Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa

Vierailija
24.04.2020 |

Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...

Kommentit (312)

Vierailija
161/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja venäläisiä naisia. Osaavat arvostaa kunnon miestä eikä vaan rahaa tai ulkonäköä. Suomalaiset naiset luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan koska ovat suurin osa ylimielisiä. Sitten kun sanotaan totuus niin itketään.

Vierailija
162/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät miehet/siat on luusereita, kannattaa pysyä kaukana. Mutta niitä kultakimpaleitakin löytyy jos onni potkaisee.

Kerran menin deitille yhen miehen kanssa joka alkuunsa oli tosi ilkeä, flirttaili muille naisille edessäni ja vaatimalla vaati multa kaikennäköistä, ja loukkaantui verisesti kaikesta ja suuttui.

Menin idioottina sen kanssa sänkyyn ja sillä oli mikropenis. Ihan oikeasti.

En siis tapaillut sen kanssa vakavasti, olin vaan käymässä yhdessä kaupungissa ja halusin seuraa. Toisaalta hyvä et "annoin" sille ku nyt tiedän et idiootti miehet on huonoja sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut teininä seksiä, en ole saanut oikeastaan koskaan elämäni aikana. 20-vuotiaana katselin kateellisena ja katkerana, kun muilla, minua komeammilla miehillä, oli nuoria kaunottaria. Plus lisäyksenä, että nämä miehet olivat järjestään 190cm pitkiä, kun itse vain 175cm pitkä ja taipumusta lihomiseen vaikka söisi miten terveellisesti. Vaikka kuinka toitotetaan luonne sitä ja luonne tätä, niin kyllä normaalin 20-30 vuotiaan miehen luontoon kuuluu kuolata kauniita naisia. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Nyt 35-vuotiaana olen läpeensä katkeroittunut, vihainen ja kiukkuinen ihminen, joka viettää aikansa lähes 99% yksin. 

M35

Rajaat naisista melkoisen siivun pois, katkerana kaunottaria himoiten. Mitä väliä sillä siis on, mitä tavisnaiset tekevät?

Vierailija
164/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanity kirjoitti:

Ja venäläisiä naisia. Osaavat arvostaa kunnon miestä eikä vaan rahaa tai ulkonäköä. Suomalaiset naiset luulevat olevansa parempia kuin ovatkaan koska ovat suurin osa ylimielisiä. Sitten kun sanotaan totuus niin itketään.

Moni nainen tällä palstalla on antanut yksityiskohtaisia ohjeita, miten Venäjälle pääsee naisia katsomaan. Netin ansiosta ei tarvitse edes kotisohvalta liikahtaa, kun sopii treffejä. Sitten treffeille matkustaa paikan päälle, junalla pääsee Pietariin matkustusrajoitusten poistumisen jälkeen.

Vierailija
165/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei deittailemalla ketään löydä. Vain epätoivoisia lihan perässä juoksijoita. Pitää harrastaa ja tehdä töitä, sieltä se löytyy.

Vierailija
166/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus suoritin pientä tutkimusta deittimaailmassa Tinderissä ja laitoin 10 viestiä eri naismatcheille. Yhdeksän oli kohteliasta ja oivaltavaa alotusta ei mitään "Hei mitä kuuluu?" sälää ja yksi oli sit sellanen missä kysyin kuppikokoa. Ainoa joka vastasi oli se jolta kysyin kuppikokoa ja hänkin valitti et miksi olen nöin töykeä. Ja siitä syntyi sitten jonkinlainen viestittelyketju, ihan treffejä ei kuitenkaan syntynyt :)

Pari vuotta sitten kokeilin Tinderiä. Sain kuukaudessa n. 15-20 matchia, aloitin keskustelun jokaisen kanssa. Muistaakseni viisi vastasi, yksi alkoi heti puhua seksistä vaikka profiilissani selkeästi ilmaisin etten etsi seksiseuraa. Kolme jutteli mukavia mutta poisti kun ehdotin tapaamista. Yksi suostui tapaamiseen mutta suuttui minulle jostain kesken treffien ja lähti pois.

Että niin, ei se kovin helppoa tunnu olevan minullekaan vaikka nainen olenkin ja kuulemma sen pitäisi tarkoittaa tuhansia viestejä, satoja vonkaajia ja vähintään kymmeniä parisuhteeseen haluajia...

unohdit mainita kuinka monta sydäntä painoit kuukauden aikana (tai swaippaus oikealle)? 20-25? Kokeiles matchata kaikkien kanssa

Siis mikä järki on matchata kaikkien kanssa? Ei mikään. En ole Tinderissä, mutta en minä haluaisi yhteydenottoja miehiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä ja mies on sitä, mitä en itse halua.

Koska se on jollain miehillä tapana, varsinkin niillä joilla on varaa valita.

Ap valitsi samat miehet kuin muutkin naiset. Ap vain ei ollut yhtä hyvä kuin moni muu nainen joten nyt hän ihmettelee mikä miehiä vaivaa.

Ei miehiä mikään vaivaa.

Miksi se on naisten vika, että miehet tykkää tinderissä kaikista? Naiset osaavat ihan helposti pyyhkiä oikealle vain ne, joista kiinnostuvat. Oli se sitten top 10 tai vaikka top 5. Miksi se on miehille mahdoton ajatus?

Se on sisäänrakennettua uroksille.

Naaraat hakevat turvaa, varallisuutta (ruokaa, suojaa)

Urokset hakevat mahdollisuutta levittää siementään.

Vaikka kutsumme itseämme ihmisiksi ja luulemme olevamme parempia kuin muut eläimet... emme ole.

Vierailija
167/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut teininä seksiä, en ole saanut oikeastaan koskaan elämäni aikana. 20-vuotiaana katselin kateellisena ja katkerana, kun muilla, minua komeammilla miehillä, oli nuoria kaunottaria. Plus lisäyksenä, että nämä miehet olivat järjestään 190cm pitkiä, kun itse vain 175cm pitkä ja taipumusta lihomiseen vaikka söisi miten terveellisesti. Vaikka kuinka toitotetaan luonne sitä ja luonne tätä, niin kyllä normaalin 20-30 vuotiaan miehen luontoon kuuluu kuolata kauniita naisia. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Nyt 35-vuotiaana olen läpeensä katkeroittunut, vihainen ja kiukkuinen ihminen, joka viettää aikansa lähes 99% yksin. 

M35

Näin... lukekaas miehet kuinka nainen esittää katkeraa miestä.

Katkera mies ei kirjoittaisi niin. Trollaava nainen kyllä.

Ja runkkurinki on käynnistynyt.

Vierailija
168/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus suoritin pientä tutkimusta deittimaailmassa Tinderissä ja laitoin 10 viestiä eri naismatcheille. Yhdeksän oli kohteliasta ja oivaltavaa alotusta ei mitään "Hei mitä kuuluu?" sälää ja yksi oli sit sellanen missä kysyin kuppikokoa. Ainoa joka vastasi oli se jolta kysyin kuppikokoa ja hänkin valitti et miksi olen nöin töykeä. Ja siitä syntyi sitten jonkinlainen viestittelyketju, ihan treffejä ei kuitenkaan syntynyt :)

Pari vuotta sitten kokeilin Tinderiä. Sain kuukaudessa n. 15-20 matchia, aloitin keskustelun jokaisen kanssa. Muistaakseni viisi vastasi, yksi alkoi heti puhua seksistä vaikka profiilissani selkeästi ilmaisin etten etsi seksiseuraa. Kolme jutteli mukavia mutta poisti kun ehdotin tapaamista. Yksi suostui tapaamiseen mutta suuttui minulle jostain kesken treffien ja lähti pois.

Että niin, ei se kovin helppoa tunnu olevan minullekaan vaikka nainen olenkin ja kuulemma sen pitäisi tarkoittaa tuhansia viestejä, satoja vonkaajia ja vähintään kymmeniä parisuhteeseen haluajia...

unohdit mainita kuinka monta sydäntä painoit kuukauden aikana (tai swaippaus oikealle)? 20-25? Kokeiles matchata kaikkien kanssa

Siis mikä järki on matchata kaikkien kanssa? Ei mikään. En ole Tinderissä, mutta en minä haluaisi yhteydenottoja miehiltä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä ja mies on sitä, mitä en itse halua.

Juuri näin. Epäilen että ne n. 15 miestä jotka eivät edes vastanneet olivat tällaisia sarjasvaippaajia, jotka eivät lopulta olleet millään tavalla kiinnostuneita minusta ja poistivat heti kun sanoin moi. Miksi tuhlaavat kaikkien aikaa?

Koska kymmenet sinua paremmat on sanonut kans moi.

Eihän sille mitään voi että naisille kelpaa samat top10% miehet :)

Sinä et tiedä kenelle moikkasin. Ja jos nyt leikitään tätä naurettavaa pelleilyä, kuvitellaan että tykkäsin vain top 10% -miehistä. Edelleenkään en ymmärrä miksi he tykkäsivät minusta jos olen niin ruma etteivät vastaa kun laitan viestin?

Jos olisi sattunut olemaan sillä fiiliksellä ja kalenterissa aikaa...

Eipä ollut. Eikä se tarkoita että olisit ruma, se tarkoittaa että jonossa oli kauniimpia.

Vierailija
169/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi ei kerro millaisille miehille annoit tykkäystä.

Jos olet keskivertonainen, valkkasit miehiä jotka ovat tasokkaampia kuin itse olet.

Noin sanovat Tinderin omat tilastot.

Millä perusteella Tinder jakaa ihmiset eri tasoihin? Onko niissä mukana muutakin eikä vain pelkkä ulkonäkö? Mitähän tietoja käyttäjistä Tinder kerää, mahtaako rekisterit olla laillisia?

Lue käyttöehdot ja mieti itse mitä tietoja annat sinne. Sitten lisätään vähän valokuvasta tunnistusalgoritmia ja.... magic

Vierailija
170/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanity kirjoitti:

.

Vierailija
171/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet keskivertonainen, valkkasit miehiä jotka ovat tasokkaampia kuin itse olet.

Kaikenlaisille. En nyt voi kaikki kymmeniä miehiä kuvailla mutta profiilissa piti olla tekstiä, ei paidattomia bilekuvia, ei pelkkiä aurinkolasitkuvia, koirasta tai muusta lemmikistä plussaa, samoin villatakki+silmälasit -tyylistä. Ikähaarukka 25-35, kaikenlaisia kansallisuuksia ja kieliä, koska asun ulkomailla. Ei superkomeita eikä superrumia. Tavallisia kivan oloisia. Sellaisia joille tosielämässäkin moikkaisin.

OKCupidin mukaan naiset luokittelevat nettideiteillä 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

Sinun silmissäsi tavallinen ja kivannäköinen oli siis luultavasti top 10-20%.

Oletko itse naisena top 10-20%?

Eikö teillä oikeasti ole mitään muuta jankutettavaa kuin tämä sama ininä joka kerta?

Shokkiuutinen teille: myös ne oikeasti tavalliset miehet ovat parisuhteissa. Tarkoittaa sitä että joku nainen heistä tykkää.

Tavallinen tarkoittaa tavallista. Ei todellakaan mallinaamaista kehonrakentajaa. Eiku anteeksi jykeväleukainen lentäjä-kirurgihan se teidän mukaanne aina on.

Klassikko...

Joku nainen tosiaan ottaa ne miehet, lopulta. Siihen asti karuselli pyörii ja pyörii ja pyörii.

Naisten mielestä se joka päätyy naimisiin on alpha. Miehet eivät näe asiaa samalla tavalla.

Vierailija
172/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humanity kirjoitti:

Moni nainen tällä palstalla on antanut yksityiskohtaisia ohjeita, miten Venäjälle pääsee naisia katsomaan. Netin ansiosta ei tarvitse edes kotisohvalta liikahtaa, kun sopii treffejä. Sitten treffeille matkustaa paikan päälle, junalla pääsee Pietariin matkustusrajoitusten poistumisen jälkeen.

Ja Lux Expressin busseilla alkaen 18 e/suunta (vai oliko peräti 16 e). Sähköinen viisumi on ilmainen. Edullisia hotelleja löytyy pilvin pimein. Viikonloppu Pietarissa ei tule maksamaan käytännössä yhtään sen enempää kuin Suomessa, koska sen reilun satasen, mikä menee bussimatkoihin ja majoitukseen, voittaa halvemmissa ravintolahinnoissa.

Vierailija
173/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisille. En nyt voi kaikki kymmeniä miehiä kuvailla mutta profiilissa piti olla tekstiä, ei paidattomia bilekuvia, ei pelkkiä aurinkolasitkuvia, koirasta tai muusta lemmikistä plussaa, samoin villatakki+silmälasit -tyylistä. Ikähaarukka 25-35, kaikenlaisia kansallisuuksia ja kieliä, koska asun ulkomailla. Ei superkomeita eikä superrumia. Tavallisia kivan oloisia. Sellaisia joille tosielämässäkin moikkaisin.

OKCupidin mukaan naiset luokittelevat nettideiteillä 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

Sinun silmissäsi tavallinen ja kivannäköinen oli siis luultavasti top 10-20%.

Oletko itse naisena top 10-20%?

Tavallaan nautin siitä, että elät tuossa täysin itse luomassasi surkeudessa, mutta muistutan nyt silti:

- OKCupidin kyselyssä pyydettiin arvioimaan ulkonäköä, eikö niin? Suurin osa miehistä on still-kuvissa ulkonaäöltään korkeintaan taviksia, ehkä jopa rumia, jos arvioijina olivat jenkkinaiset.

- tuo tulos ei kerro yhtään mitään samojen miesten haluttavuudesta parisuhdekumppanina, ei edes siellä Jenkeissä

- yli 80 % suomalaismiehistä on parisuhteessa viimeistään vähän yli kolmekymppisinä. Vaikka tilasto on vuodelta 2012, se ei ole kääntynyt päälaelleen

- ota silmä käteen ja katso sukulaisiasi, naapureita, entisiä koulukavereitasi, työkavereitasi, pariskuntia paikallisessa Prismassa: etkö ihan oikeasti näe täysin tavallisia miehiä parisuhteessa? Pystytkö ihan vakavissasi väittämään, että vain 10-20 % kaikista miehistä saa naisen ja parisuhteen? Löydätkö tälle myös virallisen tietolähteen?

Mutta kuten sanottu, saat kaikin mokomin elää omassa vankilassasi. Vain itse siitä kärsit.

Edelleen puhutte parisuhteesta ja miehet puhuu panoista.

Hankala keskustella aiheesta kun ei puhuta samasta asiasta.

Vierailija
174/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanity kirjoitti:

Tai nyt mennä kansalaisuudet väärin päin.

Vierailija
175/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että joillakin miehillä on ihan valtava alemmuuskompleksi tänä päivänä

Vierailija
176/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humanity kirjoitti:

Ja Lux Expressin busseilla alkaen 18 e/suunta (vai oliko peräti 16 e). Sähköinen viisumi on ilmainen. Edullisia hotelleja löytyy pilvin pimein. Viikonloppu Pietarissa ei tule maksamaan käytännössä yhtään sen enempää kuin Suomessa, koska sen reilun satasen, mikä menee bussimatkoihin ja majoitukseen, voittaa halvemmissa ravintolahinnoissa.

Oletko noutanut sieltä oman rattopojan vai kuinka sattuu olemaan noin tarkat tiedot.

Vierailija
177/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä sanoa että joillakin miehillä on ihan valtava alemmuuskompleksi tänä päivänä

Sitä se teettää kun naiset nauraa päälle ja samat kymmenen pimua valitsee yhden ja saman miehen.

Axl oli niin ihku :)  Siis täydellistä vävypoikamateriaalia, eikö?

Vierailija
178/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humanity kirjoitti:

Oletko noutanut sieltä oman rattopojan vai kuinka sattuu olemaan noin tarkat tiedot.

Ihan oman suomalaisen puolison kanssa matkustelemme myös Pietarin suunnalla. Mutta olisi mielenkiintoista kuulla (unohdetaan nyt korona, koska tästä samasta on keskusteltu jo kauan ennen koronaa): miksi palstan miehet eivät lähde Pietariin? Miksi jatkuva venäläisten naisten kehuminen mutta yksikään ei ole vielä tullut kertomaan, kuinka treffit tai viikonloppu Pietarissa sujuivat? Mikä sinne lähtemisessä ja sikäläisten ihanien naisten tapaamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
179/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä nää miehet jotka tulee kysyy " AI etkö pidäkää mua komeena? miltä näytän sulle?" ahahaa ei vitut ny...

Vierailija
180/312 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella kiitän onneani, että olen saanut seurustella vain niiden miesten kanssa jolla ei tätä karkeroitumista ole tullut. Ja näin ajattelin tehdä jatkossakin. Valittajat saa minun puolestani jatkaa rauhassa tumputtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi