussi.