Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa
Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet kuvittelee, että töykeät, tylyt, loukkaavat, provosoivat viestit on vieläpä naisten mieleen? Anna mun kaikki kestää.
Mitä tuokin kommentti muuten oli, että kun naiset ei vastaa kohteliaaseen viestiin? Tarkoititko, että seuraava nainen saakin täyslaidallisen lehmittelyä "kostoksi"? Vai eikö liittynyt aiheeseen mitenkään?
En minäkään vastaa kaikkiin viesteihin. Esim. haen vain pääkaupunkiseudulta, miehet viestittää Savosta, Pohjanmaalta ja Lapista. Tarina on tosi. Joskus kun olen vastannut, että joo vaikutat kivalta, mutta asut aivan liian kaukana, on alkanut armoton vänkääminen. Järjetöntä ja turhaa. Jos minun haussani lulee vain pks niin kyllä minusta 3 - 5 tunnin auto- rai junamatka on liian paljon ja vihainen inttäminen turhauttaa.
Ja sitten mies suuttuu. KERTAAKAAN ei tällainen kaukana asuva, jolle olen haksahtanut vastaamaan ja pahoittelemaan etäisyyttämme, ole vastannut ystävällisesti, että ikävä juttu mutta ymmärrän, ja hyvää jatkoa.
eli naiset yleistävät muutaman pellen käytöksen koskemaan kaikkia mieiä?
V*ttu naiset on kyllä typeriä kanoja.
Naiset? Kaikki naiset? 😂😂😂
Tässä oli muuten loistoesimerkki miehestä, jollaista en toivo tapaavani deittipalstalla. Pystyisikö hänkin esittämään muuta parin ekan viestin ajan tai jopa treffeihin asti? Tämä juuri on pelottava ajatus.
Tässä on loistowsimerkki naisen logiikasta. Eihän edellinen kirjoittaja kaikista naisista puhunut, vaan niistä naisista, jotka käyttäytyvät mainitulla tavalla. Katsos jos lisäät omia sanoja muiden viesteihin, niin
merkitys muuttuu. Naiset ≠ kaikki naiset. Annan esimerkin: naiset ovat lyhyempiä kuin miehet, mutta kaikki naiset eivät ole lyhyempiä kuin kaikki miehet.
-eri
"V*ttu naiset on kyllä typeriä kanoja."
Tämä ei ollut yleistys naisista? Joo eipä.
Ja juuri tuommoisia deittipalstoilta löytyy: olet jostain eri mieltä tai et suostu johonkin, niin räjähtää. Kunpa olisi joku keino erottaa ne heti.
Tarviiko oikeasti ruveta testaamaan vaikka sanomalla, ettet ole, mitä haen, vaikka mies kuulostaisi juuri sopivalta? Ihan että näkee, tuleeko järjetön raivokohtaus?
Ai ainoat vaihtoehdot ovat pelottavan aggressiivinen tylytys tai mielistelevät, tekopirteät viestit? No yök. Ihmekö, ettet saa vastauksia. Teennäisyys on vastenmielistä.
En tarvitse elämääni negatiivisuutta, kontrollointia, sairaalloista mustasukkaisuutta enkä etenkään väkivaltaa, eli pelottavan oloiset raivoajat estän heti.
Olen tavannut kolme miestä deittisivuston kautta. Yksi just hyvä, mutta eräs ominaisuus teki mahdottomaksi jatkaa. Toinen tuurijuoppo, jonka tapasin raittiina kautena ja homma kosahti siihen, kun alkoi putki. Kolmas kiva ja herttainen, itseäni paljon nuorempi. Tapailemme yhä tiiviisti. :)
Tiedän mistä puhut. Heti kun miehelle käy selväksi, ettei nainen ole juuri hänestä kiinnostunut, alkaa käsittämätön henkilökohtaisuuksiin menevä v-tuilu. Onneksi läheskään kaikki miehet eivät käyttäydy näin mutta yllättävän moni kyllä. Pätee myös täysin tuntemattomiin miehiin, jotka ovat tosielämässä lähestyneet suunnilleen suoraan pusikosta ilman, että olen antanut minkäänlaista kiinnostuksen merkkiä aiemmin - en välttämättä edes huomannut koko ihmistä. Melkoisessa harhassa täytyy elää, jos oikeasti odottaa tällaisissa tilanteissa jotain muuta kuin kielteistä vastausta. Kovat on luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne haukkujat ovat niitä, jotka eivät vuosiakaan yritittämällä löydä ihannenaistaan/miestään... Vika lienee siinä, että etsitään kuitenkin itselle epäsopivaa, mutta tyyppi itse ei tajua sitä.
Jos joku profiili on ollut netissä vuosia, kannattaa siirtyä seuraavaan.
Siis tää vinkki on aina näissä ketjuissa, mistä sä muka näet miten vanha mikäkin profiili on?
Ukko37 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Eronnut sinkku.
Siinäpä mahtavat lähtökohdat uudelle suhteelle, kun jo ensimmäisessä lauseessa raotetaan x-filesiä..
Ei jatkoon.Pitäisikö salata se että on ollut naimisissa? Vai onko tässä taas kyse siitä ettet ymmärrä sanan merkitystä?
Ei sitä tarvitse salata, mutta miksi se pitää tuoda esiin etunenässä?
Eiköhän melkein jokaisella tähän ikään ehtineellä ole menneisyys takana, mutta miksi lähdetään uutta rakentamaan vanhojen epäonnistumisten perustalle?
Itse lähtisin puhtaalta pöydältä uuteen suhteeseen.
Ai niin kuin että ei ole ex-vaimoa ja kolmea lasta, kaksi niistä vaimon kanssa ja yksi lyhyestä suhteesta?
Ja sitten kun asia kuukausien salaamisen jälkeen paljastuu naiselle niin naiset on nirsoja kun ei kelpaa epärehellinen mies jolla on painolastia.
Vierailija kirjoitti:
"V*ttu naiset on kyllä typeriä kanoja."
Tämä ei ollut yleistys naisista? Joo eipä.
Ja juuri tuommoisia deittipalstoilta löytyy: olet jostain eri mieltä tai et suostu johonkin, niin räjähtää. Kunpa olisi joku keino erottaa ne heti.
Tarviiko oikeasti ruveta testaamaan vaikka sanomalla, ettet ole, mitä haen, vaikka mies kuulostaisi juuri sopivalta? Ihan että näkee, tuleeko järjetön raivokohtaus?
Joo oli, tarkoituksella, vastauksena suoraan viestiin joka alkaa sanoilla Eli miehet kuvittelee, että
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Ihminen joko vaikuttaa kiinnostavalta tai sitten ei. Yhtä lailla sinä voisit päättää kiinnostua naisista, joista pystyt arvaamaan, että heille ei paljon mätsejä tule. Tai itseäsi reilusti vanhemmista naisista. Mutta teetkö niin? Eikä vastaukseksi kelpaa, ettei voi kiinnostua itseään vanhemmista koska haluaa lapsia. Yksikään nainen ei ole velvollinen niitä sinulle antamaan.
Kaikki naiset saavat loputtomiin matcheja Tinderissä. Tästä ln puhuttu niin paljon, että on ihmeellisistä ettei joku vieläjään tätä tiedä
Ja sitten voit lukea aloituksen uudelleen. Mitä niillä matcheillä tekee jos ne on tuota luokkaa?
Kannattaa napata se 1/100 hyvä match!
Ei tarvinnut sadan kanssa jutella kun löytyi se hyvä. Tinderin plussa oli juuri se että pystyi vaan poistamaan henkilön eikä se enää voi laittaa viestejä, tarvitse mitään haukkumista jäädä lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kun lähetän viestin (sen ainoan, jos en saa vastausta) naiselle deittisovelluksissa niin en saa koskaan vastausta, en edes kohteliasta Kiitos, mutta ei kiitos! viestiä. Täten kohteliaana miehenä olen kyllä sitä mieltä, että ne ovat naiset joidenkan käytöksessä on parantamisen varaa. Millaista kohtelua odotatte saavanne tällaisella itsekkyydellä.
Olen kaunotar..elämä loppuisi kesken,jos kaikille vastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kun lähetän viestin (sen ainoan, jos en saa vastausta) naiselle deittisovelluksissa niin en saa koskaan vastausta, en edes kohteliasta Kiitos, mutta ei kiitos! viestiä. Täten kohteliaana miehenä olen kyllä sitä mieltä, että ne ovat naiset joidenkan käytöksessä on parantamisen varaa. Millaista kohtelua odotatte saavanne tällaisella itsekkyydellä.
En minä millekkään kaunottarille ole viestitellyt
Olen 160 cm varastotyntekijä vantaalta.
Hyvät tavat kunniaan! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä millekkään kaunottarille ole viestitellyt
Olen 160 cm varastotyntekijä vantaalta.
ja naiset ei sulle vaivaudu vastaamaan???
ovatpa törkeitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne haukkujat ovat niitä, jotka eivät vuosiakaan yritittämällä löydä ihannenaistaan/miestään... Vika lienee siinä, että etsitään kuitenkin itselle epäsopivaa, mutta tyyppi itse ei tajua sitä.
Jos joku profiili on ollut netissä vuosia, kannattaa siirtyä seuraavaan.Siis tää vinkki on aina näissä ketjuissa, mistä sä muka näet miten vanha mikäkin profiili on?
Jos esim treffit24:ssä on plusjäsen tms, niin näkee kuinka kauan profiili on ollut olemassa. Näkee myös, paljonko profiilityyppi on saanut ja lähettänyt viestejä... Plusjäsen näkee myös, ketkä ovat käyneet katsomassa omaa profiilia.
Eli siellä on viisikin vuotta vanhoja profiileja.
Kerran yksi mies vaihtoi ikänsä 10 vuotta nuoremmaksi. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, mutta muistutan että naiset saavat pitkälti kiittää itseään vallitsevasta negatiivisesta asenneilmastosta.
Feministien ja metoon aikakaudella en yhtään ihmettele, että miesten vastaukset ovat muuttuneet aikakaudelle sopiviksi. Enemmän ihmettelen sitä, miksi kukaan nykyään edes haluaa pariutua. Feministit ovat kaivaneet valtavan kuilun sukupuolten välille. Siksi kai samansukupuolisten liitot lisääntyvät kun eri sukupuolta kohtaan levitetään vihaa.
Miksi miehet ovat Tinderissä yms.? Tuonkin kiukutteluun menevän ajan voisi käyttää johonkin paljon viisaampaan.
6
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Eli miehen huono käytös on sekin naisen vika. Just. Eikö teillä luomakunnan kruunuilla ole mitään vastuuta omasta elämästänne?
Vierailija kirjoitti:
6
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen huono käytös on sekin naisen vika. Just. Eikö teillä luomakunnan kruunuilla ole mitään vastuuta omasta elämästänne?
Ilmeisesti ei. Sekin on väärin sanottu jos kehoitetaan opiskelemaan uusi ura ja lähtemään ulkomaille töihin. Mutta, mutta mites ne naiset? Kuulkaas nyt. Minäkin satun kuulumaan niihin naisiin jotka jättivät Volvo-OKT-noutaja kuplan toisten elettäväksi. Murheiden sijasta pystyy valitsemaan työuran ;)
Etelän lomilla voi sitten nautiskella, mikäli milkkari alkaa kyrsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Vierailija kirjoitti:
Tulkintavirhe,
miehen käytös johtuu naisten käyttäytymisestä. Mutta se että mies välittää asiasta on miehen ongelma.
MGTOW kunniaan, antaa naisten pariutua niiden 10% miesten kanssa ja ylijäämänaisten ulista keskenään.
Toivoisin miesten itsensä takia pitävän tuosta aatteestaan kiinni. Kuitenkin sinne tuntuu eksyneen heitä jotka ovat sortuneet. Mikä vika siinä on elää itselleen? Naisissakin on jo näitä ketkä ei jaksa revetä idylliin. Samaa päättäväisyyttä saisi miehiltäkin tulla esille. Sanoo vain reilusti ei kaikelle muulle paitsi vapaa-ajalle sekä työlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6
Vierailija kirjoitti:
Tulkintavirhe,
miehen käytös johtuu naisten käyttäytymisestä. Mutta se että mies välittää asiasta on miehen ongelma.
MGTOW kunniaan, antaa naisten pariutua niiden 10% miesten kanssa ja ylijäämänaisten ulista keskenään.
Täytyy sanoa että parisuhdetta etsiessä en tippakaan välitä miten joku jota en ole kohdannut käyttäytyy. Vain sillä on väliä miten se mies käyttäytyy minua kohtaan, enhän minä ole seurustelemassa kaikkien naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Noinko se menee, että kun jotkut naiset ovat joskus käyttäytyneet huonosti, niin se kostetaan sitten kaikille naisille tästä eteenpäin? Ei taida ihan reilua olla.
Etsiikö katkeroitunut ihminen (oli sitten mies tai nainen) jostakusta pelastajaa? Huutaa oikein hätäänsä ja toivoo, että joku rakastaisi heti, ottaisi syliin, kuuntelisi ja silittäisi kivun ja traumat pois? Ymmärrettävää, mutta aika paljon odotettu.
Terapiaa suosittelen kaikille katkeroituneille, ja sitten vasta kun on muutakin kuin katkeruutta sydämessä uudella innolla kumppania etsimään!
Naiset? Kaikki naiset? 😂😂😂
Tässä oli muuten loistoesimerkki miehestä, jollaista en toivo tapaavani deittipalstalla. Pystyisikö hänkin esittämään muuta parin ekan viestin ajan tai jopa treffeihin asti? Tämä juuri on pelottava ajatus.