Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa
Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...
Kommentit (312)
No hei kerro mulle. Siellä on niin luonnevikaista porukkaa liikkeellä, että pelottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Onhan tälläkin porukalla ollut kivenkovia ehtoja tulevalle naiselleen. Kuitenkin tykätään mennä kotimaan Tinderiin ja suoletaan ulikselle haukkumasanoja suomalaisista naisista. Mikä itu tässä kaikessa on?
Katkeruus, ihan puhtaasti. Koko maailma on paha paikka ja se on muiden ihmisten vika, kun omat parisuhdeasiat ovat menneet kiville.
Sen sijaan että pyrittäisiin löytämään ne juurisyyt sille miksi on yksin, haukutaan koko vastakkaisen sukupuolen edustajat pataluhiksi eikä pyritä kehittämään itseään millään tasolla. Luuserin luovuttaja-asenne ja syvä katkeruus karkottavat ne vähäisetkin tarjolla olevat kumppaniehdokkaat.
Omalla kohdallani voin todeta ihan rauhallisesti että kyllä, juuri muut ovat syypäitä onnettomuuteeni, ja maailma on paha paikka.
Kun on jo valmiiksi paras niin vaikea se on tästä parantaakaan.
Kiertäkää ilkeät ihmiset kaukaa: miehet ja naiset.
Pääsee elämässä paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla olisi tosiaan paljon petrattavaa tämän asian sisäistämisessä.
Naisia tuppaa jostain syystä kiinnostamaan nämä tylyt tyypit. Mukavassa miehessähän nyt ei vaan kiihota useimmiten.
Kyllä monella naisella on peiliin katsomisen paikka omassa käytöksessään. Kun Tinder tuli ilmoille oli naisten käytös vielä ihan tyydyttävää, noin vuos takaperin kun viimeks kävin siel pyörähtämässä niin ei tarvinu pitkään siellä olla, ei ihan reaalimaailmassa elä ne naiset siellä..
Mä en tajua miten naiset aina löytää niin kauheita miehiä juttujensa perusteella. Itse olen käynyt treffeillä vain hyvin tyyppien kanssa, on siellä sellaisiakin ollut, jotka ei ollut minua varten, mutta asiallisesti kun on asian sanonut, niin ei ole kukaan tullut linjoja pitkin. Mukavia tyyppejä omalla tavallaan.
Luulen ikävä kyllä, että ne fiksuimmat miehet eivät päädy deittipalstoille, vaan osaavat kiertää nuo kaukaa. Jos ette tiedä mitä tarkoitan, niin luokaapa miehenä profiili ja katsokaa tuota valtavaa yhteydenottojen tulvaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Kun olin nuori (18-21v.), olin eri deittisivustoilla. Totta kai kirjoittelin omanikäisten kanssa, mutta minäkin sain heiltä haukkuja. Eivät voineet uskoa, että minua kiinnostaisi kirjoitella heidän kanssaan. Minusta he olivat ihan hyvännäköisiäkin, koska harvoin näen ihmisiä vastenmielisinä, ja saatan pitää jotain erityistä piirrettäkin kauniina. Moni sanoi: "Ei noin kaunis nainen voi olla kiinnostunut minusta, olet varmaan huijari." Jos ihminen on sisäisesti vastenmielinen, ei minua kiinnosta jatkaa juttua sellaisen kanssa. Joillekin oma pituus oli vaikea paikka, vaikka minä olin 100 % jokaista lyhyempi, mutta silti kehtasivat väittää, että naisille kelpaa vain pitkät miehet. En minä rupea kenenkään itsetuntoa nostamaan, jos ei kerrasta usko, että minun mielestä on hyvännäköinen tai kiinnostava.
100%?
Eli jos mies oli vaikka 150cm, sinä olit kolmemetrinen?
Ihmekös tuo jos epäilivät olemassaoloasi..
Lopetin just tuon takia deittailun netissä ja muutenkin, haukutaan huoraksi jos on eri mieltä jostain asiasta tai ei ole kiinnostunut
Seksi kuvia myös usein pyydetään ja mennään suoraan seksi asioihin, mistä asennosta, missä haluaa harrastaa sitä yms yms
Ei kiitos enää, tosi harvoin netissä mies haluaa puhua muustakin kuin seksi fantasioistaan
Kaikki herrasmiehet ovat kadonneet
Hei ap!
Ne vanhemmat miehet koettavat onneaan. Kun uusi kolmekymppinen nainen ilmestyy deittisovellukseen, on ne vuosia siellä notkuneet keski-ikäiset miehet ensimmäisenä kimpussa. 😅 Mutta ei niistä kannata välittää. Jättää vastaamatta tai laittaa estoon, jos ovat epäasiallisia. Löytyy sieltä kivojakin omanikäisiä tyyppejä kun jaksaa etsiä hetken aikaa.
Tervetuloa keski-ikäistyvien miesten kanssa deittailun maailmaan. Ensinnäkin kyllä. Tämä 40+ ikäluokka todellakin luulee, että olet velvollinen deittailemaan kaikkia ja kaikkien kanssa sänkyyn. Tämä on viety jopa niin pitkälle, että omalle kohdallekin on sattunut tilanne missä mies on suuttunut minulle kun kerroin hänelle, että kauppareissulla minut oli pysäytetty ja pyydetty seksiä. Hän raivostui, että miksi en voinut panna tätä täysin tuntematonta perverssiä joka ehdottaa keskellä kirkasta päivää seksiä. Eli näyttäisi olevan joku miesten kollektiivinen liittoutuma taata toisilleen seksiä. Minua on myös uhkailtu, koska en ole kiinnostunut tapaamaan tai aloittamaan seurustelua. Muutamaan vainoojaan kannattaa myös varautua. Ne kuuluu pakettiin. Miehet myös etsii itselleen kotiapulaista, kodinkonetta ja elättäjää, joten nämä motiivit kannattaa ymmärtää. Toisaaltaan on siellä joukossa 1-2 ihan kivaakin, mutta ne ei sitten tietysti kolahda mitenkään, tosin ei kolahda ne hullutkaan. Tiedätkö kun sinkkuna on ihan kivaa elää ja elämä on helpompaa ilman miestä. Se on aina hyvä valinta loppuelämäksi. Vähiten stressaavakin.
Deitti vaarat kirjoitti:
Lopetin just tuon takia deittailun netissä ja muutenkin, haukutaan huoraksi jos on eri mieltä jostain asiasta tai ei ole kiinnostunut
Seksi kuvia myös usein pyydetään ja mennään suoraan seksi asioihin, mistä asennosta, missä haluaa harrastaa sitä yms yms
Ei kiitos enää, tosi harvoin netissä mies haluaa puhua muustakin kuin seksi fantasioistaan
Kaikki herrasmiehet ovat kadonneet
Ihan Normaalia!
Setämies55 👅👅👅
Onhan siellä mukaviakin ja omanikäisiä tyyppejä, kun vaan ei kiinnitä huomiota keski-ikäisiin ja muihin epäkiinnostaviin.
Jos joku haukkuu, niin antaa haukkua. Huonosti käyttäytyvän voi aina sivuuttaa. Kun ei reagoi mitenkään, ei huonokäytöksinen saa mitään huomiota, eli mitä hän on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä katkeria 10%:n kommentteja aina ilmestyy? Olen ihan normaali 50+ mies, en siis mikään alfauros, rikas tai muuta sellaista. Silti minulla on ollut nuorena seurustelusuhteita ja nykyisin olen perheellinen.
Kaikille katkerille kerron ikivanhan ohjeen: Naisia saa puheilla! Joten lopettakaa se säälittävä nillittäminen ja menkää ovesta ulos. Ei ne naiset kotoa tule teitä hakemaan, pitää itsekin tehdä jotain.
Hemmetin urpot!
Minä olen saanut vain asiallisia yhteydenottoja. Tosi vähän, varmaan siksi kun minulla on lapsia, mutta ne mitä on tullut on olleet asiallisia.
N30
Miksi tapailet vanhempia miehiä?
Minä en ole koskaan tapaillut itseäni vanhempia miehiä eikä ole kokemusta mistään törkimyksistä, manipuloijista, hyväksikäyttäjistä ym. mistä joillain muilla ilmeisesti on.
Omassa kaveripiirissä ne harvat törkeisiin ukkoihin törmäävät naiset on just niitä, jotka tapailee vanhempia miehiä.
Muilla ei mitään ongelmia, suurinosa kaveripiiristä on tasapainoisessa ihmissuhteessa mukavan ja naista kunnioittavan miehen kanssa.
Joidenkin naisten pitäisi kyllä keskittyä ensisijaisesti itsensä rakastamiseen ja omanarvontunnon kehittämiseen, ja deittailla vasta sitten kun em. asiat on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen hyvä neuvo elämässä, mutta mitenkäs kierrät nettideiteissä? Ei miehillä lue profiilissa, että jos et heti syty ja lupaa antaa, haukun sinut uskomattoman rumasti, hoorrittelen ja lehmittelen? Sanotaan esim. että oletkin varmaan niin ruma, ettei kukaan erehdy sänkyyn kanssasi, jne jne.
En myöskään jaksa käsittää, että joku alkaa esittää vaatimuksia PUKEUTUMISESTANI. Kyllä, harkitsin mahdollisesti tavata erästä miestä, mutta hän vaati, että pukeutuisin tavatessamme aina tietyllä tavalla. Kerroin ystävällisesti, etten ole sitä tyyppiä, sori, sinun täytyy etsiä joku, joka on.
No siitäpä riemu repesi. Aggressiivista viestiä, miten kehtaan vaatia jotain miehiltä (viittasi siis siihen, mitä kerroin etsiväni), mutta en ole itse valmis tarjoamaan mitään, itsekäs se ja tämä jne.
Hänellä oli siis vaatimukset alus- ja päällysvaatteista ja kengistä! Päällysvaatteetkin niin eri tyylisiä kuin minä, etten edes omistanut sellaisia.
Viestit olivat jo niin pelottavan sävyisiä, että kerroin hänelle syyn, miksi estän hänet, ja niin tein.
Ihmettelen. Tuli myös sellainen olo, että pelasi jotain peliä suunnilleen ohjekirjan mukaan. Yritti syyllistää minut toimimaan tahtonsa mukaan.
Muuten, ennen kuin joku öli innostuu: se, mitä kerroin miehessä etsiväni, ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, pituuteen, ammattiin, statukseen tai varallisuuteen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee elämässä paljon helpommalla.Yleisesti ottaen hyvä neuvo elämässä, mutta mitenkäs kierrät nettideiteissä? Ei miehillä lue profiilissa, että jos et heti syty ja lupaa antaa, haukun sinut uskomattoman rumasti, hoorrittelen ja lehmittelen? Sanotaan esim. että oletkin varmaan niin ruma, ettei kukaan erehdy sänkyyn kanssasi, jne jne.
En myöskään jaksa käsittää, että joku alkaa esittää vaatimuksia PUKEUTUMISESTANI. Kyllä, harkitsin mahdollisesti tavata erästä miestä, mutta hän vaati, että pukeutuisin tavatessamme aina tietyllä tavalla. Kerroin ystävällisesti, etten ole sitä tyyppiä, sori, sinun täytyy etsiä joku, joka on.
No siitäpä riemu repesi. Aggressiivista viestiä, miten kehtaan vaatia jotain miehiltä (viittasi siis siihen, mitä kerroin etsiväni), mutta en ole itse valmis tarjoamaan mitään, itsekäs se ja tämä jne.
Hänellä oli siis vaatimukset alus- ja päällysvaatteista ja kengistä! Päällysvaatteetkin niin eri tyylisiä kuin minä, etten edes omistanut sellaisia.
Viestit olivat jo niin pelottavan sävyisiä, että kerroin hänelle syyn, miksi estän hänet, ja niin tein.
Ihmettelen. Tuli myös sellainen olo, että pelasi jotain peliä suunnilleen ohjekirjan mukaan. Yritti syyllistää minut toimimaan tahtonsa mukaan.
Muuten, ennen kuin joku öli innostuu: se, mitä kerroin miehessä etsiväni, ei liittynyt mitenkään ulkonäköön, pituuteen, ammattiin, statukseen tai varallisuuteen. ;)
Kuulostaa kyllä ihan absurdilta, missä tuollaisiin voi törmätä?
Sama kokemus. Sano pildenvonkaajalle, ettei kiinnosta, eikä tipu, ja saa joku aivan uskomattoman törkeä vastaus Ja joo heti uskon, ettei ne mun kanssa olis halunnutkaan. Hah hah. Loogista: kun en anna, olenkin varmasti läski ja ruma jne. Öö, ok.
Jo deittipalstojen etusivulla miehet laittaa uskomattoman katkeraa, luotaantyöntävää tekstiä "huutoihinsa".
Olen miettinyt, onko miesten lähettämät, ihme vaativat tylytysviestit olevinaan jotain käänteistä psykologiaa suoraan jostain pleijerin oppikirjasta? Minä en koske pitkällä tikullakaan, jos mies on aggressiivinen ja katkera.
Oikeastaan pitäisi antaa ihan jokaiselle ensin pakit ihan siksi, että näkee, kilahtaako mies heti!