Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa

Vierailija
24.04.2020 |

Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...

Kommentit (323)

Vierailija
321/323 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?

Miks tarvis? Eikö saa olla kiinnostunut kenestä haluaa? Ja enneku uliset valittamisesta nii ite en oo valittanu mitää täällä, kunhan kommentoin. Vai olisko sulle kelvannut esim 100 kiloinen 20 v vanhempi äiti-ihminen nuorempana?

No ei, kun ei kelpaisi koskaan muulloinkaan.

Jokaisella on omat mieltymyksensä, ne tulevat jostain syvältä, eikä ihminen voi päättää tykästyvänsä nyt vaikka seuraavaan vastaantulijaan, joka on sinkku. 

Sitä olen itse ihmetellyt, miten joillakin varallisuus vaikuttaa niin paljon tykkäämiseen. Olen itse semmoinen vilpitön luonne, että en ole koskaan ihastunut jonkun rahoihin. Enkä koulutukseen. Tykkäämiseni on siis ehkä samankaltaista kuin miehillä väitetään olevan. En kerta kaikkiaan voisi olla fyysisessä suhteessa itseäni kymmeniä vuosia vanhemman kanssa, joka on vieläpä epäviehättävän näköinen.

N

Vierailija
322/323 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet ovat nähdeet totuuden naisista. Ahneita lompakkoloisia jotka hyväksikäyttävät taloudellisesti ja emotionaalisesti.

Ja vankilat on täynnä asukeistaan eniten miehiä, juupa juu. Kertoo aika paljon.

Miehetkö ei petä, ghostaa, varasta ja valehtele?

Tämän kaiken olen nähnyt naisena omassa ja kavereiden elämässä myös, ja en silti hauku ja parjaa koko miessukupuolta.

Se on hyvä asia, me ei olla kaikki ihan karmeita. Jokainen meistä on jonkun äidin poika,.

Mihinköhän se äidin vastuu kasvattaa poikansa oikein katoaa? Joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/323 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollatoleranssi huonolle käytökselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän